Kanton Sarajevo - Razvoj

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Avatar
MortemHz
Interni moderator
Postovi: 54377
Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la MortemHz » 21 feb 2024, 18:47

Detalji plana za veliku urbanističku promjenu Sarajeva nabolje: Dijelovi grada će biti neprepoznatljivi

Nadležni su ponovo upriličili prezentaciju nacrta urbanističkog plana Kantona Sarajevo, a ovaj put to je bila detaljna prezentacija. Ako je suditi po prezentiranom, primjena ovog plana bi značila veliku promjenu Kantona Sarajeva nabolje.
Nacrt urbanističkog plana za period od 2016. do 2036. godine predstavio je pomoćnik direktora za prostorno planiranje i zaštitu okoliša kantonalnog Zavoda za planiranje razvoja Edin Jenčiragić.

Novi gradski centri

Jenčiragić je ukazao da je jedan od ciljeva da se novim urbanističkim planom otkloni postojeći prostorni disbalans koji podrazumijeva to da se veliki broj građevina institucija, ustanova i kompanija koncentriše od zapada prema istoku (od Ilidže prema Starom Gradu).

Međutim, rast koncentracije stanovništva je obrnut - od istoka prema zapadu. Naime, u području koje gravitira općinama Ilidža i Novi Grad živi 280.000 stanovnika, u području koje gravitira općinama Novo Sarajevo i Centar živi 160.000 stanovnika, dok u području koje gravitira općinama Centar i Stari Grad živi 100.000 stanovnika.

To za posljedicu ima da se veliki broj stanovnika u jutarnjim satima kreće od zapada prema istoku, dok se u popodnevnim satima kreću od istoka prema zapadu, a čime se stvaraju velike saobraćajne gužve.

Jenčiragić je istakao da je predloženim urbanističkim planom predviđeno da se prostorni disbalans riješi stvaranjem novih gradskih centara u kojima će građani moći svakodnevne potrebe zadovoljiti pječačenjem, i to pješačenjem do jedan kilometar, tj. do 15 minuta.

Riječ je o konceptu 15-minutnog grada koji podrazumijeva da je pješačenjem do 15 minuta dostupno sve ono što je potrebno za svakodnevnicu - ustanove, institucije, trgovine, park i drugo. Jenčiragić je također ukazao da će fokus ovakvog razvoja Kantona Sarajevo biti na pješačkim zonama, biciklističkim stazama i javnom prijevozu.

Između ostalog, predviđeno je da novi centri budu na području Rajlovca, za kojeg je projicirano da će imati čak 70.000 stanovnika, te budući gradski park "Sastavci" (područje na sastavu rijeka Bosne, Željeznice i Zujevine). Dakle, riječ je o području koji gravitira prema autoputu, tj. prema Koridoru 5C. Osim toga, predviđeno je da padinski dijelovi grada, koji su se stihijski razvijali, dobiju neophodan sadržaj.

Govoreći o stihijskom razvoju pojedinih dijelova Kantona Sarajevo, Jenčiragić je napomenuo da su oni koji su radili na izradi nacrta urbanističkog plana bili iznenađeni da postoji 10 posto bespravne gradnje. Objašnjavajući razliku između planskog razvoja i stihijskog razvoja, istakao je Dobrinju kao jedan od gradskih centara koji se planski razvijao i Buća Potok kao naselje koje se stihijski razvijalo i koje nema potrebni društveni sadržaj.

Laka željeznica do aerodroma i trolejbus do Dobroševića

Osim uklanjanjem prostornog disbalansa, saobraćajne gužve će se pokušati smanjiti izgradnjom saobraćajnica i javnim prijevozom. Izgradnja saobraćajnica se, između ostalog, odnosi na Prvu transverzalu (od centra Sarajeva do Vogošćanske petlje) Južnu longitudinalu (od Mojmila do centra Sarajeva) i brzu cestu od Butila do Darive.

Ako je suditi po onome što je prezentirano, javni prijevoz bi trebao biti ključan za smanjenje saobraćajnih gužvi. Naime, to podrazumijeva izgradnju tramvajske pruge do Šipa (na trasi Prve transverzale), do Dobrinje i Rajlovca. Napominjemo da je prošle godine započela izgradnja tramvajske pruge do Hrasnice.

Planirano je i to da se Međunarodni aerodrom Sarajevo poveže s dva oblika javnog prijevoza - tramvajem i lakom željeznicom. Tramvaj, koji bi saobraćao do Dobrinje, bi zapravo skoro saobraćao do aerodroma. S druge strane, kako je objasnio Jenčiragić, trasa lake željeznice bi bila od Energoinvestovog kompleksa na Stupu, nastavljala bi se prema aerodromu i Mojmilu te bi završavala na glavnoj željezničkoj stanici, tj. u centru grada.

Veći dio spomenute trase lake željeznice bi bio ispod zemlje i Jenčiragić je naglasio da bi njena izgradnja mnogo koštala. No, smatra da je njena izgradnja potrebna ako postoji želja da se Kanton Sarajevo zaista razvija.

Nadalje, planirano je uspostavljanje trolejbuskog prijevoza do Dobroševića kao naselja u kojem već živi 20.000 - 25.000 stanovnika, uspostavljanje željezničkog prstena oko Vogošće te izgradnja žičare do Žuča i Huma kao velikog prostora sa zelenom površinom. Objašnjavajući značaj Žuča, Jenčiragić je naveo da je njegova zelena površina jednaka dvije i po površine Central parka u New Yorku.

Trebala bi biti izgrađena i žičara od Hrasnice do Igmana. Izgradnjom ove žičare i izgradnjom tramvajske pruge do Hrasnice, ne bi postojala potreba da se na jednu od sarajevskih planina putuje automobilom ili nekim drugim vozilom.

Ograničavanje izgradnje

Nacrtom urbanističkog plana tretirani su i koeficijent izgrađenosti i utjecaj građevina na zagađenje zraka. Pa je tako Jenčiragić najavio da će izgradnja biti ograničena u smislu da više neće biti moguće da na parceli od 10.000 metara kvadratnih bude napravljena građevina sa 70.000 metara kvadratnih. Dakle, ubuduće bi trebalo biti da koeficijent izgrađenosti bude u skladu s veličinom zemljišta.

Kada je u pitanju utjecaj zgrada na kvalitet zraka, Jenčiragić je napomenuo da zgrade kao takve nisu primarni zagađivač zraka, već da su emisije iz ložišta i saobraćaja najveći zagađivači. Ipak, najavio je da više ne bi trebalo biti zgrada s velikim fasadnim površinama te da će zgrade imati manji volumen.

Naglasio je da je nacrtom urbanističkog plana tretirana cijela sarajevska kotlina, a ne samo područje od Starog Grada do Stupa - kako je to učinjeno studijom o utjecaju zgrada na kvalitet zraka. Dakle, parametri koji se odnose na utjecaj zgrada na kvalitet zraka primjenjivat će se na značajan dio Sarajeva.

Kada je u pitanju gradnja u padinskim dijelovima grada, to bi trebala biti izgradnja kaskadnih, stepenastih zgrada sa do šest spratova.

Nacrtom urbanističke studije je utvrđeno da se problem otpada može riješiti izgradnjom tvornice za preradu otpada koja bi koštala između 150 i 200 miliona KM te da bi svaka općina trebala imati reciklažna dvorišta.

Na čelu tima koji je radio na izradi novog urbanističkog plana bila je arhitektica profesor emeritus Vlasta Jelen Žuljić, a doprinos je dao i ciriški univerzitet ETH.

Ako skupština usvoji nacrt urbanističkog plana, slijedi dvomjesečna javna rasprava o ovom planu. Tokom javne rasprave moguće su izmjene nacrta urbanističkog plana. Nakon javne rasprave, potrebno je da Vlada Kantona Sarajevo utvrdi prijedlog urbanističkog plana kojeg treba usvojiti i kantonalna skupština kako bi stupio na snagu.
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Avatar
svrakino1921
Postovi: 15909
Pridružen/a: 14 sep 2017, 15:31
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la svrakino1921 » 23 feb 2024, 18:22

slika





Večeras otvaranje hokejaškog SP-a u Sarajevu, BiH protiv Irana
Zadnje ažuriranje: 23/02/2024 u 12:04
Objavio
Sport Centar
Podijeli
1 min čitanja

Susretom selekcija Bosne i Hercegovine i Irana večeras u Sarajevu u dvorani Skenderija počinje Svjetsko prvenstvu u hokeju na ledu divizije III, grupa B.

Prvenstvo će biti održano od 23. do 29. februara, uz učešće reprezentacija Sjeverne Koreje, Bosne i Hercegovine, Kineskog Honga Konga,
Singapura, Irana i Filipina.

Selektor Ross Maclean i njegovi pomoćnici Will Richard i Ivan Popov odredili su spisak igrača koji će predstavljati BiH na ovom prvenstvu:

– golmani: Dino Pašović, Karim Ahmetovski
– odbrana: Vasilije Vučinić, Haris Mrkva, Emir Viđen, Nermin Alić, Adnan Smajlović, Rijad Vulović
– napad: Adnan Mlivić, Andreas Andrijašević, Tarik Ćatović, Mirza Omer, Denny Miškić, Dino Čordalija, Belmin Sinanbegović, Nikko Gaković, Din Alen Filipović, Tarik Krehić, Eldar Mušović i Rijad Pleho.

Reprezentacija BiH svoje susrete igra u petak, subotu, ponedjeljak, utorak i četvrtak od 20 sati.

Ulaz na sve utakmice prvenstava je besplatan

Avatar
svrakino1921
Postovi: 15909
Pridružen/a: 14 sep 2017, 15:31
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la svrakino1921 » 11 mar 2024, 13:09

slika

slika

slika




Prvi put u historiji, bolid Formule 1 vozit će se ulicama Bosne i Hercegovine. Red Bull Showrun Sarajevo bit će održan u nedjelju, 9. juna u glavnom gradu naše zemlje i preobrazit će urbane prostore Sarajeva u jedinstvenu pozornicu za automobilistički performans tokom kojeg će legendarni Red Bull Racing Formula 1 bolid prirediti dan za pamćenje za sve posjetioce.

Prateći program uključit će muzičke performanse, ali i nastupe poznatog njemačkog dvojca Red Bull Driftbrothers, te virtouza na stunt motoru Arasa Gibieza. Svoju poruku građanima Sarajevam u ime Red Bull Racinga, poslao je legendarni F1 vozač David Coulthard koji je naglasio da je Sarajevo jedan od samo devet gradova u svijetu koji će ugostiti Red Bull Showrun.



"Osvojili ste naša srca svojom bogatom kulturom, živopisnom historijom, a poseban duh ljudi na ovim prostorima učinit će događaj još posebnijim", poručio je Coulthard.


S ove strane Drine | Dragan Banjac o Vučiću: Laki je malo nervozan
Naglašavajući da Red Bull Showrun vrhunski spoj moto sporta, muzike i uzbuđenja, Jadran Crnogorac ispred organizatora je istakao da će bolid proći trasom od Marijinog Dvora do Mašinske škole i nazad pored Zemaljskog muzeja Bosne i Hercegovine.



BOSNA I HERCEGOVINA
Spektakularan događaj: Poznato kada će se bolid Formule 1 voziti ulicama Bosne i Hercegovine


Spektakularan događaj: Poznato kada će se bolid Formule 1 voziti ulicama Bosne i Hercegovine

Prvi put u historiji, bolid Formule 1 vozit će se ulicama Bosne i Hercegovine. Red Bull Showrun Sarajevo bit će održan u nedjelju, 9. juna u glavnom gradu naše zemlje i preobrazit će urbane prostore Sarajeva u jedinstvenu pozornicu za automobilistički performans tokom kojeg će legendarni Red Bull Racing Formula 1 bolid prirediti dan za pamćenje za sve posjetioce.

Prateći program uključit će muzičke performanse, ali i nastupe poznatog njemačkog dvojca Red Bull Driftbrothers, te virtouza na stunt motoru Arasa Gibieza. Svoju poruku građanima Sarajevam u ime Red Bull Racinga, poslao je legendarni F1 vozač David Coulthard koji je naglasio da je Sarajevo jedan od samo devet gradova u svijetu koji će ugostiti Red Bull Showrun.



"Osvojili ste naša srca svojom bogatom kulturom, živopisnom historijom, a poseban duh ljudi na ovim prostorima učinit će događaj još posebnijim", poručio je Coulthard.


Naglašavajući da Red Bull Showrun vrhunski spoj moto sporta, muzike i uzbuđenja, Jadran Crnogorac ispred organizatora je istakao da će bolid proći trasom od Marijinog Dvora do Mašinske škole i nazad pored Zemaljskog muzeja Bosne i Hercegovine.


"Bosna i Hercegovina i Sarajevo sigurno zaslužuju ovakve događaje i ovo je naša posveta gradu. Želimo se posebno zahvaliti našim pokroviteljima i partnerima bez čije podrške realizacija ovako velikog projekta sigurno ne bi bila moguća", kazao je Crnogorac te dodao će gledanje ovog adrenalinskog spektakla biti besplatno za sve posjetioce i fanove. Uskoro će ipak, u prodaju biti pušten određen broj ulaznica za Fun Pit zonu i VIP sjedišta na tribinama, za one koji žele najbolji mogući pogled na stazu.

Ministar saobraćaja KS, Adnan Šteta, naglasio je da je sretan što su Vlada KS i Ministarstvo svojim radom stvorili ambijent da se ovakvi događaji dešavaju u Sarajevu i da je ekipa iz Red Bulla to prepoznala.


"Ponosan sam što ćemo biti dio svjetskog projekta. Prvi put na našim saobraćajnicama proći će bolid i sa nestrpljenjem čekamo juni. Spremamo se kako bi sve bilo savršeno. Neke stvari nećemo otkrivati, bit će mnogo iznenađenja, a mi ćemo biti prava podrška kako bismo iz Sarajeva poslali još jednu fenomenalnu sliku u cijeli svijet", istakao je ministar Šteta.


Ministar kulture i sporta KS, Kenan Magoda, kazao je da je mnogo događaja i projekata koje će ministarstvo ove godine podržati, ali da je "Red Bull Showrun Sarajevo 2024" jedan od najznačajnijih.

"Čeka nas cjelodnevni svjetski događaj, prepun sportskih, kulturnih i muzičkih dešavanja. Ovo se u Sarajevu dešava prvi put i vjerujemo da će biti potpuni spektakl za sve koji budu prisutni i sve koji budu pratili na televiziji i online platformama. Prostor u i oko Zemaljskog muzeja bit će centar dešavanja 9. juna, zato danas simbolično iz našeg muzeja šaljemo poruku da Sarajevo zaslužuje biti na listi najvećih događaja u regiji i svijetu", naveo je Magoda.


Predsjednik Turističke zajednice KS Haris Fazlagić rekao je da je ovo svjetski šou, izuzetno kvalitetan i važan događaj.

"Mi smo počašćeni da se dešava upravo u Sarajevu. Turistička zajednica KS kontinuirano podržava projekte koji Sarajevo između ostalog predstavljaju kao kulturnu, historijsku, muzičku, gastrnomsku, te naravno i sportsku metropolu iz koje šaljemo pozitivne vibracije u cilju privlačenja turista, te naravno ugodnog boravka svih koji dolaze na različita takmičenja odnosno događaje. Učesnicima želimo poseban i uzbudljiv boravak u Sarajevu“, naglasio je Fazlagić.

Glavni dio Red Bull Showruna koji uključuje vožnju bolida u centru grada planiran je od 14 do 16 sati u nedjelju, 9. juna, ali organizator poručuje da je planiran cjelodnevni zabavni program sa koncertima i afterpartijima kako bi posjetioci imali ispunjen i zabavan dan u Sarajevu.

Na događaju se očekuje preko 50.000 gledalaca iz Bosne i Hercegovine, regije i svijeta, a svi oni koji ne budu u mogućnosti pridružiti se na lokaciji, moći će uživati u direktnom TV prenosu na Sport Klubu.

Projekat će biti realizovan uz podršku Ministarstva saobraćaja KS, Ministarstva Kulture i Sporta KS, Turističke zajednice KS, te kompanija Bingo, Hifa Petrol,


GOLEMA SI METROPOLO

NoDi80
Postovi: 4064
Pridružen/a: 02 maj 2023, 20:58
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la NoDi80 » 11 mar 2024, 16:53

Ide kroz šeher vozanje


slika
Yugoslav First League: ⭐️
BiH Republic League: ⭐️
League of BiH: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
BiH Cup: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
BiH Supercup: ⭐️⭐️⭐️
European competitions
UEFA Cup/UEFA Europa League
Semi-finalists (1)
Quarter-finalists (2)
Mitropa Cup
Semi-finalists (2)

Avatar
svrakino1921
Postovi: 15909
Pridružen/a: 14 sep 2017, 15:31
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la svrakino1921 » 21 mar 2024, 13:33

slika

slika



Značajan korak u modernizaciji javnog prevoza učetvrtak, 21. marta, obilježen je jer su izvršena prva dnevna testiranja novih tramvaja koji će uskoro biti na usluzi svim građanima.

Novi tramvaji predstavljaju simbol otvaranja novog perioda u javnom prevozu, dok građani svojim novcem podržavaju ovu inicijativu.



I pored oduzimanja pondera 2 nastavlja se razvoj Metropole i KS



GOLEMA SI METROPOLO
GOLEM SI KANTONU SARAJEVO

VensanKasel
Postovi: 1930
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la VensanKasel » 22 mar 2024, 09:11

svrakino1921 je napisao/la:
21 mar 2024, 13:33
slika

slika



Značajan korak u modernizaciji javnog prevoza učetvrtak, 21. marta, obilježen je jer su izvršena prva dnevna testiranja novih tramvaja koji će uskoro biti na usluzi svim građanima.

Novi tramvaji predstavljaju simbol otvaranja novog perioda u javnom prevozu, dok građani svojim novcem podržavaju ovu inicijativu.



I pored oduzimanja pondera 2 nastavlja se razvoj Metropole i KS



GOLEMA SI METROPOLO
GOLEM SI KANTONU SARAJEVO
Vidio sam ga jučer , predobro izgleda :salut: :salut: :salut:
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
kraljttbvb
Postovi: 7442
Pridružen/a: 28 dec 2011, 16:32
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la kraljttbvb » 23 mar 2024, 09:49

U Sarajevu da svi plaćaju karte, a ne samo mi sa strane, mogli bi svemirske brodove koristiti za javni prevoz, bilo bi para da ih se kupi.

Bar je tako nekad bilo, ne znam kakvo je sad stanje...
Kad rušiš kuću, napisao je svojevremeno pjesnik, možeš da zoveš koga hoćeš, ali kada je podižeš, moraš da zoveš majstore.

Avatar
anonimni
Postovi: 10139
Pridružen/a: 04 jan 2012, 14:54
Lokacija: Uvijek uz tebe!
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la anonimni » 23 mar 2024, 12:36

Nigdje, pa ni u Sarajevu, javni prijevoz ne bi bio isplativ da svi placaju karte. Evo recimo koliko Bec, poznat po tom sto maltene svi placaju karte, subvencionira svoje preduzece:
Beču je potrebna funkcionalna i učinkovita mreža javnog prijevoza kako bi se građanima olakšalo kretanje. U tu svrhu grad svake godine troši mnogo novca. Wiener Linien finansira svoje poslovanje iz prihoda između 60 i 70 posto. Preostale troškove, prema jasnom ugovoru o finansiranju, preuzima Grad. Tu su i ulaganja u infrastrukturu i proširenje mreže. Svake godine se u javni prijevoz ulaže između 700 miliona i milijardu eura.
https://www.klix.ba/vijesti/svijet/pric ... /220803077

Ne branim GRAS, daleko od tog, samo hocu da kazem da uzrok njihovog ocajnog poslovanja ne lezi u gradjanima neplatisama nego u njima samima i da ni vi sto kad dodjete ovdje kupite kartu niste garant njihovog opstanka :)

Btw. 6.4. bi trebali ti Stadleri sto su dosli da odrade prve komercijalne voznje, po sto cuo po to prodao :mrgreen:
Željezničar 1921! Arsenal FC 1886!

Kapiten Blue Traina

Avatar
MortemHz
Interni moderator
Postovi: 54377
Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la MortemHz » 23 mar 2024, 12:48

To je tačno, javni prijevoz se dijelom subvencionira u svim gradovima koliko ja znam. To je opet budžet koji punimo mi građani na kraju krajeva.
Ima smisla da to bude 6. aprila, tad je dan grada Sarajeva.
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Avatar
kraljttbvb
Postovi: 7442
Pridružen/a: 28 dec 2011, 16:32
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la kraljttbvb » 23 mar 2024, 13:44

anonimni je napisao/la:
23 mar 2024, 12:36
Nigdje, pa ni u Sarajevu, javni prijevoz ne bi bio isplativ da svi placaju karte. Evo recimo koliko Bec, poznat po tom sto maltene svi placaju karte, subvencionira svoje preduzece:
Beču je potrebna funkcionalna i učinkovita mreža javnog prijevoza kako bi se građanima olakšalo kretanje. U tu svrhu grad svake godine troši mnogo novca. Wiener Linien finansira svoje poslovanje iz prihoda između 60 i 70 posto. Preostale troškove, prema jasnom ugovoru o finansiranju, preuzima Grad. Tu su i ulaganja u infrastrukturu i proširenje mreže. Svake godine se u javni prijevoz ulaže između 700 miliona i milijardu eura.
https://www.klix.ba/vijesti/svijet/pric ... /220803077

Ne branim GRAS, daleko od tog, samo hocu da kazem da uzrok njihovog ocajnog poslovanja ne lezi u gradjanima neplatisama nego u njima samima i da ni vi sto kad dodjete ovdje kupite kartu niste garant njihovog opstanka :)

Btw. 6.4. bi trebali ti Stadleri sto su dosli da odrade prve komercijalne voznje, po sto cuo po to prodao :mrgreen:
U vezanom tekstu, takodje piše i da se u 2021. godini u Becu švercovalo samo 2.7% putnika.

Ne kažem ja da grad ili kanton ne trebaju sufinansirati javni prijevoz, u vecini gradova se to radi, samo da bi puno više para bilo kad bi bar 90% ljudi kupovalo mjesečnu ili dnevnu kartu.

Ja dok sam studirao, revizori su samo djevojke "ganjali" i kažnjavali i to one mirne, što šute i plate kaznu. Nisam nikad vidio da su nekom muskarcu (od kojeg moze dobiti saku u glavu), došli i pravili problem ili naplatili kaznu...
Kad rušiš kuću, napisao je svojevremeno pjesnik, možeš da zoveš koga hoćeš, ali kada je podižeš, moraš da zoveš majstore.

Avatar
numanumaye22
Postovi: 2084
Pridružen/a: 21 dec 2022, 11:43
Lokacija: Deutschland
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la numanumaye22 » 23 mar 2024, 18:33

anonimni je napisao/la:
23 mar 2024, 12:36
Nigdje, pa ni u Sarajevu, javni prijevoz ne bi bio isplativ da svi placaju karte. Evo recimo koliko Bec, poznat po tom sto maltene svi placaju karte, subvencionira svoje preduzece:
Beču je potrebna funkcionalna i učinkovita mreža javnog prijevoza kako bi se građanima olakšalo kretanje. U tu svrhu grad svake godine troši mnogo novca. Wiener Linien finansira svoje poslovanje iz prihoda između 60 i 70 posto. Preostale troškove, prema jasnom ugovoru o finansiranju, preuzima Grad. Tu su i ulaganja u infrastrukturu i proširenje mreže. Svake godine se u javni prijevoz ulaže između 700 miliona i milijardu eura.
https://www.klix.ba/vijesti/svijet/pric ... /220803077

Ne branim GRAS, daleko od tog, samo hocu da kazem da uzrok njihovog ocajnog poslovanja ne lezi u gradjanima neplatisama nego u njima samima i da ni vi sto kad dodjete ovdje kupite kartu niste garant njihovog opstanka :)

Btw. 6.4. bi trebali ti Stadleri sto su dosli da odrade prve komercijalne voznje, po sto cuo po to prodao :mrgreen:
Bec hahahaha, pa bolan ta cifra koju Bec izdvaja je skoro ko budzet citave Bosne i Hercegovine iz 2023. Cini mi se da je bio 1.3 milijarde za proslu godinu budzet. :rol: Jarane sjecam se tamo negdje 2010 kad sam otisao u Bec i usao u njihove tramvaje, vozove, autobuse poslije sarajevskih, i tad kao dijete jos sam odmah znao koje su razlike zapada i koliko samo kasnimo, i pitao sam se, gdje sam ja sve godine potrosio covjece. :rol:

Neusporedivo je, ko je ikad bio u Becu i 2 dana kao turista, zna da se ne zayebavam. U Becu ima vise korisnika godisnjih karata javnog prevoza nego auta opcenito. Provjerite. :salut:

Avatar
RollMan
Postovi: 3292
Pridružen/a: 23 nov 2013, 23:21
Lokacija: Matuzići
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la RollMan » 23 mar 2024, 19:03

Beč je za Sarajevo nesto kao Široki Brijeg za Sarajevo u BH uslovima
“You are never really playing an opponent. You are playing yourself, your own highest standards, and when you reach your limits, that is real joy.” Arthur Ashe
https://i.postimg.cc/ZKTJMnmW/Screenshot-4.png

Avatar
PikachuSA
Postovi: 298
Pridružen/a: 17 sep 2023, 00:39
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la PikachuSA » 23 mar 2024, 19:28

numanumaye22 je napisao/la:
23 mar 2024, 18:33
anonimni je napisao/la:
23 mar 2024, 12:36
Nigdje, pa ni u Sarajevu, javni prijevoz ne bi bio isplativ da svi placaju karte. Evo recimo koliko Bec, poznat po tom sto maltene svi placaju karte, subvencionira svoje preduzece:
Beču je potrebna funkcionalna i učinkovita mreža javnog prijevoza kako bi se građanima olakšalo kretanje. U tu svrhu grad svake godine troši mnogo novca. Wiener Linien finansira svoje poslovanje iz prihoda između 60 i 70 posto. Preostale troškove, prema jasnom ugovoru o finansiranju, preuzima Grad. Tu su i ulaganja u infrastrukturu i proširenje mreže. Svake godine se u javni prijevoz ulaže između 700 miliona i milijardu eura.
https://www.klix.ba/vijesti/svijet/pric ... /220803077

Ne branim GRAS, daleko od tog, samo hocu da kazem da uzrok njihovog ocajnog poslovanja ne lezi u gradjanima neplatisama nego u njima samima i da ni vi sto kad dodjete ovdje kupite kartu niste garant njihovog opstanka :)

Btw. 6.4. bi trebali ti Stadleri sto su dosli da odrade prve komercijalne voznje, po sto cuo po to prodao :mrgreen:
Bec hahahaha, pa bolan ta cifra koju Bec izdvaja je skoro ko budzet citave Bosne i Hercegovine iz 2023. Cini mi se da je bio 1.3 milijarde za proslu godinu budzet. :rol: Jarane sjecam se tamo negdje 2010 kad sam otisao u Bec i usao u njihove tramvaje, vozove, autobuse poslije sarajevskih, i tad kao dijete jos sam odmah znao koje su razlike zapada i koliko samo kasnimo, i pitao sam se, gdje sam ja sve godine potrosio covjece. :rol:

Neusporedivo je, ko je ikad bio u Becu i 2 dana kao turista, zna da se ne zayebavam. U Becu ima vise korisnika godisnjih karata javnog prevoza nego auta opcenito. Provjerite. :salut:
Nije ni čudo da Beč subvencionira i da ima toliko korisnika javnog prijevoza, kad im je najskuplja godišnja karta 365 €. Za posebne kategorije je i znatno jeftinija, semestralna karta je 80 € npr. Čak ni turistima nije skup, ako znaju koju kartu uzeti. Ja sam ljetos prije nego što ću krenuti iz Sarajeva uzeo sedmičnu kartu za 18 €, iskoristio sam je max. Toliko sam se vozao da sam čak sreo i revizore. :mrgreen:
Ubjedljivo najveća greška u Beču je uzimati jednokratnu kartu, ona je oko 2.5 €.
Daj gol Saraj'vo, nama više ne treba!
L : ⭐×7
K : ⭐×7
Bit će Bosna opet šampion!
EL : ⭐
L : ⭐×7
K : ⭐×6
𝕸𝖆𝖌𝖎𝖘𝖈𝖍𝖊𝖗 𝕾𝕮𝕽, 𝖉𝖚 𝖇𝖎𝖘𝖙 𝖆𝖑𝖑𝖊𝖘 𝖚𝖓𝖉 𝖓𝖔𝖈𝖍 𝖛𝖎𝖊𝖑 𝖒𝖊𝖍𝖗!
L : ⭐×32++
K : ⭐x14++

𝑨𝒄𝒕𝒂 𝒏𝒐𝒏 𝒗𝒆𝒓𝒃𝒂

Eldar Ćivić = Harry Maguire's brother from another mother

Avatar
anonimni
Postovi: 10139
Pridružen/a: 04 jan 2012, 14:54
Lokacija: Uvijek uz tebe!
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la anonimni » 23 mar 2024, 23:10

@kraljttbvb
Stoji to sve, i dan danas je isto tako kao tad, samo ti hocu reci da je svejedno placao kartu ili ne kad ionako s tim ne mozes pokriti gubitak GRAS-a jer te gubitke niko nigdje ne pokriva. Sigurno je da bi tramvaji i trolejbusi samostalno funkcionisali u suficitu, ali bez autobusa i kombija to ne ide, ostaje jedino pitanje etike isplati li se placati kartu ovakvoj firmi ili samo svercati, a to je vec do svakog pojedinca za sebe :mrgreen:

@numanumaye22
Pa takvu situaciju gore i ovo kod nas moze u isti kos staviti samo totalna budala :D Puno toga nama fali, da je bar sve to materijalno ne bi covjek ni zalio, ovako su oni za nas druga dimenzija u svemu pa i u tom javnom saobracaju, najgore je sto tu nama ne treba puno i evo idemo korak po korak bar s novim trolejbusima i tramvajima, ali treba jos pure jesti da se priblizimo Evropi
Željezničar 1921! Arsenal FC 1886!

Kapiten Blue Traina

Avatar
svrakino1921
Postovi: 15909
Pridružen/a: 14 sep 2017, 15:31
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la svrakino1921 » 24 mar 2024, 11:59

Beclije u ostali gastarbajter molim Vas odyebi te sa ove teme
Vi ste završili sa ovim tramvajima i Gradom i KS

Napravite temu Beclije pa palamudajte koliko hocete

Avatar
svrakino1921
Postovi: 15909
Pridružen/a: 14 sep 2017, 15:31
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la svrakino1921 » 25 mar 2024, 22:22

url=https://postimages.org/]slika[/url]

slika



Ne može se živjeti u Sarajevu.
U Sarajevu kad živiš, previše vremena potrošiš.
Dok tamo, dok ovamo – prođe jutro.
Dok ovo, dok ono – ode dan.
Jeste, doduše, sve to – bude među ljudima...
Život je kratak za Sarajevo".

Riječi su ovo pjesnika i akademika Abdulaha Sidrana, koji je u subotu preminuo u 80. godini života, o Sarajevu.

Početak proljeća je donio lijepo i toplije vrijeme pa su sarajevske ulice i večeras, 25. marta, pune.

'
Grad je pun ljudi, vlada dobra atmosfera, kafići su popunjeni.

Ugodne temperature su ovog ponedjeljka izmamile brojne stanovnike da izađu iz svojih domova i provedu vrijeme napolju.

Kao što možemo vidjeti na fotografijama koje je zabilježio naš fotoreporter, mnogi uživaju u šetnji sa svojim prijateljima, partnerima i porodicama.

Iako je u Sarajevu trenutna temperatura zraka oko 5 stepeni, 'najhrabriji' šetači jedu sladolede.



GOLEMA SI METROPOLO

Avatar
MortemHz
Interni moderator
Postovi: 54377
Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la MortemHz » 27 mar 2024, 18:16

Za Uskrs, u nedjelju u 13:00 puštaju napokon nove tramvaje u opticaj, kaže glavni dispečer.
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Avatar
tabba77
Postovi: 2262
Pridružen/a: 16 feb 2023, 11:40
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la tabba77 » 28 mar 2024, 16:24

NoDi80 je napisao/la:
01 dec 2023, 16:04
slika

“Iz Poljske kreće isporuka prvog novog tramvaja za Kanton Sarajevo
Imaju tri vagona s kapacitetom od 180 putnika od čega je 79 sjedećih mjesta. Maksimalna brzina mu je 70 kilometara na sat, klimatizovan je, ima uređaj za brojanje putnika,elektronski sistem naplate, bežični internet, USB priključke, unutrašnji i vanjski videonadzor kako bi ulazak i izlazak putnika bio sigurniji te je potpuno prilagođen osobama s invaliditetom. Uz 15 koji stizu razmatra o kupovini još 10 novih tramvaja.“



slika

slika

Stizu trolejbusi, stizu tramvaji ali i novi busevi o kojima cemo biti uskoro obavjesteni


Steta za ministra BiH!

Počeli su od jutros vožnje. :bih:
Kad sa sjevera pjesmu čuješ ti
dole na terenu srce ostavi
a tvoje Horde će tebi pjevati
i na kraju svijeta tebe bodriti

Avatar
MortemHz
Interni moderator
Postovi: 54377
Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la MortemHz » 30 mar 2024, 10:59

x
Zadnja izmjena: MortemHz, dana/u 30 mar 2024, 19:29, ukupno mijenjano 1 put.
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Avatar
MortemHz
Interni moderator
Postovi: 54377
Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Kanton Sarajevo - Razvoj

Post Postao/la MortemHz » 30 mar 2024, 19:27

tabba77 je napisao/la:
28 mar 2024, 16:24
NoDi80 je napisao/la:
01 dec 2023, 16:04
slika

“Iz Poljske kreće isporuka prvog novog tramvaja za Kanton Sarajevo
Imaju tri vagona s kapacitetom od 180 putnika od čega je 79 sjedećih mjesta. Maksimalna brzina mu je 70 kilometara na sat, klimatizovan je, ima uređaj za brojanje putnika,elektronski sistem naplate, bežični internet, USB priključke, unutrašnji i vanjski videonadzor kako bi ulazak i izlazak putnika bio sigurniji te je potpuno prilagođen osobama s invaliditetom. Uz 15 koji stizu razmatra o kupovini još 10 novih tramvaja.“



slika

slika

Stizu trolejbusi, stizu tramvaji ali i novi busevi o kojima cemo biti uskoro obavjesteni


Steta za ministra BiH!

Počeli su od jutros vožnje. :bih:
slika
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 12 gostiju.