Teretana

Moderatori/ce: insider,ribery,rio_Ferdy88,Crixus

zure99
Postovi: 16
Pridružen/a: 09 mar 2018, 15:50
Kontakt:

PostPostao/la zure99 » 25 mar 2018, 21:52

Pozdrav momci

Fat Burneri imaju li kakvog efekta na definiciju...evo vec 6 mjeseci treniram i nabio sm finu miscnu masu,visok oko 182 tezak 84 kile i sto se tice ruku i to zadovoljan sm prilicno...samo eto volio bi sad malo i stomak izdefinisat i bokove bez da pretjerano smrsam i izgubim trenutnu masu :think: ?

encos
Postovi: 6
Pridružen/a: 15 feb 2018, 11:29
Kontakt:

PostPostao/la encos » 28 mar 2018, 17:18

Raja, dva dana sedmicno radim prsa i ramena zajedno. Eh zanima me; imal smisla jedan trening prvo prsa radit a onda ramena a drugi trening prvo ramena pa onda prsa...?

Avatar
Penaltiky
Postovi: 5363
Pridružen/a: 14 maj 2017, 17:04
Kontakt:

PostPostao/la Penaltiky » 14 apr 2018, 16:15

Kakav je cardio udaranje vreće, pretpostavljam da se isplati. Malo sam regulisao prehranu, smanjio na dva piva dnevno, presto krkat slaninu i sir u noćnoj i već se vide rezultati, sad bi malo da kondicije nabijem, interesuju me zanimljive vježbe tipa vreća i tako.

Ima li neko dobru preporuku za rukavice napravio sam svoju DIY vreću koja će zasad poslužit.

Avatar
Rooney88
Postovi: 13211
Pridružen/a: 06 nov 2010, 18:04
Kontakt:

PostPostao/la Rooney88 » 14 apr 2018, 16:41

Penaltiky WroteColonKakav je cardio udaranje vreće, pretpostavljam da se isplati. Malo sam regulisao prehranu, smanjio na dva piva dnevno, presto krkat slaninu i sir u noćnoj i već se vide rezultati, sad bi malo da kondicije nabijem, interesuju me zanimljive vježbe tipa vreća i tako.

Ima li neko dobru preporuku za rukavice napravio sam svoju DIY vreću koja će zasad poslužit.

Po meni vreca i jeste najbolji vid aero treninga. Kondiciju ces nabiti samo tako, tu nema dileme. Glavno je da imas bar nekog iskustva i da znas stisnuti saku a ne kao neki sto se zalete pa poslije odu zglobovi. :D
R.I.P

MIRZA RASCIC

Željezničar za život cijeli!

Avatar
Penaltiky
Postovi: 5363
Pridružen/a: 14 maj 2017, 17:04
Kontakt:

PostPostao/la Penaltiky » 14 apr 2018, 16:48

Rooney88 WroteColon
Penaltiky WroteColonKakav je cardio udaranje vreće, pretpostavljam da se isplati. Malo sam regulisao prehranu, smanjio na dva piva dnevno, presto krkat slaninu i sir u noćnoj i već se vide rezultati, sad bi malo da kondicije nabijem, interesuju me zanimljive vježbe tipa vreća i tako.

Ima li neko dobru preporuku za rukavice napravio sam svoju DIY vreću koja će zasad poslužit.

Po meni vreca i jeste najbolji vid aero treninga. Kondiciju ces nabiti samo tako, tu nema dileme. Glavno je da imas bar nekog iskustva i da znas stisnuti saku a ne kao neki sto se zalete pa poslije odu zglobovi. :D



Ma dobro znam, moram samo malo lijevom rukom tehniku usavrsit. Sad mi je najbitnije rukavice dobre nac.
Zadnja izmjena: Penaltiky, dana/u 14 apr 2018, 16:57, ukupno mijenjano 1 put.

Avatar
samoposmatram
Postovi: 2508
Pridružen/a: 20 nov 2013, 15:11
Kontakt:

PostPostao/la samoposmatram » 14 apr 2018, 16:55

Penaltiky WroteColonKakav je cardio udaranje vreće, pretpostavljam da se isplati. Malo sam regulisao prehranu, smanjio na dva piva dnevno, presto krkat slaninu i sir u noćnoj i već se vide rezultati, sad bi malo da kondicije nabijem, interesuju me zanimljive vježbe tipa vreća i tako.

Ima li neko dobru preporuku za rukavice napravio sam svoju DIY vreću koja će zasad poslužit.




Sretno.
Sami sebi dovoljni, nikom drugom povoljni, ideološki pogubljeni, nepristojni čak i vulgarni
puni mržnje prema svakom, koji isto ne misli

to smo mi forumasi

mma_hz
Postovi: 5660
Pridružen/a: 05 nov 2010, 23:18
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

PostPostao/la mma_hz » 17 apr 2018, 16:41

encos WroteColonRaja, dva dana sedmicno radim prsa i ramena zajedno. Eh zanima me; imal smisla jedan trening prvo prsa radit a onda ramena a drugi trening prvo ramena pa onda prsa...?

Nikad ne radi dvije velike grupe misica zajedno.
Radi npr ledja i triceps,a drugi prsa i biceps.
Ramena i noge radi isti dan ako me razumijes jer nisu povezane te skupine misica.
Za mene iz licnog iskustva najbolji je sistem 3 dana treniras 1 odmaras i sve tako.
FK SARAJEVO.

Oikamid
Postovi: 214
Pridružen/a: 11 feb 2018, 00:48

PostPostao/la Oikamid » 17 apr 2018, 17:32

Svako ko trenira i hoće da liči na nešto treba izbjeći teretana podforume po svim mogućim forumima. :mrgreen:

Avatar
Lord44
Postovi: 149
Pridružen/a: 14 sep 2017, 13:04
Kontakt:

PostPostao/la Lord44 » 17 apr 2018, 18:11

mma_hz WroteColon
encos WroteColonRaja, dva dana sedmicno radim prsa i ramena zajedno. Eh zanima me; imal smisla jedan trening prvo prsa radit a onda ramena a drugi trening prvo ramena pa onda prsa...?

Nikad ne radi dvije velike grupe misica zajedno.
Radi npr ledja i triceps,a drugi prsa i biceps.
Ramena i noge radi isti dan ako me razumijes jer nisu povezane te skupine misica.
Za mene iz licnog iskustva najbolji je sistem 3 dana treniras 1 odmaras i sve tako.

Izvini, al savjet nije bas najbolji.Prvo- Ova tvoja podjela L-T pa sutra P-B ??? Kako mislis da se triceps oporavi kad dobro ucustvuje u svim vrstama potisaka...Moze tako al mora biti dan odmora izmedju!!Kakve noge i ramena,, noge su najveca partija i rade se same !
Sad za encosa-Mozes raditi prsa i ramena skupa samo gledaj da ti jedan trening bude npr BP 5x5 pa malo kosog u zoni hipertrofije (od 8-12 ponavljanja)i malo srednje rame .Zadnje rame mozes raditi s ledjima.Sljedeci trening neka bude MP 5X5 a potiske raddi bucicama...
U sustini kroji trening po oporavku, nekad to bude dan pauze, nekad dva... Samo gledaj da najvece partije (noge i ledja ) razdvojis sa danom pauze radi oporavka CNS-a
Eno, pred vratima tvojim
ispljuvaše pet sitnih bisera, olovku i pivo.
Potrči, Dario! Olovku i pivo u sobu ponesi,
Ostalo su bajke za drugačiju djecu.

Oikamid
Postovi: 214
Pridružen/a: 11 feb 2018, 00:48

PostPostao/la Oikamid » 17 apr 2018, 18:18

Mogao si nam staviti svoju sliku, čisto da vidimo ko je ekspert? :kralj:

mma_hz
Postovi: 5660
Pridružen/a: 05 nov 2010, 23:18
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

PostPostao/la mma_hz » 17 apr 2018, 18:28

Jbg,svi imamo svoj neki sistem i niko nikoga ne tjera kako da radi samo napises STA mislis.Jbg zato i forum sluzi.Ugl za noge odradis npr cucanj,presu i iskorak.Mozes ubaciti i skokove malo da razbijes monotoniju.Nista ono sminkerske satro vjezbe.Prsa radis ravni bendz,kosi odradis potisak,razvlačenje,pulover,razboj i sklekove vise ti ne treba.Ledja odradis vratilo,na lat mašini prednja i zadnja,veslanje i glavno odvajanje.Biceps i triceps imas milijun kombinacija al najjace biceps na skotovoj i triceps s cela.Ramena odradis vojnicko,to je glavno onda imas sa bucicama opet more kombinacija i to ti je to.Obavezno prije toga i poslije se dobro istegnuti i zagrijati najbolje trcanjem 10 tak minuta na traci ili preskakati konopac zavisi od intenziteta treninga.
FK SARAJEVO.

encos
Postovi: 6
Pridružen/a: 15 feb 2018, 11:29
Kontakt:

PostPostao/la encos » 20 apr 2018, 22:51

Lord44 WroteColon
mma_hz WroteColon
encos WroteColonRaja, dva dana sedmicno radim prsa i ramena zajedno. Eh zanima me; imal smisla jedan trening prvo prsa radit a onda ramena a drugi trening prvo ramena pa onda prsa...?

Nikad ne radi dvije velike grupe misica zajedno.
Radi npr ledja i triceps,a drugi prsa i biceps.
Ramena i noge radi isti dan ako me razumijes jer nisu povezane te skupine misica.
Za mene iz licnog iskustva najbolji je sistem 3 dana treniras 1 odmaras i sve tako.

Izvini, al savjet nije bas najbolji.Prvo- Ova tvoja podjela L-T pa sutra P-B ??? Kako mislis da se triceps oporavi kad dobro ucustvuje u svim vrstama potisaka...Moze tako al mora biti dan odmora izmedju!!Kakve noge i ramena,, noge su najveca partija i rade se same !
Sad za encosa-Mozes raditi prsa i ramena skupa samo gledaj da ti jedan trening bude npr BP 5x5 pa malo kosog u zoni hipertrofije (od 8-12 ponavljanja)i malo srednje rame .Zadnje rame mozes raditi s ledjima.Sljedeci trening neka bude MP 5X5 a potiske raddi bucicama...
U sustini kroji trening po oporavku, nekad to bude dan pauze, nekad dva... Samo gledaj da najvece partije (noge i ledja ) razdvojis sa danom pauze radi oporavka CNS-a

Hvala obojici. Dobro je cuti razlicitih misljenja pa sebi saberem i odvadim.


Natrag na “Fitness & Bodybuilding”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.