Nije to tako jednostavno prijatelju moj... Nije bas da se nije pokusavalo, eto pokusali su sa kersom koji je dosta obecavao pa je na kraju ipak se ispostavio kao los projekat. konstantno se timovima nalazu nova pravila kako bi ucinila formulu interesantnijom i ravnopravnijom, no lobi velikih ekipa tesko da ce na neke radikalne kompromise pristati radi vlastitog interesa. evo ove godine je smanjena sirina prednjih kotaca, drasticno smanjena sirina zadnjeg spojlera, pa su pokretni aerodinamicki djelovi zabranjeni, pa je ukinut traction control prosle godine, pa su uvedene slik gume, zamrznuto razvijanje motora itd. Ima tu jos materijala o kojem se moze pisati, i ne moze se reci da FIA ne pokusava da poboljsa "show". eto cisto poredjenja radi, uzmi pogledaj mclaren iz recimo 2006 ili 2007 i ovaj danas. razlika nebo i zemlja u aerodinamickom paketu i rjesenjima. Onaj mclaren bi pojeo danasnji. Pokusava se dakle otezati vozacima voznja bolida, aerodinamicka rjesenja su ogranicena, sve u cilju toga sto pominjes. No jednostavno, necemo imati bolide iz 90tih godina vise nikad, jer je to u mehanickom smislu veliki korak unazad na koji ferrari i kompanija nikad nece pristati.bavarian_bk je napisao/la: Kad smo vec kod prestizanja za ovu godinu trebalo se uvesti neki aerodinamicki dio koji bi omogucavao pracenje bolida ispred sebe a samim time i prestizaanje ,ali neznam zasto nije ,jer je bilo price o tome !
ali evo, i ja se slazem da ova zabrana punjenja goriva tesko moze donijeti nesto pozitivno. takticke box igre su skoro pa svedene na minimum a na stazi se nije mnogo toga promijenilo. mozda bi bilo dobro dati slobodu timovima pri odabiru guma (da se ne moraju obje varijante koristiti za vrijeme trke) jer bi se tako u smislu strategije napravio veliki pomak naprijed. onda bi neko mogao ici na jedan stop i peglati se s tvrdim gumama, stediti ih itd, dok bi drugi mogao ici na dva pit stopa sa meksom varijantom i tako imati vecu brzinu na stazi... no vidjet cemo, tek je sezona pocela...