Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88,Donnie Darko

Avatar
Asteriks
Postovi: 8054
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Teotihuacán
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 13 avg 2017, 09:50

Kao prvo da ukratko pojasnim - motori u kratkom vremenskom intervalu razvijaju veliki obrtni moment pri malom broju obrtaja, dolazi do naglih udara radilice (znaci ne ravnomjernih i konstantnih). Eh, zamajac sluzi da ublazi te vibracije i kao neka vrsta protuutege.

Eh sad, kod jacih turbo dizelasa, treba balansirati i ublaziti taj udar i opterecenje komponenti u prenosu snage iz motora na tockove. Zato su napravili zamajac iz dva dijela, po principu rada lamele, koji su nazvali plivajuci. Sad se sila sa jednom dijela prenosi na drugi dio zamajca na koji je naslonjen na lamelu.

Treba provjeriti precizno koji modeli ga imaju, a interval zamjene zavisi od samog stila voznje. Onda, original se ne moze porediti za bagatelom. Mijenja se ovak ugrubo - od 150 - 200 000, znaci pomenuti original.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
BosnianKingdom
Postovi: 2401
Pridružen/a: 13 jun 2015, 10:41
Kontakt:

PostPostao/la BosnianKingdom » 13 avg 2017, 13:27

Asteriks WroteColonKao prvo da ukratko pojasnim - motori u kratkom vremenskom intervalu razvijaju veliki obrtni moment pri malom broju obrtaja, dolazi do naglih udara radilice (znaci ne ravnomjernih i konstantnih). Eh, zamajac sluzi da ublazi te vibracije i kao neka vrsta protuutege.

Eh sad, kod jacih turbo dizelasa, treba balansirati i ublaziti taj udar i opterecenje komponenti u prenosu snage iz motora na tockove. Zato su napravili zamajac iz dva dijela, po principu rada lamele, koji su nazvali plivajuci. Sad se sila sa jednom dijela prenosi na drugi dio zamajca na koji je naslonjen na lamelu.

Treba provjeriti precizno koji modeli ga imaju, a interval zamjene zavisi od samog stila voznje. Onda, original se ne moze porediti za bagatelom. Mijenja se ovak ugrubo - od 150 - 200 000, znaci pomenuti original.

To mi je bitno, prije 50k je mjenjano, tako da mogu dok je kod mene da guram. I turbina mi je zamjenjena prije 25k tako da sam i tu miran. Srećom sve u Hamburgu radjeno pa sam miran i fina garancija.
Sabrine mi moje!

Avatar
Sarajlijica1946
Postovi: 7609
Pridružen/a: 21 jan 2016, 11:37
Lokacija: https://www.fksarajevo.ba/bs/
Kontakt:

PostPostao/la Sarajlijica1946 » 13 avg 2017, 23:28

Kad je lijepo lako je, a kad je tesko gde su muda??????

Avatar
Centre forward
Postovi: 3663
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: 90 Bedford Street, Greenwich Village, New York City, NY
Kontakt:

PostPostao/la Centre forward » 14 avg 2017, 16:42

:crazy:

"Zločini koji su počinjeni pripadaju najgnusnijima poznatima čovječanstvu i uključuju genocid i istrebljenje kao zločin protiv čovječnosti" (Alphons Orie)

Avatar
EdoMajka
Postovi: 483
Pridružen/a: 12 dec 2014, 17:18
Kontakt:

PostPostao/la EdoMajka » 15 avg 2017, 19:09

Imam problem na Golf 4.Uvezena je 2005 sa 66k predjenih kilometara i do dana danasnjeg nije imala ni jedan kvar.U posljednje vrijeme prilikom dostizanja vece brzine kao da mi u jednom trenutku propadne gas i od tog trenutka tesko auto ide,nema snagu... Kao da se ugasi turbina jedva predjem 2,5-2.8 obrtaja.Ugasim auto pa upalim, auto normalno sve radi ima i snagu i sve. Neki kazu da je otisla turbina,neki kazu da je otisao AGR ventil,neki kazu provozaj auto samo u crvenom malo i bit ce oke. Jel se neko susretao s ovim ?
"Hard work beats talent,when talent fails to work hard "

Avatar
mike10
Postovi: 300
Pridružen/a: 11 avg 2012, 09:38
Kontakt:

PostPostao/la mike10 » 15 avg 2017, 19:23

Moguce da je u pitanju maf senzor

Avatar
Asteriks
Postovi: 8054
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Teotihuacán
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 15 avg 2017, 19:44

EdoMajka WroteColonImam problem na Golf 4.Uvezena je 2005 sa 66k predjenih kilometara i do dana danasnjeg nije imala ni jedan kvar.U posljednje vrijeme prilikom dostizanja vece brzine kao da mi u jednom trenutku propadne gas i od tog trenutka tesko auto ide,nema snagu... Kao da se ugasi turbina jedva predjem 2,5-2.8 obrtaja.Ugasim auto pa upalim, auto normalno sve radi ima i snagu i sve. Neki kazu da je otisla turbina,neki kazu da je otisao AGR ventil,neki kazu provozaj auto samo u crvenom malo i bit ce oke. Jel se neko susretao s ovim ?


Crijevo vakuuma, maf senzor il začađenje turbopunjaca gdje pri povecanju brzine imas mahnit tlak. Kad se dostigne odredjena vrijednost tlaka, upravljacki modul da bi zastitio motor prelazi u safe mode i tu nemas sanse za veci broj obrtaja.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
Centre forward
Postovi: 3663
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: 90 Bedford Street, Greenwich Village, New York City, NY
Kontakt:

PostPostao/la Centre forward » 15 avg 2017, 19:59

Majstore, svaka čast za Golfa, haman si ga održav'o maximalno.
Koliko sad ima na satu i koji mu je motor ?
"Zločini koji su počinjeni pripadaju najgnusnijima poznatima čovječanstvu i uključuju genocid i istrebljenje kao zločin protiv čovječnosti" (Alphons Orie)

Avatar
EdoMajka
Postovi: 483
Pridružen/a: 12 dec 2014, 17:18
Kontakt:

PostPostao/la EdoMajka » 15 avg 2017, 23:42

Centre forward WroteColonMajstore, svaka čast za Golfa, haman si ga održav'o maximalno.
Koliko sad ima na satu i koji mu je motor ?


Sad ce 200k. Stari je to odrzavao i odrzava predobro.

Pregledat cu to sutra,ali cudno mi je sto npr prilikom 100km/h izbacim iz brzine,na brzinu ugasim upalim i sve normalno dalje..
"Hard work beats talent,when talent fails to work hard "

Avatar
theboss_RD07
Postovi: 4543
Pridružen/a: 27 jun 2010, 19:01
Lokacija: Gradačac
Kontakt:

PostPostao/la theboss_RD07 » 18 avg 2017, 23:06

Sarajlijica1946 WroteColonhttps://www.olx.ba/artikal/26153921/polo-1-9-tdi-74kw-sport-line/

:think:

Mislim da sad ce se moc nabavit auta iz njemacke skroz jeftino. Kako sam skonto od 1.1. uvode zabranu za sva vozila koja ne ispunjavaju bar EURO5 standard. Ova ostala mozes za dzabe dobit

Avatar
arelinho
Član IO SS.ba lige
Postovi: 14260
Pridružen/a: 19 jan 2012, 00:13
Kontakt:

PostPostao/la arelinho » 18 avg 2017, 23:08

theboss_RD07 WroteColon
Sarajlijica1946 WroteColonhttps://www.olx.ba/artikal/26153921/polo-1-9-tdi-74kw-sport-line/

:think:

Mislim da sad ce se moc nabavit auta iz njemacke skroz jeftino. Kako sam skonto od 1.1. uvode zabranu za sva vozila koja ne ispunjavaju bar EURO5 standard. Ova ostala mozes za dzabe dobit


Da se voze ili uvoze?

Avatar
anonimni
Postovi: 9189
Pridružen/a: 04 jan 2012, 14:54
Lokacija: Sαяαנєνσ
Kontakt:

PostPostao/la anonimni » 18 avg 2017, 23:10

I ja to nađoh na netu, valjda da se voze kod njih u većim gradovima
Željezničar 1921! Arsenal FC 1886!

"Jednom Željezničar, uvijek Željezničar!"-Ivica Osim

Avatar
theboss_RD07
Postovi: 4543
Pridružen/a: 27 jun 2010, 19:01
Lokacija: Gradačac
Kontakt:

PostPostao/la theboss_RD07 » 18 avg 2017, 23:14

arelinho WroteColon
theboss_RD07 WroteColon
Sarajlijica1946 WroteColonhttps://www.olx.ba/artikal/26153921/polo-1-9-tdi-74kw-sport-line/

:think:

Mislim da sad ce se moc nabavit auta iz njemacke skroz jeftino. Kako sam skonto od 1.1. uvode zabranu za sva vozila koja ne ispunjavaju bar EURO5 standard. Ova ostala mozes za dzabe dobit


Da se voze ili uvoze?

Voze

Centre forward WroteColon:crazy:



Svabo je nevjerovatan :crazy:

Avatar
Bosniacum Lilium
Postovi: 17272
Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
Lokacija: Nigerija
Kontakt:

PostPostao/la Bosniacum Lilium » 20 avg 2017, 15:43

Edomajka, prljava turbina
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !

Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala. Prvi alkoholičar ekipe - Kawhi

Avatar
sekerbay
Postovi: 3704
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

PostPostao/la sekerbay » 22 avg 2017, 19:30

Asteriks WroteColon.

Tuzla-Zagreb ravno 2 sata. Od toga, tuzla-županja, 37 minuta. Vozio neki frik, ybt :mrgreen:
Kasnije par riječi o prolazu kroz sloveniju.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Asteriks
Postovi: 8054
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Teotihuacán
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 23 avg 2017, 08:25

Sta nidje nisi ispod 180. :P

Gledam ovaj RS3, pet cilindara, strasan motor, fenomenalno ubrzanje, jednostavno perfekcija u hatchback paketu.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
sekerbay
Postovi: 3704
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

PostPostao/la sekerbay » 23 avg 2017, 12:31

Ma nisam to bolan ja. Svakakvih insana čita forume, tako da... :mrgreen:
Težak je hrvatski autoput, kaže.
Ima onih presretača. Onda, loma se zaleti, pa kad priđe nekom autu, on uspori, uvjeri se da nije presretač pa nastavi :mrgreen:
Najveća postignuta brzina tog bolida je bila 326 :cool:

E sad slovenija.
Ko da si znao koga ćeš pomenuti.

Asteriks WroteColonGledam ovaj RS3

Takav je vozio kroz sloveniju ispred mercedesa.
Sad, S ili RS, pitanje je sad. Uglavnom, novije auto.
Talijanske tablice, ali je neki bošnjo.
Odlično auto. Dero je frajo kroz krivine, to je nevjerovatno.
Slabo su kad skidali ispod 200 :mrgreen:
Ono, bude negdje da neko izleti, ili par auta u koloni, ali, čim se sklone, gas koliko god put dozvoljava tj. koliko auta mogu podnijeti a da ne izlete u kanal :mrgreen:
Ne smijem se zakleti jer ne znam tačno koliko se izgubilo na karavankama, ali mislim da se slovenski autoput tj. onaj potez između novog mesta i villacha syebo za 1:05
ili sat i deset.
Austrija je već kročila jer se kroz istu prolazilo kad raja ide na poso, a njemačka je us.rala i šefa i stanicu :mrgreen: pleme im njihovo, ko da niko živ ne radi. Autoban pun ko šibica.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Asteriks
Postovi: 8054
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Teotihuacán
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 23 avg 2017, 13:16

To kao neka dogovorena nabijanja gdje u tandemu letite preko 200. :mrgreen:

Ebote a ja jucer prema Mostaru 120, cinilo se bas da letim.

Ovaj RS3, 2.5 petocilindras je jedan od najboljih motora te kubikaze, koriste ga pored RS3 i Audi TT RS, RS Q3 itd. Motor godine 2015/16.

Karbonski kocioni disk, svaki iduci model laksi od prethodnika... Sportski hatchback koji ima sigurno najvecu elasticnost i garantujem da je trenutno top 3 na svakoj stazi u ovoj klasi.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
sekerbay
Postovi: 3704
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

PostPostao/la sekerbay » 23 avg 2017, 14:33

Vidi se da nisi furo po autoputevima.
Nema tu dogovora. Ako već neko vozi takvo auto, govorimo o većini, onda zna šta znači kad mu se kratko zalijepiš za auto ili kad usporiš kraj njega pa naglo dodaš gas.
Asteriks WroteColonEbote a ja jucer prema Mostaru 120, cinilo se bas da letim.

Zato što su naši putevi tolika katastrofa, kad voziš 80, izgleda ko 200 :mrgreen:
Kad dole vozim 100 pa dodam puni gas, ubi ona lampica što se pali kad auto šlajdra :mrgreen:
Kod nas ljudi niz karaulu voze 30. OK, jes da je kiša padala. Ja potjero 80 il 100, hoće auto da izleti iz krivine :mrgreen:
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Asteriks
Postovi: 8054
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Teotihuacán
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 23 avg 2017, 16:13

Aludirao sam na ugovorene trke gdje se npr. 3 - 4 vozaca sa mocnim SUV il sportskim vozilima trkaju iz pravca Sarajeva ka Mostaru pa tak grupno uzimaju kolone, prave pizdarije itd.

Nisu samo putevi katastrofa, problem je sto na svakoj punoj ocekujes dvicu koja je uzela zamaha nekih 100 metara a tek ustvari na pola puta da mahne bus.

Zato ono malo pravca rokas stoju mozda mal vise a onda obaraj. Sama konstrukcija magistrale M 17 je haoticna iz vise razloga a osnovni problem je citko vidljiv pocev iz Donje Jablanice do Salakovca (svaki, iole manji udes moze zavrsiti kobno jer su pregrade smijesne) a onda onaj dio Salakovac Mostar toliko uzak da na pojedinim mjestima kada u susret ide kakav kiper mos zavrsiti u nekoj vrsti potoka.

Nedavno je neki cica imao manju nezgodu na ulazu u Mostar, dosla hitna odveli mu zenu a on izasao da se presvuce, stao na pozidu i onda buuum - 10m naglavacke u provaliju, epilog - smrt na licu mjesta. Niti je bilo kakve oznake, nista, zatim rupe od pola metra na sred ceste, radovi gdje se trokut stavlja samo 30m od mjesta desavanja itd. Ebote sracunaj samo zaustavno vrijeme sa 100 km/h kod prosjecnih konzervi.

Mislim da bi kakvom amg-u yebo mamicu za mjesec dana. Em sto bi negdje izbusio karter em bi ozbiljno zajebo podvozje mozda cak i lonac, a o ovjesu da ne pricam.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.


Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: samoCitam, Serha, theboss_RD07, zamorano1plus8 i 21 gost.