Teretana

Moderatori/ce: ribery,insider,rio_Ferdy88,Crixus

Avatar
Rooney88
Postovi: 14921
Pridružen/a: 06 nov 2010, 18:04
Kontakt:

PostPostao/la Rooney88 » 11 apr 2019, 12:27

rio_Ferdy88 WroteColon
Lord44 WroteColonUglavnom kompleksne vjezbe radim 5x5 osim mrtvog...njega samo jednu radnu seriju.Ostale vjezbe u 8-12-15 ponavljanja....kako kad. :D

Zašto samo jedna serija na mrtvom :)

Ja idem obično 4, krenem od 60 pa idem do 100 (6 puta) ili 120 al jedno ili dva dizanja.

Isto i čučanj, obično 4-5 serija, do 100 kg.

Mnogi izbjegavaju mrtvo jer se tu upravo najlakse povrijediti. Citao sam neke studije gdje benefiti od mrtvog i rizik od povrede kada se stave kao poredjenje dobijes zakljucak da ga se uopste I ne isplati raditi. Ja radim jer mi je draga vjezba. Ali ne tovarim previse, jednom sedmicno odvojim 120kg a ostale serije kilaza je manja. Pocnem sa 90 i slusam tijelo.
R.I.P

MIRZA RASCIC

Željezničar za život cijeli!

Avatar
Lord44
Postovi: 198
Pridružen/a: 14 sep 2017, 13:04
Kontakt:

PostPostao/la Lord44 » 11 apr 2019, 13:02

rio_Ferdy88 WroteColon
Lord44 WroteColonUglavnom kompleksne vjezbe radim 5x5 osim mrtvog...njega samo jednu radnu seriju.Ostale vjezbe u 8-12-15 ponavljanja....kako kad. :D

Zašto samo jedna serija na mrtvom :)

Ja idem obično 4, krenem od 60 pa idem do 100 (6 puta) ili 120 al jedno ili dva dizanja.

Isto i čučanj, obično 4-5 serija, do 100 kg.

Jedna je radna serija, tu ne racnunam serije zagrijavanja koje idu 40-60- 80 procenata tezine radne serije.
Kao sto gore drug rece ,jako opasna vjezba.Osim toga sto je napravila vise invalida nego rat, jako przi CNS.
Ako u treningu imas taj dan veslanja, zgibove i sl, onda ne vise od jedne radne serije. Moze vise serije u slucaju da taj trrening radis samo mrtvo.
Zapamti, misic se brzo oporavi, CNS NE!
Eno, pred vratima tvojim
ispljuvaše pet sitnih bisera, olovku i pivo.
Potrči, Dario! Olovku i pivo u sobu ponesi,
Ostalo su bajke za drugačiju djecu.

Avatar
rio_Ferdy88
Moderator
Postovi: 33466
Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
Lokacija: Tamni Vilajet
Kontakt:

PostPostao/la rio_Ferdy88 » 11 apr 2019, 13:05

Rooney88 WroteColon
rio_Ferdy88 WroteColon
Lord44 WroteColonUglavnom kompleksne vjezbe radim 5x5 osim mrtvog...njega samo jednu radnu seriju.Ostale vjezbe u 8-12-15 ponavljanja....kako kad. :D

Zašto samo jedna serija na mrtvom :)

Ja idem obično 4, krenem od 60 pa idem do 100 (6 puta) ili 120 al jedno ili dva dizanja.

Isto i čučanj, obično 4-5 serija, do 100 kg.

Mnogi izbjegavaju mrtvo jer se tu upravo najlakse povrijediti. Citao sam neke studije gdje benefiti od mrtvog i rizik od povrede kada se stave kao poredjenje dobijes zakljucak da ga se uopste I ne isplati raditi. Ja radim jer mi je draga vjezba. Ali ne tovarim previse, jednom sedmicno odvojim 120kg a ostale serije kilaza je manja. Pocnem sa 90 i slusam tijelo.

Ma znam da je opasna ako se pogrešno radi ili tovari, išao sam i ja nekad na 140-150 al samo se smarao bezveze, sad do 100 i sve super, odradim to zagrijavanje na 60 i 80 i onda 100 ili max 120 jednom i to je to. :)
Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..

FoSte95
Postovi: 4207
Pridružen/a: 13 jan 2016, 17:09
Lokacija: Tunguzija
Kontakt:

PostPostao/la FoSte95 » 11 apr 2019, 17:16

ja radim sa nekim manjim težinama tipa sve se vrti oko 50 kg ali zato pazim na kvalitet samog pokret i šta još radim tipa leđa, bicpes uvijek malo zadržim teg prije nego ruku vratim u početni položaj. Da vidite kako to prži mišiće u zadnjim ponavljanjima :D
I am stupid and I like it ¯\_(ツ )_/¯

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=53B854EA5D48DCA9!2651&ithint=file%2cxlsx&app=Excel&authkey=!ABI6BVZzPWLR510

Avatar
Lord44
Postovi: 198
Pridružen/a: 14 sep 2017, 13:04
Kontakt:

PostPostao/la Lord44 » 14 apr 2019, 14:10

Sta kaze raja iz teretane, a sta kaze nauka...
-Treniranje po split sistemu jedna grupa misica jednom sedmicno?
Ponedeljak je, cuveni dan za prsa, planirate svojih 20-ak serija, odvalite prsa momacki i mirni do iduceg ponedeljka.Da li je to dobro, pa i ne bas.Problem je sinteza proteina, nasi misici, iako pokidani od treninga, nece dobivati hranjive materije citave sedmice. Takav nacin jednostavno nije optimalan za prirodnog vjezbaca.Drugo su ljudi na steroidima, za njih vaze druga pravila.

-Dva grama proteina po kg ?Po toj logici jedan pocetnik od 80 kg i sa BF od 20 % i dobro istrenirani vjezbac koji je iste kilaze ali sa BF ispod 10 % trebaju istih 160 grama proteina. Jelde, nije logicno.Nauka kaze da je optimalan unos od 1,7-2,2 grama...ali nemasne mase. Ove gornje granice se odnose na profesionalne sportase, ljude sa 2 treninga dnevno.
Vise obroka dnevno ubrzava metobalizam i dovode do mrsanja .Netacno, svejedno je imate li vi 3-5-12 obroka , sve dok unosite potrebne makronutrijente(u zavisnosti od cilja ) . Znaci ako je cilj mrsanje, i na sedmicnom nivou ostvaris neki deficit-gubis kg (pod uslovom da ste zdravi i da je sa vasim hormonima sve u redu.

-Ako ne popijes whey i dekstrozu odmah poslije treninga djaba si trenirao.
E, ovo mi je najjace !Da se razumijemo, nema u tome nista lose, ali...Taj cuveni "anabolicki prozor" traje dosta duze nego sto ljudi misle. Ako ste npr imali 2 proteinska obroka prije teretane, vase tijelo ce dobijati aminokiseline u toku treninga i jos par sati poslije...Ta razgradnja ide dosta sporije, i ako niste u duzem postu od 5 sati , nema razloga za brigu.

Ima toga jos, ali o tome nekom drugom prilikom :D
Eno, pred vratima tvojim
ispljuvaše pet sitnih bisera, olovku i pivo.
Potrči, Dario! Olovku i pivo u sobu ponesi,
Ostalo su bajke za drugačiju djecu.


Natrag na “Fitness & Bodybuilding”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.