Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
61
60%
Benzin
23
23%
Plin
2
2%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
14
14%
 
Ukupno glasova: 102

Avatar
rasavoje
Postovi: 5128
Pridružen/a: 18 dec 2015, 23:23
Lokacija: made in PRC
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la rasavoje » 12 jun 2017, 18:18

shzna je napisao/la:
Koliko placas? :kafa:
4,5.
♥ ce moje, kao i tvoje, vjecno da kuca za bordo boje!

Avatar
shzna
Postovi: 4777
Pridružen/a: 11 jul 2013, 22:10
Lokacija: MANIJACI 1987
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la shzna » 12 jun 2017, 18:25

A sta te konkretno interesuje ustipcicu, i koliko meni ide na ruke? :kafa:

Mozda bi ti najbolje legla 206. Ili da se pronadje kakva fina Fabia.
Ultras Željezničar i jedanaest ratnika, oduvijek je najbolja taktika!

Avatar
rasavoje
Postovi: 5128
Pridružen/a: 18 dec 2015, 23:23
Lokacija: made in PRC
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la rasavoje » 12 jun 2017, 23:38

Tebi :sipak:
♥ ce moje, kao i tvoje, vjecno da kuca za bordo boje!

Avatar
shzna
Postovi: 4777
Pridružen/a: 11 jul 2013, 22:10
Lokacija: MANIJACI 1987
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la shzna » 12 jun 2017, 23:45

rasavoje je napisao/la:Tebi :sipak:
Veoma nekulturno. Razocaran sam. :kafa:
Ultras Željezničar i jedanaest ratnika, oduvijek je najbolja taktika!

Avatar
Murga
Postovi: 3115
Pridružen/a: 20 jul 2013, 16:29
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Murga » 13 jun 2017, 02:47

Papastathopoulos je napisao/la:Ma covjek danas ima milion sumnji u vezi servisa, ti pojma nemas jel on tebi uopste nov dio ubacio unutra, mozda je imao neki polovan vec i ubacio, haj znaj...al sta ces moras fakticki vjerovati...

Ja cu aBd svakako zamijenit te svjecice, filter goriva itd jer to svakako nisam mijenjao nikad, pa ako se rijesi problem s tim jos bolje...

Pa mislim da znam na koju lampicu ti mislis, meni je od kako sam auto kupio ta se lampica nikad nije palila dok mi ovaj majstor nije cistio te ventile, leptirove i sta vec i onda kad sam sjeo u auto da vozim vidio sam da gori lampica ta...i vratio se nakon 15tak min i on ponisti tu lampicu na laptopu i kaze ako se opet palila da mu opet dovezem auto...jer je kao ta lampica u vezi ovog izduvnog sistema i tad mi je spominjao katalizator i lambdu sondu...i evo neki dan kad sam vozio ovom drugom majstoru sto mi je mijenjao bobinu kaze i on da se i njemu valjda upalila ta lampica (mescini da mi je tako nesto rekao) i valjda je on to odma ponistio i meni se nije palila od kako sam odvezao auto od njeg...tako da ne znam sta bi ti reko, valjda ce ovi u servisu znat sta im je ciniti..

hvala drug
Sad se sjeti. Najveci razlog kod mene onda nije ustvari ni bio taj bobin/coil, vec zato sto je ulja bilo oko svjecice kad se izvadi taj coil. To je bio glavni uzrok sto taj cilinder nije palio kad I kako treba.
Bilo je ulja I oko jos dvije svjecice, a razlog toga svega su bili dihtunzi. Posto ne znam kako se to zove kod nas, evo ti link. Imas onaj polukruzni ispod lanca I ovaj odmah odozgo kad otvoris motor. https://www.ecstuning.com/b-assembled-b ... aQodmG8B5Q

Otkaci svaki kabal I izvuci taj coil. Ako imas ulja oko svjecica, to ti je ja bih se smio kladiti razlog problema. Barem kod mene je tad bio na passatu.
Ako se bojis otkaciti I izvuci coil, nadji na youtube npr 1.8t coil replacement I tu ces vidjeti ustvari kako da samo izvadis coil I zaviris jel oko svjecice ima ulja. Tako bukvalno mjenjas I svjecice. Ne znam koji motor imas, ali nije ni bitno, koncept je isti. :thumbup:

Zaboravih ti reci za lampcu, ona se zna upaliti npr. I ako ne zatvoris rezervoar kako treba, ali ce se isto tako ponistiti sama ako je sve u redu. Ako se pali I gasi to je veci problem, ako se samo upali I gori, onda nije nesto strasno, sto ne znaci da nece kasnije biti. To je ova, imas razlicitih, a na VW su ja mislim sve kao ova treca s lijeve strane gore, sto ne pise nista na njoj, samo motora
slika
Ne obra se bostan, dok sljive ne popadaju...

Avatar
JHam
Postovi: 9042
Pridružen/a: 18 jan 2013, 10:17
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la JHam » 13 jun 2017, 12:56

shzna je napisao/la:A sta te konkretno interesuje ustipcicu, i koliko meni ide na ruke? :kafa:

Mozda bi ti najbolje legla 206. Ili da se pronadje kakva fina Fabia.
Za 4-5k moze komotno uzeti 307, mozda cak i facelift onu, 1.6HDi, po meni bolje i od 206 i od Fabia-e dosta...

Avatar
shzna
Postovi: 4777
Pridružen/a: 11 jul 2013, 22:10
Lokacija: MANIJACI 1987
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la shzna » 13 jun 2017, 13:15

Budzet je 4.5 hiljada i nema sanse da bi mogla izganjati 307, mozda neku raspalu.
Ultras Željezničar i jedanaest ratnika, oduvijek je najbolja taktika!

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6998
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Papastathopoulos » 13 jun 2017, 16:15

Murga je napisao/la:
Papastathopoulos je napisao/la:Ma covjek danas ima milion sumnji u vezi servisa, ti pojma nemas jel on tebi uopste nov dio ubacio unutra, mozda je imao neki polovan vec i ubacio, haj znaj...al sta ces moras fakticki vjerovati...

Ja cu aBd svakako zamijenit te svjecice, filter goriva itd jer to svakako nisam mijenjao nikad, pa ako se rijesi problem s tim jos bolje...

Pa mislim da znam na koju lampicu ti mislis, meni je od kako sam auto kupio ta se lampica nikad nije palila dok mi ovaj majstor nije cistio te ventile, leptirove i sta vec i onda kad sam sjeo u auto da vozim vidio sam da gori lampica ta...i vratio se nakon 15tak min i on ponisti tu lampicu na laptopu i kaze ako se opet palila da mu opet dovezem auto...jer je kao ta lampica u vezi ovog izduvnog sistema i tad mi je spominjao katalizator i lambdu sondu...i evo neki dan kad sam vozio ovom drugom majstoru sto mi je mijenjao bobinu kaze i on da se i njemu valjda upalila ta lampica (mescini da mi je tako nesto rekao) i valjda je on to odma ponistio i meni se nije palila od kako sam odvezao auto od njeg...tako da ne znam sta bi ti reko, valjda ce ovi u servisu znat sta im je ciniti..

hvala drug
Sad se sjeti. Najveci razlog kod mene onda nije ustvari ni bio taj bobin/coil, vec zato sto je ulja bilo oko svjecice kad se izvadi taj coil. To je bio glavni uzrok sto taj cilinder nije palio kad I kako treba.
Bilo je ulja I oko jos dvije svjecice, a razlog toga svega su bili dihtunzi. Posto ne znam kako se to zove kod nas, evo ti link. Imas onaj polukruzni ispod lanca I ovaj odmah odozgo kad otvoris motor. https://www.ecstuning.com/b-assembled-b ... aQodmG8B5Q

Otkaci svaki kabal I izvuci taj coil. Ako imas ulja oko svjecica, to ti je ja bih se smio kladiti razlog problema. Barem kod mene je tad bio na passatu.
Ako se bojis otkaciti I izvuci coil, nadji na youtube npr 1.8t coil replacement I tu ces vidjeti ustvari kako da samo izvadis coil I zaviris jel oko svjecice ima ulja. Tako bukvalno mjenjas I svjecice. Ne znam koji motor imas, ali nije ni bitno, koncept je isti. :thumbup:

Zaboravih ti reci za lampcu, ona se zna upaliti npr. I ako ne zatvoris rezervoar kako treba, ali ce se isto tako ponistiti sama ako je sve u redu. Ako se pali I gasi to je veci problem, ako se samo upali I gori, onda nije nesto strasno, sto ne znaci da nece kasnije biti. To je ova, imas razlicitih, a na VW su ja mislim sve kao ova treca s lijeve strane gore, sto ne pise nista na njoj, samo motora
slika
Motor je 1.2, auto Polo 2004 god.

Vidi drug, ja nisam bio naveo ovdje jednu stvar kad sam pisao o tome, a to je da sam ja radio neku vrstu generalke motora prije 4-5 dana, jer mi je bio trosio ulje al bas ga trosio...i radio sam to, sta je majstor radio kakve je dijelove ubacivao ne znam, al nakon toga je meni poceo trzat, gubi snagu-prije gdje bi se patio trecom uzbrdo sad se pati drugom, jucer isao na selo na bastu i ima dosta strane, prije drugom normala bez ikakvih problema a jucer jedva, trazi prvu...po ravnici hajd inekako al uzbrdo patnja....isto tako sad kad tek krecem nekad odma prihvati gas i ispali se a sad ponekad nece odma da primi i zatrza i nekad se ugasi...a sve ovo sto sam naveo je prije bilo perfekt, znaci tip top brate bilo samo sto je eto ulje trosio....i odem danas do njega podje mi lupat sranja o kvaliteti goriva, katalizatoru, kvacilu i slicno....ko da nije bilo isto gorivo i kvacilo i katalizator prije 5 dana dok mi nije radio motor, ko da se sve preko noci promijenilo....krivo mi, dadnem tolike pare da mi motor uradi i onda mi druge stvari s*ebe...al sto je najgore, nece da kaze da vidi sta je, da proba ponovo nesto napraviti kad sam vec tolike pare dao, da proba nesto srediti nego lupa gluposti i cudi se svemu sto mu kazem "kako to, sta li je to" prikopca ga na neku dijagnostiku od prije nove ere, ne izbacuje nikakvu gresku i to je to od njega, i nista, ja poj'o gov.no...zao mi auta brate, tako je on jeftin za odrzavati, pa set kvacila mu 150 maraka nov, i zao mi da ga prodam al evo kad ne znam sta mu je i jel on uradio motor kako treba i hocel mene vise ikad slusati taj motor...

Sto se tice lampice ne gori sad nista, a sto se tice bobine danas mi je on reko da ja nemam one kablove, da je u mene bobina direkt spojena na svjecicu, pa ako budem znao mozda bi i provjerio to, al ne znam...
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
Asteriks
Postovi: 14322
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 13 jun 2017, 16:44

Da, to su bobine za novije benzince, otisao sam na one iz 2001 sa kablovima.

Znaci ovako je nekak kod tebe
slika
Vidi ovo
...ukoliko stalno startujete motor, da biste se vozili 3-4 km, vi stalno vozite sa motorom koji ne postiže potrebnu radnu temperaturu. Time trošite više goriva, više ulja, i skraćujete životni vek motoru.
Taj "majsta" je radio svoje osvjezenje al ipak ovo spada u generalku motora
Da bi generalno uređenje motora ili u narodu popularno zvana "generalka" imala svrhu mjenjaju se svi vitalni djelovi motora. Najčešći problemi su prekomjereno trošenje ulja zbog istrošenosti cilindara, klipova i klipnih prstenova(karika), opća slaba snaga i otežano paljenje motora zbog manjka kompresije, potrošeni vitalni djelovi motora, puknuti zupčasti remen, smanjeno podmazivanje te ostali razni uzroci..
Kod takvog servisa vadi se motor iz vozila, rastavlja te se izvršavaju mjerenja na svim bitnim točkama. Skida se glava te se na njoj mjenjaju svi potrebni djelovi. Ventili, gumice ventila, vodilice ventila, podizači, klackalice, vrši se mjerenje bregaste osovine te zračnosti ležajeva. Glava se strojno obrađuje te kao takva spremna je za montažu.
Na bloku motora mjeri se zračnost unutar cilindara te se isti strojno obrađuju na određenu specijalu. Stavljaju se novi klipovi i karike. Radi se strojna obrada radilice i klipnjača, balansiranje radilice i klipnjača te nakon toga ponovno mjerenje kako bi se odabrali odgovarajuči ležajevi. Nakon toga slijedi sastavljanje bloka motora te nakon toga spajanje bloka i glave. Stavljaju se obavezno novi vijci glave te se kod sastavljanja koriste momenti zatezanja propisani od proizvođača motora.
Na tako uređeni i sastavljeni blok i glavu stavlja se nova vodena pumpa, termostat, termoprekidač, sve nove brtve i semerinzi motora, set kvačila, zupčasti remen ili lanac i kanalni remen sa popratnim natezačima. Prema potrebi radi se servis alternatora i anlasera. Provjeravaju se svi nosači motora, gumena crijeva, hladnjaci. Kod turbo diesel motora prema potrebi radi se i servis turbopunjača te obavezan servis pumpe goriva(bosch pumpa). U motor se stavlja novo ulje te sve tekučine i filteri. Kao takav motor se razrađuje vožnjom na nižim okretajima te nakon 1000km ide ponovna izmjena ulja i filtera ulja.
Ev ti strucni odgovor sta ti je mozda radio - Nije busen blok samo je karike zamjeno a stubine ostale pojedene. Onda, moguce da ti je pomjerena tacka paljenja, neravnomjerna kompresija itd.

Trebao si odma rec za tu "generalku" i problem sa uljem da eliminisemo neke stvari u startu.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6998
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Papastathopoulos » 13 jun 2017, 17:06

A da se ovo sve desava neko vrijeme nakon ove generalke mozda i ne bi sumnjao u to, al ovo je sve odma isti dan nakon sto sam preuzeo auto, znaci do toga je a ne do bobina, lambde i sta ja znam..

Nesto on nije uradio kako treba, ja vidim njemu na faci kad mu kazem da ne valja to i to kako se on iznenadi...svjestan je da je nesto zezno...a vjeruj da od svih ovih "kucnih" majstora da je on mozda i na najboljem glasu sto se tice VW i motora...govorim za Jablanicu...i vidi...500 maraka mi uzeo....iso kod Vucica, govori on "mozes ti dotjerat i meni auto u cetvrtak al bolje ti je vozi njemu da ne dajes dzaba dvaput pare"..
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
Asteriks
Postovi: 14322
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 13 jun 2017, 17:14

Vidis roki na sto ovo vuce - lose uradjen posao. Odes majstoru i kazes mu da ne moze tako, da si platio previse a dobio nista itd.

Realno, ja bi mu zabio sarafciger u sljepocnicu da me naguzi po pitanju skupog a lose uradjenog posla.

Ebote placas, oces najbolju uslugu za svoje pare a nadje se neko da levati, radi polovican posao, ne busi blok motora kak bog zapovjeda itd.

Skupis kes i odes Vucicu (kao sto sam ti odmah i predlagao) nek ljudi zavrse po ps-u. Vidis sta ti je zajebo a onda je do tebe kak ces reagovati, ponavljam ne daj boze da je mene izlevatio. Sve mogu trpit al to skoro pa nikak.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6998
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Papastathopoulos » 13 jun 2017, 17:57

A necu brate opet davati tolike pare i Vucicu da to radi, koliko ce me to izaci, radije cu otjerati ovom nek popravlja sto je sjebo...i plus sto mi je Vucic danas reko da on ne bi nikad uzeo ovaj motor da radi...ne valja valjda jbg...

Ja jesam mirna osoba, al nekad mi nije ni drago to, jer bi vjerovatno vecina reagovala kao sto bi i ti, nisam dao 50 maraka neg 500, ima da napravis, trebo si radije odma reci da neces raditi taj motor i bilo bi postenije a ne ovako uzet pare i sjebat...

Ja sam citao da su 1.4 benzinci ovakvih Pola najbolji, tj da su im motori odlicni, ja bi najradije prodao ovog i uzeo nekog 1.4...
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
Asteriks
Postovi: 14322
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 13 jun 2017, 19:02

Kome goc prodavo osjetit ce trzanje na probnoj voznji plus motor od tri cilindra.

Otjeraj mu i reci pravi dok ne uskladis a onda odma na pik. Davno sam ti govorio mahane tih motora al et svako ima svoje. Motor sa tri bobine a trocilindras je zaebana roba i mal ko ce se usudit na detaljniji zahvat (iako me cudi sto je Vucic odbio).

1.4 benzinac je najbolji te generacije Pola. Inace dijeli platformu sa Ibizom i Fabijom pa tak nes promasit i sa 1.4 benzincem oznake dva pomenuta modela.

Izbjegaji 1.4 TDI to ti je opet trocilindras samo benzinjara ove kubikaze (logicno 4 cilindra).
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6998
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Papastathopoulos » 13 jun 2017, 19:19

Pa ne bi ga mogo sad ni prodavat, tek kad bi napravio da ne trza...ne valja jarane, sad ga i buraz vozao, trza, nece da prima gas kao prije...

Za Pola 1.4 sam stvarno citao da su odlicni motori, jedino ne znam kakvi su sa potrosnjom, al za Fabiu 1.4 sam iskreno cuo sve najgore, e sad sta je istina ne znam, al sam tako cuo od mase ljudi...
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
Asteriks
Postovi: 14322
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 13 jun 2017, 19:30

Imas Fabiju 1.4 16 V, pa 1.4 MPI (2000 - 2003 ), 1.4 MPI (1999 - 2003) a ova 16v ti je do 2007.

Znaci imas motore od 44 kw, od 55 i 75 kw.

Da zaboravio sam onaj od 1.4 od 50 kw.

Ja care imam dva benzinca u porodici i oba vozam plus oba 1.6 motori (Polo 2000) te Golf 2 (1985).

Kad mi neko spomene potrosnju slatko se nasmijem, auta su max utegnuta al sto su jaka na gasu to je prica za sebe. Neko ce rec auu 1.6 benzinjara al to su oni mahalski tracevi kao sto i tu Fabiju 1.4 trpaju u isti kos sve motore a vidis izbora koji sam naveo.

Jos nesto, kod ove dvice 1.6 kad pukne zupcasti remen motoru nista ne bude samo se ugasi, nabaci novi sa spanerom i pici, auto je pravi tenk. :lol Nadji mi neko auto kod kojeg pucanje pomenutog remena nece izbit motor. :kafa:

Ak ces dizela, ganjaj Polo atmosferca 1.9 (znaci SDI) trosi ko upaljac, jeftin za odrzavat a nema vecih kvarova ak ga redovno servisiras.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6998
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Papastathopoulos » 13 jun 2017, 22:21

A SDI su najbolji samo sto su skupi podosta, al jesu vala najbolji, Fabia ili Polo svejedno, sve je to isto...al i ti 1.4 motori su dobri sigurno, a ne vjerujem da nesto trose previse, mozda vise trosi moj Polo jer ima tri klipa..

A kakve su one 307-ice 2.0 HDI ali one verzije 66kw bez FAP i zamajca, valjaju li one ista ?

Edit: i samo jos nesto drug - sto se tice ovih Ibiza 1.4, jel i ova malo novija verzija ima taj dobri motor, mislim na ovaj model:
slika
i ovdje takodjer ima vise verzija 1.4 motora, jel i tu trebam gledat samo 55kw ?
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
sekerbay
Postovi: 5010
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 14 jun 2017, 00:21

moram se nakratko ukljuciti u diskusiju i stati u odbranu majstora.
od ovog mog jarana koji je vrhunski majstor i kojeg zovem doktorom za mercedesa sam cuo da ima puno djelova koji se mogu pokvariti a da se preko dijagnoze ne vidi da su pokvareni. osim toga, dijagnoza cesto ugrubo pokaze mjesto na kojem je taj dio otisao a na tom mjestu ima 2,3 ili vise djelova.
i onda majstor samo moze pretpostavljati koji je otisao, ili krene redom mijenjati dok ne ubode.
meni se desilo nesto slicno.
upalila se lampica i odem u mercedesov servis da pregledaju. dobijem papir na kojem je pisalo, ako me sjecanje sluzi, desni red cilindara ili nesto na glavi motora (bila je i treca opcija ali sam zaboravio). na kraju se ispostavilo da su otisli neki dihtunzi.
dakle, ni majstori nisu vidoviti pa da iz prve pogode sta se je tacno pokvarilo.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Asteriks
Postovi: 14322
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 14 jun 2017, 08:23

PostPostao/la Papastathopoulos » 13 jun 2017, 22:21
2.0 HDI 90 KS je nepoderiv motor samo mos naletit na problem elektronike a tamo od osvjezenja tj. 2005 i te neke cake su rijesili iako je, ponavljam ovaj 2.0 zvjerka a normalan ne bi trebao trositi preko 8l gradske, max. Opet zavisi na kakav ce primjerak naletit.

Taj motor je strasno dugovjecan a ako naletis na utegnut onda ces i sa potrosnjom bit u zelenim granicama. Inace, litar vise naspram dugovjecnosti motora nikad nije i ne treba predstavljati problem. Ugradjivan u Volva, Citrona itd.

Ganjaj nekog vw-ovog SDI-ja jer tebi ocito treba rentabilno auto a ulozena svota koja je na pocetku veca, vratit ce se kad tad, bilo kroz odrzavanje, itd. Bolje sacekaj, skupi 500 - 1000 vise i onda gledaj pomenutog atmosferca. Znaci nemas troskova kao TDI, nije skupa registracija, djelova u trafici, majstori pekli zanat na pomenutim itd.
Postao/la sekerbay » 14 jun 2017, 00:21
Ovaj majstor je @Papasu opasno zezno stvar. Do te generalke motor radio harmonicno, mal trosio ulje al tu se zna sta je cinit (desava se zbog istrosenosti cilindara, klipova i klipnih prstenova). Trebao je izbusit blok, izravnat stubine, zamjenit karike, itd. msm koji se racku prihvatio tog posla jos za 500 KM a napravio nista.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6998
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Papastathopoulos » 14 jun 2017, 10:16

sekerbay je napisao/la:moram se nakratko ukljuciti u diskusiju i stati u odbranu majstora.
od ovog mog jarana koji je vrhunski majstor i kojeg zovem doktorom za mercedesa sam cuo da ima puno djelova koji se mogu pokvariti a da se preko dijagnoze ne vidi da su pokvareni. osim toga, dijagnoza cesto ugrubo pokaze mjesto na kojem je taj dio otisao a na tom mjestu ima 2,3 ili vise djelova.
i onda majstor samo moze pretpostavljati koji je otisao, ili krene redom mijenjati dok ne ubode.
meni se desilo nesto slicno.
upalila se lampica i odem u mercedesov servis da pregledaju. dobijem papir na kojem je pisalo, ako me sjecanje sluzi, desni red cilindara ili nesto na glavi motora (bila je i treca opcija ali sam zaboravio). na kraju se ispostavilo da su otisli neki dihtunzi.
dakle, ni majstori nisu vidoviti pa da iz prve pogode sta se je tacno pokvarilo.
Pa cekaj malo, kontradiktoran si, i bas po ovome sto pises ne bi trebao stati na stranu majstora...
Kazes dijagnostika ne pokaze uvijek ako postoji gdje problem ? uredu, e kakav je onda majstor koji slijepo vjeruje toj istoj dijagnostici i ako ona pokaze da nema greske, to je to sto se njega tice, kvara na autu nema jer tako kaze njegova dijagnostika ? pa ja liku rekao da cu mu ponovo dovesti auto jer trza, on kaze moze, i ja kontam sad ce se on staviti da nadje problem kad ono mudo - prikopca ga na dijagnostiku, ne javlja gresku i to je to bilo od njega !? i onda podje lupat kako nam gorivo ne valja, kako mi kvacilo ne valja, kako mi mozda katalizator ne valja, a sve je to isto bilo i prosle sedmice kad auto nije trzalo...i kako ces bola stati na stranu majstora ?
Asteriks je napisao/la:...
A vjerovatno si ti upravu, 100% , SDI je vjerovatno najbolji izbor posto meni i ne treba auto od 150 konja, iako sam malo citao da i ovi 1.4 55kw motori sto kazes da su dobri ne trose puno...

Al vidi, ev naucio sam da su ovi SDI motori od 47kw sto su ugradjivani u Polo, Fabiu i Seat dobri, i to uredu...al recimo naletim jutros na ovaj Seat Cordobu SDI, nije taj motor od 47kw nego je 50kw kako pise, e kakav je ovaj SDI motor ? ja sam nekako mislio da su svi SDI isti, ono ne trose, izdrzljivi i to, e kakvi su ostali motori pored ovog 47kw za kojeg znam da je odlican ? jel mozda ima razlike u skupoci dijelova ili nesto tako ?
Nekako mi bas izgleda dobro auto, limuzina, nije staro a SDI...jel valja ovo ista ?
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
Saurman
Postovi: 29510
Pridružen/a: 22 avg 2009, 20:08
Lokacija: Alpha Centauri
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Saurman » 14 jun 2017, 10:21

Papastathopoulos je napisao/la:Ma covjek danas ima milion sumnji u vezi servisa, ti pojma nemas jel on tebi uopste nov dio ubacio unutra, mozda je imao neki polovan vec i ubacio, haj znaj...al sta ces moras fakticki vjerovati...
Danas se nikom ne može i ne smije vjerovati.

Ako hoćeš da odradiš servis kod privatnog majstora onda je najbolje da ti kupiš npr ulje i filtere (original) da ti on ne ugrađuje kinesko smeće.Svi oni imaju ugovor sa prodavnicama djelova gdje dobiju robu sa popustom a tebe opale po ušima za neki ž filter.
1974---1975---1976---2001---2013---2020

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Amazon [Bot], Beli98, CAGarfia, enobarca, Kajzer10, kraljttbvb, numanumaye22, Surreal, Zaniolo i 62 gosta.