Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Koliko si spreman dati za 307-cu?
- Papastathopoulos
- Postovi: 6998
- Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
- Lokacija: Jablanica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
A sta ja znam brate, ima ih po piku bas svakakvih cijena, ima skupih a ima i po 4.000-4.500 (ovaj 2.0 motor naravno)...sve zavisi od stanja, odrzavanja prethodnog vlasnika, registracije itd...sto pitas ?
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan
Re: Automobili, motori...
Zato sto sam ja 307-cu trazio 3 mjeseca, obisao sve zivo dok sam kupio. Jest da sam ja malo potezak pa hocu da je auto ocuvano, da nije baraka. Odmah da ti kazem, da ispod 6 milja tesko ces naci 307-cu da je ocuvana i da nemas ulaganja u nju. Gledao sam ja po 5 milja 307-ce, ali kad sjedes u nju a ono zguljen volan, iscupan naslon, iscupan suncobran onda se sjebes. Odvuces mehanicaru ono ne valjaju dizne, treba milion stvari, one iole da valjaju i da su ocuvane tesko da ih ima ispod 6 milja. Na kraju sam ja svoju platio 7600, jest da je facelift i da je iz uvoza i da ima bruku opreme ali opet i ove verzije prije facelift su na cijeni.
Re: Automobili, motori...
Sarajevo i Liverpool
Srce ce moje, kao i tvoje, vjecno da kuca za bordo boje! RIP Vedran Puljic
You'll never walk alone! RIP 96
Srce ce moje, kao i tvoje, vjecno da kuca za bordo boje! RIP Vedran Puljic
You'll never walk alone! RIP 96
Re: Automobili, motori...
Odlican motor. Ta 407-ica navedene snage naravno ima plivajuci zamajac al nije problem jer ide i do 200 000 km, mal je ubrizgavanje osjetljive na lose gorivo i jedna od osnovnih stvari - moras provjeriti stanje turbine. Svako skripanje pri kretanju i zaustavljanju, treskanje itd., znaci da pomenuti zamajac nije regulisan.
Interval zamjene zupcastog je 180 000 km sto je kod nekih modela i drugi veliki servis.
Bilo je bruka opoziva, prije svega zbog elektronike al i to su rijesili pa godiste navedenog modela isti i nema.
2.0 HDI je ugradjivan u nekih 20 modela cak i Volvo C30, S40, V50...
Vidis generalno stanje, potrosnju, prekontrolisi nesto osjetljiviji ovjes a onda, ak sve stimalo, mos ga gleat za nekih 11 000.
Interval zamjene zupcastog je 180 000 km sto je kod nekih modela i drugi veliki servis.
Bilo je bruka opoziva, prije svega zbog elektronike al i to su rijesili pa godiste navedenog modela isti i nema.
2.0 HDI je ugradjivan u nekih 20 modela cak i Volvo C30, S40, V50...
Vidis generalno stanje, potrosnju, prekontrolisi nesto osjetljiviji ovjes a onda, ak sve stimalo, mos ga gleat za nekih 11 000.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: RE: Re: Automobili, motori...
ZahvaljujemAsteriks je napisao/la:Odlican motor. Ta 407-ica navedene snage naravno ima plivajuci zamajac al nije problem jer ide i do 200 000 km, mal je ubrizgavanje osjetljive na lose gorivo i jedna od osnovnih stvari - moras provjeriti stanje turbine. Svako skripanje pri kretanju i zaustavljanju, treskanje itd., znaci da pomenuti zamajac nije regulisan.
Interval zamjene zupcastog je 180 000 km sto je kod nekih modela i drugi veliki servis.
Bilo je bruka opoziva, prije svega zbog elektronike al i to su rijesili pa godiste navedenog modela isti i nema.
2.0 HDI je ugradjivan u nekih 20 modela cak i Volvo C30, S40, V50...
Vidis generalno stanje, potrosnju, prekontrolisi nesto osjetljiviji ovjes a onda, ak sve stimalo, mos ga gleat za nekih 11 000.
I jel bolje kupiti ovaj peugeot, ili neki golf 5 ?
Sarajevo i Liverpool
Srce ce moje, kao i tvoje, vjecno da kuca za bordo boje! RIP Vedran Puljic
You'll never walk alone! RIP 96
Srce ce moje, kao i tvoje, vjecno da kuca za bordo boje! RIP Vedran Puljic
You'll never walk alone! RIP 96
Re: Automobili, motori...
5-ica 1.9 TDI je jednostavno robusnije auto.
Pezo 407 2.0 je dosta tezi ali i brzi od 1.9 TDI. Opet, petica je npr. teza od cetvorke za skoro 100 kg pa ces upravo to i osjetiti na samoj vuci motora od npr. 90 konja, koji imaju oba modela.
Problem medjutim moze predstavljati sama kilometraza i odrzavanje. Model od 300k na satu ima svoje cake uz poseban rezim kontrole.
Onda imas vracanje kilometraze, lazne servise, doradu sa hrpom jeftinih dijelova itd.
1.9 TDI je vec sada legendarni motor al isti je, upravo zbog svoje izdrzljivosti i pristupacnosti i cesto zapostavljan te odrzavan kod nadri majstora.
Pezo 407 2.0 je dosta tezi ali i brzi od 1.9 TDI. Opet, petica je npr. teza od cetvorke za skoro 100 kg pa ces upravo to i osjetiti na samoj vuci motora od npr. 90 konja, koji imaju oba modela.
Problem medjutim moze predstavljati sama kilometraza i odrzavanje. Model od 300k na satu ima svoje cake uz poseban rezim kontrole.
Onda imas vracanje kilometraze, lazne servise, doradu sa hrpom jeftinih dijelova itd.
1.9 TDI je vec sada legendarni motor al isti je, upravo zbog svoje izdrzljivosti i pristupacnosti i cesto zapostavljan te odrzavan kod nadri majstora.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: RE: Re: Automobili, motori...
Brzina mi i nije toliko bitna, ne patim za time.Asteriks je napisao/la:5-ica 1.9 TDI je jednostavno robusnije auto.
Pezo 407 je dosta tezi ali i brzi od 1.9 TDI. Opet, petica je npr. teza od cetvorke za skoro 100 kg pa ces upravo to i osjetiti na samoj vuci motora od npr. 90 konja, koji imaju oba modela.
Problem medjutim moze predstavljati sama kilometraza i odrzavanje. Model od 300k na satu ima svoje cake uz poseban rezim kontrole.
A problem je cijena golfa, preskupi su.
Npr Volkswagen Golf 5 1.9 TDI SPORTLINE (12.300 KM)
https://www.olx.ba/r/26378402/969189 skuplji ovaj golf iz 2005 nego peugeot 407 iz 2009. Jos npr taj Peugeot se moze dobiti za 10750, a golf sumnjam da moze ispod 12k. Sto je previse, previse je
Nekako mi draze uzeti peugeot 407 za 10750, i ostaviti 2-3 hiljade u dzepu za svaki slucaj, nego uzeti neki golf iz 2008 za 13-14 hiljada.
Sarajevo i Liverpool
Srce ce moje, kao i tvoje, vjecno da kuca za bordo boje! RIP Vedran Puljic
You'll never walk alone! RIP 96
Srce ce moje, kao i tvoje, vjecno da kuca za bordo boje! RIP Vedran Puljic
You'll never walk alone! RIP 96
Re: Automobili, motori...
Samo pazi na pomenuti zamajac, znaci obrati paznju imal ikake skripe pri kretanju/zaustavljanju, jer ak nije radjen mos otic u fin trosak.
Znaci nema veze sto je odradjen veliki servis, takve stvari ostavljaju za iduceg vlasnika.
Najvazniji testni rezimi rada su - u leru nakon paljenja, u leru nakon dostizanja radne temperature te voznja uz brdo u sto vecem, mogucem prenosu (tu pratis temperaturu). Boja dima na auspuhu uz nekih 3000 obrtaja u mjestu daje haman preciznu dijagnostiku motora.
Znaci nema veze sto je odradjen veliki servis, takve stvari ostavljaju za iduceg vlasnika.
Najvazniji testni rezimi rada su - u leru nakon paljenja, u leru nakon dostizanja radne temperature te voznja uz brdo u sto vecem, mogucem prenosu (tu pratis temperaturu). Boja dima na auspuhu uz nekih 3000 obrtaja u mjestu daje haman preciznu dijagnostiku motora.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: RE: Re: Automobili, motori...
Ide to na pregled, koje god auto kupim, tako ce bitiAsteriks je napisao/la:Samo pazi na pomenuti zamajac, znaci obrati paznju imal ikake skripe pri kretanju/zaustavljanju, jer ak nije radjen mos otic u fin trosak.
Znaci nema veze sto je odradjen veliki servis, takve stvari ostavljaju za iduceg vlasnika.
Najvazniji testni rezimi rada su - u leru nakon paljenja, u leru nakon dostizanja radne temperature te voznja uz brdo u sto vecem, mogucem prenosu.
Sarajevo i Liverpool
Srce ce moje, kao i tvoje, vjecno da kuca za bordo boje! RIP Vedran Puljic
You'll never walk alone! RIP 96
Srce ce moje, kao i tvoje, vjecno da kuca za bordo boje! RIP Vedran Puljic
You'll never walk alone! RIP 96
- Bosniacum Lilium
- Postovi: 18624
- Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
- Lokacija: Nigerija
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Mercedes Benz A AMG
Malo zenskasto možda, ali bas perverzno :O
Malo zenskasto možda, ali bas perverzno :O
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Re: Automobili, motori...
@Asterikse, evidentno je da se predobro razumijes u vozila pa da te pitam sta da ocekujem: trenutno vozim Tourana 2005 godina, 103kwh, 2.0 dizel tdi. I hocu da uzmem sad Citroena C5, od 2008 do 2013 godine(zavisi od cijene, maximalno 18 -19.000km i stanja vozila. Razumijes li se u Citroena C5, mane prednosti, kvarovi.... hvala!!!
Emancipate yourselves from mental slavery...
Memento Mori...
Memento Mori...
Re: Automobili, motori...
Vidi, C5 je dobro al osjetljivo auto, znaci moras dobro ubost i pazljivo odrzavati. Ima hidropenumatsko vjesanje, pa ces morati prekontrolisati hidraulicnu pumpu,... Onda, imas dosta modela sa nedovrsenim cakama elektronike, preciznije instrument tabla, sto zna biti opasno jer kasnije ne znas da li je pravi signal il blef. Pa mos doc u situaciju gdje sistem pokazuje nerealnu potrosnju goriva itd.
Imas 2.0 i 1. 6 HDI. Ovaj 1.6 od 110 KS ima plivajuci zamajac, koji moras prekontrolisati kao i fap filter.
Eh sad, motori su odlicni, pa ces 1.6 naci u C2, C3, C4, C5, masi Pezoovih modela, Fiesti, Focusu, Volvu itd.
I za 2.0 vrijede slicne stvari, al se u konacnici razlikuju u potrosnji.
C5 je dosta tezak auto, pa ces svaki, iole manji kvar na motoru prepoznati po vuci i sistemu stani - kreni.
Imas 2.0 i 1. 6 HDI. Ovaj 1.6 od 110 KS ima plivajuci zamajac, koji moras prekontrolisati kao i fap filter.
Eh sad, motori su odlicni, pa ces 1.6 naci u C2, C3, C4, C5, masi Pezoovih modela, Fiesti, Focusu, Volvu itd.
I za 2.0 vrijede slicne stvari, al se u konacnici razlikuju u potrosnji.
C5 je dosta tezak auto, pa ces svaki, iole manji kvar na motoru prepoznati po vuci i sistemu stani - kreni.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
-
- Postovi: 2450
- Pridružen/a: 08 jan 2015, 16:28
Re: Automobili, motori...
AMK EXTREME I OVE GODINE ORGANIZIRA NAJVEĆI MEĐUNARODNI OKTANSKI DOGAĐAJ U BIH! NAJBRŽI I NAJLJEPŠI AUTOMOBILI NA BALKANU, NAJLJEPŠE ŽENE, PIĆE I HRANA U IZOBILJU, NAGRADNE IGRE ZA PUBLIKU, ODMOR ZA CIJELU OBITELJ, ODMOR ZA OKTANOGLAVCE, VIKEND KOJI NE SMIJETE PROPUSTITI! POZIVAMO SVE PRIJATELJE MOSTARA, SVE PRIJATELJE AMK EXTREME, SVE FOTOGRAFE, SVE MEDIJSKE KUĆE, TELEVIZIJE, DOĐITE I PODRŽITE JEDINI PRAVI OKTANSKI DOGAĐAJ U BIH! DOBRODOŠLI !!!
HŠKZ - Made in Mostar
Mi smo obitelj!
Mi smo obitelj!
- Bosniacum Lilium
- Postovi: 18624
- Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
- Lokacija: Nigerija
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
1.6 u C5 ni za živu glavu. To je auto mrtvo i sa 2.0. Vozio sam se u njemu cesto i ja sam ga vozio. Auto san snova. Uzmi ga sa exclusive opremom. Jeftinije održavanje u ovlastenom servisu cak. Ja Tourana sa tim motorom i tim godistem ne bih nikad uzeoSage je napisao/la:@Asterikse, evidentno je da se predobro razumijes u vozila pa da te pitam sta da ocekujem: trenutno vozim Tourana 2005 godina, 103kwh, 2.0 dizel tdi. I hocu da uzmem sad Citroena C5, od 2008 do 2013 godine(zavisi od cijene, maximalno 18 -19.000km i stanja vozila. Razumijes li se u Citroena C5, mane prednosti, kvarovi.... hvala!!!
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Re: Automobili, motori...
1.6 mu je sasvim dovoljan, cak je na tom ubrzanju do 100 km/h i 3 sec ispod tvog blacenog vremena od 15 sec.
Znam cojka sto sam pomenutim svaki dan puca relaciju Konjic - Mostar i ovako kroz pricu kae ima sitnica, koje sam i naveo, al motor ko motor vise neg normalan.
Znam cojka sto sam pomenutim svaki dan puca relaciju Konjic - Mostar i ovako kroz pricu kae ima sitnica, koje sam i naveo, al motor ko motor vise neg normalan.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- Bosniacum Lilium
- Postovi: 18624
- Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
- Lokacija: Nigerija
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Reče čovjek koji tvrdi da je Fiat auto. Neka te kralju. Čitaj ti i dalje forume
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Re: Automobili, motori...
Samo iznosim cinjenice, te gleam i drugu stranu.
Nemos auta ocjenjivat po tome kak tebi pase na gasu kako bi npr. pasao model vece snage.
Ja kaem od 0 - 10 za cca 12 sec, a ti kaes da se radi o mrtvacu.
Fiat je svoje umijece pokazao prije 20-ak god gdje je usavrsio i primjenio sistem revolucionarnog ubrizgavanje, uzeli titulu motora godine nize kubikaze, a sve to postujuc odredjene norme. To u konacnici znaci - laksi motor, te olaksanje u drugim segmentima kao i onom najvaznijem - potrosnja, stvarajući tak pravi gradski autic.
Jednostavno sve s gl ciljem - zadovoljenje potreba samog korisnika a ogromne brojke, priznanja i strasno ispravljena reputacija dovoljno govore.
Nemos auta ocjenjivat po tome kak tebi pase na gasu kako bi npr. pasao model vece snage.
Ja kaem od 0 - 10 za cca 12 sec, a ti kaes da se radi o mrtvacu.
Fiat je svoje umijece pokazao prije 20-ak god gdje je usavrsio i primjenio sistem revolucionarnog ubrizgavanje, uzeli titulu motora godine nize kubikaze, a sve to postujuc odredjene norme. To u konacnici znaci - laksi motor, te olaksanje u drugim segmentima kao i onom najvaznijem - potrosnja, stvarajući tak pravi gradski autic.
Jednostavno sve s gl ciljem - zadovoljenje potreba samog korisnika a ogromne brojke, priznanja i strasno ispravljena reputacija dovoljno govore.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- Papastathopoulos
- Postovi: 6998
- Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
- Lokacija: Jablanica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
A to sigurno jbg, cim vidis da je neki model jeftiniji neg vecina takvih na piku odma imas nekih sumnji, ali moze se potrefiti da nekom trebaju pare i slicno pa bude dobar a jeftinije prodjes...al otom potom, polako, vidicemo sta ce biti od svega toga, tebi drug hvalaLakoste je napisao/la:Zato sto sam ja 307-cu trazio 3 mjeseca, obisao sve zivo dok sam kupio. Jest da sam ja malo potezak pa hocu da je auto ocuvano, da nije baraka. Odmah da ti kazem, da ispod 6 milja tesko ces naci 307-cu da je ocuvana i da nemas ulaganja u nju. Gledao sam ja po 5 milja 307-ce, ali kad sjedes u nju a ono zguljen volan, iscupan naslon, iscupan suncobran onda se sjebes. Odvuces mehanicaru ono ne valjaju dizne, treba milion stvari, one iole da valjaju i da su ocuvane tesko da ih ima ispod 6 milja. Na kraju sam ja svoju platio 7600, jest da je facelift i da je iz uvoza i da ima bruku opreme ali opet i ove verzije prije facelift su na cijeni.
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan
- BosnianKingdom
- Postovi: 2877
- Pridružen/a: 13 jun 2015, 10:41
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
@asterix na koliko km ide promjena zamajca na Passatu 5+?
Sabrine mi moje!
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 58 gostiju.