Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Golf 5 je poznata A5 platforma gdje su isti motori i jos stosta toga ugradjivani u Audi A3, TT, Octaviju druge generacije, Seat Leon II itd., znaci dobri provjereni recept.
E sada navodis dva motora 1.9 i 2.0 il imas dva auta.
1.9 imas dvije verzije (90 i 105 KS) ali je ova niza verzije mal tromija jer je tezi od prethodne generacija za nekih 100 kg.
2.0 imas takodjer dvije verzije (140 i 170 KS). Problem je sto ovaj motor nije dugovjecan ko 1.9 tdi sve do 2008. kada su unaprijedili i ispravili greske (i to pumpa te rokanje glave motore).
U svakom slucaju sipas iz najbolje ponude (jer su osvjetljivi) te pratis zupcasti, al to su ti dva redovna servisa, mali (svako 13 000 km) i veliki, zavisi kako ti serviser procjeni pomenuti remen, kad tacno ide vodena pumpa, pa na kraju i diskovi/plocice itd. Otp po mojoj procjeni na 75 000 km veliki servis.
Sto trebas znati, pa dosta toga ali za pocetak osnovno. Uvijek pratis stanje antifriza tj. rashladne tekucine, zastitis pod pogotv sto su nase ceste pune soli i sl pizdarija, pa onda pratis da li u antifrizu ima ulja, pa boju dima u leru itd.
Ak vozis 2.0 2006. i imas buku kod saltanja onda je problem ebeni zamajac i tu hitno u servis.
Zatim pratis upozorenja na instrument tabli, vozis od 2000 - 3000 obrtaja u kojem regionu i mijenjas brzine i to je ta neka osnova.
E sada navodis dva motora 1.9 i 2.0 il imas dva auta.
1.9 imas dvije verzije (90 i 105 KS) ali je ova niza verzije mal tromija jer je tezi od prethodne generacija za nekih 100 kg.
2.0 imas takodjer dvije verzije (140 i 170 KS). Problem je sto ovaj motor nije dugovjecan ko 1.9 tdi sve do 2008. kada su unaprijedili i ispravili greske (i to pumpa te rokanje glave motore).
U svakom slucaju sipas iz najbolje ponude (jer su osvjetljivi) te pratis zupcasti, al to su ti dva redovna servisa, mali (svako 13 000 km) i veliki, zavisi kako ti serviser procjeni pomenuti remen, kad tacno ide vodena pumpa, pa na kraju i diskovi/plocice itd. Otp po mojoj procjeni na 75 000 km veliki servis.
Sto trebas znati, pa dosta toga ali za pocetak osnovno. Uvijek pratis stanje antifriza tj. rashladne tekucine, zastitis pod pogotv sto su nase ceste pune soli i sl pizdarija, pa onda pratis da li u antifrizu ima ulja, pa boju dima u leru itd.
Ak vozis 2.0 2006. i imas buku kod saltanja onda je problem ebeni zamajac i tu hitno u servis.
Zatim pratis upozorenja na instrument tabli, vozis od 2000 - 3000 obrtaja u kojem regionu i mijenjas brzine i to je ta neka osnova.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Kad si vec raspolozen za pisanje, objani mu kubikazu.
Mislim da je on to napisao sta znaci 1.9 i 2.0.
Koliko sam skontao iz pitanja ne zna uopste sta znaci ta oznaka.
Mislim da je on to napisao sta znaci 1.9 i 2.0.
Koliko sam skontao iz pitanja ne zna uopste sta znaci ta oznaka.
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
Kubikaza je radna zapremina motora, odnosno zbir zapremine svih cilindara. Cilindar ti je rupa od specijalnog materijala u kojoj se krece klip.
Cilindar ti definise motor. Pa imamo redni raspored cilindara, raspored u obliku slova V - V motori i boxter (jedan naspram drugog).
E sad dizel motori rade tako sto se ubrizgava gorivo u komoru za sagorijevanje koja je puna vruceg zraka. U momentu kad se klip u taktu kompresije priblizava mrtvoj tački MT u cilindar se ubrizgava gorivo, koje se zbog visoke temperature odmah rasprsuje i pali, dok se to kod benzinaca radi u predkomori pomoc svjecica.
Onda imas snagu motora koja je bitna zbog brzine i vuce, obrtni moment kada mozes ubrzati tj postici snagu odnosno veci obrtni moment ti je veca snaga pri nizim obrtajima.
Znaci motor sagorijeva smjesu vazduha i goriva a vazduh se usisava kroz usisni sistem zbog razlike pritiska koji motor stvara. E sada koriste se turbine da bi se u cilindar ubacilo vise vazduha i dobilo vise snage. Turbo punjac je pricvrscen na izduvnu granu motora, a ti izduvni gasovi okrecu turbinu. Turbina je osovinom povezana sa kompresorom koji se nalazi izmedju filtera za vazduh i usisne grane motora i taj kompresor sabija vazduh koji se ubacuje u cilindre. Izduv iz cilindara prolazi preko lopatica turbine koje okrecu samu turbinu i sto vise vazduha prolazi kroz lopatice, to se turbina brze okrece. Onda, dodaje se i interkuler koji hladi vazduh koji izlazi iz turbine pod pritiskom prije neg sto udje u motor.
Dva slicna auta (glede snage i konstrukcije motora) ne moraju imati isto ubrzanje/brzinu (te max brzinu) jer to zavisi od tezine, aerodinamike tj. linije, podesenog mjenjaca itd itd.
Cilindar ti definise motor. Pa imamo redni raspored cilindara, raspored u obliku slova V - V motori i boxter (jedan naspram drugog).
E sad dizel motori rade tako sto se ubrizgava gorivo u komoru za sagorijevanje koja je puna vruceg zraka. U momentu kad se klip u taktu kompresije priblizava mrtvoj tački MT u cilindar se ubrizgava gorivo, koje se zbog visoke temperature odmah rasprsuje i pali, dok se to kod benzinaca radi u predkomori pomoc svjecica.
Onda imas snagu motora koja je bitna zbog brzine i vuce, obrtni moment kada mozes ubrzati tj postici snagu odnosno veci obrtni moment ti je veca snaga pri nizim obrtajima.
Znaci motor sagorijeva smjesu vazduha i goriva a vazduh se usisava kroz usisni sistem zbog razlike pritiska koji motor stvara. E sada koriste se turbine da bi se u cilindar ubacilo vise vazduha i dobilo vise snage. Turbo punjac je pricvrscen na izduvnu granu motora, a ti izduvni gasovi okrecu turbinu. Turbina je osovinom povezana sa kompresorom koji se nalazi izmedju filtera za vazduh i usisne grane motora i taj kompresor sabija vazduh koji se ubacuje u cilindre. Izduv iz cilindara prolazi preko lopatica turbine koje okrecu samu turbinu i sto vise vazduha prolazi kroz lopatice, to se turbina brze okrece. Onda, dodaje se i interkuler koji hladi vazduh koji izlazi iz turbine pod pritiskom prije neg sto udje u motor.
Dva slicna auta (glede snage i konstrukcije motora) ne moraju imati isto ubrzanje/brzinu (te max brzinu) jer to zavisi od tezine, aerodinamike tj. linije, podesenog mjenjaca itd itd.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- exorciiist
- Postovi: 1361
- Pridružen/a: 08 jun 2014, 17:01
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Eh to me je zanimalo, uopsteno sta znace te oznake. Hvala
- Marsal
- Postovi: 22695
- Pridružen/a: 10 jun 2012, 00:13
- Lokacija: Na klupi za rezervne igrače
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Neki dan uzeo od jednog forumaša Golfa benzinca. Dvojka naravno, 1.3 motor. NAmolio ga nekako da mi dadne krug, reko nikad nisam vozio benzinca
Aj sunce ti jbm šta sam mu uradio, dušu sam mu uzeo. Kad smo stali i parkirali ga, prokuho
Al' nije lošaa dvojkara, zanimljiva je za vozit jbš joj mater
Aj sunce ti jbm šta sam mu uradio, dušu sam mu uzeo. Kad smo stali i parkirali ga, prokuho
Al' nije lošaa dvojkara, zanimljiva je za vozit jbš joj mater
Heroji Grada Zenice = NGG Za Čelik i UG Robijaši 1988
Re: Automobili, motori...
Asteriks,
-Seat ibiza 1.4, 55 kw, odnosno 1.9, 81 kw.
-Seat Leon 1.9, 81 kw.
-Seat Cordoba 1.9, 96 kw.
Dizelasi naravno, svi su u rangu 5000-6000 KM što sam gledao. Eh de mi ukratko reci koji od navedenih ima najviše prednosti, a najmanje mana
Cordoba mi optički nekako najljepše izgleda, nije ona prva linija cordobe, nego ona fina zaobljena, 2003 godište, ona pprva linija mi je bezveze, ni slicna
I je li puno za leona 300k
-Seat ibiza 1.4, 55 kw, odnosno 1.9, 81 kw.
-Seat Leon 1.9, 81 kw.
-Seat Cordoba 1.9, 96 kw.
Dizelasi naravno, svi su u rangu 5000-6000 KM što sam gledao. Eh de mi ukratko reci koji od navedenih ima najviše prednosti, a najmanje mana
Cordoba mi optički nekako najljepše izgleda, nije ona prva linija cordobe, nego ona fina zaobljena, 2003 godište, ona pprva linija mi je bezveze, ni slicna
I je li puno za leona 300k
100% sportski i krajnje opušten potpis.
Re: Automobili, motori...
1.4 tdi ti je sa tri cilindra, zaobidji (iako u sustini nije los). Ta 1.9 tdi (81 kw) je najdalje do 2002. godine (u tom cjenovnom rangu) i msm da je to druga generacija (zadnja verzija) a od 2003. imas i trecu generaciju (nebitno sad atmosferac - sdi il turbo tdi) koja djeli plaftormu sa Fabijom, Polom (dok druga generacija Polo (klasik),...
Po meni ak ne volis pariti uzmi 1.9 sdi jer je dugovjecniji i jednostavno manje gazen a mozes uzet mal mladji za razliku od tdi-ja (u toj cjenovnoj klasi).
To ti je u sustini vw-ovi motori od ove druge generacije. Prva generacija Cordobe (do 2002.) je ista platforma kao druga generacija Ibize (znaci do 2002.), a Leon prve generacije (do 2005.) dijeli platformu sa Audi A3 i Golfom 4., i tu je samo stvar ukusa.
E sad 300 000 km moze predstavljati veliki problem ak nema istorijat servisa. To bi otp trebao doci neki 4 veliki servis i pitanje je kako je do sada ocuvan. Znas ono kak provjeravas osnove (da nema mnogo vibracija, ne smije skakat kazaljka temperature, normalna boja dima, onda gledas pragove, solje sto se hrdje tice itd).
Po meni ak ne volis pariti uzmi 1.9 sdi jer je dugovjecniji i jednostavno manje gazen a mozes uzet mal mladji za razliku od tdi-ja (u toj cjenovnoj klasi).
To ti je u sustini vw-ovi motori od ove druge generacije. Prva generacija Cordobe (do 2002.) je ista platforma kao druga generacija Ibize (znaci do 2002.), a Leon prve generacije (do 2005.) dijeli platformu sa Audi A3 i Golfom 4., i tu je samo stvar ukusa.
E sad 300 000 km moze predstavljati veliki problem ak nema istorijat servisa. To bi otp trebao doci neki 4 veliki servis i pitanje je kako je do sada ocuvan. Znas ono kak provjeravas osnove (da nema mnogo vibracija, ne smije skakat kazaljka temperature, normalna boja dima, onda gledas pragove, solje sto se hrdje tice itd).
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Jel potreban zeleni karton za Hrvatsku?
U pon. bi u Makarsku isao, a nemam kartona.
Zaboravio uzet.
U pon. bi u Makarsku isao, a nemam kartona.
Zaboravio uzet.
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
Ja sam prije otprilike pola godine sa prijateljem isao preko granice i trazili su mu zeleni karton, ne znam je li se sta promijenilo u medjuvremenuR32 je napisao/la:Jel potreban zeleni karton za Hrvatsku?
U pon. bi u Makarsku isao, a nemam kartona.
Zaboravio uzet.
- BosnianKingdom
- Postovi: 2877
- Pridružen/a: 13 jun 2015, 10:41
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Jel to ide brzo za kupit?
Da svratim u osiguranje i kupim ako to traje par minuta?
Da svratim u osiguranje i kupim ako to traje par minuta?
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
Mislim da je bio 5km kod nas u TK a minuta je posla..
“We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.”
Chico Felipe Cayetano Lopez Martinez y Gonzales
Don Alfredo Di Stefano
Chico Felipe Cayetano Lopez Martinez y Gonzales
Don Alfredo Di Stefano
Re: Automobili, motori...
Ultras Željezničar i jedanaest ratnika, oduvijek je najbolja taktika!
Re: Automobili, motori...
Najslabiji motor tog modela, pogotov na plin, dosta tesko vozilo sa skoro 1300 kg i jednostavno treba mu motor veceg kapaciteta. 1.9 dizelas strasno pouzdan (fijatov motor).
Ak je beninac, pogotov stariji tu je osjeljivost na vlagu (kablovi, svjecice, bobina, razvodnik paljenja). Zatim oce orginalne skupe svjecice sa plinskim elektrodama, nece prosjek kakav mos zvizut u vw-ovog benzinca.
Ak je beninac, pogotov stariji tu je osjeljivost na vlagu (kablovi, svjecice, bobina, razvodnik paljenja). Zatim oce orginalne skupe svjecice sa plinskim elektrodama, nece prosjek kakav mos zvizut u vw-ovog benzinca.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Je l' se može naći koliko-toliko dobra Alfa do 5000?Asteriks je napisao/la:Najslabiji motor tog modela, pogotov na plin, dosta tesko vozilo sa skoro 1300 kg i jednostavno treba mu motor veceg kapaciteta. 1.9 dizelas strasno pouzdan (fijatov motor).
Ak je beninac, pogotov stariji tu je osjeljivost na vlagu (kablovi, svjecice, bobina, razvodnik paljenja). Zatim oce orginalne skupe svjecice sa plinskim elektrodama, nece prosjek kakav mos zvizut u vw-ovog benzinca.
Ultras Željezničar i jedanaest ratnika, oduvijek je najbolja taktika!
Re: Automobili, motori...
Moze ali dizelas, nepoderiva glede elasticnosti motora.
Ev npr ak se mal nategnes https://www.olx.ba/artikal/17789622/alfa-147/, to ti je peri deri.
Sad ne znam tacno da li je ovo redizajnirana verzije jer se ista pojavila upravo 2004. ali msm da bi mogla imati odlicno vjesanje.
Imas i onaj, isti motor al manje kubikaze od 115 KS, sasvim dobar i moze odlicno povuci.
Od kraja 2002. su ti motori druge generacije common-rail ubrizgavanja (1.9 jtd), fakticki savrsenstvo.
Znaci izdrzljiv motor, prilicno pristupacni i jeftini djelovi.
Pazis na kilometrazu, stanje limarije te opce stanje prilikom dodavanja gasa (temeratura), boja dima na auspuhu, stanje rahsladne tecnosti i ono najvaznije da ne nema uljnih mrlja u i oko dihtunga.
Ev npr ak se mal nategnes https://www.olx.ba/artikal/17789622/alfa-147/, to ti je peri deri.
Sad ne znam tacno da li je ovo redizajnirana verzije jer se ista pojavila upravo 2004. ali msm da bi mogla imati odlicno vjesanje.
Imas i onaj, isti motor al manje kubikaze od 115 KS, sasvim dobar i moze odlicno povuci.
Od kraja 2002. su ti motori druge generacije common-rail ubrizgavanja (1.9 jtd), fakticki savrsenstvo.
Znaci izdrzljiv motor, prilicno pristupacni i jeftini djelovi.
Pazis na kilometrazu, stanje limarije te opce stanje prilikom dodavanja gasa (temeratura), boja dima na auspuhu, stanje rahsladne tecnosti i ono najvaznije da ne nema uljnih mrlja u i oko dihtunga.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: RE: Re: Automobili, motori...
Zvao sam osiguranje, i bas tako.madridist je napisao/la:Mislim da je bio 5km kod nas u TK a minuta je posla..
Zahvaljujem.
4KM kosta, svratit cu ujutro u osiguranje i kupit.
Sent from my E6533 using Tapatalk
Mia San Mia
- theboss_RD07
- Postovi: 4499
- Pridružen/a: 27 jun 2010, 19:01
- Lokacija: Gradačac
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ima u mene rodjak ibizu 1.4eedo je napisao/la:Asteriks,
-Seat ibiza 1.4, 55 kw, odnosno 1.9, 81 kw.
-Seat Leon 1.9, 81 kw.
-Seat Cordoba 1.9, 96 kw.
Dizelasi naravno, svi su u rangu 5000-6000 KM što sam gledao. Eh de mi ukratko reci koji od navedenih ima najviše prednosti, a najmanje mana
Cordoba mi optički nekako najljepše izgleda, nije ona prva linija cordobe, nego ona fina zaobljena, 2003 godište, ona pprva linija mi je bezveze, ni slicna
I je li puno za leona 300k
Bukvalno se mora na ravnici zalaufat da bi se uspio popet uz neko malo vece brdo. Auto dreči upomoć na brzinama od 100+
⭐
Re: Automobili, motori...
Cime cistiti unutrasnjost vozila i odrzavati plastiku, opcenito kokpit