Teretana

Moderatori/ce: insider,ribery,rio_Ferdy88,Crixus

Muumii
Postovi: 386
Pridružen/a: 17 dec 2012, 20:49
Kontakt:

PostPostao/la Muumii » 20 okt 2017, 17:19

KpbKaka22 WroteColonPozdrav,nisam neke pretjerine mase tezinee ,pa sam se prije jedno godinu dana odlucio koristit protein,cisto reda radi da vidim hoce li bit ikakvog pomaka u vezi mog tjela ,sad ne sjecam se bas jeli davalo ikakvog rezultata a kako nisam bio odredeno vrijeme doma opet sam uzeo isti protein. Pijem tri put na dan,prvo trening , protein(skupa s vodom u boci od manjeg iso sporta) i onda nakon satak obrok i sve tako..tri dana trening pa onda odmor ,taj dan odmora koristim jer sam cito da je potreban misicima dan odmora. Sto se tice treninga radim samostalno kod kuce po dvi serije sklekove,cucnjeve .a trbusnjake 4 5 vrsta takoder po dvi serije,trbusni zid itd. zanima me samo jel to toliko uncikovito ,pogotovo u vezi treninga moram li pojacati treninge sa jos nekim vjezbama.sve u cilju dobivanju na rukama i misica .Hvala

Od proteina neces dobiti bas neku "masu",to je mit,ali ako ga koristis bas kako si naveo,svakako ce ti dati rezultate uz trening. Moja preporuka kupi sebi gumu za fitnes,imas razlicitih "kilaza"(otpora),mozes dosta vjezbi sa njima raditi,onda imas iskorak,jako dobru vjezbu za noge,ako vec zelis da treniras kao treba podijeli tijelo na grupe koje zelis zajedno trenirati,npr ruke(komplet biceps,triceps)+ramena(mozes sa falasama vode obicnim od litar,dva odraditi extra vjezbe,ako nemas bucice),ledja(ako imas vratilo kakvo super bi bilo,ako ne onda mozes razne varijacije vjezbi sa fitnes gumom ukoliko je uzmes ili flase od 5 litara(kanisteri) odlicnih vjezbi mozes odraditi,tkzv ledjni trbusnjaci..),noge(iskorak,cucanj,propinjanje na prste(po jedno 5 serija svake vjezbe (10-ak ponavljanja)vrhunske noge mozes imati),prsa(varijacije sklekova,od uskih,sirokih,sa podignutim nogama,sa dignutim gornjim dijelom tijela,propadanje...)stomak svaki drugi dan mozes raditi,ali ne puno... Ako radis svaki dan citavo tijelo,ako sam te dobro shvatio radis,onda radi dan-dan,dan radis,dan odmaras,a ako podijelis tijelo kako sam ti ja napisao,dodas peti dan eventualno neki kardio(kucaj na netu hiit trening imas odlicnih koje mozes kuci radit)i radis pet dana za redom i onda vikend,eventualno ako tako rasporedis odmaras... pozzz

Avatar
Lord44
Postovi: 88
Pridružen/a: 14 sep 2017, 13:04
Kontakt:

PostPostao/la Lord44 » 20 okt 2017, 18:05

KpbKaka22 WroteColonPozdrav,nisam neke pretjerine mase tezinee ,pa sam se prije jedno godinu dana odlucio koristit protein,cisto reda radi da vidim hoce li bit ikakvog pomaka u vezi mog tjela ,sad ne sjecam se bas jeli davalo ikakvog rezultata a kako nisam bio odredeno vrijeme doma opet sam uzeo isti protein. Pijem tri put na dan,prvo trening , protein(skupa s vodom u boci od manjeg iso sporta) i onda nakon satak obrok i sve tako..tri dana trening pa onda odmor ,taj dan odmora koristim jer sam cito da je potreban misicima dan odmora. Sto se tice treninga radim samostalno kod kuce po dvi serije sklekove,cucnjeve .a trbusnjake 4 5 vrsta takoder po dvi serije,trbusni zid itd. zanima me samo jel to toliko uncikovito ,pogotovo u vezi treninga moram li pojacati treninge sa jos nekim vjezbama.sve u cilju dobivanju na rukama i misica .Hvala

Kod kuce se moze fin trening odraditi, samo moras to malo bolje posloziti. Vratilo moras imati, nije ti skupo a tata-mata je za gornji dio tijela.
Ja bi ovako :
Pon -Sklekovi obicni 3 serije do otkaza( gledaj da ti jedan sklek traje 3-4 sekunde, pogotovo negativni dio uspori-( kad se spustas), pa sklekove sa sto sirim rukama 2 serije, sa podignutim nogama isto 3 serije , propadanja izmedju stolica 3- serije, dijamant sklekovi dvije...malo stomaka i gotovo .
Pauziraj izmedju serija 45-60 sec .Utorak- noge je najveci problem raditi u kucnom okruzenju, pa ti predlazem da radiis 3-4 vjezbe za noge kruzno, bez pauza, npr cucnjevi 30 sec, iskorak 30 sec , cucanj skok...itd. zavrsis krug, odmor 90 sec i ponovo...tako bar 4 kruga . Odmoris
dan pa malo na vratilo isto po 3-4 serije (pullup i chinup) neka veslanja odradi (legnes pod sto , uhvatis i vuci... Slusaj tijelo, odmori kad si umoran i to ti je to.Gledaj da na svakom treningu odradis bar ponavljanje vise.
Eno, pred vratima tvojim
ispljuvaše pet sitnih bisera, olovku i pivo.
Potrči, Dario! Olovku i pivo u sobu ponesi,
Ostalo su bajke za drugačiju djecu.

KpbKaka22
Postovi: 966
Pridružen/a: 31 jan 2015, 23:24
Kontakt:

PostPostao/la KpbKaka22 » 21 okt 2017, 02:03

Oke ,hvala na savjetima,probat cu jos tee treninge pojacati,kako je @ mumii naglasio .Danas mi je bio prvi dan kako koristim..kad sam se probudio odmah protein jer nakon 6 7 sati ne koristenja mislim da je potrebno odmah pri ustajanju iza toga pahuljice .pa trening oko 2ipo tri iza protein,pola sata obrok i evo sad prije spavanja opet protein .vidit cemo kakav ce rezultat bit za nekih mjesec dana :)

Avatar
Blejzer10
Postovi: 1573
Pridružen/a: 03 nov 2016, 00:58
Kontakt:

PostPostao/la Blejzer10 » 24 okt 2017, 15:03

Jel može neko da preporuči teretanu u regionu Breka/Bjelave/Mejtaš/Višnjik/Podhrastovi ?

progym izbjegavam zbog gužve

Avatar
Lord44
Postovi: 88
Pridružen/a: 14 sep 2017, 13:04
Kontakt:

PostPostao/la Lord44 » 24 okt 2017, 15:43

KpbKaka22 WroteColonOke ,hvala na savjetima,probat cu jos tee treninge pojacati,kako je @ mumii naglasio .Danas mi je bio prvi dan kako koristim..kad sam se probudio odmah protein jer nakon 6 7 sati ne koristenja mislim da je potrebno odmah pri ustajanju iza toga pahuljice .pa trening oko 2ipo tri iza protein,pola sata obrok i evo sad prije spavanja opet protein .vidit cemo kakav ce rezultat bit za nekih mjesec dana :)

Kolko samo grijesis...
prvo- kakav protein na prazan stomak, samo prodje kroz tebe..Bacas ga ! Jedi te pahuljice uz neka jaja.
drugo -navece isto...osim ako nemas casein.Whey samo poslije treninga ide, eventualno mozes jos nekad u toku dana, cisto da podebljas proteine.
I najveca greska- "vidit cemo kakav ce rezultat bit za nekih mjesec dana" :nene:
Kakvih mjesec dana ba ? Ne ide to tako brzo...neki period od 3-6 mjeseci uz pravilnu ishranu i stalnu progresiju i bice promjena (na bolje) na tijelu.
Postavi sebi realne ciljeve i neces doci u opasnost da odustanes nakon mjesec.
Eno, pred vratima tvojim
ispljuvaše pet sitnih bisera, olovku i pivo.
Potrči, Dario! Olovku i pivo u sobu ponesi,
Ostalo su bajke za drugačiju djecu.

Avatar
Jeftha
Postovi: 2170
Pridružen/a: 08 okt 2015, 15:51
Kontakt:

PostPostao/la Jeftha » 24 okt 2017, 18:49

Blejzer10 WroteColonJel može neko da preporuči teretanu u regionu Breka/Bjelave/Mejtaš/Višnjik/Podhrastovi ?

progym izbjegavam zbog gužve

Koliko mozes sklekova uraditi?
Remember, remember the 5th of November.

Corruptio optimi cuiusque pessima.

Pametan čovjek može biti budala, ali budala ni u kojem trenutku ne može biti pametan.

Avatar
Blejzer10
Postovi: 1573
Pridružen/a: 03 nov 2016, 00:58
Kontakt:

PostPostao/la Blejzer10 » 24 okt 2017, 18:51

Jeftha WroteColon
Blejzer10 WroteColonJel može neko da preporuči teretanu u regionu Breka/Bjelave/Mejtaš/Višnjik/Podhrastovi ?

progym izbjegavam zbog gužve

Koliko mozes sklekova uraditi?

a?

Avatar
Jeftha
Postovi: 2170
Pridružen/a: 08 okt 2015, 15:51
Kontakt:

PostPostao/la Jeftha » 24 okt 2017, 18:53

Blejzer10 WroteColon
Jeftha WroteColon
Blejzer10 WroteColonJel može neko da preporuči teretanu u regionu Breka/Bjelave/Mejtaš/Višnjik/Podhrastovi ?

progym izbjegavam zbog gužve

Koliko mozes sklekova uraditi?

a?

Pushups.

Pa ne mozes preskakati lekcije, to ti je isto da kazes odoh programirati u Javi, a ne znas QBasic. :mrgreen:
Remember, remember the 5th of November.

Corruptio optimi cuiusque pessima.

Pametan čovjek može biti budala, ali budala ni u kojem trenutku ne može biti pametan.

Avatar
Blejzer10
Postovi: 1573
Pridružen/a: 03 nov 2016, 00:58
Kontakt:

PostPostao/la Blejzer10 » 24 okt 2017, 18:56

Jeftha WroteColonPushups.

Pa ne mozes preskakati lekcije, to ti je isto da kazes odoh programirati u Javi, a ne znas QBasic. :mrgreen:

Šta pričaš bolan :lol:

KpbKaka22
Postovi: 966
Pridružen/a: 31 jan 2015, 23:24
Kontakt:

PostPostao/la KpbKaka22 » 24 okt 2017, 18:59

Lord44 WroteColon
KpbKaka22 WroteColonOke ,hvala na savjetima,probat cu jos tee treninge pojacati,kako je @ mumii naglasio .Danas mi je bio prvi dan kako koristim..kad sam se probudio odmah protein jer nakon 6 7 sati ne koristenja mislim da je potrebno odmah pri ustajanju iza toga pahuljice .pa trening oko 2ipo tri iza protein,pola sata obrok i evo sad prije spavanja opet protein .vidit cemo kakav ce rezultat bit za nekih mjesec dana :)

Kolko samo grijesis...
prvo- kakav protein na prazan stomak, samo prodje kroz tebe..Bacas ga ! Jedi te pahuljice uz neka jaja.
drugo -navece isto...osim ako nemas casein.Whey samo poslije treninga ide, eventualno mozes jos nekad u toku dana, cisto da podebljas proteine.
I najveca greska- "vidit cemo kakav ce rezultat bit za nekih mjesec dana" :nene:
Kakvih mjesec dana ba ? Ne ide to tako brzo...neki period od 3-6 mjeseci uz pravilnu ishranu i stalnu progresiju i bice promjena (na bolje) na tijelu.
Postavi sebi realne ciljeve i neces doci u opasnost da odustanes nakon mjesec.



Pa treniram samo jedmom dnevnom ,npr oko podne tad iza treninga popijem..a sta za ujutro i navecer jel iza obroka ili prije?

Avatar
Jeftha
Postovi: 2170
Pridružen/a: 08 okt 2015, 15:51
Kontakt:

PostPostao/la Jeftha » 24 okt 2017, 19:00

Navecer mladi sir.
Remember, remember the 5th of November.

Corruptio optimi cuiusque pessima.

Pametan čovjek može biti budala, ali budala ni u kojem trenutku ne može biti pametan.

Avatar
Blejzer10
Postovi: 1573
Pridružen/a: 03 nov 2016, 00:58
Kontakt:

PostPostao/la Blejzer10 » 24 okt 2017, 19:14

Dečko je mnogo lud

Avatar
Jeftha
Postovi: 2170
Pridružen/a: 08 okt 2015, 15:51
Kontakt:

PostPostao/la Jeftha » 24 okt 2017, 19:21

Blejzer10 WroteColonDečko je mnogo lud

Za mladi sir sam ozbiljan, pogotov ako si gladan pred spavanje.
Remember, remember the 5th of November.

Corruptio optimi cuiusque pessima.

Pametan čovjek može biti budala, ali budala ni u kojem trenutku ne može biti pametan.

Avatar
Lord44
Postovi: 88
Pridružen/a: 14 sep 2017, 13:04
Kontakt:

PostPostao/la Lord44 » 24 okt 2017, 23:33

KpbKaka22 WroteColon
Lord44 WroteColon
KpbKaka22 WroteColonOke ,hvala na savjetima,probat cu jos tee treninge pojacati,kako je @ mumii naglasio .Danas mi je bio prvi dan kako koristim..kad sam se probudio odmah protein jer nakon 6 7 sati ne koristenja mislim da je potrebno odmah pri ustajanju iza toga pahuljice .pa trening oko 2ipo tri iza protein,pola sata obrok i evo sad prije spavanja opet protein .vidit cemo kakav ce rezultat bit za nekih mjesec dana :)

Kolko samo grijesis...
prvo- kakav protein na prazan stomak, samo prodje kroz tebe..Bacas ga ! Jedi te pahuljice uz neka jaja.
drugo -navece isto...osim ako nemas casein.Whey samo poslije treninga ide, eventualno mozes jos nekad u toku dana, cisto da podebljas proteine.
I najveca greska- "vidit cemo kakav ce rezultat bit za nekih mjesec dana" :nene:
Kakvih mjesec dana ba ? Ne ide to tako brzo...neki period od 3-6 mjeseci uz pravilnu ishranu i stalnu progresiju i bice promjena (na bolje) na tijelu.
Postavi sebi realne ciljeve i neces doci u opasnost da odustanes nakon mjesec.



Pa treniram samo jedmom dnevnom ,npr oko podne tad iza treninga popijem..a sta za ujutro i navecer jel iza obroka ili prije?

Napisao sam ti, ujutro jaja-ne postoji kvalitetnija namirnica.Navecer mozes mladi sir, on ti je casein, tzv. "spori"protein,koji se jede pred spavanje.
whey se brzo apsorbuje, tako da ti nije bas dobar pred spavanje.Eventualno, mozes ga "usporiti" ako ga pijes s mlijekom, al bolje 200-250 grama mladog sira i to neka ti bude zadnji obrok. Znaci treba ti u toku dana-3-4 jajeta, 300-400 grama bijelog mesa, mjerica wheya , 200 grama mladdog i proteine si namirio-i eto ti oko 150 grama proteina sto ce tebi biti vise nego dovoljno (nemoj samo to. trebaju ti i UH, masti...al to valjda znas) :)
Eno, pred vratima tvojim
ispljuvaše pet sitnih bisera, olovku i pivo.
Potrči, Dario! Olovku i pivo u sobu ponesi,
Ostalo su bajke za drugačiju djecu.

FoSte95
Postovi: 2432
Pridružen/a: 13 jan 2016, 17:09
Lokacija: Tunguzija
Kontakt:

PostPostao/la FoSte95 » 29 okt 2017, 20:10

e da vas pitam, nikada ranije nisam išao u teretanu (ono jesam kod kuće nešto kao vježbao al ništa posebno). Ne planiram sada nešto previše pumpat da budem body-bilder al čisto malo ruke, prsa da uvećam i naravno trbušnjaci al oni kako se kaže "za plaže" ne da se sada mega ocrtavaju i da su veliki kao kod bildera nego onako da je stomak zategnut :mrgreen:
ono što mene zanima jeste za koliko bi se to moglo postići i kako planirati trening, msm da je za ono što ja hoću najbolji trening cijelog tijela al da pitam :D
btw visina mi je oko 184, a težina oko 80tak kg (zadnji put kad sam se vagao prije dva mjeseca 80 tačno). Gornji i srednji trbušnjaci mi se pomalo i naslućuju tako da kažem, e jedino me zeza ovaj donji dio :kafa:
Posla nema, para nema, a kad ce ih biti ne zna se. Uglavnom PARA NEMA

Ustaj druže Tito iz te zemlje hladne da vidiš šta nam tvoji pioniri rade


Natrag na “Fitness & Bodybuilding”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.