Teretana

Moderatori/ce: ribery,insider,rio_Ferdy88,Crixus

zure99
Postovi: 69
Pridružen/a: 09 mar 2018, 15:50
Kontakt:

PostPostao/la zure99 » 25 mar 2018, 21:52

Pozdrav momci

Fat Burneri imaju li kakvog efekta na definiciju...evo vec 6 mjeseci treniram i nabio sm finu miscnu masu,visok oko 182 tezak 84 kile i sto se tice ruku i to zadovoljan sm prilicno...samo eto volio bi sad malo i stomak izdefinisat i bokove bez da pretjerano smrsam i izgubim trenutnu masu :think: ?

encos
Postovi: 6
Pridružen/a: 15 feb 2018, 11:29
Kontakt:

PostPostao/la encos » 28 mar 2018, 17:18

Raja, dva dana sedmicno radim prsa i ramena zajedno. Eh zanima me; imal smisla jedan trening prvo prsa radit a onda ramena a drugi trening prvo ramena pa onda prsa...?

Avatar
Penaltiky
Postovi: 9495
Pridružen/a: 14 maj 2017, 17:04
Kontakt:

PostPostao/la Penaltiky » 14 apr 2018, 16:15

Kakav je cardio udaranje vreće, pretpostavljam da se isplati. Malo sam regulisao prehranu, smanjio na dva piva dnevno, presto krkat slaninu i sir u noćnoj i već se vide rezultati, sad bi malo da kondicije nabijem, interesuju me zanimljive vježbe tipa vreća i tako.

Ima li neko dobru preporuku za rukavice napravio sam svoju DIY vreću koja će zasad poslužit.
Šit bi loš, a sudžuk žilav...

Avatar
Rooney88
Postovi: 14210
Pridružen/a: 06 nov 2010, 18:04
Kontakt:

PostPostao/la Rooney88 » 14 apr 2018, 16:41

Penaltiky WroteColonKakav je cardio udaranje vreće, pretpostavljam da se isplati. Malo sam regulisao prehranu, smanjio na dva piva dnevno, presto krkat slaninu i sir u noćnoj i već se vide rezultati, sad bi malo da kondicije nabijem, interesuju me zanimljive vježbe tipa vreća i tako.

Ima li neko dobru preporuku za rukavice napravio sam svoju DIY vreću koja će zasad poslužit.

Po meni vreca i jeste najbolji vid aero treninga. Kondiciju ces nabiti samo tako, tu nema dileme. Glavno je da imas bar nekog iskustva i da znas stisnuti saku a ne kao neki sto se zalete pa poslije odu zglobovi. :D
R.I.P

MIRZA RASCIC

Željezničar za život cijeli!

Avatar
Penaltiky
Postovi: 9495
Pridružen/a: 14 maj 2017, 17:04
Kontakt:

PostPostao/la Penaltiky » 14 apr 2018, 16:48

Rooney88 WroteColon
Penaltiky WroteColonKakav je cardio udaranje vreće, pretpostavljam da se isplati. Malo sam regulisao prehranu, smanjio na dva piva dnevno, presto krkat slaninu i sir u noćnoj i već se vide rezultati, sad bi malo da kondicije nabijem, interesuju me zanimljive vježbe tipa vreća i tako.

Ima li neko dobru preporuku za rukavice napravio sam svoju DIY vreću koja će zasad poslužit.

Po meni vreca i jeste najbolji vid aero treninga. Kondiciju ces nabiti samo tako, tu nema dileme. Glavno je da imas bar nekog iskustva i da znas stisnuti saku a ne kao neki sto se zalete pa poslije odu zglobovi. :D



Ma dobro znam, moram samo malo lijevom rukom tehniku usavrsit. Sad mi je najbitnije rukavice dobre nac.
Zadnja izmjena: Penaltiky, dana/u 14 apr 2018, 16:57, ukupno mijenjano 1 put.
Šit bi loš, a sudžuk žilav...

Avatar
samoposmatram
Postovi: 2728
Pridružen/a: 20 nov 2013, 15:11
Kontakt:

PostPostao/la samoposmatram » 14 apr 2018, 16:55

Penaltiky WroteColonKakav je cardio udaranje vreće, pretpostavljam da se isplati. Malo sam regulisao prehranu, smanjio na dva piva dnevno, presto krkat slaninu i sir u noćnoj i već se vide rezultati, sad bi malo da kondicije nabijem, interesuju me zanimljive vježbe tipa vreća i tako.

Ima li neko dobru preporuku za rukavice napravio sam svoju DIY vreću koja će zasad poslužit.




Sretno.
Sami sebi dovoljni, nikom drugom povoljni, ideološki pogubljeni, nepristojni čak i vulgarni
puni mržnje prema svakom, koji isto ne misli

to smo mi forumasi

mma_hz
Postovi: 6507
Pridružen/a: 05 nov 2010, 23:18
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

PostPostao/la mma_hz » 17 apr 2018, 16:41

encos WroteColonRaja, dva dana sedmicno radim prsa i ramena zajedno. Eh zanima me; imal smisla jedan trening prvo prsa radit a onda ramena a drugi trening prvo ramena pa onda prsa...?

Nikad ne radi dvije velike grupe misica zajedno.
Radi npr ledja i triceps,a drugi prsa i biceps.
Ramena i noge radi isti dan ako me razumijes jer nisu povezane te skupine misica.
Za mene iz licnog iskustva najbolji je sistem 3 dana treniras 1 odmaras i sve tako.
FK SARAJEVO.

TATAR BENJAMIN.

Oikamid
Postovi: 753
Pridružen/a: 11 feb 2018, 00:48

PostPostao/la Oikamid » 17 apr 2018, 17:32

Svako ko trenira i hoće da liči na nešto treba izbjeći teretana podforume po svim mogućim forumima. :mrgreen:

Avatar
Lord44
Postovi: 169
Pridružen/a: 14 sep 2017, 13:04
Kontakt:

PostPostao/la Lord44 » 17 apr 2018, 18:11

mma_hz WroteColon
encos WroteColonRaja, dva dana sedmicno radim prsa i ramena zajedno. Eh zanima me; imal smisla jedan trening prvo prsa radit a onda ramena a drugi trening prvo ramena pa onda prsa...?

Nikad ne radi dvije velike grupe misica zajedno.
Radi npr ledja i triceps,a drugi prsa i biceps.
Ramena i noge radi isti dan ako me razumijes jer nisu povezane te skupine misica.
Za mene iz licnog iskustva najbolji je sistem 3 dana treniras 1 odmaras i sve tako.

Izvini, al savjet nije bas najbolji.Prvo- Ova tvoja podjela L-T pa sutra P-B ??? Kako mislis da se triceps oporavi kad dobro ucustvuje u svim vrstama potisaka...Moze tako al mora biti dan odmora izmedju!!Kakve noge i ramena,, noge su najveca partija i rade se same !
Sad za encosa-Mozes raditi prsa i ramena skupa samo gledaj da ti jedan trening bude npr BP 5x5 pa malo kosog u zoni hipertrofije (od 8-12 ponavljanja)i malo srednje rame .Zadnje rame mozes raditi s ledjima.Sljedeci trening neka bude MP 5X5 a potiske raddi bucicama...
U sustini kroji trening po oporavku, nekad to bude dan pauze, nekad dva... Samo gledaj da najvece partije (noge i ledja ) razdvojis sa danom pauze radi oporavka CNS-a
Eno, pred vratima tvojim
ispljuvaše pet sitnih bisera, olovku i pivo.
Potrči, Dario! Olovku i pivo u sobu ponesi,
Ostalo su bajke za drugačiju djecu.

Oikamid
Postovi: 753
Pridružen/a: 11 feb 2018, 00:48

PostPostao/la Oikamid » 17 apr 2018, 18:18

Mogao si nam staviti svoju sliku, čisto da vidimo ko je ekspert? :kralj:

mma_hz
Postovi: 6507
Pridružen/a: 05 nov 2010, 23:18
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

PostPostao/la mma_hz » 17 apr 2018, 18:28

Jbg,svi imamo svoj neki sistem i niko nikoga ne tjera kako da radi samo napises STA mislis.Jbg zato i forum sluzi.Ugl za noge odradis npr cucanj,presu i iskorak.Mozes ubaciti i skokove malo da razbijes monotoniju.Nista ono sminkerske satro vjezbe.Prsa radis ravni bendz,kosi odradis potisak,razvlačenje,pulover,razboj i sklekove vise ti ne treba.Ledja odradis vratilo,na lat mašini prednja i zadnja,veslanje i glavno odvajanje.Biceps i triceps imas milijun kombinacija al najjace biceps na skotovoj i triceps s cela.Ramena odradis vojnicko,to je glavno onda imas sa bucicama opet more kombinacija i to ti je to.Obavezno prije toga i poslije se dobro istegnuti i zagrijati najbolje trcanjem 10 tak minuta na traci ili preskakati konopac zavisi od intenziteta treninga.
FK SARAJEVO.

TATAR BENJAMIN.

encos
Postovi: 6
Pridružen/a: 15 feb 2018, 11:29
Kontakt:

PostPostao/la encos » 20 apr 2018, 22:51

Lord44 WroteColon
mma_hz WroteColon
encos WroteColonRaja, dva dana sedmicno radim prsa i ramena zajedno. Eh zanima me; imal smisla jedan trening prvo prsa radit a onda ramena a drugi trening prvo ramena pa onda prsa...?

Nikad ne radi dvije velike grupe misica zajedno.
Radi npr ledja i triceps,a drugi prsa i biceps.
Ramena i noge radi isti dan ako me razumijes jer nisu povezane te skupine misica.
Za mene iz licnog iskustva najbolji je sistem 3 dana treniras 1 odmaras i sve tako.

Izvini, al savjet nije bas najbolji.Prvo- Ova tvoja podjela L-T pa sutra P-B ??? Kako mislis da se triceps oporavi kad dobro ucustvuje u svim vrstama potisaka...Moze tako al mora biti dan odmora izmedju!!Kakve noge i ramena,, noge su najveca partija i rade se same !
Sad za encosa-Mozes raditi prsa i ramena skupa samo gledaj da ti jedan trening bude npr BP 5x5 pa malo kosog u zoni hipertrofije (od 8-12 ponavljanja)i malo srednje rame .Zadnje rame mozes raditi s ledjima.Sljedeci trening neka bude MP 5X5 a potiske raddi bucicama...
U sustini kroji trening po oporavku, nekad to bude dan pauze, nekad dva... Samo gledaj da najvece partije (noge i ledja ) razdvojis sa danom pauze radi oporavka CNS-a

Hvala obojici. Dobro je cuti razlicitih misljenja pa sebi saberem i odvadim.

TonLove69
Postovi: 27
Pridružen/a: 24 okt 2017, 12:09

PostPostao/la TonLove69 » 26 apr 2018, 05:01

I'm in the gym sometimes, but I'm not finished.







g-clubonline

Avatar
Tesnjak1991
Postovi: 68
Pridružen/a: 06 jan 2018, 17:45
Lokacija: Tešanj - Zenica
Kontakt:

PostPostao/la Tesnjak1991 » 10 maj 2018, 17:31

Pozdrav svima, zanima me ima li smisla da kupim bučice za neko vježbanje kod kuće? Da li ima napretka od tog tipa vježbanja? Pošto planiram uzeti one šipke sa podesivim tegovima, zanima me koliko mi je težine dovoljno za početak. Po netu sam našao razne tekstove koji govore da je to dobar način, daju prijedloge za vježbe, al' opet bolje je pitati dal' neko ima takvo iskustvo ovdje.
Visina oko 193 cm, a sad sam se malo udebljao u zadnje vrijeme, mislim da je težina oko 90 kg. Prvenstveno mi je cilj da se "utegnem" malo, ne ganjam one bodybuilder ruke i tako to, neka normala. Lijep pozdrav. :D
Izmislili su hiljadu načina da vreme prođe, a ni jedan jedini da se zaustavi... Što se mene tiče, više i ne moraju da rade na tome. Ovo baš i nisu neka vremena za zaustavljanje.

Mes Que Un Club!

KpbKaka22
Postovi: 1057
Pridružen/a: 31 jan 2015, 23:24
Kontakt:

PostPostao/la KpbKaka22 » 02 jun 2018, 01:53

jel pogresno radit npr jedan dan triceps ledja a drugi samo biceps

Npr ponedjeljak radim 4 5 vrsta sklekova to za triceps i prsa , utorak 4 5 vrsta s tegovima za biceps ?

FoSte95
Postovi: 3738
Pridružen/a: 13 jan 2016, 17:09
Lokacija: Tunguzija
Kontakt:

PostPostao/la FoSte95 » 07 jun 2018, 21:02

od ponedjeljka i ja konačno u tu teretanu da krenem haha Planirao sam odavno ali nikako zbog fakulteta, sada predavanja završena i mnogoo više slobodnog vremena :mrgreen:
I am stupid and I like it ¯\_(ツ )_/¯

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=53B854EA5D48DCA9!2651&ithint=file%2cxlsx&app=Excel&authkey=!ABI6BVZzPWLR510

Avatar
rebonja
Postovi: 272
Pridružen/a: 30 jun 2011, 13:57
Kontakt:

PostPostao/la rebonja » 13 jun 2018, 21:35

Može li prijedlog za neki whey protein?

Evo mojih dilema, pa ako može mala pomoć.

slika slika slika slika

Oikamid
Postovi: 753
Pridružen/a: 11 feb 2018, 00:48

PostPostao/la Oikamid » 13 jun 2018, 21:37

slika

Sve ostalo je bacanje para.

Avatar
rebonja
Postovi: 272
Pridružen/a: 30 jun 2011, 13:57
Kontakt:

PostPostao/la rebonja » 13 jun 2018, 21:38

Ima li razlike kod tih whey proteina? Neki daje ovo neki ono?

Ako ima, šta daje taj koji si postavio?

Oikamid
Postovi: 753
Pridružen/a: 11 feb 2018, 00:48

PostPostao/la Oikamid » 13 jun 2018, 21:46

U principu, protein je protein. Ovaj moj je najbolji u smislu cijene, ako naručiš online s myprotein.ba koštat će te oko 120 KM za pet kilograma s okusom. Dakle, zašto bi dao 150 KM za dva kilograma Optimuma? Nećeš svakako narasti od njega više.

Whey koristiš svakako samo nakon treninga, a ostatak ishrane je "puno ključniji" tj. ima mnogo veću ulogu.


Natrag na “Fitness & Bodybuilding”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.