Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Kao prvo da ukratko pojasnim - motori u kratkom vremenskom intervalu razvijaju veliki obrtni moment pri malom broju obrtaja, dolazi do naglih udara radilice (znaci ne ravnomjernih i konstantnih). Eh, zamajac sluzi da ublazi te vibracije i kao neka vrsta protuutege.
Eh sad, kod jacih turbo dizelasa, treba balansirati i ublaziti taj udar i opterecenje komponenti u prenosu snage iz motora na tockove. Zato su napravili zamajac iz dva dijela, po principu rada lamele, koji su nazvali plivajuci. Sad se sila sa jednom dijela prenosi na drugi dio zamajca na koji je naslonjen na lamelu.
Treba provjeriti precizno koji modeli ga imaju, a interval zamjene zavisi od samog stila voznje. Onda, original se ne moze porediti za bagatelom. Mijenja se ovak ugrubo - od 150 - 200 000, znaci pomenuti original.
Eh sad, kod jacih turbo dizelasa, treba balansirati i ublaziti taj udar i opterecenje komponenti u prenosu snage iz motora na tockove. Zato su napravili zamajac iz dva dijela, po principu rada lamele, koji su nazvali plivajuci. Sad se sila sa jednom dijela prenosi na drugi dio zamajca na koji je naslonjen na lamelu.
Treba provjeriti precizno koji modeli ga imaju, a interval zamjene zavisi od samog stila voznje. Onda, original se ne moze porediti za bagatelom. Mijenja se ovak ugrubo - od 150 - 200 000, znaci pomenuti original.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- BosnianKingdom
- Postovi: 2877
- Pridružen/a: 13 jun 2015, 10:41
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
To mi je bitno, prije 50k je mjenjano, tako da mogu dok je kod mene da guram. I turbina mi je zamjenjena prije 25k tako da sam i tu miran. Srećom sve u Hamburgu radjeno pa sam miran i fina garancija.Asteriks je napisao/la:Kao prvo da ukratko pojasnim - motori u kratkom vremenskom intervalu razvijaju veliki obrtni moment pri malom broju obrtaja, dolazi do naglih udara radilice (znaci ne ravnomjernih i konstantnih). Eh, zamajac sluzi da ublazi te vibracije i kao neka vrsta protuutege.
Eh sad, kod jacih turbo dizelasa, treba balansirati i ublaziti taj udar i opterecenje komponenti u prenosu snage iz motora na tockove. Zato su napravili zamajac iz dva dijela, po principu rada lamele, koji su nazvali plivajuci. Sad se sila sa jednom dijela prenosi na drugi dio zamajca na koji je naslonjen na lamelu.
Treba provjeriti precizno koji modeli ga imaju, a interval zamjene zavisi od samog stila voznje. Onda, original se ne moze porediti za bagatelom. Mijenja se ovak ugrubo - od 150 - 200 000, znaci pomenuti original.
Sabrine mi moje!
- Sarajlijica1946
- Postovi: 8177
- Pridružen/a: 21 jan 2016, 11:37
- Lokacija: https://www.fksarajevo.ba/bs/
- Kontakt:
- Centre forward
- Postovi: 6131
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller
Re: Automobili, motori...
Imam problem na Golf 4.Uvezena je 2005 sa 66k predjenih kilometara i do dana danasnjeg nije imala ni jedan kvar.U posljednje vrijeme prilikom dostizanja vece brzine kao da mi u jednom trenutku propadne gas i od tog trenutka tesko auto ide,nema snagu... Kao da se ugasi turbina jedva predjem 2,5-2.8 obrtaja.Ugasim auto pa upalim, auto normalno sve radi ima i snagu i sve. Neki kazu da je otisla turbina,neki kazu da je otisao AGR ventil,neki kazu provozaj auto samo u crvenom malo i bit ce oke. Jel se neko susretao s ovim ?
"Hard work beats talent,when talent fails to work hard "
Re: Automobili, motori...
Moguce da je u pitanju maf senzor
Re: Automobili, motori...
Crijevo vakuuma, maf senzor il začađenje turbopunjaca gdje pri povecanju brzine imas mahnit tlak. Kad se dostigne odredjena vrijednost tlaka, upravljacki modul da bi zastitio motor prelazi u safe mode i tu nemas sanse za veci broj obrtaja.EdoMajka je napisao/la:Imam problem na Golf 4.Uvezena je 2005 sa 66k predjenih kilometara i do dana danasnjeg nije imala ni jedan kvar.U posljednje vrijeme prilikom dostizanja vece brzine kao da mi u jednom trenutku propadne gas i od tog trenutka tesko auto ide,nema snagu... Kao da se ugasi turbina jedva predjem 2,5-2.8 obrtaja.Ugasim auto pa upalim, auto normalno sve radi ima i snagu i sve. Neki kazu da je otisla turbina,neki kazu da je otisao AGR ventil,neki kazu provozaj auto samo u crvenom malo i bit ce oke. Jel se neko susretao s ovim ?
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- Centre forward
- Postovi: 6131
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Majstore, svaka čast za Golfa, haman si ga održav'o maximalno.
Koliko sad ima na satu i koji mu je motor ?
Koliko sad ima na satu i koji mu je motor ?
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller
Re: Automobili, motori...
Sad ce 200k. Stari je to odrzavao i odrzava predobro.Centre forward je napisao/la:Majstore, svaka čast za Golfa, haman si ga održav'o maximalno.
Koliko sad ima na satu i koji mu je motor ?
Pregledat cu to sutra,ali cudno mi je sto npr prilikom 100km/h izbacim iz brzine,na brzinu ugasim upalim i sve normalno dalje..
"Hard work beats talent,when talent fails to work hard "
- theboss_RD07
- Postovi: 4499
- Pridružen/a: 27 jun 2010, 19:01
- Lokacija: Gradačac
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Mislim da sad ce se moc nabavit auta iz njemacke skroz jeftino. Kako sam skonto od 1.1. uvode zabranu za sva vozila koja ne ispunjavaju bar EURO5 standard. Ova ostala mozes za dzabe dobit
⭐
Re: Automobili, motori...
Da se voze ili uvoze?theboss_RD07 je napisao/la:Mislim da sad ce se moc nabavit auta iz njemacke skroz jeftino. Kako sam skonto od 1.1. uvode zabranu za sva vozila koja ne ispunjavaju bar EURO5 standard. Ova ostala mozes za dzabe dobit
Re: Automobili, motori...
I ja to nađoh na netu, valjda da se voze kod njih u većim gradovima
Željezničar 1921! Arsenal FC 1886!
Kapiten Blue Traina
Kapiten Blue Traina
- theboss_RD07
- Postovi: 4499
- Pridružen/a: 27 jun 2010, 19:01
- Lokacija: Gradačac
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Vozearelinho je napisao/la:Da se voze ili uvoze?theboss_RD07 je napisao/la:Mislim da sad ce se moc nabavit auta iz njemacke skroz jeftino. Kako sam skonto od 1.1. uvode zabranu za sva vozila koja ne ispunjavaju bar EURO5 standard. Ova ostala mozes za dzabe dobit
Centre forward je napisao/la:
Svabo je nevjerovatan
⭐
- Bosniacum Lilium
- Postovi: 18611
- Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
- Lokacija: Nigerija
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Edomajka, prljava turbina
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Re: Automobili, motori...
Tuzla-Zagreb ravno 2 sata. Od toga, tuzla-županja, 37 minuta. Vozio neki frik, ybtAsteriks je napisao/la:.
Kasnije par riječi o prolazu kroz sloveniju.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Re: Automobili, motori...
Sta nidje nisi ispod 180.
Gledam ovaj RS3, pet cilindara, strasan motor, fenomenalno ubrzanje, jednostavno perfekcija u hatchback paketu.
Gledam ovaj RS3, pet cilindara, strasan motor, fenomenalno ubrzanje, jednostavno perfekcija u hatchback paketu.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Ma nisam to bolan ja. Svakakvih insana čita forume, tako da...
Težak je hrvatski autoput, kaže.
Ima onih presretača. Onda, loma se zaleti, pa kad priđe nekom autu, on uspori, uvjeri se da nije presretač pa nastavi
Najveća postignuta brzina tog bolida je bila 326
E sad slovenija.
Ko da si znao koga ćeš pomenuti.
Sad, S ili RS, pitanje je sad. Uglavnom, novije auto.
Talijanske tablice, ali je neki bošnjo.
Odlično auto. Dero je frajo kroz krivine, to je nevjerovatno.
Slabo su kad skidali ispod 200
Ono, bude negdje da neko izleti, ili par auta u koloni, ali, čim se sklone, gas koliko god put dozvoljava tj. koliko auta mogu podnijeti a da ne izlete u kanal
Ne smijem se zakleti jer ne znam tačno koliko se izgubilo na karavankama, ali mislim da se slovenski autoput tj. onaj potez između novog mesta i villacha syebo za 1:05
ili sat i deset.
Austrija je već kročila jer se kroz istu prolazilo kad raja ide na poso, a njemačka je us.rala i šefa i stanicu pleme im njihovo, ko da niko živ ne radi. Autoban pun ko šibica.
Težak je hrvatski autoput, kaže.
Ima onih presretača. Onda, loma se zaleti, pa kad priđe nekom autu, on uspori, uvjeri se da nije presretač pa nastavi
Najveća postignuta brzina tog bolida je bila 326
E sad slovenija.
Ko da si znao koga ćeš pomenuti.
Takav je vozio kroz sloveniju ispred mercedesa.Asteriks je napisao/la:Gledam ovaj RS3
Sad, S ili RS, pitanje je sad. Uglavnom, novije auto.
Talijanske tablice, ali je neki bošnjo.
Odlično auto. Dero je frajo kroz krivine, to je nevjerovatno.
Slabo su kad skidali ispod 200
Ono, bude negdje da neko izleti, ili par auta u koloni, ali, čim se sklone, gas koliko god put dozvoljava tj. koliko auta mogu podnijeti a da ne izlete u kanal
Ne smijem se zakleti jer ne znam tačno koliko se izgubilo na karavankama, ali mislim da se slovenski autoput tj. onaj potez između novog mesta i villacha syebo za 1:05
ili sat i deset.
Austrija je već kročila jer se kroz istu prolazilo kad raja ide na poso, a njemačka je us.rala i šefa i stanicu pleme im njihovo, ko da niko živ ne radi. Autoban pun ko šibica.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Re: Automobili, motori...
To kao neka dogovorena nabijanja gdje u tandemu letite preko 200.
Ebote a ja jucer prema Mostaru 120, cinilo se bas da letim.
Ovaj RS3, 2.5 petocilindras je jedan od najboljih motora te kubikaze, koriste ga pored RS3 i Audi TT RS, RS Q3 itd. Motor godine 2015/16.
Karbonski kocioni disk, svaki iduci model laksi od prethodnika... Sportski hatchback koji ima sigurno najvecu elasticnost i garantujem da je trenutno top 3 na svakoj stazi u ovoj klasi.
Ebote a ja jucer prema Mostaru 120, cinilo se bas da letim.
Ovaj RS3, 2.5 petocilindras je jedan od najboljih motora te kubikaze, koriste ga pored RS3 i Audi TT RS, RS Q3 itd. Motor godine 2015/16.
Karbonski kocioni disk, svaki iduci model laksi od prethodnika... Sportski hatchback koji ima sigurno najvecu elasticnost i garantujem da je trenutno top 3 na svakoj stazi u ovoj klasi.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Vidi se da nisi furo po autoputevima.
Nema tu dogovora. Ako već neko vozi takvo auto, govorimo o većini, onda zna šta znači kad mu se kratko zalijepiš za auto ili kad usporiš kraj njega pa naglo dodaš gas.
Kad dole vozim 100 pa dodam puni gas, ubi ona lampica što se pali kad auto šlajdra
Kod nas ljudi niz karaulu voze 30. OK, jes da je kiša padala. Ja potjero 80 il 100, hoće auto da izleti iz krivine
Nema tu dogovora. Ako već neko vozi takvo auto, govorimo o većini, onda zna šta znači kad mu se kratko zalijepiš za auto ili kad usporiš kraj njega pa naglo dodaš gas.
Zato što su naši putevi tolika katastrofa, kad voziš 80, izgleda ko 200Asteriks je napisao/la:Ebote a ja jucer prema Mostaru 120, cinilo se bas da letim.
Kad dole vozim 100 pa dodam puni gas, ubi ona lampica što se pali kad auto šlajdra
Kod nas ljudi niz karaulu voze 30. OK, jes da je kiša padala. Ja potjero 80 il 100, hoće auto da izleti iz krivine
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Re: Automobili, motori...
Aludirao sam na ugovorene trke gdje se npr. 3 - 4 vozaca sa mocnim SUV il sportskim vozilima trkaju iz pravca Sarajeva ka Mostaru pa tak grupno uzimaju kolone, prave pizdarije itd.
Nisu samo putevi katastrofa, problem je sto na svakoj punoj ocekujes dvicu koja je uzela zamaha nekih 100 metara a tek ustvari na pola puta da mahne bus.
Zato ono malo pravca rokas stoju mozda mal vise a onda obaraj. Sama konstrukcija magistrale M 17 je haoticna iz vise razloga a osnovni problem je citko vidljiv pocev iz Donje Jablanice do Salakovca (svaki, iole manji udes moze zavrsiti kobno jer su pregrade smijesne) a onda onaj dio Salakovac Mostar toliko uzak da na pojedinim mjestima kada u susret ide kakav kiper mos zavrsiti u nekoj vrsti potoka.
Nedavno je neki cica imao manju nezgodu na ulazu u Mostar, dosla hitna odveli mu zenu a on izasao da se presvuce, stao na pozidu i onda buuum - 10m naglavacke u provaliju, epilog - smrt na licu mjesta. Niti je bilo kakve oznake, nista, zatim rupe od pola metra na sred ceste, radovi gdje se trokut stavlja samo 30m od mjesta desavanja itd. Ebote sracunaj samo zaustavno vrijeme sa 100 km/h kod prosjecnih konzervi.
Mislim da bi kakvom amg-u yebo mamicu za mjesec dana. Em sto bi negdje izbusio karter em bi ozbiljno zajebo podvozje mozda cak i lonac, a o ovjesu da ne pricam.
Nisu samo putevi katastrofa, problem je sto na svakoj punoj ocekujes dvicu koja je uzela zamaha nekih 100 metara a tek ustvari na pola puta da mahne bus.
Zato ono malo pravca rokas stoju mozda mal vise a onda obaraj. Sama konstrukcija magistrale M 17 je haoticna iz vise razloga a osnovni problem je citko vidljiv pocev iz Donje Jablanice do Salakovca (svaki, iole manji udes moze zavrsiti kobno jer su pregrade smijesne) a onda onaj dio Salakovac Mostar toliko uzak da na pojedinim mjestima kada u susret ide kakav kiper mos zavrsiti u nekoj vrsti potoka.
Nedavno je neki cica imao manju nezgodu na ulazu u Mostar, dosla hitna odveli mu zenu a on izasao da se presvuce, stao na pozidu i onda buuum - 10m naglavacke u provaliju, epilog - smrt na licu mjesta. Niti je bilo kakve oznake, nista, zatim rupe od pola metra na sred ceste, radovi gdje se trokut stavlja samo 30m od mjesta desavanja itd. Ebote sracunaj samo zaustavno vrijeme sa 100 km/h kod prosjecnih konzervi.
Mislim da bi kakvom amg-u yebo mamicu za mjesec dana. Em sto bi negdje izbusio karter em bi ozbiljno zajebo podvozje mozda cak i lonac, a o ovjesu da ne pricam.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Online
Trenutno korisnika/ca: Goalgetter, Riziko, samoposmatram i 19 gostiju.