Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
61
60%
Benzin
23
23%
Plin
2
2%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
14
14%
 
Ukupno glasova: 102

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6998
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Papastathopoulos » 18 feb 2017, 01:07

Pa procitah jednom prilikom da je Insignia proglasena autom godine 2009-e...kako je to moguce ako su toliki odron ?
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

autogol
Postovi: 1989
Pridružen/a: 09 feb 2013, 12:53
Lokacija: Zenica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la autogol » 18 feb 2017, 01:43

Prva generacija je ok,medjutim na drugu se mnogi zale da je jako bucna,izolacija je katastrofa.
Ali ova treca generacija Insignije sto je tek izasla je vrh,bar sto se dizajna tice.

Avatar
Asteriks
Postovi: 14322
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 18 feb 2017, 09:17

Insignija je prilicno tezak auto koji treba perfekciju u pojedinim komponentama da bi sve odlicno lezalo. 2.0 cdti dizelasi ne znace mnogo ak je fabricka izolacija losa ali u sustini i bez znacajnije izolacije motor bi morao biti umjereniji po pitanju buke. To su moguce greske ECM-a na cemu kompanija nije poradila, losa kontrola protoka zraka na usisnoj grani ali i losi ventili turbopunjaca a sve to se uz detaljan pristup moglo na vrijeme ublaziti, bilo opozivom kriticnih modela il na samoj platformi isporuke gdje se moralo vise uloziti, pa onda sumnjiv ovjes itd. Kasnije se vratilo na pravi kolosjek ali ipak udar na imidz jednog odjela snosi mnogo dublje posljedice.

Ponavljam, astra je i dalje konkurentna, znaci verzija K 1.6 cdti, koje je i evropsko auto godine za 2016., ali i starije verzije 2011. Tu se prije svega radilo na smanjenju mase, kvalitetnijoj opremi, onda elasticniji motor, potrosnja itd.

U sustini sama i je drzala ime a blizu 12.5 miliona prodatih modela dovoljno govori (od kak nosi naziv astra) a kada dodamo i pretecu Kadet onda te cifre idu preko 20 milki.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6998
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Papastathopoulos » 18 feb 2017, 15:20

A kakve su ove malo starije Astre, ovaj model mi je prelijep, a nisu ni preskupe ?
slika
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
Asteriks
Postovi: 14322
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 18 feb 2017, 15:26

Imas drugu generaciju Astri do 2004., a to je jedan od najpouzdanijih modela u toj cjenovnoj klasi. Ovdje prije svih govorim od 1.6 benzincu (100 KS), skoro nepoderiva.

Ak se odlucis na dizelsku varijantu 1.7 dti odma po kupovini slijedi pregled pumpe visokog pritiska jer fakticki to im je i jedina poznata mana. Ak se ista pokaze u dobrom stanju, nemas sta mnogo razmlisljati. Opet ni ova pumpa se ne mora uvijek potpuno zamjeniti postoje servisi za reparaciju kao jeftinija alternativa.

1.9 cdti (trece generacije) ti je poznati fiatov jtd motor, odlican.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6998
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Papastathopoulos » 18 feb 2017, 16:11

Ako je ta Astra druge generacije Astra G onda to ne bi, bolji mi je ovaj Polo i ljepsi..

Ja mislim na ovu Astru sa slike iznad, Astra H, ta mi se svidja pravo...a nekako najvise vidjam te Astre sa 1.7 cdti motorom, kakav je taj motor ? i mislim uopsteno kakve su ove Astre za odrzavati, jesul skupi dijelovi i to ?
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
Asteriks
Postovi: 14322
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 18 feb 2017, 16:13

Astra ti je jedan od jeftinijih auta za odrzavanje a ima sve potrebno od kvalitet ovjesa do kvalitetnog motora. Astra G je odlicna ali ak oces nesto novije onda naravno ide treca generacija a tu je kod dizelasa pomenuti 1.9 cdti najbolji izbor.

Taj 1.7 cdti je isuzuov motor.

Pusti price tipa opeli brzo hrdjaju, u danasnje vrijeme gdje su ceste pune soli i naravno kada vlaznost udje u parnicu tesko da ima otporne limarije. Zato na svakom koraku imas zastitu pocev od jeftine boje do razrjedjivaca i cetke, a msm sam mozes odraditi dosta toga.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
Centre forward
Postovi: 6148
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 18 feb 2017, 22:40

autogol je napisao/la:Prva generacija je ok,medjutim na drugu se mnogi zale da je jako bucna,izolacija je katastrofa.
Ali ova treca generacija Insignije sto je tek izasla je vrh,bar sto se dizajna tice.
Treća generacija neće na svjetlo dana za 5-6 godina, al' eto ako imaš neku ideju pravac Detroit i uzmi lovu. :D
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6998
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Papastathopoulos » 20 feb 2017, 18:51

Asteriks je napisao/la:Astra ti je jedan od jeftinijih auta za odrzavanje a ima sve potrebno od kvalitet ovjesa do kvalitetnog motora. Astra G je odlicna ali ak oces nesto novije onda naravno ide treca generacija a tu je kod dizelasa pomenuti 1.9 cdti najbolji izbor.

Taj 1.7 cdti je isuzuov motor.

Pusti price tipa opeli brzo hrdjaju, u danasnje vrijeme gdje su ceste pune soli i naravno kada vlaznost udje u parnicu tesko da ima otporne limarije. Zato na svakom koraku imas zastitu pocev od jeftine boje do razrjedjivaca i cetke, a msm sam mozes odraditi dosta toga.
Ma joj drug kad bi ja slusao samo narod sta prica kupio bi biciklo na kraju, ne bi uopste auto ni uzimao jer se svakom nadje mana...

Nego, jel moze od spure da trunku "treska" auto ? znaci sitno skroz, al se osjeti trunku, a maloprije sam se uvjerio da mi na (minimalno) jednom tocku nije spura uredu (il kako se to vec kaze) ?
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
Asteriks
Postovi: 14322
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 20 feb 2017, 19:17

Imas tu balansiranje i podesavanje spure. Kod ti gume nisu balansirane onda moze da treska a kada je do spure onda se jedan dio gume vise trosi i imas osjecaj da mal vuce u stranu. Nekada su oba slucaja u pitanju a to mozes provjeriti u svakom servisu il vulkanizeru.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6998
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Papastathopoulos » 20 feb 2017, 20:22

Asteriks je napisao/la:Imas tu balansiranje i podesavanje spure. Kod ti gume nisu balansirane onda moze da treska a kada je do spure onda se jedan dio gume vise trosi i imas osjecaj da mal vuce u stranu. Nekada su oba slucaja u pitanju a to mozes provjeriti u svakom servisu il vulkanizeru.
Aha a vidi...odnedavno sam osjetio da mi je auto pocelo poprilicno treskati (tacnije da mi nisu jarani rekli mescini da ja ne bi nista ni skontao, ne znam ni ja kako, valjda navikao na nase puteve haha), i podjemo svi sumnjati na bubrege jer su mi zadnje gume katastrofa prava...i danas zamijenim zadnje gume sa dvije polovne (al dobre), a prednje su mi svakako predobre, al opet osjetim sekundicu da treska pri manjoj brzini...gume sto sam danas stavio su balansirane i sve (za prednje ne znam kako su balansirane jbg), isprobane su pustaju li, imaju li bubrega, sve uredu...al sam vidio na zadnjoj lijevoj gumi sto sam skinuo kako je jedna strana (unutrasnja) skroz pojedena radi spure, pa sad kontam jel moze radi spure da mi i dalje trunku treska...
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
Asteriks
Postovi: 14322
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 20 feb 2017, 20:54

Spuru ces svakako podesiti jer ce ti se gume bezveze izjesti, ali treskanje moze imati vise uzroka - poluosovine, zglobovi cak i do nosaca motora ak je jedan dotrajao pa se vibracije prenose u kabinu.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
R32
Postovi: 3053
Pridružen/a: 07 apr 2014, 10:08
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la R32 » 20 feb 2017, 21:04

Papastathopoulos je napisao/la:.
Koliko su ti stare gume?

Nek ti vulkanizer pregleda, malo bolji okom znaju vidjeti, ne moraju ni rukom preci. Mozda ti se vremenom deformisala, pogotovu ako vozis zima ljeto jednu te istu.
Mia San Mia

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6998
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Papastathopoulos » 20 feb 2017, 22:58

Asteriks je napisao/la:Spuru ces svakako podesiti jer ce ti se gume bezveze izjesti, ali treskanje moze imati vise uzroka - poluosovine, zglobovi cak i do nosaca motora ak je jedan dotrajao pa se vibracije prenose u kabinu.
E moguce onda da je nesto od toga uzrok, ali svakako je sad naravno manje to "treskanje" tako da cu pricekat dok imao viska para pa odvesti onda malo na pregled :D
R32 je napisao/la:
Papastathopoulos je napisao/la:.
Koliko su ti stare gume?

Nek ti vulkanizer pregleda, malo bolji okom znaju vidjeti, ne moraju ni rukom preci. Mozda ti se vremenom deformisala, pogotovu ako vozis zima ljeto jednu te istu.
Ako mislis na prednje koje nisam dirao, mescini 2015. godina da su...auto sam uzeo u martu prosle godine i nisam ih dirao nikako, i ljeto i zimu sam ih evo vozio..
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
R32
Postovi: 3053
Pridružen/a: 07 apr 2014, 10:08
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la R32 » 21 feb 2017, 09:32

Vidi nek ti neko strucan pregleda, ja sam imao slicnu situaciju na 40-60kmh i preko 90-100kmh osjetim treskanje, kod mene su bile lose gume, mislim bas stare. Vremenom se deformisu, jos pogotovu ove M+S sto se kod nas prevode kao zima + ljeto :facepalm: A i gdje ne bilo kad ovi u radnjama isto tvrde. I takve gume mogu izdrzati 2-3 godine i to je to max.

I te druge gume sto si stavio mozda nisu u najboljem stanju al su dosta bolje od onih prije ako je smanjeno treskanje.

Isto je i meni bilo :D i ja sam stavio druge polovne al malo bolje stanje i fakat su bile malo bolje, ali sam na kraju opet nakon 2-3 mjeseca kupio nove.
Mia San Mia

Civa
Postovi: 2980
Pridružen/a: 25 maj 2012, 20:59
Lokacija: Moscow !
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Civa » 21 feb 2017, 10:26

Ma to treskanje će ti najprije biti dotrajalost prednjih guma. Prošle godine sličan tako problem, kad je otac skinuo zimske i stavio ljetne a to im trebala biti već treća sezona, onako na prvu pri normalnoj vožnji ništa ne bi bilo, već iznad 120-130 kmh počelo bi opasno treskanje da se javlja, prvo smo mislili da je loše balansiranje bilo, ali ustvari dotrajalost gume. Kupiš nove prednje gume i rahat si, nije nikakav drugi problem, još sam kažeš voziš ih ljeto zima, a takve se najprije deru.
Tako blizu, a tako daleko.

Avatar
Saurman
Postovi: 29510
Pridružen/a: 22 avg 2009, 20:08
Lokacija: Alpha Centauri
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Saurman » 22 feb 2017, 20:00




:lol:
1974---1975---1976---2001---2013---2020

Avatar
Vrebac07
Postovi: 214
Pridružen/a: 08 nov 2016, 20:13
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Vrebac07 » 22 feb 2017, 21:09

R32 je napisao/la:Vidi nek ti neko strucan pregleda, ja sam imao slicnu situaciju na 40-60kmh i preko 90-100kmh osjetim treskanje, kod mene su bile lose gume, mislim bas stare. Vremenom se deformisu, jos pogotovu ove M+S sto se kod nas prevode kao zima + ljeto :facepalm: A i gdje ne bilo kad ovi u radnjama isto tvrde. I takve gume mogu izdrzati 2-3 godine i to je to max.

I te druge gume sto si stavio mozda nisu u najboljem stanju al su dosta bolje od onih prije ako je smanjeno treskanje.

Isto je i meni bilo :D i ja sam stavio druge polovne al malo bolje stanje i fakat su bile malo bolje, ali sam na kraju opet nakon 2-3 mjeseca kupio nove.
Kad mi netko prica da ima ljeto+zima gume, osjecam se kao kad gledam onaj klip od Puyola i Songa :mrgreen:

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6998
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Papastathopoulos » 22 feb 2017, 22:54

Danas vozio auto da spuru nastimam, kaze lik prednji trap sve normala, spura ok, a pozadi kaze se spura i ne stima svakako, i kako je dig'o auto vrti on tockove zadnje kad se bas vidi kako "seveljaju" dok se okrecu...i kaze krive felge...i bas govori kako mi i jest, da pri manjim brzinama bi trebao osjetiti treskanje, kao sto i osjetim pri manjim...prvo je spominjao da je mozda jedna od mogucnosti da je most kriv, al kad je ugledao kako se tockovi okrecu kaze da su felge krive...ne misli on da je do prednjih guma...tako da cu otic sutra aBd da nadjem gdje dvije felge da zamijenim pa da vidim oce li ista biti bolje...
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
Asteriks
Postovi: 14322
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 25 feb 2017, 18:56

slika

Citroen ajkula, iz '74., pred sami kraj D serije.
Revolucije u automobilskoj istoriji nisu tako česte, a poprište jedne od najvećih bio je Pariz 1955. godine, kada je predstavljen Citroen DS. Njegov prethodnik Traction Avant se, verovatno zbog pauze usled Drugog svetskog rata, kao i oporavka kroz koji je cela Evropa prošla po njegovom zaršetku, proizvodio više od dve decenije. To je samo dodatno doprinelo da danas popularna “Ajkula”, tadašnju publiku doslovno obori s nogu.
A model DS nije bio napredan samo u odnosu na svog prethodnika, već uglavnom na sve automobile koji su do tog trenutka postojali, na obe strane Atlantika! Za prvih 15 minuta od otvaranja kapija Salona automobila u Parizu, Citroen je ubeležio 743 porudžbine, a do kraja dana ih je bilo ukupno 12.000! Tadašnji mediji bili su jednoglasni – bio je to automobil koji je izgledao kao da nije stigao sa ovog sveta, a slične ocene je dobio i posle prvih test vožnji. Naravno, najviše je hvaljena vanserijska udobnost, kombinovana sa vrhunskim voznim karakteristikama, a što je sve omogućilo hidropneumatsko oslanjanje. U mnogo čemu, “Ajkula” je bila ispred vremena. Bio je to prvi masovno proizvođen automobil sa disk kočnicama opremljenim servo-uređajem, a presedan je predstavljao i upravljač sa servo-asistencijom. Novitet je prvobitno predstavljen pod oznakom DS 19, gde je broj ukazivao na radnu zapreminu motora. Ovaj izuzetni automobil je tokom dugog veka opreman samo četvorocilindarskim motorima. U fazi razvoja postojao je i plan ugradnje šestocilindraša, ali nije bilo dovoljno sredstava da se pokrene serijska proizvodnja prototipa. Tokom 1965. godine je predstavljena verzija DS 19a, sa dvolitarskim motorom, koja je 1969. godine reimenovana u DS 20. Do koje mere je “Ajkula” bila napredan automobil, čak i tokom kasnije produkcije, dovoljno ilustruje primer da je 1973. godine, pred sam kraj proizvodnje, promovisana verzija DS 23, opremljena četvorocilindrašem od 2,3 litra radne zapremine sa elektronskim ubrizgavanjem goriva. Ovaj motor je raspolagao sa 141 konjskom snagom i bio je najsnažniji DS u fabričkoj verziji. Motor se oglašava, za današnje standarde, reskim zvukom. Ono što me je prijatno iznenadilo je lakoća rukovanja. Nije baš kao da se nalazim za upravljačem Citroena C6, ali je neuporedivo opuštenije nego kod drugih modela sličnog godišta. Kvačilo se lako dozira, a za baratanje nije komplikovan ni petostepeni manuelni menjač, sa ručicom smeštenom kod stuba upravljača. Da, dobro ste pročitali – petostepenog, jer ovakva transmisija se, pored četvorostepene i automatske, nudi od 1970. godine! Model DS je svakako najznačajniji model u istoriji Citroena. On je ovaj brend uzdigao do neslućenih visina, ali je stvorio i veliku obavezu ovoj kompaniji, promovišući je u lidera na polju inovacija. Posle DS-a je usledio čitav niz inovativnih automobila, koji, iako su tehnički i dizajnerski bili besprekorni, nikako nisu mogli da ispune očekivanja tržišta.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: boatenkk, Jabroni i 51 gost.