Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Samo nijemac. OK, kod japanaca ima ono čudovište - nisan gtr, dok je ostalo najobicnija kamilica
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Re: Automobili, motori...
Benz E klasa 2010 do 2012 godista,dizel naravno i sa maunal mjenjacem,kakve su tvoje preporuke ,u obzir dolazi i karavan verzija.sekerbay je napisao/la:Samo nijemac. OK, kod japanaca ima ono čudovište - nisan gtr, dok je ostalo najobicnija kamilica
“We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.”
Chico Felipe Cayetano Lopez Martinez y Gonzales
Don Alfredo Di Stefano
Chico Felipe Cayetano Lopez Martinez y Gonzales
Don Alfredo Di Stefano
Re: Automobili, motori...
Pored pomenutog Nissana GTR (Nismo) 600 KS imas Honda Civic R (320 konja), pa Subaru Impreza blizu 300 konja...
Znamo da je ova Honda harala po stazama tipa Nurburgring, Silverstone,..
Kakva kamilica, qrci palci.
Znamo da je ova Honda harala po stazama tipa Nurburgring, Silverstone,..
Kakva kamilica, qrci palci.
The important thing is not to stop questioning. Curiosity has its own reason for existing. ✍️
Re: Automobili, motori...
Što baš dizelmadridist je napisao/la:dizel
Nemam blage. Ovo trebaš pitat asteriksa. Čova se razumije u ta auta.
Ja se ograničavam na AMG i slične zvjerke.
Recimo ovo
E63 AMG S 4M
serijski 5,5 litarski motor sa 585 KS koji se sa par klikova na kompiću razmnože na 700+, a ako uradiš auspuh i staviš sportske filtere, ide na 800
Pa onako blaga kamilica. Ne govorim o autima sa manje od 550 ksAsteriks je napisao/la:Kakva kamilica
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Re: Automobili, motori...
Koji gigant.Ne govorim o autima sa manje od 550 ks
The important thing is not to stop questioning. Curiosity has its own reason for existing. ✍️
Re: Automobili, motori...
To nije moja liga.Toliko novaca trenutno nemamsekerbay je napisao/la:Što baš dizelmadridist je napisao/la:dizel
Nemam blage. Ovo trebaš pitat asteriksa. Čova se razumije u ta auta.
Ja se ograničavam na AMG i slične zvjerke.
Recimo ovo
E63 AMG S 4M
serijski 5,5 litarski motor sa 585 KS koji se sa par klikova na kompiću razmnože na 700+, a ako uradiš auspuh i staviš sportske filtere, ide na 800
Pa onako blaga kamilica. Ne govorim o autima sa manje od 550 ksAsteriks je napisao/la:Kakva kamilica
“We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.”
Chico Felipe Cayetano Lopez Martinez y Gonzales
Don Alfredo Di Stefano
Chico Felipe Cayetano Lopez Martinez y Gonzales
Don Alfredo Di Stefano
- tuzlak1987
- Postovi: 37703
- Pridružen/a: 26 maj 2013, 12:11
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Japan je centar sportskih automobila, napucanih, noviteta. Imaju najvecu bazu ljudi koji uzmu auto i od njega naprave projekt. U Tokiu se moze vidjeti vise interesantnih sportskih automobila u jednom kvartu na kojima je dosta uradjeno nego u pola Njemacke da zadjes.
Svabo uzme auto i ostavi ga golog, podere ga odredjeni period i kupi opet novo fabricko i ne dira nista, Japanac uzme i od njega napravi unikat.
Svabo uzme auto i ostavi ga golog, podere ga odredjeni period i kupi opet novo fabricko i ne dira nista, Japanac uzme i od njega napravi unikat.
Re: Automobili, motori...
Ma daj ba, to od 300 KS djeca ćeraju kad idu u školuAsteriks je napisao/la:Koji gigant.Ne govorim o autima sa manje od 550 ks
Biće aBd. Za ostalo, tu je herr asterix.madridist je napisao/la:Toliko novaca trenutno nemam
I zašto ne automatik?
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Re: Automobili, motori...
Kakva je situacija sa peticom GTI? Sto se tice odrzavanja?
Dal bi se mogla napravit kakva paralela sa naprimjer BMW-om e60 facelift benzin 2.0
I vw passatom cc 2.0 benzin?
Dal bi se mogla napravit kakva paralela sa naprimjer BMW-om e60 facelift benzin 2.0
I vw passatom cc 2.0 benzin?
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
Imo jedan jaran, kaže da je dobro auto, robusno. Isto tako nije skupo za održavanje.R32 je napisao/la:Kakva je situacija sa peticom GTI?
lako se može uraditi tuning, pa onda imaš munju od ca 400 KS.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Re: Automobili, motori...
Misljenje o Ford Mondeo 2007/08 1.8 i 2.0 ?
Nekako mi djeluje kao najbolji izbor medju ovim vozilima do 15-tak hiljada KM
Nekako mi djeluje kao najbolji izbor medju ovim vozilima do 15-tak hiljada KM
SM to the R.
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
Re: Automobili, motori...
Mislim da je taj BMW atmosferski benzinac dok CC koristi onaj TSI motor koji kombinuje direktno ubrizgavanje i twincharger, znaci mehanicki i dopunski turbo punjac.Kakva je situacija sa peticom GTI? Sto se tice odrzavanja?
Dal bi se mogla napravit kakva paralela sa naprimjer BMW-om e60 facelift benzin 2.0
I vw passatom cc 2.0 benzin?
Sto se benziranje GTI tice, vrhunski motor 200/230/250 (ovaj zadnji vec sestocilindras R32) konja koje cipovanjem mos pofino dici, naravno krenes sa usisom forge cold air pa blow off ventil itd.
Ak vec vozis ovu masinu, onda logicno da ides i sto bolje sportske opruge, ne, a one pofinu dodju.
Samo ogibljenje je pravo tvrdo da ga mos nekad i pod rucnom mal zanijeti. Hatchback ove izrade moze podnijeti cuda.
To nisu auta da ono pitas ej trosi li 14 il 9l (prije ovo prvo kad nagazis) vec ko je pricao sa ljudima il imao priliku vozat istog, zna na sto msm.
The important thing is not to stop questioning. Curiosity has its own reason for existing. ✍️
Re: Automobili, motori...
Ovo su tri modela koja mi se bas svidjaju, s tim da je petica GTI mozda i prioritet zbog sportskog duha, i jebozovnog zvuka.
Samo ne znam kakva je situacija sa odrzavanjem u odnosu na ova 2.
Za BMW-a znam, ima mi kod brata isti, 177 konja,
To je onaj model od 2007, i iznenadio sam se kako su pojedini dijelovi jeftini.
Pa je naprimjer mali servis jako povoljan.
Zato i pitam kakva je situacija.
Cuo sam da je getača žara
Samo ne znam kakva je situacija sa odrzavanjem u odnosu na ova 2.
Za BMW-a znam, ima mi kod brata isti, 177 konja,
To je onaj model od 2007, i iznenadio sam se kako su pojedini dijelovi jeftini.
Pa je naprimjer mali servis jako povoljan.
Zato i pitam kakva je situacija.
Cuo sam da je getača žara
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
Pa gleaj Svabe sumirale na osnovu brojnih testova - kod 5. serije (E60) cesce pizdarije pravili dizeli neg benzinci (oni mal stariji) iako ima pravo cvrstih modela.
Atmosferski benzinac gdje pored malog servisa svake 4 godine mjenjas svjecice te bobine kad dodje vrijeme.
Koliko znam taj motor, bmw-ov benzinski cetverocilindras je stavljan i u E90. Kaem 4 cilindra jer i sam znas da tam preovladava V6.
S druge strane, kod GTI bobine gledas na nekih 65 000, mali servis svako 10k te ima ona piksna na bregastoj sto se mora preventivno mijenjat, ne znam sad tacno na koliko.
Uglavnom, vrh motor kojeg ces vozit dok mogao pritiskat pedalu.
Atmosferski benzinac gdje pored malog servisa svake 4 godine mjenjas svjecice te bobine kad dodje vrijeme.
Koliko znam taj motor, bmw-ov benzinski cetverocilindras je stavljan i u E90. Kaem 4 cilindra jer i sam znas da tam preovladava V6.
S druge strane, kod GTI bobine gledas na nekih 65 000, mali servis svako 10k te ima ona piksna na bregastoj sto se mora preventivno mijenjat, ne znam sad tacno na koliko.
Uglavnom, vrh motor kojeg ces vozit dok mogao pritiskat pedalu.
The important thing is not to stop questioning. Curiosity has its own reason for existing. ✍️
Re: Automobili, motori...
Ne vidjeh ovaj komentar...tuzlak1987 je napisao/la:Japan je centar sportskih automobila, napucanih, noviteta. Imaju najvecu bazu ljudi koji uzmu auto i od njega naprave projekt. U Tokiu se moze vidjeti vise interesantnih sportskih automobila u jednom kvartu na kojima je dosta uradjeno nego u pola Njemacke da zadjes.
Svabo uzme auto i ostavi ga golog, podere ga odredjeni period i kupi opet novo fabricko i ne dira nista, Japanac uzme i od njega napravi unikat.
Da, u pravu si. Ono što sam vidio kod japanaca, nisam nigdje drugo. Nebitno koje auto, kad ga japanac odradi, stavi ga u dnevnu sobu i divi se umjetnosti.
Što se tiče tuninga, švabe su preskupe.
Ne znam kakva je situacija u japanu.
Recimo da meni pp performance traži 25 milja da mi podigne auto na 800 konja.
Haj da je to neki poso, nego optimiraju turbinu, stave sportske katalizatore i filtere, urade auspuh i to je to.
A ako hoćeš malo više ugrađenog hardvera i 900 ili 950 KS, cijena je 55 milja.
Ne smijem ni zamislit koliko bi uzeli da urade projekat kakav rade japanci.
Moj prijatelj je započeo jedan projekat, radi nisana gtr.
Čovjek mehaničar, vrhunski majstor, sam ugrađuje, i opet ni sam ne zna koliko je uložio.
Jes da se njegovo auto može koristit umjesto viagre, al što je puno, puno je.
I da, sve što je ugradio, mislim da je naručio iz japana i amerike, jer švabo nema niš.
Al zato kad kontaktiraš japanca, dobiješ unikatnu haubu od karbona, unikatne felge, i još kamaru drugih stvari.
Jedino što evropejci znaju jeste auspuh, i to ga opet pravi naše gore list, akrapović.
Rezime je da švabo zna napravit vrhunsko auto, ali su miljama daleko od tuning olimpa na kojem su neke druge nacije, recimo japan.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
- tuzlak1987
- Postovi: 37703
- Pridružen/a: 26 maj 2013, 12:11
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Zato u Japanu od stranih auta vjerovatno samo i imaju Njemacka. Ako skontamo da cijene sebe i svoje, a da pored svojih auta samo kupuju Njemacka onda to potvrdjuje kvalitet Njemaca.sekerbay je napisao/la:Ne vidjeh ovaj komentar...tuzlak1987 je napisao/la:Japan je centar sportskih automobila, napucanih, noviteta. Imaju najvecu bazu ljudi koji uzmu auto i od njega naprave projekt. U Tokiu se moze vidjeti vise interesantnih sportskih automobila u jednom kvartu na kojima je dosta uradjeno nego u pola Njemacke da zadjes.
Svabo uzme auto i ostavi ga golog, podere ga odredjeni period i kupi opet novo fabricko i ne dira nista, Japanac uzme i od njega napravi unikat.
Da, u pravu si. Ono što sam vidio kod japanaca, nisam nigdje drugo. Nebitno koje auto, kad ga japanac odradi, stavi ga u dnevnu sobu i divi se umjetnosti.
Što se tiče tuninga, švabe su preskupe.
Ne znam kakva je situacija u japanu.
Recimo da meni pp performance traži 25 milja da mi podigne auto na 800 konja.
Haj da je to neki poso, nego optimiraju turbinu, stave sportske katalizatore i filtere, urade auspuh i to je to.
A ako hoćeš malo više ugrađenog hardvera i 900 ili 950 KS, cijena je 55 milja.
Ne smijem ni zamislit koliko bi uzeli da urade projekat kakav rade japanci.
Moj prijatelj je započeo jedan projekat, radi nisana gtr.
Čovjek mehaničar, vrhunski majstor, sam ugrađuje, i opet ni sam ne zna koliko je uložio.
Jes da se njegovo auto može koristit umjesto viagre, al što je puno, puno je.
I da, sve što je ugradio, mislim da je naručio iz japana i amerike, jer švabo nema niš.
Al zato kad kontaktiraš japanca, dobiješ unikatnu haubu od karbona, unikatne felge, i još kamaru drugih stvari.
Jedino što evropejci znaju jeste auspuh, i to ga opet pravi naše gore list, akrapović.
Rezime je da švabo zna napravit vrhunsko auto, ali su miljama daleko od tuning olimpa na kojem su neke druge nacije, recimo japan.
Vjerovatno je i kod njih skupo napucavanje ali imaju tu neku kulturu napucavanja, jednostavno bez obzira na zivotnu dob, pol ili sta vec oni napucavaju. Dobro je sto kada nesto zele samo odu do shopa koji je ogroman i tu imaju sve zivo, a kada im treba nesto tipa toga raditi rade im ljudi koji se samo tim i bave.
U USA npr su isto popravci skupi i odrzavanje automobila, ono kada cujes npr da covjek tamo ode da popravi auto i automehanicar mu slozi racun od 10 i vise hiljada dolara samo jer su stvari na automobilu dotrajale. I onda ljudi tamo izbjegavaju auto tipa Golfa, jednostavno valjda mnogi ne zele da servisiraju auta i da odrzavaju vec samo da im sto vise traju i onda se nametnu ta Japanska auta. Isto je mislim i u Engleskoj gdje vise gledaju da im auto sto vise izdrzi kilometara, a sada jel jako i kako izgleda to manje.
Re: Automobili, motori...
Sekeru, sta vozis ti, ako se moze znati?sekerbay je napisao/la:
for this life i cannot change
1974. 1975. 1976. 2001. 2013. 2020!
1974. 1975. 1976. 2001. 2013. 2020!
Re: Automobili, motori...
Merdžu iz 65' sa 650ksharden je napisao/la:Sekeru, sta vozis ti, ako se moze znati?sekerbay je napisao/la:
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
Vjeruj da se ja ne mogu nacudit kako je auto veca klasa, benzin sa 177 konja. A po ovim dosadasnjim jako povoljan za dzep. Iako je u startu bio skuplji od dizela, ali naprimjer filter zraka 2KM skuplji nego u golfa 2Asteriks je napisao/la:.
Auto se normalno vozi gotov godinu, a max. potrosnja na 100km je bila 8.2. Uopste mali servis jeftin, dosta jeftiniji od naprimjer e46ice dizela...
Kod nas je taj motor rijedak, cini mi se da nema ni jednog na piku.
Zato se malo i raspitujem, izmedju ovih modela jer ne bih dizela uzimao, i auta se i ne bi koristila za svaki dan. Za sve ostalo tu je SDI
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
Kad već spominješ engleze...tuzlak1987 je napisao/la:Engleskoj
Ustat pa spomenut meklarena il aston martina.
Pa eto gore te dvije slike mercedesa, to je moje auto.harden je napisao/la: sta vozis
Mani me sa oldtajmerimaR32 je napisao/la:65
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.