WRC-World Rally Championship

Moderator/ica: rio_Ferdy88

Avatar
Ted Mosby
Postovi: 6368
Pridružen/a: 14 nov 2009, 18:47

PostPostao/la Ted Mosby » 11 feb 2011, 20:06

Poredak nakon prvog dana:

1. Ostberg
2. Hirvonen 14.8
3. P. Solberg 57.4
4. Latvala 1.10.0
5. H.Solberg 1.20.3
6. Ogier 1.21.6
7. Sandell 2.35.1
8. Brynildsen 2.43.5
9. Loeb 2.48.4
10. Al Quassimi 4.12.4
11. Raikonen 4.13.7
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu

Avatar
Ted Mosby
Postovi: 6368
Pridružen/a: 14 nov 2009, 18:47

PostPostao/la Ted Mosby » 13 feb 2011, 23:57

Fordovi vozači apsolutni su pobjednici relija u Švedskoj. Mikko Hirvonen pobjedom je započeo sezonu, a slijede ga Mads Ostberg, te Jari-Matti Latvala. Sébastien Loeb što prije će nastojati zaboraviti prvo natjecanje sezone...

Mikko Hirvonen uspio je obraniti prednost stečenu nakon drugog dana švedskog natjecanja, te doći do pobjede. Premda je izgubio nešto vremena, još uvijek mu je ostalo 6,5 sekundi prednosti pred drugoplasiranim Madsom Ostbergom. Norvežanin je, unatoč gubljenju pozicije, ipak odlično otvorio sezonu neočekivanim drugim mjestom.

Treći na stazi, Jari-Matti Latvala odlično je odvozio današnjih pet brzinaca, no to mu je bio dostatno samo za treću poziciju. Tako je momčad Forda u potpunosti trijumfirala švedskim natjecanjem odnijevši sve tri pozicije na postolju.

"Power stage" brzinac

Novotarija ove sezone je tzv. "Power stage" brzinac. Radi se, naime, dodatnom brzincu koji se posebno boduje sa tri, dva ili jednim bodom, ovisno o poziciji. Ideja koja je došla s vrha FIA-e zapravo i nije loša stvar za reli, s obzirom da bi se dodatnim bodovima vozači koji još nisu osjetili slast pobjede približili Loebu i društvu, a dogovoreno je kako će u svakom natjecanju "power stage" biti posljednji brzinac.

I dok se na postolju manje više sve znalo kako će izgledati, van njega odvijala se prava drama. Sébastien Ogier bio je peti, no na kraju je dohvatio četvrto mjesto Pettera Solberga. Norvežanin je, naime, malo požurio u vožnji između brzinaca, te ostao bez vozačke dozvole, pa je na posljednjem brzincu Hollywood sjeo na suvozačevo mjesto, dok je suvozač mu Patterson vozio. Dvojac je potom izjavio da im nije žao što se dogodilo jer zabava nije izostala, no lekciju su ipak naučili. Uz to, Ogier je dobio i dodatne bodove na "power stage" brzincu.

Aktualni svjetski prvak Sébastien Loeb na kraju je šesti. Loeb je imao dosta problema u ova tri dana, a Švedsku će svakako pokušati zaboraviti što prije. U bodovima su još i PG Andersson, Kimi Räikkönen, Matt Wilson te Khalid Al Qassimi.

Reli Švedska, rezultati natjecanja:
1. M. Hirvonen (FIN/Ford) - 3:23:56,6 sat
2. M. Ostberg (NOR/Ford) + 6,5 sek sek 3. J-M. Latvala (FIN/Ford) + 34,0 sek
4. S. Ogier (FRA/Citroën) + 47,7 sek
5. P. Solberg (NOR/Citroën) + 1:31,6 min
6. 6. S. Loeb (FRA/Citroën) + 2:30,3 min
7. P-G Andersson (ŠVE/Ford) + 6:22,0 min
8. K. Räikkönen (FIN/Ford) + 7:02,3 min
9. M. Wilson (VBR/Ford) + 10:11,5 min
10. K. AL Qassimi (UAR/Ford) + 10:31,1
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu

Avatar
Ted Mosby
Postovi: 6368
Pridružen/a: 14 nov 2009, 18:47

PostPostao/la Ted Mosby » 21 maj 2011, 13:04

BIVŠI svjetski prvak u Formuli 1 Kimi Räikkönen debitirao je u petak u američkoj NASCAR seriji. Na Charlotte Motor Speedwayu je, kao član momčadi Kyle Busch Motorsportsom (KBM), osvojio solidno 15. mjesto u utrci kamiona.

Uspjeh finskog vozača je veći kad se uzme u obzir da je startao s 31. mjesta, a uz to je i dvaput udario u zid i oštetio desnu stranu kamiona.

"Utrka je bila zabavna iako ima previše prekida. Svaki put kad osjećaš da ti kamion počinje raditi bolje, dogodi se prekid zbog nekog incidenta i onda opet treba vremena za povratak. Pogodio sam zid na početku, a zatim još jače u nastavku utrke. Mislio sam da sam uništio kamion, ali radio je prilično dobro", rekao je Räikkönen nakon utrke u kojoj je pobijedio vlasnik njegove momčadi Kyle Busch.
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu

Avatar
Ted Mosby
Postovi: 6368
Pridružen/a: 14 nov 2009, 18:47

PostPostao/la Ted Mosby » 29 jun 2011, 01:20

Relijaško natjecanje na Novom Zelandu i sljedeće će godine imati bazu u glavnom gradu Aucklandu, a ne, kako je to dosadašnjih godina bilo, u Hamiltonu...

Premda je još nešto manje od godine dana do samog natjecanja, već je sad objavljeno kako će baza relijaškog natjecanja na Novom Zelandu, kao i 2010. godine biti u Aucklandu. Organizatori će tako u utrku uključiti najveće znamenitosti grada, uključujući i luku, na kojoj će se održati prvi i posljednji brzinac, te park, koji će ugostiti posebni, superspecial brzinac.

Razlog ovom potezu je nada organizatora da će se prošlogodišnja brojka od 25.000 posjetitelja dostići i prestići.

Najbolji novozelandski vozač Hayden Paddon smatra kako je ovo dobra odluka organizatora. "2010. godine je natjecanje bilo odlično. Imali smo pristup jednim od najboljih cestama na svijetu, a superspecial je bio u centru grada, što je, kako za gledatelje, tako i za nas u automobilu, vrhunski doživljaj".

Prošle godine pobjedu na ovom natjecanju odnio je Jari-Matti Latvala. Sljedeće druženje s vozačima Novi Zeland imat će 21. - 24. lipnja sljedeće godine.
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu

Avatar
maminho
Postovi: 863
Pridružen/a: 19 apr 2011, 20:23

PostPostao/la maminho » 29 jun 2011, 21:13

navijam za Sorda, šteta kaj Mini nije vozil od početka :evil:
---------------FC Barcelona -------------- AS Roma------------
Indianapolis Colts --- Miami Heat --- Tampa Bay Lightning

Avatar
The Reds
Postovi: 156
Pridružen/a: 26 maj 2010, 21:56

PostPostao/la The Reds » 25 jul 2011, 12:08

Ari Vatanen je uz pokojnog Colina najbolji vozač rallya ikad. Loeb je opasno blizu da im se približi. Iskreno nešto i ne pratim ovaj sport, uglavnom jer nemam gdje, ali moj favorit je onaj anti-talenat Ken Block i Kimi Raikkonen.

I nadam se da će ova tema zaživit malo. :)
YNWA !

Avatar
Ted Mosby
Postovi: 6368
Pridružen/a: 14 nov 2009, 18:47

PostPostao/la Ted Mosby » 28 jul 2011, 12:57

Nešto više od mjesec dana prošlo je otkad su reli vozači posljednji put sa svojim mašinama startali na jedno natjecanje. Nakon radne pauze svi jedva čekaju njihov povratak, a najbolje mjesto za to je reli popularno zvan "Tisuću jezera"...
Reli Finska

Baza: Jyvaskyla
Podloga: Makadam
Broj posada: 162
Broj brzinaca: 22
Posljednji pobjednik: Jari-Mati Latvala

Mjesec dana apstinencije bilo je više nego dovoljno vremena da se ljubitelji ovog sporta zažele relija. Ovog vikenda čekanju će doći kraj, jer slijedi prekrasna, vodom i šumama obojena Finska.

O ovoj se utrci manje više sve zna. Radi se o uskim i zavojitim makadamskim cestama s puno zavoja. Dodatnu atraktivnost gledateljima daju skokovi, a zbog mnogobrojnih slijepih zavoja bilješke su važnije više nego na bilo kojem drugom zavoju.
Finska Finska

U posljednjih su se 20 godina samo trojica vozača koji ne dolaze iz Finske penjala na najvišu stepenicu postolja. To su Didier Auriol, Markko Martin i Sebastien Loeb.

Po riječima još uvijek aktualnog pobjednika Jarija-Mattija Latvale radi se o jednoj od najtežih utrka na Svjetskom prvenstvu gdje je za pobjedu važna perfektna vožnja od prvog do posljednjeg zavoja. "Ovo je jedna od najtežih makadamskih cesta na svijetu, i vrlo je važno držati putanju". Za skokove je naglasio kako su najbolji ako nisu preveliki, a automobil pada na sva četiri kola. "Ovaj reli, više od drugih, zahtjeva maksimalnu koncentraciju".

Ove je godine na natjecanju došlo do sitnih preinaka u lokaciji. Organizatori su odlučili dio natjecanja podijeliti sa žiteljima južnih krajeva države, pa će se pet brzinaca odvoziti u Lahtiju, gradu poznatijem po zimskim nego po automoto sportovima.
Treća sreća za Kimija

Kimiju Raikkonenu ovo je treći nastup na finskom reliju, a kao pripremu odradio je i dvodnevne pripreme. U njegovom se taboru nadaju kako će natjecanje dobro odvoziti, te da će se uspjeti približiti vozačima koji mu prethode. Podsjetimo, u prva je dva nastupa ostao bez bodova.

I ove će godine priča oko finskog natjecanja završiti već u subotu, što vozačima aje dodatni pritisak, s obzirom da će imati manje vremena za ispravljanje grešaka.

Latvala i Mikko Hirvonen najveće su uzdanice tisuća domaćih navijača koji bi voljeli da se nastavi dominacija finskih vozača na tronu. Pred Hirvonenom stoji imperativ pobjede kako bi se šanse za osvajanje prvenstva održale živima, a uz to, u nedjelju mu je 31. rođendan, i učinit će se da ga proslavi pobjedom. "Natječem se pred rodbinom i prijateljima, i to mi daje dodatni motiv za pobjedu". Hirvonen je, podsjetimo, odnio pobjedu na otvaranju sezone, otkad, unatoč konstantnosti, traje suša, a trijumf kod kuće donio bi mi injekciju samopouzdanja.

Momčadskom mu kolegi, Jariju-Mattiju Latvali, ovogodišnje domaće natjecanje bit će stoti start u wrc-u. "Osjećaj je čudan, jer imam tek 26 godina, i nisam toliko dugo tu, a izgleda kao da sam u ovom sportu već sto godina".

On se pak dva dana pripremao za domaće mu natjecanje o koje kaže: "Reli je brz, vozač treba znati svoje limite ali i biti senzibilan. Morate osjećati strah, ali i prepoznati maksimalne granice".

Za razliku od vidljivo uzbuđenog finskog dvojca Sebastienu Loebu ovo natjecanje nije u krugu omiljenih, stoga ni neće previše riskirati na stazi, već pokušati ne prosuti previše bodova. "Ovo mi nije omiljeni teren, a brzinci vjerojatno ne odgovaraju mom stilu vožnje, dok su s druge strane Finci na takvim stazama doma, pa će pomalo i riskirat u okruženju kojeg dobro poznaju. Sjećam se da sa morao dati 200 posto svojih mogućnosti da pobijedim, ali mislim da neću riskirati toliko". Dodao je kako je titula na kraju prvenstva važnija od ovog natjecanja, a o tome koliko će brzo voziti ovisi kako će se osjećati.
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu

Avatar
Ted Mosby
Postovi: 6368
Pridružen/a: 14 nov 2009, 18:47

PostPostao/la Ted Mosby » 30 jul 2011, 12:44

Sebastien Loeb vodeći je nakon prvog dana finskog relija. Francuz vodi ispred momčadskog kolege Sebastiena Ogiera i branitelja naslova Jarija-Mattija Latvale, i nije u briljantnoj situaciji...

Iako je jutros na startu krenuo kao prvi, Sebastien Loeb, unatoč svemu, tu je poziciju uspio i sačuvati do kraja dana. Savršen dan pokvarila je tek činjenica da je u Lahtiju zbog problema s razbijenim vjetrobranskim staklom, zakasnio na start, dobio kaznu od deset sekundi, i pao na drugo mjesto.

Naslijeđeno vodstvo nije prijalo Sebastienu Ogieru koji je u posljednjem brzincu namjerno usporio i ponovno prepustio vodstvo, kako bi čišćenje ceste drugog, i posljednjeg dana natjecanja pripalo momčadskom kolegi kojem dosad to i nije bio veći problem.

U malo manje od tri sekunde zaostatka, i s valjda najboljom pozicijom, kao treći na stazu kreće Jari-Matti Latvala. Uz pametnu vožnju i dašak sreće, Finac i aktualni pobjednik mogao bi obraniti naslov i doći do nove pobjede.

Petter Solberg drži četvrto mjesto. S obzirom da se vođa svoje privatne momčadi nije mogao nositi s najboljim trojcem, on će iz prikrajka sa pola minuta zaostatka čekati svoju šansu za postolje.

Pobjedniku Finske iz 2009. godine, Mikku Hirvonenu na domaćem terenu ne cvjetaju ruže. Još u četvrtak je razbio svoju Fiestu, nakon čega se iz brzinca u brzinac penjao u poretku. Na kraju dana je šesti, s gotovo minutu i pol zaostatka za Loebom. Kimi Raikkonen dan je završio na 12. mjestu s više od dvije minute zaostatka za vodećim.

Natjecanje završava sutra.

Poredak nakon prvog dana:
1. S. Loeb FRA/Citroën + 1:29:01,3 sati
2. S. Ogier FRA/Citroën 1,5 sek
3. J.M. Latvala FIN/Ford + 2,6 sek
4. P. Solberg NOR/Citroen + 29,2 sek
5. M. Ostberg NOR/Ford + 1:00,1 min
6. M. Hirvonen FIN/Ford 1:28,7 min
7. D. Sordo ŠPA/Mini + 1:36,2 min
8. K. Meeke VB/Mini 1:51,0 min
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu

Avatar
Ted Mosby
Postovi: 6368
Pridružen/a: 14 nov 2009, 18:47

PostPostao/la Ted Mosby » 02 avg 2011, 18:21

Sebastien Loeb prekrižio je i Finsku, gdje je došao do nove pobjede ispred domaćeg vozača Jarija-Mattija Latvale, te momčadskog kolege Sebastiena Ogiera. Premda je prije natjecanja davao oprezne izjave, Francuz je uvjerljivom vožnjom za osam sekundi ostavio prošlogodišnjeg pobjednika...

Pobjeda po pobjeda i već ih je sakupio 66, čime i dalje ruši svoj rekord u broju pobjeda u Svjetskom reli prvenstvu. U Finskoj je, naglašava, uvijek posebno teško, a ovogodišnja mu pobjeda spada među najbolje u karijeri.

"Finska je uvijek posebna, i jedno je od najtežih natjecanja uopće, a ove je godine bilo posebno zahtjevno jer sam do zadnjeg metra vodio bitku s Latvalom i Ogierom, i teško je bilo predvidjeti koji od nas će odnijeti pobjedu". Francuz je oba dana vozio prvi na stazi, a, kako tvrdi, to je na kraju uspio preokrenuti u svoju korist.

Nakon taktiziranja u petak, kada je izvukao deblji kraj, smatra kako ga je spasilo vrijeme, koje nije bilo potpuno suho, i uvjeti koji su bili odlični za biti prvi na stazi. Što se tiče famozne izjave kako mu pobjeda na ovom natjecanju nije bitna, objasnio je kako mu je bilo bitnije osvojiti što više bodova, no ne nužno i pobijediti. "Ovo nije natjecanje na kojem se ne osjećam posebno dobro, pa i nisam previše riskirao, ali sam se osjećao odlično u autu", završio je dvostruki pobjednik Finske.

Nakon prošlogodišnje pobjede Jari-Matti Latvala morao se pomiriti s drugim mjestom. Premda je malo razočaran, kaže kako je lijepo stajati na postolju, a protiv najboljeg, a kako tvrdi Latvala, Loeb to jeste, ne može se lako. Dodao je kako je borba prve trojice bila odlična.

Okrenuo se i sljedećoj utrci, a to je njemačko natjecanje. Ono je podlogom u potpunosti drugačije nego netom odvoženom u Finskoj, a zna se da Finci ne briljiraju na asfaltu. Na to je Latvala spretno odgovorio kako je Fiesta za asfalt bolja nego Focus, a to se vidjelo i u Argentini. "Pitanje je samo koliko Citroen može biti dobar u Njemačkoj", odgovorio je.

Drugi Francuz na postolju, Sebastien Ogier, bio je u prilici za pobjedu, no na posljednjem mu je brzincu pukla guma, s čim su njegove šanse za finsku premijeru bile završene. Mladog je Francuza to poprilično razočaralo. "Imao sam odličnu poziciju danas, no to puknuće gume sve je pokvarilo. Ne znam, možda smo jučer odabrali lošu taktiku", vadio se Ogier te dodao: "Nije sramota izgubiti od Loeba, ali žao mi je što se to dogodilo na ovakav način".
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu

Avatar
Zabac
Postovi: 635
Pridružen/a: 29 jun 2011, 18:39
Lokacija: Guadalahara

PostPostao/la Zabac » 03 avg 2011, 20:05

Loeb je u ovom sportu nesto slicno kao sto je Phelps bio godinama u plivanju.Jednostavno neprikosnoven !
Stranger in the night. SIDA in the morning!

Avatar
Ted Mosby
Postovi: 6368
Pridružen/a: 14 nov 2009, 18:47

PostPostao/la Ted Mosby » 19 avg 2011, 23:55

Sebastien Loeb vodi nakon prvog dana njemačkog relija. Slijede ga imenjak mu Ogier te Mikko Hirvonen, dva njegova vjerna pratitelja...


Ako izuzmemo prvi brzinac, Citroenovi vozači drže apsolutnu dominaciju prvog dana njemačkog natjecanja. Vodeći Sebastien Loeb sa 7,4 sekunde prednosti pred Sebastienom Ogierom juri ka novom rekordu i devetoj pobjedi na natjecanju pored Triera.

"Morao sam stisnuti jer me Ogier pritišće sa svih strana, no jutros je ipak bio dobar dan. Dobro je što smo pred drugima stvorili veliku vremensku razliku, pa iz momčadske perspektive zasad stvari izgledaju odlično", kazao je Loeb.

Mikko Hirvonen na trećem mjestu za Citroenima zaostaje više od minute, i sutra ga očekuje nemoguće. Osim što mora dati sve od sebe i održati automobil na cesti, mora se nadati da netko od prethodno spomenutog dvojca pogriješiti, dakle nemoguće.

Njegovu će pak pogrešku čekati Minijev dvojac, Dani Sordo i Kris Meeke. Kimi Raikkonen nakon udesa na petom brzincu drži osmo mjesto.

Natjecanje se nastavlja sutra.

Poredak nakon prvog dana:
1. S. Loeb FRA/Citroen 1:18:21,4 sati
2. S. Ogier FRA/Citroen + 7,4 sek
3. M. Hirvonen FIN/Ford + 1:18,4 min
4. D. Sordo ŠPA/Mini + 1:40,3
5. K. Meeke VBR/Mini + 1:57,6 min
6. P. Solberg NOR/Citroen + 1:59,8 min
7. H. Solberg NOR/Ford +3:22,1 min
8. K. Raikkonen FIN/Citroen + 3:25,5 min
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu

Avatar
Ted Mosby
Postovi: 6368
Pridružen/a: 14 nov 2009, 18:47

PostPostao/la Ted Mosby » 24 avg 2011, 08:17

Ono što je izgubio u Finskoj, Sebastienu Ogieru se vratilo u Njemačkoj - došao je do četvrte pobjede tekuće sezone. Premda na početku natjecanja nije očekivao maksimalan broj bodova na ovom reliju, mladi Francuz kaže kako se stvari brzo mijenjaju, pa negdje dobije, a negdje izgubi bodove.


"Bio sam jako oprezan jer svi znamo kako lako pukne guma u Njemačkoj, pa sam morao voziti po sredini staze i ne sjeći puno kao u Argentini". Spomenuo je i automobil, koji od početka radi odlično, te mu uvelike pomaže da dođe do ovolikog broja bodova.

Premda je još samo četiri relija do kraja, a Sebastien Loeb je daleko odmaglio, još uvijek postoji matematička šansa za osvajanjem naslova. "Dat ćemo sve od sebe i boriti se do posljednjeg metra", zaključio je Ogier.

Nakon osam godina slavlja Sebastienu Loebu došlo je vrijeme da preda palicu drugomu. Bez obzira na sve, i to se jednom moralo dogoditi, a dogodilo se ove godine. "Svake godine dolazim ovdje s mišlju kako ne trebam pobijediti jer sam pobijedio lani, a sada se to i dogodilo", započeo je Loeb.

Za puknuće gume tvrdi da nije bilo njegovom greškom. "Nisam udario u ništa. Valjda je bio kamen na cesti, ja ga nisam vidio, pa pretpostavljam da je tako pukla guma".

Dani Sordo po prvi se put ove sezone probio do postolja. "Znali smo da je auto dobar na asfaltu, ali nismo očekivali ovakav rezultat". Dodao je kako će ovaj rezultat vjerojatno motivirati cijelu momčad, te da će svi još bolje raditi kako bi došli do još boljih rezultata.
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu

Avatar
Ted Mosby
Postovi: 6368
Pridružen/a: 14 nov 2009, 18:47

PostPostao/la Ted Mosby » 02 okt 2011, 19:20

Sebastien Ogier odnio je pobjedu na francuskom reliju. Domaći vozač uspio je sačuvati prednost pred Danijem Sordom i Petterom Solbergom. S dva preostala natjecanja do kraja prvenstva situacija na vrhu znatno se zakomplicirala...


Sebastien Ogier uspio je sačuvati prednost drugog dana te doći do nove pobjede, pete u sezoni. S novih 25 bodova, maksimalno je zakomplicirao život sunarodnjaku Sebastienu Loebu, za kojim, na drugom mjestu, zaostaje samo tri boda.

Obojici Citroenovih vozača na ruku ne ide ni četvrto mjesto Mikka Hirvonena, koji u ukupnom poretku, s istim brojem bodova dijeli drugu poziciju s pobjednikom današnjeg natjecanja. Nema, stoga, sumnje da će predstojeća dva natjecanja, u Španjolskoj i Velikoj Britaniji, biti više nego zanimljiva.

Dani Sordo, ponajviše zahvaljujući dobrom odabiru guma, ali i iskustvu Španjolca, došao je do drugog postolja za Mini. Slavlju dvojca na postolju pridružio se i Petter Solberg na trećem mjestu. Norvežanin je pri kraju natjecanja imao problema, izvrtio se na stazi, no nesreća nije imala većeg utjecanja na ukupno vrijeme.

Fordov dvojac dan je završio na četvrtom i petom mjestu. Jari-Matti Latvala uglavnom je bio bolji, no prepustio je poziciju Hirvonenu, kako bi ovaj došao do ukupnih 193 boda kja mu nose borbu za vrh. Među desetoricom u poretku su još i Denis Kuipers, Henning Solberg, sunarodnjak mu Mads Ostberg, Ken Block, te Pierre Campagna.

Sljedeće natjecanje vozi se u Španjolskoj od 20. - 23. 10.

Reli Francuska:
1. S. Ogier (FRA/Citroen) - 3:06:20,4 sati
2. D. Sordo (ŠPA/MINI) + 6,3 sek
3. P. Solberg (NOR/Citroen) + 1:23,8 min
4. M. Hirvonen (FIN/Ford) + 3:26,6 min
5. J. M. Latvala (FIN/Ford) + 3:30,3 min
6. D. Kuipers (NIZ/Ford) + 6:42,0 min
7. H. Solberg (NOR/Ford) + 7:08,3 min
8. M. Ostberg (NOR/Citroen) + 7:58,3 min
Only ONE UNITED
Kimi Raikkonen:"How does it feels to drive at 300 km/h? - It feels normal."
Srcu mome tiha patnja, oku mome radost i sjaj, Dinamo Zagreb najbolji si znaj
Podrška Jackyu

SirAlexFerguson
Postovi: 2864
Pridružen/a: 06 feb 2012, 20:41

PostPostao/la SirAlexFerguson » 10 feb 2012, 14:32

Drugo ovosezonsko natjecanje svjetskog reli prvenstva održat će se u Švedskoj. Švedska je pozvala i Norvešku, stoga će vozači posjetiti obje države u potrazi za novim bodovima...


RELI ŠVEDSKA
Baza: Karlstad
Broj posada: 85
roj brzinaca: 24
Dužina: 360 km
Podloga: Snijeg i led
Švedsko natjecanje ove godine slavi okrugli 60. rođendan. Slavljenički reli ove godine ponovno je baziran oko grada Karlstada, no ove će se godine gotovo svi brzinci od petka voziti u susjednoj Norveškoj. Rezultat je to odlično organiziranog natjecanja 2009. godine. Norveška baza je grad Kongsvinger, a tamo će se prvog dana voziti osam brzinaca, prije nego se vozači vrate u Švedsku.

Ovo je natjecanje najpoznatije po bijeloj, snježnoj podlozi. Vozači će se tako boriti s vrlo niskim temperaturama koje dosežu i do -25, snježnim bankinama, i ledom. Švedsko - norveško natjecanje jedino je potpuno snježno natjecanje sezone. Takva podloga tradicionalno odgovara vozačima sa sjevera, no to nužno ne znači da ćemo pobjednika tražiti u krugu trojice ili četvorice genetikom odabranih.

Unatoč niskim temperaturama navijači će pohoditi ovo natjecanje u velikom broju. Jedan od razloga tomu je i blizina zračne luke Hagfors. Vožnja po snijegu i ledu, te udaranje u snježne bankine jedan je sasvim drugačiji doživljaj u odnosu na druga natjecanja.

Reli traje do nedjelje.
KING JAMES
RAFA NADAL
MANCHESTER UNITED
Hoće li Monolog uspiti dobiti okladu? WBA treba na tablici završiti ispred LFC

SirAlexFerguson
Postovi: 2864
Pridružen/a: 06 feb 2012, 20:41

PostPostao/la SirAlexFerguson » 10 feb 2012, 23:57

Prvi dan relija u Švedskoj obilježila je vrlo dobra vožnja Jari-Mattija Latvale, no i izlijetanje sa staze aktualnog svjetskog prvaka Sébastiena Loeba, koji je današnju etapu završio na sedmom mjestu s velikim zaostatkom za prvoplasiranim vozačem.


Vozač Forda Jari-Matti Latvala bio je najbrži u prvom danu relija u Švedskoj. 26-godišnji Finac bio je pri vrhu poretka tijekom cijelog dana, a dobrim nastupom u kasnijim vožnjama zasjeo je na prvu poziciju. U drugi dan će ući s uvjerljivom prednošću od 16,8 sekundi nad drugoplasiranim Mikkom Hirvonenom.

"Moja strategija se isplatila, dan je bio odličan. Napravio sam nekoliko manjih grešaka na početku, no sve se poboljšalo u nastavku", prenosi izjavu Latvale crash.net.

Hirvonen je bio najbrži nakon prve polovice dana, no u nastavku je ispustio svoju prednost te u drugi dan ulazi s velikim zaostatkom. Treće najbrže vrijeme ostvario je Petter Solberg u Fordu.

Prvi dan natjecanja po dobrome neće pamtiti aktualni svjetski prvak Sébastien Loeb, koji je izletio je sa staze. Francuz i njegov suvozač Daniel Elena prošli su neozlijeđeni, no izgubili su puno vremena te su dan završili na sedmoj poziciji s više od dvije minute zaostatka za prvoplasiranim.

Reli Švedska, poredak nakon prvog dana:
1. Jari-Matti Latvala (Ford) - 1:23:50,8 sati
2. Mikko Hirvonen (Citroën) + 16,8 sek
3. Petter Solberg (Ford) + 18,6 sek
4. Mads Ostberg (Ford) + 32,3 sek
5. Evgenij Novikov (Citroën) + 1:12,1 min
6. Henning Solberg (Ford) + 1:48,5 min
7. Sébastien Loeb (Citroën) + 2:08,9 min
8. Patrick Sandell (MINI) + 2:18,8 min
KING JAMES
RAFA NADAL
MANCHESTER UNITED
Hoće li Monolog uspiti dobiti okladu? WBA treba na tablici završiti ispred LFC

SirAlexFerguson
Postovi: 2864
Pridružen/a: 06 feb 2012, 20:41

PostPostao/la SirAlexFerguson » 12 feb 2012, 20:37

Jari-Matti Latvala uspio je sačuvati prednost te odnijeti pobjedu na švedskom reliju. Uz Finca, na postolju su još i Mikko Hirvonen, te Mads Ostberg. Sebastien Loeb uspio je doći do bodova...


Tri dana je gradio prednost, i konačno je došao do pobjede. Jari-Matti Latvala po drugi je put trijumfirao na švedskom natjecanju, gdje je postao najmlađi pobjednik u Svjetskom reli prvenstvu. No, nije sve išlo tako glatko...

23 sekunde jučerašnje prednosti brzo se pretvorilo u pola minute. No, na 22. brzincu Finac je udario o kamen, te mu je pukla guma, što mu je ostavilo samo osam sekundi prednosti pred bivšim momčadskim kolegom Mikkom Hirvonenom. Za Citroenovog vozača to je bio dar s neba, no Latvala se uspio pribrati, te završiti natjecanje i potvrditi pobjedu.

Hirvonen se morao zadovoljiti drugim mjestom, što i nije loš rezultat, no od Citroenovog se vozača ipak očekivao korak više, pogotovo nakon izlijetanja Sebastiena Loeba.

Petter Solberg svoju je treću poziciju prepustio sunarodnjaku Madsu Ostbergu. I za njega je sporan bio 22. brzinac, no imao je manje sreće od Latvale, te ga je isti kamen koštao mjesta na postolju. Slijede Evgenij Novikov i Sebastien Loeb.

Sljedeće natjecanje je u Meksiku 8. ožujka.

Reli Švedska, konačni rezultati:
1. J.M. Latvala FIN/Ford 3:18:28,3 sati
2. M. Hirvonen FIN/Citroen + 16,6 sek
3. M. Ostberg NOR/Ford + 38,8 sek
4. P. Solberg NOR/Ford + 1:14,3 min
5. E. Novikov RUS/Ford + 2:41,4 min
6. S. Loeb FRA/Citroen + 2:55,1 min
7. H. Solberg NOR/Ford + 3:49,5 min
8. Patrik Sandell ŠVE/MINI + 5:08,9 min
9. M. Prokop CZE/Ford + 5:30,0 min
KING JAMES
RAFA NADAL
MANCHESTER UNITED
Hoće li Monolog uspiti dobiti okladu? WBA treba na tablici završiti ispred LFC

SirAlexFerguson
Postovi: 2864
Pridružen/a: 06 feb 2012, 20:41

PostPostao/la SirAlexFerguson » 13 feb 2012, 23:18

Uz zrno drame na samom kraju natjecanja, Jari-Matti Latvala imao je najbrže vrijeme na cilju švedskog relija. Do šeste pobjede u karijeri došao je ispred bivšeg momčadskog kolege i sunarodnjaka Mikka Hirvonena, dok je s najniže stepenice postolja šampanjac pio Mads Ostberg...


"Nevjerojatno kako se sve preokrene!", započeo je pressicu Jari-Matti Latvala. "Mislio sam da će mi puknuti srce. U subotu smo imali dobro vodstvo, no sve se promijenilo u tren, i ostalo nam je samo osam sekundi od cijele prednosti. Srećom, dobro smo odvozili 23. brzinac i dobili još na vremenu".

Podsjetimo se, Finac je na 22. brzincu udario o kamen koji ga je umalo koštao plasmana. No, za razliku od momčadskog kolege Pettera Solberga koji je izgubio poziciju, Latvalu je pratila sreća. No, nešto manje sreće imao je na prvom reliju u Monte Carlu, gdje nije uspio doći do bodova, pa je u Švedskoj stisnuo.

"Znao sam da Loeb nema dobar vikend, pa sam išao na sve ili ništa kako bih došao do što više bodova i uspjelo mi je. Da je Monte Carlo završio drugačije, možda ne bih napravio ovo što sam napravio". Za kraj je odao ovosezonske ciljeve kazavši kako želi konkurirati Citroenu momčadski, a s obzirom da ima više od sto utrka "u nogama", želi biti konkurentan i u poretku Svjetskog prvenstva.

Mikko Hirvonen do zadnjeg je trena radio na pobjedi i nadao joj se, no na kraju se ipak morao pomiriti s drugim mjestom. "Moglo je biti bolje. Puno smo radili s automobilom, mislili smo da držimo korak. Potpuno sam uništio gume, i to me podosta udaljilo od pobjede".

Hirvonenova želja da pobijedi bivšeg kolegu otišla je toliko daleko da je pokušao i psihološkim metodama. Naravno, i osobni život je bio "na tapetu", no mlađeg od dvojice Finaca ništa nije omelo.

Mads Ostberg naslijedio je treće mjesto od Pettera Solberga i njegove probušene gume, no ne može se reći da tu poziciju nije zaslužio. "Dugo smo se pripremali za ovaj reli. Odradili smo dosta vožnji po snijegu, i išao sam na postolje", kazao je Norvežanin.

"Znao sam da će Jari-Matti biti lud ovdje, i da mu nećemo moći parirati s brzinom, kao što nismo mogli ni Mikku. Iz nekog smo razloga u petak izgubili brzinu, pa je na kraju ispala borba za treće mjesto s Petterom. I ispalo je dobro za nas, unatoč ponekim tehničkim problemima".
KING JAMES
RAFA NADAL
MANCHESTER UNITED
Hoće li Monolog uspiti dobiti okladu? WBA treba na tablici završiti ispred LFC

SirAlexFerguson
Postovi: 2864
Pridružen/a: 06 feb 2012, 20:41

PostPostao/la SirAlexFerguson » 16 okt 2012, 14:00

Nakon što je prije samo nekoliko tjedana svoje povlačenje iz WRC-a najavio deveterostruki svjetski prvak Sebastien Loeb, u ponedjeljak su stigle nove loše vijesti za ljubitelje relija. Zbog teške ekonomske situacije Ford i Mini će se na kraju ove sezone povući iz Svjetskog prvenstva, odnosno više neće sponzorirati natjecanje svojih momčadi.


Europska podružnica Fordove tvornice automobila objavila je u ponedjeljak da će se na kraju sezone povući iz Svjetskog prvenstva u reliju. Kao razlog je navedena ekonomska situacija zbog koje je Ford prisiljen drukčije investirati vlastiti novac.

"Ford je ponosan na svoju dugu povijest u WRC-u i ovu odluku nije bilo lako donijeti. No, s obzirom na trenutnu situaciju, smatramo da je ispravan potez smanjiti našu posvećenost WRC-u i ta sredstva uložiti u druga područja", izjavio je Roelant de Waard, potpredsjednik Fordove europske podružnice.
Ova odluka ipak ne znači da u idućoj sezoni Fordovi neće juriti svjetskim reli stazama. Dosadašnji šef Fordove momčadi, Malcolm Wilson, planira nastaviti s razvojnim programom Ford Fieste, ali kroz momčad M-Sport, koja je i u prethodnim sezonama bila veliki Fordov partner.
"Respektiramo M-Sport i Malcolma Wilsona koji vodi našu momčad od 1997. godine i tvrdim da ne postoji organizacija koja je stručnija i koja je toliko posvećena pobjeđivanju. Međusobnom suradnjom došli smo do točke gdje Ford Fiesta igra veliku ulogu u reliju i voljeli bismo da se to nastavi i u budućnosti", dodao je De Waard.
Wilson je u ime M-Sporta izjavio: "Razumijemo da je ova teška odluka morala biti donesena, ali vjerujemo u uspješnu suradnju u budućnosti. M-Sport je vrlo ponosan na posljednjih 16 godina suradnje s Fordom u kojima je ostvareno 208 pobjedničkih postolja i 52 pobjede u 225 nastupa. Također, uspjeli smo u 156 uzastopnih natjecanja osvojiti bodove, a kruna naše suradnje bile su dvije konstruktorske titule."
"Moja namjera je da nastavimo napadati postolja i pobjede te da nastavimo sa započetim razvojem nove inačice Ford Fieste. Također, nastavit ćemo suradnju s kolegama u Fordu kako bi Fiesta R5 prema planu ugledala svjetlo dana u ožujku 2013. godine", iznio je ciljeve za iduću sezonu Malcolm Wilson te dodao: "Prioritet je da odredimo program za 2013. godinu, a onda možemo sagledati sve opcije i odabrati smjer za budućnost."
Za sada nije poznato kako će izgledati vozačka postava za iduću sezonu, ali je jasno da će sponzorstvo Fordove tvornice itekako nedostajati.


Nakon što je prije samo nekoliko tjedana svoje povlačenje iz WRC-a najavio deveterostruki svjetski prvak Sebastien Loeb, u ponedjeljak su stigle nove loše vijesti za ljubitelje relija. Zbog teške ekonomske situacije Ford i Mini će se na kraju ove sezone povući iz Svjetskog prvenstva, odnosno više neće sponzorirati natjecanje svojih momčadi.


Europska podružnica Fordove tvornice automobila objavila je u ponedjeljak da će se na kraju sezone povući iz Svjetskog prvenstva u reliju. Kao razlog je navedena ekonomska situacija zbog koje je Ford prisiljen drukčije investirati vlastiti novac.

"Ford je ponosan na svoju dugu povijest u WRC-u i ovu odluku nije bilo lako donijeti. No, s obzirom na trenutnu situaciju, smatramo da je ispravan potez smanjiti našu posvećenost WRC-u i ta sredstva uložiti u druga područja", izjavio je Roelant de Waard, potpredsjednik Fordove europske podružnice.
Ova odluka ipak ne znači da u idućoj sezoni Fordovi neće juriti svjetskim reli stazama. Dosadašnji šef Fordove momčadi, Malcolm Wilson, planira nastaviti s razvojnim programom Ford Fieste, ali kroz momčad M-Sport, koja je i u prethodnim sezonama bila veliki Fordov partner.
"Respektiramo M-Sport i Malcolma Wilsona koji vodi našu momčad od 1997. godine i tvrdim da ne postoji organizacija koja je stručnija i koja je toliko posvećena pobjeđivanju. Međusobnom suradnjom došli smo do točke gdje Ford Fiesta igra veliku ulogu u reliju i voljeli bismo da se to nastavi i u budućnosti", dodao je De Waard.
Wilson je u ime M-Sporta izjavio: "Razumijemo da je ova teška odluka morala biti donesena, ali vjerujemo u uspješnu suradnju u budućnosti. M-Sport je vrlo ponosan na posljednjih 16 godina suradnje s Fordom u kojima je ostvareno 208 pobjedničkih postolja i 52 pobjede u 225 nastupa. Također, uspjeli smo u 156 uzastopnih natjecanja osvojiti bodove, a kruna naše suradnje bile su dvije konstruktorske titule."
"Moja namjera je da nastavimo napadati postolja i pobjede te da nastavimo sa započetim razvojem nove inačice Ford Fieste. Također, nastavit ćemo suradnju s kolegama u Fordu kako bi Fiesta R5 prema planu ugledala svjetlo dana u ožujku 2013. godine", iznio je ciljeve za iduću sezonu Malcolm Wilson te dodao: "Prioritet je da odredimo program za 2013. godinu, a onda možemo sagledati sve opcije i odabrati smjer za budućnost."
Za sada nije poznato kako će izgledati vozačka postava za iduću sezonu, ali je jasno da će sponzorstvo Fordove tvornice itekako nedostajati.



I Mini napušta WRC
Poput Fordove, slična sudbina očekuje i Minijevu momčad u WRC-u. Zbog teške ekonomske situacije Key Sagler, član uprave Minija, objavio je u petak: "Mini će na kraju sezone prekinuti svoje sudjelovanje u WRC-u. Želimo se zahvaliti svim našim partnerima i voljeli bismo da oni nastave natjecanje i bez naše pomoći. Tvornica je u posljednjih nekoliko godina odradila veliki posao i zainteresiranima omogućila nastavak natjecanja."
Vjerojatno je da će i Minijevi automobili biti na stazama iduće sezone, ali u sklopu privatnih momčadi. Najveća od njih je Prodrive, čiji direktor Richard Taylor kaže: "Odluka koju je Minijeva tvornica donijela je razumljiva i očekivana, ali drago nam je da Mini i dalje želi vidjeti svoje automobile u WRC-u i ostalim natjecanjima."
KING JAMES
RAFA NADAL
MANCHESTER UNITED
Hoće li Monolog uspiti dobiti okladu? WBA treba na tablici završiti ispred LFC

Avatar
Devil
Moderator
Postovi: 24123
Pridružen/a: 13 jun 2009, 00:17
Lokacija: Grad Greha
Kontakt:

PostPostao/la Devil » 12 feb 2013, 00:08

Mnogo dobra masina VW.Upratih malo reli u Svedskoj jer obozavam taj reli da gledam i ono je bilo zaista odlicno.Skoro pa savrseno sluzi motor,jos Ogier vrlo lepo vozi i rezultat mora da bude tu.Jos prosli reli bio drugi i moze se govoriti o sasvim lepom startu VW u ovom takmicenju. ;)
Pozdravlja vas Cika Devil. Secajte me se. :)))

Avatar
Bosniacum Lilium
Postovi: 17201
Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
Lokacija: Nigerija
Kontakt:

PostPostao/la Bosniacum Lilium » 10 apr 2013, 00:16

Cudi me da nikoe ne prati WTCC koji je trenutno bara bara s WRC (ako nije i bolji). Po meni.
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !

Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala. Prvi alkoholičar ekipe - Kawhi


Natrag na “Auto-moto”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.