Juventus FC

Moderatori/ce: ribery,Monolog,hammers,geronimo,rio_Ferdy88,Puma

Denno
Kontakt:

Re: Juventus FC

Post Postao/la Denno » 05 feb 2023, 21:37

VelaHavle je napisao/la:
05 feb 2023, 19:55
Dijambala totalno promasen igrac. Nije vrijedan kao ni Morata.
Jebu ga povrede, al ne mozes Dybalu sa Moratom porediti. Covjek zna igru. Usput hvala vam :zviz:
embrace the chaos

Pogba
Kontakt:

Post Postao/la Pogba » 05 feb 2023, 22:01

Nema smisla porediti Dybalu s najboljim aktivnim spanskim strijelcem, najboljim strijelcem Španije na Eurima svih vremena, strijelcu 3 gola na zadnjem SP-u i strijelcem bitnih golova za Juventus u finalima kao i golovima u LP u svim fazama eliminacije i finalu. :kafa:

O Dybali mnogo govori i njegova reprezentativna karijera koja je nikakva za igrača tog profila i renomea.

A poredjenje je vise Carlijeva sprdnja, drugačiji igrači potpuno.
░▌J▐▌U▐▌V▐▌E▐▌N▐▌T▐▌U▐▌S▐░

#MaxOUT

Italia
Kontakt:

Post Postao/la Italia » 05 feb 2023, 22:29

Kad se sjetim kad smo isto tako govorili da su Lichtsteiner, Mandzukic, Matuidi i Pjanic bili propaliteti i utezi Juventusa ka svjetskim rezultatima. :rol:

Zato sad sjedi i gledaj Juventus na zacenju, sa jadnom nadom da za sve okrivis trenera. Eno Amerikanac failovo kao i rodjaci mu u Totenhemu. Jos uvijek ga Allegri unistava i gusi. :rol: Al kad nam svi oni nisu valjali, bila je ciitava serija samba Juve, sariball i paraticiball igraca koji su ostvarili uspjehe epskih razmjera:
Ronaldo - ni u palestinskoj ligi ne moze zabiti gola mimo penala
Costa - Gremio i LA Galaxy? :rol:
Bernardeski - Toronto Raptorsi
Turkish Delight - najbolji stoperski tandem svih vremena, ciji napredak je kocio Bonucci, dominira grijanju glupa Minhena i Bergama
Aron Ramzi i 7 nastupa za Juventus
I naravno, da ne zaboravimo profesora doktora Melo Artura :rol:
Amerikanac, Bentancur i Kulusevski :rol:

Al pusti ti to sve, da ti ja pravo kazem najveci problem su mi bili Dybala i trener koji je kocio razvoj svih ovih igraca. Demagogija
„Morata, najkompletniji napadac danasnjice“ -> Italia

GIBRA
Kontakt:

Post Postao/la GIBRA » 05 feb 2023, 22:38

Ma Morata balon dor po Pogbi nema druge
SCUDETTI 38X 🏆
COPPA ITALIA 14X🏆
SUPER CUP 9X🏆

FK ŽELJEZNIČAR 💙

"No Mikey,no no Mikey,that was so no right "

SUPER MAX 🧡

allegri OUT

Pogba
Kontakt:

Post Postao/la Pogba » 05 feb 2023, 22:46

Ko o čemu Gibra o Morati. I ponekad Allegriu.

#MaxOUT

Italia
Kontakt:

Post Postao/la Italia » 05 feb 2023, 22:51

Moram priznati, malo sam i ruzno pokrenuo ovu pricu i tu krivica ide na mene. Sinoc mi izleti i navrati me da procitam, pa se dobro zapitah.

The Paulo Dybala era at Juventus is — bitterly — over
This is the same club that had no issue shattering their wage scale to sign Cristiano Ronaldo in the summer of 2018. The same club that found ways to sign guys like the aforementioned Chiesa, Locatelli and Vlahovic despite continuously reporting numbers in the red. The same club that gave guys like Emre Can, Ramsey and Adrien Rabiot massive wages on free deals to lure them to Turin. This wasn’t about money, Juventus has showed time and time again that when they really need to find the funds to make a deal happen they can do so with relative ease.

As Juve fans, we love to talk about the mythology of the club. About the great senatori, Lo Stilo Juve and how somethings — like being named captain or wear the No. 10 shirt, for example — just mean more when you are at Juventus. How this club is a family, a tradition, how a true gentleman never leaves his lady, Fino alla Fine and so many more idiosyncrasies in that vein.

Then again, I think it’s also fair to admit that Juventus is no longer — perhaps it never was — a special or different club. In which things matter more, in which players are treated like family and not as employees that are shown the door the moment they become surplus to necessities. In which the number you wear is nothing more than an identifier and the captain’s armband a piece of — branded, of course — fabric you wrap around your arm with no significance beyond that.

As fans, we often demand loyalty from players that suit up for our clubs. We ask them to play through injuries, to care just as much or more than we do. How often do we ask clubs to be loyal to players, though? The guys who did play through injuries and gave everything for the team?

As for Juventus, my only request is that when the club assigns the No. 10 shirt once again, perhaps let’s do away with the gravitas, the fan service and the flashy videos.

It’s just a number.

Al hajde ti objasni nekom sta znaci (ustvari sta je trebalo da znaci, ili sta je znacilo) ovo gore sve navedeno. Nema to veze sa ljepotom, igrom, brendom, to je jednostavno nesto posebno. Barem sam ga ja zavolio kao posebnog, narocito 2006. godine.

GIBRA
Kontakt:

Post Postao/la GIBRA » 05 feb 2023, 23:15

Ide 352 kae sky bez Chiese i Dusana sli zato je tu svemocni zgiljo
SCUDETTI 38X 🏆
COPPA ITALIA 14X🏆
SUPER CUP 9X🏆

FK ŽELJEZNIČAR 💙

SUPER MAX 🧡

allegri OUT

tuzlak1987
Kontakt:

Post Postao/la tuzlak1987 » 06 feb 2023, 00:17

Znaci Zaniolo ode u Galatu za 22 miliona u Tursku ligu.
A sa nama bilo zatezanje za 10+40 i na kraju nista (na srecu).

Juventinisimo
Kontakt:

Post Postao/la Juventinisimo » 06 feb 2023, 01:12

According to the report, the fastest man at Juve now is Moise Kean, who has clocked a speed of around 34.40 km / h.

The often-injured Juan Cuadrado is the second fastest player at the club with a speed of 33.60 km / h, while the third on the list is Angel di Maria, who has reached 33.30 km / h. Filip Kostic completes the top four with a speed of 32.90 km / h.
Blago nama.. :mrgreen:
Lawyer says Juventus is being targeted for being successful

Juventus is struggling with the legal system in Italy after appearing to have broken some rules in the last few seasons.

The Bianconeri remain one of the top clubs in the world, but back home, they do not get as much respect as they deserve.

After being investigated for some seasons, Max Allegri’s men have been punished with a 15-point deduction for their use of capital gains.

The club denies all wrongdoing, but if that punishment is not overturned, they could be in big trouble by the end of the season.

The lawyer, Maurizio Paniz, has now spoken about their current struggles and says they are being hated for being successful, which is normal in Italy.

He said via Tuttomercatoweb:

“How much politics is there in this affair? I don’t think we can talk about politics in the pure sense of the term, there is a conditioning by the system. The system rebels against those who win too much, opposes those who have the courage to take important positions that impose reflections from the same system, such as that of the Superleague, to those who are ahead of others with their own projects, such as that of the second teams that begin to bear fruit like the Next Gen. In Italy they forgive you everything, except success and if you disturb the operators”.
Juventus are ready to offer Denis Zakaria as part of a swap deal for Chelsea midfielder Mateo Kovacic.

Zakaria is currently on loan at Chelsea from Juventus and he’s been fairly impressive in the last few months. After a slow start, Zakaria is beginning to adapt to the Premier League and is proving to be a smart bit of business securing him on an initial loan deal.

According to Calcio Mercato Web, Juventus are now willing to offer Zakaria to Chelsea on a permanent deal if they allow Kovacic to come the other way.
Ne bi bilo lose, kad bi bilo...da ga Max uzme pod svoje i upropasti... :mrgreen:
Pogba will miss the match against Salernitana but his return is close
:crazy: Ovaj ce odigrati utakmicu, dan prije isteka ugovora..
Juventus will not get any more capital injection until 2025

Juventus is one of the most strongly-backed clubs in the world, with Exor regularly pouring money into the coffers of the Bianconeri.

In the last few seasons, funds have repeatedly been poured into their accounts and it has been helpful to keep the team afloat and sign new players.

Juve’s finances have recently been scrutinised and authorities believe they have cooked their books to stay financially healthy.

They have been docked 15 points for a different offence, so things aren’t going well at the Allianz Stadium now.

Because of the deduction, the Bianconeri could miss out on European football, which means a loss of revenue.

Yet a report on Calciomercato reveals the club has no plans to add new capital to its finances.

The report reveals that after the last two interventions, the next time Juve will get a new capital injection would be in 2025.
I ja believe da je zemlja ravna...dokaze jos trazim... :mrgreen:
Who are the most promising Juventus products? The Best XI of the future

Due to the ongoing legal and financial crisis, Juventus might struggle to attract the biggest names in the sport for the time being. But luckily, the club happens to be the home for some of the most promising young starlets on the continent.

The club’s Next Gen project is already bearing its fruits with four youngsters regularly featuring in Max Allegri’s first team, and surely many more will join them in the near future.

La Gazzetta dello Sport journalist Giovanni Albanese presented a formation consisting of the most promising Juventus youngsters who feature at various levels.

The list begins with 17-year-old goalkeeper Jakub Vinarcik. The Slovakian currently features for Paolo Montero’s U19 side.

At the back, Albanese picked three centre-backs. The first is Koni De Winter who has been impressing while on loan at Empoli. The others two are Alessandro Pio Riccio and 17-year-old Dean Huijsen.

In midfield, Nicolò Fagioli and Fabio Miretti were the obvious choices since they’re already bona fide senior players. On the flanks, the journalist opted for Tommaso Barbieri and Samuel Iling-Junior.

Upfront, Matias Soulé and teenage sensation Kenan Yildiz line up behind young bomber Tommaso Mancini.

Juventus Youngsters XI (3-4-2-1): Vinarcik; De Winter, Riccio, Huijsen; Barbieri, Fagioli, Miretti, Iling-Junior; Soulé, Yildiz; Mancini
A gdje je ovome Rovella? Jak mi ovaj napaceni interista novinar :puke:
Zanijelo ga opasno, konta da Juventus propada...nas brat Italija bi rekao, "imamo Allegrija, obezbjedicemo opstanak".. :mrgreen:
38 🏆🏆🏆 SCUDETTI VINTI SUL CAMPO 🏁🏁🏁

2012/20 ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

⚜️⚜️⚜️

Italia
Kontakt:

Post Postao/la Italia » 06 feb 2023, 01:51

Juventinisimo je napisao/la:
06 feb 2023, 01:12

Juventus is one of the most strongly-backed clubs in the world, with Exor regularly pouring money into the coffers of the Bianconeri.

In the last few seasons, funds have repeatedly been poured into their accounts and it has been helpful to keep the team afloat and sign new players.

Juve’s finances have recently been scrutinised and authorities believe they have cooked their books to stay financially healthy.

They have been docked 15 points for a different offence, so things aren’t going well at the Allianz Stadium now.

Because of the deduction, the Bianconeri could miss out on European football, which means a loss of revenue.

Yet a report on Calciomercato reveals the club has no plans to add new capital to its finances.

The report reveals that after the last two interventions, the next time Juve will get a new capital injection would be in 2025.
Stvarno ne pratim finansije niti taj aspekt kluba, niti sam se ikad upustao u to jer je prekompleksno. Ali bih stvarno volio kada bi mi neko objasnio ovu tezu da Exor regularno ulaze pare, a Juventus je i dalje u bankrotu i da smo preko prevara morali stvarati uslove. Ja koliko shvatam najveci dio budzeta ovakve organizacije odlazi na operativne troskove igraca (transferi i plate). Evo ako pricamo o transferima, ovako na prvu zadnji par godina:
Kupovina: Bremera, Kostica, Vlahovica, Zakariju, Mekenija, Kijezu, Kulusevskog, Melo (Pjanić), Gati, Lokateli,
Besplatno (plate): Di Marija, Pogba

Prodaja: Deligt, Demiral, Pjanić (Melo), Ronaldo, Mekeni, Kulusevski, Zakarija, Bentancur, Romero, Can, Pelegrini
Osim prodaja rijesio si se i velikih plata: Ramsey, Dybala, Bernardeski, Higuain, Khedira, Costa,

Saberi, oduzmi, mi ako nismo profitirali ovako "jednostavnom racunicom" ulaz/izlaz (bez rata, dogovora i sl), onda smo najmanje na egalu. To je samo od transfera. Hajmo dodati u obzir da nismo provincijski klub koji se finansira samo od transfera, vec najveci klub u Italiji sa najvecim standardom, cijenama, ugovorima, sponzorima i svime ostalim. Pa kako je moguce da si se doveo u ovakvu finansijsku krizu ? Kako pobogu kako. Jer ne tako davno, citali smo clanke i vijesti kako je Juventus finansijski vrlo stabilan, da progresivno napreduje, nema zaduzenja, majstor Marotta dovodi besplatne igrace, finansije od LP u kojoj smo gurali samo tako.. I kako sad ovo da si na margini bankrota. Da na crno radis da ustedis pare..

J1897
Kontakt:

Post Postao/la J1897 » 06 feb 2023, 10:04

Juve are planning for the future and want to build a ‘made in Italy’ core like the Juve teams of the past, with Fagioli, Locatelli and Miretti at the centre. It’s likely that Rovella will also return to the club from his loan spell and maybe Ranocchia as well. (@Gazzetta_it)
38 SCUDETTI VINTI SUL CAMPO

Juventinisimo
Kontakt:

Post Postao/la Juventinisimo » 06 feb 2023, 18:15

Italia je napisao/la:
06 feb 2023, 01:51
Juventinisimo je napisao/la:
06 feb 2023, 01:12

Stvarno ne pratim finansije niti taj aspekt kluba, niti sam se ikad upustao u to jer je prekompleksno. Ali bih stvarno volio kada bi mi neko objasnio ovu tezu da Exor regularno ulaze pare, a Juventus je i dalje u bankrotu i da smo preko prevara morali stvarati uslove. Ja koliko shvatam najveci dio budzeta ovakve organizacije odlazi na operativne troskove igraca (transferi i plate). Evo ako pricamo o transferima, ovako na prvu zadnji par godina:
Kupovina: Bremera, Kostica, Vlahovica, Zakariju, Mekenija, Kijezu, Kulusevskog, Melo (Pjanić), Gati, Lokateli,
Besplatno (plate): Di Marija, Pogba

Prodaja: Deligt, Demiral, Pjanić (Melo), Ronaldo, Mekeni, Kulusevski, Zakarija, Bentancur, Romero, Can, Pelegrini
Osim prodaja rijesio si se i velikih plata: Ramsey, Dybala, Bernardeski, Higuain, Khedira, Costa,

Saberi, oduzmi, mi ako nismo profitirali ovako "jednostavnom racunicom" ulaz/izlaz (bez rata, dogovora i sl), onda smo najmanje na egalu. To je samo od transfera. Hajmo dodati u obzir da nismo provincijski klub koji se finansira samo od transfera, vec najveci klub u Italiji sa najvecim standardom, cijenama, ugovorima, sponzorima i svime ostalim. Pa kako je moguce da si se doveo u ovakvu finansijsku krizu ? Kako pobogu kako. Jer ne tako davno, citali smo clanke i vijesti kako je Juventus finansijski vrlo stabilan, da progresivno napreduje, nema zaduzenja, majstor Marotta dovodi besplatne igrace, finansije od LP u kojoj smo gurali samo tako.. I kako sad ovo da si na margini bankrota. Da na crno radis da ustedis pare..
Sta mislis zasto su klubovi uvijek u minusu? Nije samo Juventus u pitanju, svi veci klubovi su uvijek u minusu..
Nisam ni ja expert za ove stvari, sve povezano sa stockom za mene je lopovluk...znaci sve i jedna firma na svijetu koja je prijavljena na stock, su lopovi.. :mrgreen:
Ako se sjecas kad je facebook(ovi su poznati) izasao na stock, pa vrijednost dionice bila XY, da bi se na kraju utvrdilo da je dionica "prenapuhana"..ne vrijedi toliko, ako se moze na bilo koji nacin utvrditi ta vrijednost..vrijednost bilo kojeg stocka je nemoguce utvrditi...to je igra brojeva gdje lopovi obrcu pare na sirotinji..jednostavno receno...barem ja tako mislim..prevara.. :kafa:

Nas sve najvise pogadja cijena goriva, zar ne? Kako se ona formulise u svijetu? Nemam pojma...za mene lopovski..
Samo znam kada neki "diktator" prdne, cijena goriva skoci.. :shock: a uopste nije doslo do prekida snadbjevanja..kako? zasto? Zato sto im se moze..
Da ne duzim puno, kao sto rece, nisam ni ja expert za ove stvari i kao sto ti rece, nikakve logike u ovom svemu nema..ludnica..

Nakon dolaska Ronalda nama se povecao sponzorski ugovor sa oko 140m na oko 190m(barem tako stoji u izvjestajima), znaci ovdje imamo oko 50akM u plusu, a toliko nas je godisnje kostala Ronaldova plata. Na to smo dobili i "prevaru" sa socialnih medija(facebook, twitter, itd) kao te pratioce i oni donose neke novce, barem tako kazu..u svih 5 SM koje se spominju, mi kotiramo od 5 do 9 mjesta u fudbalskoj Evropi.

TV prava su izmedju 150-200m, i od ulaznica od 30-60m...zavisi sta uradimo i kako stojimo..
Mi zadnjih 5 godina imamo oko 400m revenue(395-460), u zadnjih 10 godina revenue nam se povecao za duplo, sa oko 200 na 400. Tu i tamo, necemo u bobu..

Sada ono najzanimljivije dolazi, tesko za skontati..

U zadnjih 5 godina, nabrojacu talijanske klubove, big 3. Uporedicu revenue i procenat koji klubovi odvajaju za plate:

----------------2018-----------2019----------2020-----------2021----------2022
Juventus---395m/66%----460m/71%----399m/72%----433m/78%----401m/84%
Inter--------281m/56%----365m/53%----292m/68%----331m/83%----308m/82%
Milan-------208m/72%----206m/90%----154m/108%---216m/78%----265m/64%

Ako pogledamo zadnje dvije godine(o njima se najvise govori) Juventus i Inter od revenue odvajaju preko 80% za plate igraca..19/20 Milan je izdvajao cak preko 90%, do cak 108% svih primanja za plate igraca..
Znaci, nije vazno koliko placamo igrace godisnje, 100m ili 300m, najvazniji je postotak koji za plate ide od prihoda..
PSG 2021 91%, 2022- 111%
Tottenham u zadnjih 5 godina nikad preko 50%, Leicester u zadnjih 5 godina nikad ispod 75%, pa cak do 105%, Everton u zadnjih 5 godina nikad ispod 85%, Leeds united 2020 je izdvajao cak 138% za plate...itd..

Eh, na ovo moramo dodati potrosene €€€ i na transfere.. :mrgreen:
2021 bili smo -47m, 2022 - 65m..kada uzmemo u obzir da na plate dajemo u ove dvije godine 82%..imali 834m revenue, otislo oko 650/660m na plate, dodas ove minuse na transferima 112m...onako laicki 660+112=772m...mislim da ima tu jos nekih troskova...ali gdje nabrase tolike milione u minusu..Paratici :mrgreen:

Neko je pisao na podforumu Serie A da se na jedan transfer mora platiti porez...nema nikakve logike, zasto bi klub kupio/prodao istog igraca za 20m, praveci capital gain, i da plati na to porez?? Ako je u Italiji porez "samo" 20% to znaci da oba kluba moraju platiti najmanje po 4m = 8m...pa nisu ludi..
Porez se placa na kraju obracuna tokom cijele godine(barem ja tako mislim)...a mi nikada nemamo dobit.. :mrgreen:

Juventus’ losses are extending beyond the pitch, with the Serie A club recording the largest financial deficit in the Italian league’s history.

The club reported a $246.1 million loss for the 2021-22 season — its fifth consecutive annual deficit. Over the past three years, Juve has recorded a combined loss of $517.45 million.

The club primarily attributed the loss to the pandemic and media revenue impacts due to last season’s early knockout from the UEFA Champions League.

Juve generated $22.21 million from the 2021-22 season-ticket campaign, a decline from pre-pandemic seasons due to leaving more tickets available for “single-access” Championship matches. The club also offered discounts to season-ticket holders to compensate for matches closed due to the pandemic.

As of June 30, 2022, the club’s net financial debt totaled roughly $148.05 million.

One year prior, Juventus’ financial debt was around $376.15 million.
Last year, the club also announced plans to raise roughly $474 million through a new share offering. It was approved by the Extraordinary Shareholder Meeting in October and completed in December.
Kada pogledamo prvo boldano, ti bi rekao Ronaldo efekt :mrgreen: ali nije...nije nas samo on mogao kostati svih tih silnih miliona..

Ja mislim da u ovom drugom boldanom lezi zec...prije Ronalda nasa dionica je vrijedila oko €0.30, dolaskom Ronalda ova je skocila oko €1.00, znaci tri puta vise...danas je dionica €0.299...znaci tri puta manje vrijedi..
Nema logike da Juventusov stock 12/02/2020 vrijedi €0.997, 08/03/2020 vrijedi €0.437...stock se ponovo poceo dizati 02/05/2020 na €0.786...i da bi se tu odprilike drzao do krajem 2021, pocetkom 2022 i slijedi pad na €0.3...danas kao sto rece je €0.299..
Naglim rastom stocka, tu su se poceli javljati i investitori, kupovali stock, radili kako su radili..
What is a Stakeholder vs. Shareholder?

The terms “stakeholder” and “shareholder” are often used interchangeably in the business environment. Looking closely at the meanings of stakeholder vs. shareholder, there are key differences in usage. Generally, a shareholder is a stakeholder of the company while a stakeholder is not necessarily a shareholder. A shareholder is a person who owns an equity stock in the company, and therefore, holds an ownership stake in the company. On the other hand, a stakeholder is an interested party in the company’s performance for reasons other than capital appreciation.
Ja mislim da je u svoj ovoj "magli" stocka, neko tu obrnuo OGROMNE pare....
Nije li sam Agnelli rekao da upravo ulagaci trebaju namiriti te pare?? Sto li.. :mrgreen:

Na kraju svega, ovi sto su pokrali pare nece odgovarati, oni su odstupili, Juventus ce platiti cijenu svega....ne bi me iznenadilo da je i Elkann tu umijesao prste..
Stock nam dohakao.. :mrgreen:
Equities
Vote Quantity Free-Float Company-owned shares Total Float
Stock A 1 2,527,478,770 914,947,315 36.2% 0 0.0% 36.2%
Shareholders
Name Equities %
Exor NV (Private Equity) 1,611,669,116 63.8%
Lindsell Train Ltd. 175,760,873 6.95%
Southeastern Asset Management, Inc. 52,817,126 2.09%
The Vanguard Group, Inc. 14,995,919 0.59%
Border to Coast Pensions Partnership Ltd. 13,569,088 0.54%
BlackRock Fund Advisors 12,968,846 0.51%
Norges Bank Investment Management 9,442,235 0.37%
Dimensional Fund Advisors LP 7,175,888 0.28%
Amundi Asset Management SA (Investment Management) 2,859,427 0.11%
BlackRock Advisors (UK) Ltd. 2,092,587 0.083%
Evo kako EXOR..oni drze 64% stocka
Pogledaj miliona u "free float"... :mrgreen:

Eto, onako laicki, ne znam ni ja brate bas sve detalje, to bi morao neko sto je bas zavrsio skolu za te stvari(lopovluke).. :mrgreen:

Ako ko ima, bujrum...objasnite detaljnije..i meni svi ti detalji interesuju..

2012/20 ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

⚜️⚜️⚜️

Pogba
Kontakt:

Post Postao/la Pogba » 06 feb 2023, 19:32

Nisam procitao. Neka se javi ko jeste.

#MaxOUT

GIBRA
Kontakt:

Post Postao/la GIBRA » 06 feb 2023, 19:46

Chiesa - Vlahovic - Di Maria? "It's a hypothesis I'm considering but to do this everyone must make themselves available to the defensive phase of the team otherwise we do not hold up."

- allegri

Eto trenera....,strah ga napast Celika,drugim rijecima sve sto valja dodjite da vas unistim
SCUDETTI 38X 🏆
COPPA ITALIA 14X🏆
SUPER CUP 9X🏆

FK ŽELJEZNIČAR 💙

SUPER MAX 🧡

allegri OUT

J1897
Kontakt:

Post Postao/la J1897 » 06 feb 2023, 19:47

Pa neka onda stavi bonuccia u napad…

GIBRA
Kontakt:

Post Postao/la GIBRA » 06 feb 2023, 19:48

Pogba je napisao/la:
06 feb 2023, 19:32
Nisam procitao. Neka se javi ko jeste.
Spam
SCUDETTI 38X 🏆
COPPA ITALIA 14X🏆
SUPER CUP 9X🏆

FK ŽELJEZNIČAR 💙

SUPER MAX 🧡

allegri OUT

DeZerbi
Kontakt:

Post Postao/la DeZerbi » 06 feb 2023, 22:09

GIBRA je napisao/la:
06 feb 2023, 19:46
Chiesa - Vlahovic - Di Maria? "It's a hypothesis I'm considering but to do this everyone must make themselves available to the defensive phase of the team otherwise we do not hold up."

- allegri

Eto trenera....,strah ga napast Celika,drugim rijecima sve sto valja dodjite da vas unistim
Majko mila ko Sakib Malkocevic rahmetli, brani se sa 11 pa ako sta udje udje..

J1897
Kontakt:

Post Postao/la J1897 » 07 feb 2023, 08:54

According to La Gazzetta dello Sport - Juventus have set the worst injury record this term based on the data collected from the last five campaigns

Kako je moguce

Mig_Mig
Član IO SS.ba lige
Kontakt:

Post Postao/la Mig_Mig » 07 feb 2023, 13:04

Kadija te tuži,kadija ti sudi.
Ne mogu da vjerujem da porodica Agenli dopusta da ti ovakvi likovi kroje sudbinu klub. Kosti mu se raspale.
Max Allegri 300 💪💪💪

Juventinisimo
Kontakt:

Post Postao/la Juventinisimo » 07 feb 2023, 16:44

Ebi ga...ja godinama govorim kako nam se pakovalo, kako nam se opet pakuje...raja kaze da sam lud, terije zavjere smisljam, fake news poturam.. :mrgreen:
Dok je bio L'avvocato ziv, nisu mogli, bio je jak, najjaci lik u Italiji...

Evo, sve nadolazi...pondorin box su otvorili...bice zanimljivo pratiti sva desavanja u Italiji, a Boga mi i van italije..
Super League CEO insists the competition will save football

The man tasked with making the Super League more appealing to fans around the world, Bernd Reichart, CEO of A22, has again insisted the world needs the competition to save football.

Juventus, Barcelona and Real Madrid are the clubs that continue to back the idea and are effectively at war with UEFA.

A22 has been tasked with ensuring they make the right changes to the original idea and make it acceptable to the general public.

Their CEO, Reichart, has now given more reasons we should all support it. He said via Tuttomercatoweb:

“We work tirelessly for proposals that can solve the current problems of football: competitive imbalance and financial instability of many clubs. UEFA resists external changes and ideas because it lives well by controlling an activity in which it has no competition or business costs or risks, and in which it has significant influence, even at the political level. It is normal that any other initiative does not please, they have clung to their monopoly since 1955”.
Bice i ovoga, sve vise i vise...mislim da je neizbjezno..

2012/20 ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

⚜️⚜️⚜️

Odgovori

Natrag na “Juventus FC”

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.