Avijacija u Bosni i Hercegovini

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

VensanKasel
Postovi: 1930
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 29 feb 2024, 17:08

Od 3 jula ide linija Sarajevo - Kopenhagen , jednom sedmično .
Letove će obavljati SAS , cijene karata se kreću od 65 eura u jednom smjeru .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
MortemHz
Interni moderator
Postovi: 54373
Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la MortemHz » 29 feb 2024, 18:44

VensanKasel je napisao/la:
29 feb 2024, 17:08
Od 3 jula ide linija Sarajevo - Kopenhagen , jednom sedmično .
Letove će obavljati SAS , cijene karata se kreću od 65 eura u jednom smjeru .
Džaba
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

VensanKasel
Postovi: 1930
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 06 mar 2024, 10:58

Sarajevo je zabilježilo je najprometniji februar sa 75.112 putnika, što predstavlja povećanje od 31,8% ili 18.133 putnika više u odnosu na isti mjesec prošle godine .

Odlično za početak , baš neki dan čitam da od aprila od 26 oktobra biće ponuđeno oko 1.6 miliona sjedišta :tokralju:
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
MortemHz
Interni moderator
Postovi: 54373
Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la MortemHz » 13 mar 2024, 16:42

Vlada Federacije Bosne i Hercegovine je donijela odluke o finansiranju aerodroma u BiH za 2024. godinu. Ukupno 17.300.000 KM će dobiti aerodrom u Bihaću, 3.000.000 KM aerodrom u Sarajevu i po 2.000.000 KM aerodromi u Mostaru i Tuzli.
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

VensanKasel
Postovi: 1930
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 15 mar 2024, 09:31

Aerodrom Tuzla je u II. mjesecu ostvario 17.162 putnika (48.326 u II/2023). Ovo je 56,0% putnika iz istog mjeseca 2019. (30.658). Aerodrom je ostvario 148 operacija (660 u II/2023), te nije imao carga. Tuzla je u prva dva mjeseca imala 36.333 putnika, 356 operacija i nije imala carga.


Da ne bude baš sve loše ima i pozitivna vijest , Turski charter i leisure prijevoznik Tailwind će letjeti na sezonskoj charter liniji Antalya-Tuzla. Linija će se pokrenuti 22.6. i letjet će jednom tjedno subotom. Kompanija na liniji ima konkurenciju Freebirda koji liniju leti već godinama, a koji ove godine povećava broj letova sa 2 na 3 tjedno. To znači da će Tuzla ove godine imati duplo više letova za Antalyu nego prošle godine, njih 4.


Za tender što je bio , niko ništa ne govori . Kruže priče da će WizzAir vratiti jedan bazirani avion , meni je to nerealno u ovom trenutku ...
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

VensanKasel
Postovi: 1930
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 15 mar 2024, 09:39

Aerodrom Mostar je u II. mjesecu imala 822 putnika (30 u II/2023) od čega 395 dolaznih i 433 odlaznih, a od čega 6 domaćih. Aerodrom je imao 38 operacija od čega 32 na redovnim letovima i 6 u generalnoj avijaciji (18 u II/2023). Mostar je u prvih dva mjeseca imao 1616 putnika i 70 operacija.


Trenutno je besplatan parking na aerodromu Mostar .

SkyAlps pokreće od 2 maja letove za Bari četvrtkom i nedjeljom.
Zadnja izmjena: VensanKasel, dana/u 22 mar 2024, 09:06, ukupno mijenjano 1 put.
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

VensanKasel
Postovi: 1930
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 15 mar 2024, 18:34

Opa , izgleda HDZ ulaže u Bosnu i Hercegovinu .

Vlada Republike Hrvatske je donijela odluku o dodjeli 900.000 EUR Gradu Mostaru u cilju poboljšanja zračne povezanosti grada Mostara. Sredstva su namijenjena za aktivnosti i programe koji će se provoditi tijekom 2024. uključujući i one koji već jesu u tijeku, kao i programe koji se planiraju pripremiti u suradnji sa faktorima zračnog prometa sektora.
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

VensanKasel
Postovi: 1930
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 22 mar 2024, 09:08

Banja Luka je u II. mjesecu ostvarila 18.516 putnika (28.244 u II/2023). Ovo je 237,2% putnika iz istog mjeseca 2019. (7805). Aerodrom je ostvario 216 letova (306 u II/2023). Banja Luka je po prijevoznicima ostvarila:

Ryanair 10.141 putnika (15.339 u II/2023) na 62 leta (112 u II/2023)
Wizz Air 7770 putnika (12.218 u II/2023) na 42 leta (80 u II/2023)
Air Serbia 510 putnika (544 u II/2023) na 16 letova (kao i 2023)
Ostali letovi 95 putnika (143 u II/2023) na 96 letova (98 u II/2023)
Najviše putnika je bilo prema Baselu 4993 (Wizz Air), Memmingenu 2782 (Ryanair) i Dortmundu 2777 (Wizz Air). Load faktor na liniji za Beograd je bio 44,3%. Aerodrom je od početka godine ostvario 38.998 putnika i 430 operacija .


Biće ovo teška godina za Banja Luku , za Tuzlu još teža .

AirSerbia baš neozbiljno shvata Banja Luku , niđe veze raspored letova , šteta što ljudi ne mogu hvatati konekcije .

Ryanair je produžio letove iz Sarajeva za Solun za još mjesec dana , tako da će letjeti do kraja septembra .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
MortemHz
Interni moderator
Postovi: 54373
Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la MortemHz » 22 mar 2024, 12:50

Broj putnika na našim aerodromima u prva dva mjeseca.

1. Sarajevo - 152.566
2. Banja Luka - 38.998
3. Tuzla - 36.333
4. Mostar - 1.616
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Avatar
MortemHz
Interni moderator
Postovi: 54373
Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la MortemHz » 27 mar 2024, 22:24

Pozitivne vijesti za Tuzlu.
Međunarodni aerodrom u Tuzli duži niz godina predstavljao je bazu niskobudžetne aviokompanije Wizz Air, a upravo uz pomoć nje ta zdračna luka je doživjela ekspanziju poslovanja.

Na zadovoljstvo najprije putnika koji su po prilično niskim cijenama putovali u evropske destinacije saradnja sa Wizz Airom se odvijala, ali veliki problem je nastao prošle godine kada je kompanija donijela prilično bolnu odluku.

Ona se ogledala u zatvaranju baze, povlačenju svojih aviona te drastičnom smanjenju broja operacija iz Tuzle. U ovome trenutku sa tamošnjeg aerodroma se jedino može letjeti ka Dortmundu, Baselu i Memmingenu. Izvjesno tako bi moglo biti i u samom početku aprila kada na snagu stupa ljetni red letenja iz Tuzle.

Međutim, to bi mogla biti kratkotrajna opcija jer informacije kojima raspolaže Klix.ba, Wizz Air je zainteresiran za proširenje broja sedmičnih operacija, što će im omogućiti ponovno stavljanje u opticaj većeg broja aviona koje su morali poslati na vanredne inspekcijske preglede.

Izvor portala Klix.ba navodi da je prije nekoliko dana u Budimpešti održan sastanak, a tom prilikom je otvorena i mogućnost ponovnog baziranja jednog aviona u Tuzli. Kako je rečeno za Klix.ba, nešto ranije Wizz Air je izvršio i anketiranje zaposlenika sa pitanjem da li su zainteresirani za povratak u grad soli.

Izvjesno, u Tuzli bi mogao biti stacioniran jedan od Airbusovih aviona A320neo koji se vraća u Wizz Airovu flotu nakon ranije spomenutog vanrednog inspekcijskog pregleda motora. U ovome trenutku, kako saznajemo, od ove aviokompanije na pregledu se nalazi 50 aviona, a svaki od njih za sebe veže okvirno 20 članova posade, odnosno kabinskog osoblja.

Inače, sa tuzlanske piste trenutno u svom redovnom kapacitetu jedino leti Wizz Air, a nakon što je ranije prekinuta saradnja sa grčkom aviokompanijom Lumiwings koja je potrošila dva i po miliona KM dodijeljene subvencije u decembru prošle godine.

Prema riječima našeg izvora, menadžment tuzlanskog aerodroma trenutno vrši pregovore i sa jednom inozemnom aviokompanijom koja bi za početak mogla uvesti jednu direktnu liniju.

Također, u junu ove godine će biti povećan broj charter letova za Antaliju, a riječ je o njih četiri sedmično. Freebird će imati tri, a Tailwind jednu, što će doprinijeti finansijskom segmentu Međunarodnog aerodroma u Tuzli.
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

VensanKasel
Postovi: 1930
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 29 mar 2024, 09:26

MortemHz je napisao/la:
27 mar 2024, 22:24
Pozitivne vijesti za Tuzlu.
Međunarodni aerodrom u Tuzli duži niz godina predstavljao je bazu niskobudžetne aviokompanije Wizz Air, a upravo uz pomoć nje ta zdračna luka je doživjela ekspanziju poslovanja.

Na zadovoljstvo najprije putnika koji su po prilično niskim cijenama putovali u evropske destinacije saradnja sa Wizz Airom se odvijala, ali veliki problem je nastao prošle godine kada je kompanija donijela prilično bolnu odluku.

Ona se ogledala u zatvaranju baze, povlačenju svojih aviona te drastičnom smanjenju broja operacija iz Tuzle. U ovome trenutku sa tamošnjeg aerodroma se jedino može letjeti ka Dortmundu, Baselu i Memmingenu. Izvjesno tako bi moglo biti i u samom početku aprila kada na snagu stupa ljetni red letenja iz Tuzle.

Međutim, to bi mogla biti kratkotrajna opcija jer informacije kojima raspolaže Klix.ba, Wizz Air je zainteresiran za proširenje broja sedmičnih operacija, što će im omogućiti ponovno stavljanje u opticaj većeg broja aviona koje su morali poslati na vanredne inspekcijske preglede.

Izvor portala Klix.ba navodi da je prije nekoliko dana u Budimpešti održan sastanak, a tom prilikom je otvorena i mogućnost ponovnog baziranja jednog aviona u Tuzli. Kako je rečeno za Klix.ba, nešto ranije Wizz Air je izvršio i anketiranje zaposlenika sa pitanjem da li su zainteresirani za povratak u grad soli.

Izvjesno, u Tuzli bi mogao biti stacioniran jedan od Airbusovih aviona A320neo koji se vraća u Wizz Airovu flotu nakon ranije spomenutog vanrednog inspekcijskog pregleda motora. U ovome trenutku, kako saznajemo, od ove aviokompanije na pregledu se nalazi 50 aviona, a svaki od njih za sebe veže okvirno 20 članova posade, odnosno kabinskog osoblja.

Inače, sa tuzlanske piste trenutno u svom redovnom kapacitetu jedino leti Wizz Air, a nakon što je ranije prekinuta saradnja sa grčkom aviokompanijom Lumiwings koja je potrošila dva i po miliona KM dodijeljene subvencije u decembru prošle godine.

Prema riječima našeg izvora, menadžment tuzlanskog aerodroma trenutno vrši pregovore i sa jednom inozemnom aviokompanijom koja bi za početak mogla uvesti jednu direktnu liniju.

Također, u junu ove godine će biti povećan broj charter letova za Antaliju, a riječ je o njih četiri sedmično. Freebird će imati tri, a Tailwind jednu, što će doprinijeti finansijskom segmentu Međunarodnog aerodroma u Tuzli.
Ove sezone je nemoguće da baziraju avion , možda sljedeće godine .

Lumiwings im je dohakao , nadam se da će naučiti iz vlastitih grešaka . Meni je veća šteta što su izgubili Ryanair , sa njima je čisto uvijek dajte to i to i mi letimo . Kada povećaju broj putnika , odmah traže bolje uslove . Samo pogledati primjer Zadra i sve je jasno .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
TefalTava
Postovi: 83
Pridružen/a: 20 mar 2024, 10:43
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la TefalTava » 29 mar 2024, 09:57

VensanKasel je napisao/la:
29 mar 2024, 09:26
MortemHz je napisao/la:
27 mar 2024, 22:24
Pozitivne vijesti za Tuzlu.
Međunarodni aerodrom u Tuzli duži niz godina predstavljao je bazu niskobudžetne aviokompanije Wizz Air, a upravo uz pomoć nje ta zdračna luka je doživjela ekspanziju poslovanja.

Na zadovoljstvo najprije putnika koji su po prilično niskim cijenama putovali u evropske destinacije saradnja sa Wizz Airom se odvijala, ali veliki problem je nastao prošle godine kada je kompanija donijela prilično bolnu odluku.

Ona se ogledala u zatvaranju baze, povlačenju svojih aviona te drastičnom smanjenju broja operacija iz Tuzle. U ovome trenutku sa tamošnjeg aerodroma se jedino može letjeti ka Dortmundu, Baselu i Memmingenu. Izvjesno tako bi moglo biti i u samom početku aprila kada na snagu stupa ljetni red letenja iz Tuzle.

Međutim, to bi mogla biti kratkotrajna opcija jer informacije kojima raspolaže Klix.ba, Wizz Air je zainteresiran za proširenje broja sedmičnih operacija, što će im omogućiti ponovno stavljanje u opticaj većeg broja aviona koje su morali poslati na vanredne inspekcijske preglede.

Izvor portala Klix.ba navodi da je prije nekoliko dana u Budimpešti održan sastanak, a tom prilikom je otvorena i mogućnost ponovnog baziranja jednog aviona u Tuzli. Kako je rečeno za Klix.ba, nešto ranije Wizz Air je izvršio i anketiranje zaposlenika sa pitanjem da li su zainteresirani za povratak u grad soli.

Izvjesno, u Tuzli bi mogao biti stacioniran jedan od Airbusovih aviona A320neo koji se vraća u Wizz Airovu flotu nakon ranije spomenutog vanrednog inspekcijskog pregleda motora. U ovome trenutku, kako saznajemo, od ove aviokompanije na pregledu se nalazi 50 aviona, a svaki od njih za sebe veže okvirno 20 članova posade, odnosno kabinskog osoblja.

Inače, sa tuzlanske piste trenutno u svom redovnom kapacitetu jedino leti Wizz Air, a nakon što je ranije prekinuta saradnja sa grčkom aviokompanijom Lumiwings koja je potrošila dva i po miliona KM dodijeljene subvencije u decembru prošle godine.

Prema riječima našeg izvora, menadžment tuzlanskog aerodroma trenutno vrši pregovore i sa jednom inozemnom aviokompanijom koja bi za početak mogla uvesti jednu direktnu liniju.

Također, u junu ove godine će biti povećan broj charter letova za Antaliju, a riječ je o njih četiri sedmično. Freebird će imati tri, a Tailwind jednu, što će doprinijeti finansijskom segmentu Međunarodnog aerodroma u Tuzli.
Ove sezone je nemoguće da baziraju avion , možda sljedeće godine .

Lumiwings im je dohakao , nadam se da će naučiti iz vlastitih grešaka . Meni je veća šteta što su izgubili Ryanair , sa njima je čisto uvijek dajte to i to i mi letimo . Kada povećaju broj putnika , odmah traže bolje uslove . Samo pogledati primjer Zadra i sve je jasno .
Pored lumija dohakale su im njihove laži, od strane aerodroma Tuzla u zadnjih pet, šest godina samo se laži cuju

parking nakon godine dana jos nisu završili
atrijum nakon pet nije gotov
treci gate isto tako
prilazna svjetla nakon deset godina jos nisu zavrsen
naplacivali harac na komadiću papira

itd.itd. lagali su wizz toliko godina nije ni čudo sto su ljudi pokupili prnje iz Tuzle , al kad vidis menadžment i ministra turizma tk sve ti bude jasno :rol:

VensanKasel
Postovi: 1930
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 29 mar 2024, 10:48

TefalTava je napisao/la:
29 mar 2024, 09:57
VensanKasel je napisao/la:
29 mar 2024, 09:26
MortemHz je napisao/la:
27 mar 2024, 22:24
Pozitivne vijesti za Tuzlu.
Međunarodni aerodrom u Tuzli duži niz godina predstavljao je bazu niskobudžetne aviokompanije Wizz Air, a upravo uz pomoć nje ta zdračna luka je doživjela ekspanziju poslovanja.

Na zadovoljstvo najprije putnika koji su po prilično niskim cijenama putovali u evropske destinacije saradnja sa Wizz Airom se odvijala, ali veliki problem je nastao prošle godine kada je kompanija donijela prilično bolnu odluku.

Ona se ogledala u zatvaranju baze, povlačenju svojih aviona te drastičnom smanjenju broja operacija iz Tuzle. U ovome trenutku sa tamošnjeg aerodroma se jedino može letjeti ka Dortmundu, Baselu i Memmingenu. Izvjesno tako bi moglo biti i u samom početku aprila kada na snagu stupa ljetni red letenja iz Tuzle.

Međutim, to bi mogla biti kratkotrajna opcija jer informacije kojima raspolaže Klix.ba, Wizz Air je zainteresiran za proširenje broja sedmičnih operacija, što će im omogućiti ponovno stavljanje u opticaj većeg broja aviona koje su morali poslati na vanredne inspekcijske preglede.

Izvor portala Klix.ba navodi da je prije nekoliko dana u Budimpešti održan sastanak, a tom prilikom je otvorena i mogućnost ponovnog baziranja jednog aviona u Tuzli. Kako je rečeno za Klix.ba, nešto ranije Wizz Air je izvršio i anketiranje zaposlenika sa pitanjem da li su zainteresirani za povratak u grad soli.

Izvjesno, u Tuzli bi mogao biti stacioniran jedan od Airbusovih aviona A320neo koji se vraća u Wizz Airovu flotu nakon ranije spomenutog vanrednog inspekcijskog pregleda motora. U ovome trenutku, kako saznajemo, od ove aviokompanije na pregledu se nalazi 50 aviona, a svaki od njih za sebe veže okvirno 20 članova posade, odnosno kabinskog osoblja.

Inače, sa tuzlanske piste trenutno u svom redovnom kapacitetu jedino leti Wizz Air, a nakon što je ranije prekinuta saradnja sa grčkom aviokompanijom Lumiwings koja je potrošila dva i po miliona KM dodijeljene subvencije u decembru prošle godine.

Prema riječima našeg izvora, menadžment tuzlanskog aerodroma trenutno vrši pregovore i sa jednom inozemnom aviokompanijom koja bi za početak mogla uvesti jednu direktnu liniju.

Također, u junu ove godine će biti povećan broj charter letova za Antaliju, a riječ je o njih četiri sedmično. Freebird će imati tri, a Tailwind jednu, što će doprinijeti finansijskom segmentu Međunarodnog aerodroma u Tuzli.
Ove sezone je nemoguće da baziraju avion , možda sljedeće godine .

Lumiwings im je dohakao , nadam se da će naučiti iz vlastitih grešaka . Meni je veća šteta što su izgubili Ryanair , sa njima je čisto uvijek dajte to i to i mi letimo . Kada povećaju broj putnika , odmah traže bolje uslove . Samo pogledati primjer Zadra i sve je jasno .
Pored lumija dohakale su im njihove laži, od strane aerodroma Tuzla u zadnjih pet, šest godina samo se laži cuju

parking nakon godine dana jos nisu završili
atrijum nakon pet nije gotov
treci gate isto tako
prilazna svjetla nakon deset godina jos nisu zavrsen
naplacivali harac na komadiću papira

itd.itd. lagali su wizz toliko godina nije ni čudo sto su ljudi pokupili prnje iz Tuzle , al kad vidis menadžment i ministra turizma tk sve ti bude jasno :rol:
Sve si u pravu , nema šta . Ali samo skontaj da je prošle godine bio i WizzAir i Ryanair , znači uprava ubila šakama trebalo je biti oko 800 hiljada putnika :crazy:

Međutua sve je to džaba bilo , kod nas se poslije rata stvorio balizam - u prevodu đe smo mi tu , a SDA je digla na neki drugi nivo , daj meni samo meni i opet meni . Samo se gleda da se neko zayebe , da se nešto zavrti , da se klepi pa bilo kako .

Je li moguće da su Grci uzeli 2 miliona za 2 mjeseca i vozdra ? Je li iko pogledao ugovor kad su sklopili sa njima ?

Od svega toga prilazna svijetla su ubjedljivo najšokantnija stvar koji nisu završili , što je najgore za to niko ne odgovara.

Imali su ogromnu šansu da budu zlatna sredina , prokockali su je nepovratno .
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
TefalTava
Postovi: 83
Pridružen/a: 20 mar 2024, 10:43
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la TefalTava » 29 mar 2024, 11:02

VensanKasel je napisao/la:
29 mar 2024, 10:48
TefalTava je napisao/la:
29 mar 2024, 09:57
VensanKasel je napisao/la:
29 mar 2024, 09:26


Ove sezone je nemoguće da baziraju avion , možda sljedeće godine .

Lumiwings im je dohakao , nadam se da će naučiti iz vlastitih grešaka . Meni je veća šteta što su izgubili Ryanair , sa njima je čisto uvijek dajte to i to i mi letimo . Kada povećaju broj putnika , odmah traže bolje uslove . Samo pogledati primjer Zadra i sve je jasno .
Pored lumija dohakale su im njihove laži, od strane aerodroma Tuzla u zadnjih pet, šest godina samo se laži cuju

parking nakon godine dana jos nisu završili
atrijum nakon pet nije gotov
treci gate isto tako
prilazna svjetla nakon deset godina jos nisu zavrsen
naplacivali harac na komadiću papira

itd.itd. lagali su wizz toliko godina nije ni čudo sto su ljudi pokupili prnje iz Tuzle , al kad vidis menadžment i ministra turizma tk sve ti bude jasno :rol:
Sve si u pravu , nema šta . Ali samo skontaj da je prošle godine bio i WizzAir i Ryanair , znači uprava ubila šakama trebalo je biti oko 800 hiljada putnika :crazy:

Međutua sve je to džaba bilo , kod nas se poslije rata stvorio balizam - u prevodu đe smo mi tu , a SDA je digla na neki drugi nivo , daj meni samo meni i opet meni . Samo se gleda da se neko zayebe , da se nešto zavrti , da se klepi pa bilo kako .

Je li moguće da su Grci uzeli 2 miliona za 2 mjeseca i vozdra ? Je li iko pogledao ugovor kad su sklopili sa njima ?

Od svega toga prilazna svijetla su ubjedljivo najšokantnija stvar koji nisu završili , što je najgore za to niko ne odgovara.

Imali su ogromnu šansu da budu zlatna sredina , prokockali su je nepovratno .
Sve oko tuzlanskog aerodroma je smijurija ljudi su imali toliki broj putnika nisu mogli nabaviti osnovnu zemaljsku opremu kao sto su stepenice il kolica za prevoz prtljaga nego su koristili opremu koje je sarajevski aerodrom otpisao

Druga stvar je sto nikad nisu napravili kodeks oblacenja zaposlenika pa su im svi zaposlenici izgledali kao da su u kafić krenuli a ne da rade na aerodromu.

Trece osim lazi u suštini su radili dok nisu svima izvukli zivce godinama ih je wizz molio da nabave novu opremu za aerodrom i nista a dobijali su na osnovu haraca i sarajevu milione maraka

četvrto za spiskane pare naravno da jesu dvije najskuplje stvari u avijaciji su ti da avion lezi i prazan leti, za neki prosjecan let avionu treba od 9-15 tona kerozina dva miliona sprziti je kao da ti zapalis cvaju :rol: , sa popunjenosti od 20-30% propali bi i da su imali dvadesetak miliona na raspolaganju, ovako konkurencija im je uzela kajmak i posao i budućnost im ne moze biti svijetla.

i peto nema njima pomoci dok ne zaposle strucan kadar a ne da ti dodje po stranackoj osnovi


slika

Dok se ovako desava nece oni vidjeti normale, sta je sljedece zivinice dobile sektor sigurnosti :urnebes:

Avatar
MortemHz
Interni moderator
Postovi: 54373
Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la MortemHz » 29 mar 2024, 11:41

slika
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

VensanKasel
Postovi: 1930
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 29 mar 2024, 12:33

MortemHz je napisao/la:
29 mar 2024, 11:41
slika
Ništa od Rima i Zwizz Aira izgleda :lol:
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
AshburtonG
Postovi: 6353
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la AshburtonG » 29 mar 2024, 21:33

Sarajevo konacno lici na glavni grad neke evropske drzave sto se tice ovih destinacija. Normalno, moze to mnogo bolje ali barem imas ove glavne destinacije. Sta je sa prekookeanskim letovima? Da li je toga bilo ikad?

VensanKasel
Postovi: 1930
Pridružen/a: 28 apr 2023, 17:14
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la VensanKasel » 29 mar 2024, 23:04

AshburtonG je napisao/la:
29 mar 2024, 21:33
Sarajevo konacno lici na glavni grad neke evropske drzave sto se tice ovih destinacija. Normalno, moze to mnogo bolje ali barem imas ove glavne destinacije. Sta je sa prekookeanskim letovima? Da li je toga bilo ikad?
Nije bilo koliko ja znam , a i da će biti veoma teško . Beograd ima zbog AirSerbie New York i Chicago , u planu je Miami i možda Toronto i tu dominira u regionu , Zagreb ima sezonsku liniju za K Toronto koju leti AirTransat iz Kanade , Dubrovnik isto sezonski leti Delta - New York i United - Newark , oba su američka prevoznika . Pista također treba da bude duža ( to je u planu , ne znam đe je zapelo ) za većinu širokotrupaca . Nešto se po medijima pisalo , ali daleko je to od realnosti . Ne znam u kojem gradu ima najviše dijaspore , možda jedino da se to sezonski pokuša ...
Moja zemlja mala brana velikoj rijeci ludila ...

Avatar
MortemHz
Interni moderator
Postovi: 54373
Pridružen/a: 13 jan 2015, 03:01
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la MortemHz » 29 mar 2024, 23:16

VensanKasel je napisao/la:
29 mar 2024, 23:04
AshburtonG je napisao/la:
29 mar 2024, 21:33
Sarajevo konacno lici na glavni grad neke evropske drzave sto se tice ovih destinacija. Normalno, moze to mnogo bolje ali barem imas ove glavne destinacije. Sta je sa prekookeanskim letovima? Da li je toga bilo ikad?
Nije bilo koliko ja znam , a i da će biti veoma teško . Beograd ima zbog AirSerbie New York i Chicago , u planu je Miami i možda Toronto i tu dominira u regionu , Zagreb ima sezonsku liniju za K Toronto koju leti AirTransat iz Kanade , Dubrovnik isto sezonski leti Delta - New York i United - Newark , oba su američka prevoznika . Pista također treba da bude duža ( to je u planu , ne znam đe je zapelo ) za većinu širokotrupaca . Nešto se po medijima pisalo , ali daleko je to od realnosti . Ne znam u kojem gradu ima najviše dijaspore , možda jedino da se to sezonski pokuša ...
St. Louis i Chicago koliko ja znam.
Prije možda 2 godine naš Mirvić je imao sastanak sa turističkom zajednicom i Bajićem i obećao je pomoći koliko može ali ništa se još nije desilo.
''Eastern'' je pustio karte u prodaju za Chicago - Sarajevo (sezonska linija od maja do septembra) u tom nekom periodu ali mislim da na kraju nijedan avion nije poletio, brzo se odustalo od toga. Razlog ne znam.
Yugoslav First League - ⭐️⭐️
Bosnian Premier League - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Bosnian Cup - ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Avatar
kraljttbvb
Postovi: 7442
Pridružen/a: 28 dec 2011, 16:32
Kontakt:

Re: Avijacija u Bosni i Hercegovini

Post Postao/la kraljttbvb » 30 mar 2024, 00:05

Dobro je što ima svaki dan 2-3 leta za Istanbul, jer iz Istanbula imaš let za bruku destinacija.

Malo je bezveze kad letiš Sarajevo - Istanbul - London, odes pa se vracas, ali bolje i to, nego da ides autom u ZG ili BG kao nekad...
Kad rušiš kuću, napisao je svojevremeno pjesnik, možeš da zoveš koga hoćeš, ali kada je podižeš, moraš da zoveš majstore.

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: CAGarfia, Surreal, westsideSB96 i 10 gostiju.