Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- Bosniacum Lilium
- Postovi: 18607
- Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
- Lokacija: Nigerija
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Asteriks, znam ja prijatelju čiji je to motor. Nije mi na vrhu, ali ne bih bježao od njega za razliku od renoa i one 1.3 skalamerije
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Re: Automobili, motori...
Ma ja, pisaj po sirotinji.sekerbay je napisao/la:https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-m5 ... ml?ref=srp
Šta veliš, asteriče
U pregovorima sam sa prodavačem, kae neko ga je rezervisao do ponedjeljka. Ako odustane, aBd je moj.
Sta reci, V8 4.4 TT, el ogranicenje na 300 km/h za taj napucani model, jer cisto sumnjam da imas fabricki od 780 KS (msm da je do 600 deklarirana fabricka).
Taj 4.4 je u samom vrhu performansi i uskladjenih normi iako su neki tesko prezalili spustanje kubikaze tj. prelaz sa V10 (to je bila ona E60) na V8, al et ovam napravise zvjer.
Od ranije su vec sa onim valvetronic sistemom smanjili potrosnju za cca 10%.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Ma i ja sam fukara i to žešća.
Ako ovo prođe, znaj da je to poklon od moje ljubavi.
Što se tiče auta, uradio ga je pp performance.
Ljudi su jaki ko zemlja.
V-max je pomjeren na 330 km/h
Vrijedi pomenuti i akrapovicev auspuh i amortizere koje manuelno stelujes.
Ako ovo prođe, znaj da je to poklon od moje ljubavi.
Što se tiče auta, uradio ga je pp performance.
Ljudi su jaki ko zemlja.
V-max je pomjeren na 330 km/h
Vrijedi pomenuti i akrapovicev auspuh i amortizere koje manuelno stelujes.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Re: Automobili, motori...
seco jesi ti (ili neki tvoj poznanik) kad imo iskustva sa ovim auto importetima u dojcu ili at-u, kako sam skonto prodaju samo nova vozila koja uvezu iz eu, tipa poljska... usteda je ogromna, al kontam ima kvaka neka...
pi.
Re: Automobili, motori...
Ebote ja cu sa platom profesora (vjerojatno od iduce skolske ) moc si priustit kakvu Toyotu Avensis do 12 000 KM (logicno na kredu) a ti tam kupujes M5-icu za 45 000 ojra i onda nes fukara, kak da ne.
Ma imas tu i low speed asist, M diferencijal, onda bjesne kocnice so na testovima sisaju i Porse,...
Ma imas tu i low speed asist, M diferencijal, onda bjesne kocnice so na testovima sisaju i Porse,...
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Ne znam druže, nisam upućen. Evo ti asteriksa, on je tito.Tweeds_10 je napisao/la:seco jesi ti (ili neki tvoj poznanik) kad imo iskustva sa ovim auto importetima u dojcu ili at-u, kako sam skonto prodaju samo nova vozila koja uvezu iz eu, tipa poljska... usteda je ogromna, al kontam ima kvaka neka...
Pa profe nemaju neku lovu.Asteriks je napisao/la:Ebote ja cu sa platom profesora.
..
Ja tebi kaem kak jes, a ti misli šta hoš.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
- legenda reala
- Postovi: 33800
- Pridružen/a: 30 jun 2010, 00:53
- Lokacija: Gorazde
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Jel predaješ u automehaničarskoj
Španski bijeli vuk, neprevaziđeni El Matador. Anđeo Madrida. Šef lob udaraca. Njegovo istinsko kraljevsko visočanstvo. Raul Gonzalez Blanco.
Re: Automobili, motori...
Pa i jesam iz Sa.Bosniacum Lilium je napisao/la:Kontam ovaj @shzna iz Sarajeva. To je meni od jarana bila nova iz fabrike, mislim 2012. On je trljao cesto do Krajine. Meni se samo svidjelo kako pici po gradu
Ja sam sebi zacrtao Alfu da uzmem, ili u nekom drugom slučaju Mercedesa c220. Samo Merc skup s obzirom na godište.
https://www.olx.ba/artikal/26093729/alfa-romeo-gt/
Ultras Željezničar i jedanaest ratnika, oduvijek je najbolja taktika!
Re: Automobili, motori...
Alfa GT, izbaceno oko 80 000 primjeraka, ukupno. Uradjena na platformi 156-ice iz koje je preuzeto dosta toga.
Sjedi, provozaj na mal duzu relaciju te pomno prati instrument tablu. Ne bi smio cuti kuler cak ni u sistemu stani - kreni, ne odmah, a neke pretece su patile od pregrijavanja. Kazaljka mora ostat nepomicna nakon dostizanja radne temperature motora. Prekontrolisi hladnjak iako to na GT ne bi smjelo biti problem, msm na kvalitet izrade.
Eh sad, imas osvjetljiv trap to ce ti svako reci. Generalka pomenutog se, uz pazljivu voznju radi na 100k. Znaci to su silen blokovi, gornja vilica, stabilizator, gumice balans stangle, onda vam amortizer, kraj spone itd. to je sto se prednjih tice, pozadi uparne spone za obje strane, silen blokovi,...
To sve, uz dobro odradjene ruke ce biti i narednih 100 - 110 000 km, a to su velike razdaljine, ne. Ipak, moze se desit da na pola navedenog puta radis pomenuti a to je do stila voznje po nasim, manje vise, makadamskim cestama.
Na motoru nemas pizdarija, makinja, msm ovaj 1.9 jtd, kaem ti 400k prelazili bez generalke. I da, interval zamjene zupcastog je kraci neg kod VW-a, mozda na nekih 60 000.
Stritkno ova GT sto si naveo, msm da detaljno trebas pregledat trap posto bi mu to mogla biti druga, treca il cetvrta generalka te 4. veliki servis. Ak bude polovicno odradjenih poslova, inzistitraj na spustanju cjene i do milje.
Sjedi, provozaj na mal duzu relaciju te pomno prati instrument tablu. Ne bi smio cuti kuler cak ni u sistemu stani - kreni, ne odmah, a neke pretece su patile od pregrijavanja. Kazaljka mora ostat nepomicna nakon dostizanja radne temperature motora. Prekontrolisi hladnjak iako to na GT ne bi smjelo biti problem, msm na kvalitet izrade.
Eh sad, imas osvjetljiv trap to ce ti svako reci. Generalka pomenutog se, uz pazljivu voznju radi na 100k. Znaci to su silen blokovi, gornja vilica, stabilizator, gumice balans stangle, onda vam amortizer, kraj spone itd. to je sto se prednjih tice, pozadi uparne spone za obje strane, silen blokovi,...
To sve, uz dobro odradjene ruke ce biti i narednih 100 - 110 000 km, a to su velike razdaljine, ne. Ipak, moze se desit da na pola navedenog puta radis pomenuti a to je do stila voznje po nasim, manje vise, makadamskim cestama.
Na motoru nemas pizdarija, makinja, msm ovaj 1.9 jtd, kaem ti 400k prelazili bez generalke. I da, interval zamjene zupcastog je kraci neg kod VW-a, mozda na nekih 60 000.
Stritkno ova GT sto si naveo, msm da detaljno trebas pregledat trap posto bi mu to mogla biti druga, treca il cetvrta generalka te 4. veliki servis. Ak bude polovicno odradjenih poslova, inzistitraj na spustanju cjene i do milje.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
-
- Postovi: 5171
- Pridružen/a: 12 avg 2012, 21:46
- Lokacija: zadnje sjedište moga auta
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Proključa mi sinoć. Nakon kraćih vožnji i dalje ključa voda u posudi. Digne se poprilično. Sinoć izbacilo sav permant. Radi posla nisam stigao nikako da odem do majstora radi ovog problema.Asteriks je napisao/la:Termostat il vodena pumpa od blazih kvarova, eventualno dotrajao remen koji pokrece vodenu pumpu.
Ovako ces... upali auto na leru, sacekaj dvije minute i mal pritisni crijevo koje ide u hladnjak i ono ispod sto izlazi iz hladnjaka (donje). Ako se puse, tj. ak je tvrdo il cak pretvrdo bojim se da bi moglo biti svasta tj. glava motora il dihtung glave motora, a ako ne tj. ak ima mal pritiska al ipak ih mozes normala pritisnut onda ovo gore sto sam naveo.
Termostat je prejeftina stvar, vodena pumpa mal skuplja al sve je to šaša i brzo se zamjeni.
Recemo ja sam to nedavno u golfa radio za pola sata. Skines plastiku koja drzi termostat, pustis rashladnu tecnost, zamjenis pomenuti, vratis selne i crijeva, uspes novu tecnost u omjeru 1:1 (voda i antifriz) i gotova stvar.
Na plastici termostata ima mali gumeni dihtung koji se ljepi nekim jacim ljepilom. Naravno kod novijih auta je komplikovaniji proces (zbog skucenosti) al u sustini sve se svodi na slicnu operaciju.
Ova pumpa zahtjeva intervenciju majstora.
Ovi problemi su mi počeli nakon što je greškom skinuto bilo ono gornje, tanje crijevo što ide u posudu. Jel se desilo šta tu pa su mi nastali problemi, jel vazduh možda ušao ili šta već može da bude?
Re: Automobili, motori...
Pa je li crijevo samo skinuto I vraceno ili je nesto radjeno sa sistemom hladjenja?
Ne obra se bostan, dok sljive ne popadaju...
Re: Automobili, motori...
Cep vazduha mora se sam izbiti tako da to ne bi trebalo biti problem.Proključa mi sinoć. Nakon kraćih vožnji i dalje ključa voda u posudi. Digne se poprilično. Sinoć izbacilo sav permant. Radi posla nisam stigao nikako da odem do majstora radi ovog problema.
Ovi problemi su mi počeli nakon što je greškom skinuto bilo ono gornje, tanje crijevo što ide u posudu. Jel se desilo šta tu pa su mi nastali problemi, jel vazduh možda ušao ili šta već može da bude?
Jedino termostat il ono gore, glava motora. Hladenje nije slozen proces, otvara se mali kruzni tok dok motor ne dostigne 90 stepeni tj. radnu temperaturu (koja je u stepen gore dole za razlicitena modele). Onda se otvara temrostat i uspostavlja se duzi kruzni tok gdje se voda hladi zrakom tokom brze voznje, kroz hladnjak te u konacnici na termoprekidac koji pali ventilator na npr. 91.
Zamjena termostata i termoprekidaca je cirkus, kada se radi o cijeni.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
-
- Postovi: 5171
- Pridružen/a: 12 avg 2012, 21:46
- Lokacija: zadnje sjedište moga auta
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
samo skinuto i vraćeno.Murga je napisao/la:Pa je li crijevo samo skinuto I vraceno ili je nesto radjeno sa sistemom hladjenja?
Provjerio sam ono što si mi rekao i nije imalo simptome da je otišla glava motora. Mogao sam fino stisnuti crijevo. Doduše sinoć kad je proključalo bilo je ko kamen.Asteriks je napisao/la:Jedino termostat il ono gore, glava motora. Hladenje nije slozen proces, otvara se mali kruzni tok dok motor ne dostigne 90 stepeni tj. radnu temperaturu (koja je u stepen gore dole za razlicitena modele). Onda se otvara temrostat i uspostavlja se duzi kruzni tok gdje se voda hladi zrakom tokom brze voznje, kroz hladnjak te u konacnici na termoprekidac koji pali ventilator na npr. 91.
Zamjena termostata i termoprekidaca je cirkus, kada se radi o cijeni.
- Papastathopoulos
- Postovi: 6995
- Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
- Lokacija: Jablanica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Jaran mi ima Stila i otislo mu kvacilo, a ne zna koji mu je zamajac - plutajuci ili fiksni pa ne zna koliko ce ga to izaci (fiksni je naravno jeftiniji)..
Stilo je 2001 god., 1.9 jtd, 85kw
Stilo je 2001 god., 1.9 jtd, 85kw
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan
Re: Automobili, motori...
Ak se motor trese prilikom startovanja il gasenja a nosaci motora ispravni onda je po srijedi plivajuci zamajac. Ta ga verzija od 85kw ima.
Onda znas sta ti je ciniti. Termostat, termoprekidac i nova rashladna tekucina.Provjerio sam ono što si mi rekao i nije imalo simptome da je otišla glava motora. Mogao sam fino stisnuti crijevo. Doduše sinoć kad je proključalo bilo je ko kamen.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- Papastathopoulos
- Postovi: 6995
- Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
- Lokacija: Jablanica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Problem je sto su mu i nosaci otisliAsteriks je napisao/la:Ak se motor trese prilikom startovanja il gasenja a nosaci motora ispravni onda je po srijedi plivajuci zamajac. Ta ga verzija od 85kw ima.
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan
- Bosniacum Lilium
- Postovi: 18607
- Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
- Lokacija: Nigerija
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ako je iz Sa, javi se meni sutra na fb da ti sa posla napravim finu cijenuPapastathopoulos je napisao/la:Jaran mi ima Stila i otislo mu kvacilo, a ne zna koji mu je zamajac - plutajuci ili fiksni pa ne zna koliko ce ga to izaci (fiksni je naravno jeftiniji)..
Stilo je 2001 god., 1.9 jtd, 85kw
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
- Sarajlijica1946
- Postovi: 8174
- Pridružen/a: 21 jan 2016, 11:37
- Lokacija: https://www.fksarajevo.ba/bs/
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
na palama, rastavlja autaMurga je napisao/la:Sta ti to radis ljiljane?
Re: Automobili, motori...
Haha jednom smo morali gore stati kod nekog majstora, na po Pala nesto kocnice pocele zezati. Znaci ljiljan gore sad hara
Ne obra se bostan, dok sljive ne popadaju...
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 13 gostiju.