Teretana

Moderatori/ce: ribery,insider,rio_Ferdy88,Crixus

Avatar
Rooney88
Postovi: 15193
Pridružen/a: 06 nov 2010, 18:04
Kontakt:

PostPostao/la Rooney88 » 11 apr 2019, 12:27

rio_Ferdy88 WroteColon
Lord44 WroteColonUglavnom kompleksne vjezbe radim 5x5 osim mrtvog...njega samo jednu radnu seriju.Ostale vjezbe u 8-12-15 ponavljanja....kako kad. :D

Zašto samo jedna serija na mrtvom :)

Ja idem obično 4, krenem od 60 pa idem do 100 (6 puta) ili 120 al jedno ili dva dizanja.

Isto i čučanj, obično 4-5 serija, do 100 kg.

Mnogi izbjegavaju mrtvo jer se tu upravo najlakse povrijediti. Citao sam neke studije gdje benefiti od mrtvog i rizik od povrede kada se stave kao poredjenje dobijes zakljucak da ga se uopste I ne isplati raditi. Ja radim jer mi je draga vjezba. Ali ne tovarim previse, jednom sedmicno odvojim 120kg a ostale serije kilaza je manja. Pocnem sa 90 i slusam tijelo.
R.I.P

MIRZA RASCIC

Željezničar za život cijeli!

Avatar
Lord44
Postovi: 223
Pridružen/a: 14 sep 2017, 13:04
Kontakt:

PostPostao/la Lord44 » 11 apr 2019, 13:02

rio_Ferdy88 WroteColon
Lord44 WroteColonUglavnom kompleksne vjezbe radim 5x5 osim mrtvog...njega samo jednu radnu seriju.Ostale vjezbe u 8-12-15 ponavljanja....kako kad. :D

Zašto samo jedna serija na mrtvom :)

Ja idem obično 4, krenem od 60 pa idem do 100 (6 puta) ili 120 al jedno ili dva dizanja.

Isto i čučanj, obično 4-5 serija, do 100 kg.

Jedna je radna serija, tu ne racnunam serije zagrijavanja koje idu 40-60- 80 procenata tezine radne serije.
Kao sto gore drug rece ,jako opasna vjezba.Osim toga sto je napravila vise invalida nego rat, jako przi CNS.
Ako u treningu imas taj dan veslanja, zgibove i sl, onda ne vise od jedne radne serije. Moze vise serije u slucaju da taj trrening radis samo mrtvo.
Zapamti, misic se brzo oporavi, CNS NE!
Eno, pred vratima tvojim
ispljuvaše pet sitnih bisera, olovku i pivo.
Potrči, Dario! Olovku i pivo u sobu ponesi,
Ostalo su bajke za drugačiju djecu.

Avatar
rio_Ferdy88
Moderator
Postovi: 33700
Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
Lokacija: Tamni Vilajet
Kontakt:

PostPostao/la rio_Ferdy88 » 11 apr 2019, 13:05

Rooney88 WroteColon
rio_Ferdy88 WroteColon
Lord44 WroteColonUglavnom kompleksne vjezbe radim 5x5 osim mrtvog...njega samo jednu radnu seriju.Ostale vjezbe u 8-12-15 ponavljanja....kako kad. :D

Zašto samo jedna serija na mrtvom :)

Ja idem obično 4, krenem od 60 pa idem do 100 (6 puta) ili 120 al jedno ili dva dizanja.

Isto i čučanj, obično 4-5 serija, do 100 kg.

Mnogi izbjegavaju mrtvo jer se tu upravo najlakse povrijediti. Citao sam neke studije gdje benefiti od mrtvog i rizik od povrede kada se stave kao poredjenje dobijes zakljucak da ga se uopste I ne isplati raditi. Ja radim jer mi je draga vjezba. Ali ne tovarim previse, jednom sedmicno odvojim 120kg a ostale serije kilaza je manja. Pocnem sa 90 i slusam tijelo.

Ma znam da je opasna ako se pogrešno radi ili tovari, išao sam i ja nekad na 140-150 al samo se smarao bezveze, sad do 100 i sve super, odradim to zagrijavanje na 60 i 80 i onda 100 ili max 120 jednom i to je to. :)
Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..

FoSte95
Postovi: 4404
Pridružen/a: 13 jan 2016, 17:09
Lokacija: Tunguzija
Kontakt:

PostPostao/la FoSte95 » 11 apr 2019, 17:16

ja radim sa nekim manjim težinama tipa sve se vrti oko 50 kg ali zato pazim na kvalitet samog pokret i šta još radim tipa leđa, bicpes uvijek malo zadržim teg prije nego ruku vratim u početni položaj. Da vidite kako to prži mišiće u zadnjim ponavljanjima :D
I am stupid and I like it ¯\_(ツ )_/¯

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=53B854EA5D48DCA9!2651&ithint=file%2cxlsx&app=Excel&authkey=!ABI6BVZzPWLR510

Avatar
Lord44
Postovi: 223
Pridružen/a: 14 sep 2017, 13:04
Kontakt:

PostPostao/la Lord44 » 14 apr 2019, 14:10

Sta kaze raja iz teretane, a sta kaze nauka...
-Treniranje po split sistemu jedna grupa misica jednom sedmicno?
Ponedeljak je, cuveni dan za prsa, planirate svojih 20-ak serija, odvalite prsa momacki i mirni do iduceg ponedeljka.Da li je to dobro, pa i ne bas.Problem je sinteza proteina, nasi misici, iako pokidani od treninga, nece dobivati hranjive materije citave sedmice. Takav nacin jednostavno nije optimalan za prirodnog vjezbaca.Drugo su ljudi na steroidima, za njih vaze druga pravila.

-Dva grama proteina po kg ?Po toj logici jedan pocetnik od 80 kg i sa BF od 20 % i dobro istrenirani vjezbac koji je iste kilaze ali sa BF ispod 10 % trebaju istih 160 grama proteina. Jelde, nije logicno.Nauka kaze da je optimalan unos od 1,7-2,2 grama...ali nemasne mase. Ove gornje granice se odnose na profesionalne sportase, ljude sa 2 treninga dnevno.
Vise obroka dnevno ubrzava metobalizam i dovode do mrsanja .Netacno, svejedno je imate li vi 3-5-12 obroka , sve dok unosite potrebne makronutrijente(u zavisnosti od cilja ) . Znaci ako je cilj mrsanje, i na sedmicnom nivou ostvaris neki deficit-gubis kg (pod uslovom da ste zdravi i da je sa vasim hormonima sve u redu.

-Ako ne popijes whey i dekstrozu odmah poslije treninga djaba si trenirao.
E, ovo mi je najjace !Da se razumijemo, nema u tome nista lose, ali...Taj cuveni "anabolicki prozor" traje dosta duze nego sto ljudi misle. Ako ste npr imali 2 proteinska obroka prije teretane, vase tijelo ce dobijati aminokiseline u toku treninga i jos par sati poslije...Ta razgradnja ide dosta sporije, i ako niste u duzem postu od 5 sati , nema razloga za brigu.

Ima toga jos, ali o tome nekom drugom prilikom :D
Eno, pred vratima tvojim
ispljuvaše pet sitnih bisera, olovku i pivo.
Potrči, Dario! Olovku i pivo u sobu ponesi,
Ostalo su bajke za drugačiju djecu.

Gumistucna
Postovi: 50
Pridružen/a: 29 mar 2019, 19:48
Kontakt:

PostPostao/la Gumistucna » 23 apr 2019, 20:35

Pozz ljudi,
Vjerovatno ste svi imali nekad neke povrede ,bolove i sl.
Ja vec par godina nakon trcanja ,fudbala,i sl imam problema sa bolovima u nogama nakon tzv "cjevanicama" , google to zove SHIN SPLINTS :) , bas je zeznuto i javi se kad se bas ono preforsiram nekad il u trcanju il na terminima i sl. i jedva mogu dokoračat kući
Jel ko koristio kakve kreme gelove i sl sa efektom hladjenja, ili mozda ima neki drugi prijedlog.

lumani
Postovi: 10667
Pridružen/a: 21 apr 2012, 10:15
Kontakt:

PostPostao/la lumani » 23 apr 2019, 20:42

Gumistucna WroteColonPozz ljudi,
Vjerovatno ste svi imali nekad neke povrede ,bolove i sl.
Ja vec par godina nakon trcanja ,fudbala,i sl imam problema sa bolovima u nogama nakon tzv "cjevanicama" , google to zove SHIN SPLINTS :) , bas je zeznuto i javi se kad se bas ono preforsiram nekad il u trcanju il na terminima i sl. i jedva mogu dokoračat kući
Jel ko koristio kakve kreme gelove i sl sa efektom hladjenja, ili mozda ima neki drugi prijedlog.



Pogresne patike, kopacke znaju biti uzrok..

Avatar
Rooney88
Postovi: 15193
Pridružen/a: 06 nov 2010, 18:04
Kontakt:

PostPostao/la Rooney88 » 23 apr 2019, 20:43

Gumistucna WroteColonPozz ljudi,
Vjerovatno ste svi imali nekad neke povrede ,bolove i sl.
Ja vec par godina nakon trcanja ,fudbala,i sl imam problema sa bolovima u nogama nakon tzv "cjevanicama" , google to zove SHIN SPLINTS :) , bas je zeznuto i javi se kad se bas ono preforsiram nekad il u trcanju il na terminima i sl. i jedva mogu dokoračat kući
Jel ko koristio kakve kreme gelove i sl sa efektom hladjenja, ili mozda ima neki drugi prijedlog.

Prije svega,ono apsolutno najvaznije, jesi isao doktoru? To prvo uradi.
R.I.P

MIRZA RASCIC

Željezničar za život cijeli!

Gumistucna
Postovi: 50
Pridružen/a: 29 mar 2019, 19:48
Kontakt:

PostPostao/la Gumistucna » 23 apr 2019, 21:05

isao sam doktoru,i odma ono "trebas smrsat" jer sam imo poprilicno kg viska , a to sto osjecam nekad tad da ce noga puknut ko drvce kakvo , ma kaze nije to nista, i to poznati ortoped na UKC

Avatar
Lord44
Postovi: 223
Pridružen/a: 14 sep 2017, 13:04
Kontakt:

PostPostao/la Lord44 » 23 apr 2019, 21:32

Gumistucna WroteColonPozz ljudi,
Vjerovatno ste svi imali nekad neke povrede ,bolove i sl.
Ja vec par godina nakon trcanja ,fudbala,i sl imam problema sa bolovima u nogama nakon tzv "cjevanicama" , google to zove SHIN SPLINTS :) , bas je zeznuto i javi se kad se bas ono preforsiram nekad il u trcanju il na terminima i sl. i jedva mogu dokoračat kući
Jel ko koristio kakve kreme gelove i sl sa efektom hladjenja, ili mozda ima neki drugi prijedlog.

Beton jarane.Nema trcanja po betonu, pogotovo sa viskom kg.A isto tako hoce i od promjene podloge. Npr mali fudbal na umjetnoj travi, pa trcanje po betonu.
Eno, pred vratima tvojim
ispljuvaše pet sitnih bisera, olovku i pivo.
Potrči, Dario! Olovku i pivo u sobu ponesi,
Ostalo su bajke za drugačiju djecu.

Avatar
Rooney88
Postovi: 15193
Pridružen/a: 06 nov 2010, 18:04
Kontakt:

PostPostao/la Rooney88 » 24 apr 2019, 11:33

Taman htjedoh napisati!

Trcanje pp betonu je najgora stvar za zglobove. Moze doci do raznih povreda i poremecaja. Smanjiti deff ako trcis po takvoj podlozi. Ako si iz SA imas fino Safet Zajko i sasvin pristojnu stazu.
R.I.P

MIRZA RASCIC

Željezničar za život cijeli!

Avatar
AshburtonG
Postovi: 987
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

PostPostao/la AshburtonG » 27 apr 2019, 04:45

Prijatelju, to nije nista strasno. Kao bivsi atleticar, svake sezone na prelasku iz zimske u ljetnu sezonu, kad pocnes radit sa sprintericama dionice i pilometriju, znali smo svi plakat od bolova uzrokovanih upalom tog dijela noge.

Dakle promjena podloge, promjena intenziteta treninga, promjena obuce. Nista strasno. Mozes stavljat malo leda, jer je to upala kao i svaka druga.

Mi smo to zvali upala " po(t)kosnice" .

Avatar
rio_Ferdy88
Moderator
Postovi: 33700
Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
Lokacija: Tamni Vilajet
Kontakt:

PostPostao/la rio_Ferdy88 » 29 apr 2019, 08:08

Jeste ikad trenirali brnč, mrtvo, čučanj, ramena i ruke, sve u jednom treningu :mrgreen:

Jučer jedan momak odradi to bez problema, i to je mrtvo išao na 200, benč 120, a čučanj 140 :D
Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..

Avatar
Rooney88
Postovi: 15193
Pridružen/a: 06 nov 2010, 18:04
Kontakt:

PostPostao/la Rooney88 » 29 apr 2019, 09:17

rio_Ferdy88 WroteColonJeste ikad trenirali brnč, mrtvo, čučanj, ramena i ruke, sve u jednom treningu :mrgreen:

Jučer jedan momak odradi to bez problema, i to je mrtvo išao na 200, benč 120, a čučanj 140 :D

Jesam jednom i to iz dosade, ne s tolikim kilazama doduse. Ali ne vidim smisao iskreno u spajanju tih vjezbi? To mi dodje kao da jedes i peres zube u isto vrijeme. Svrha tih vjezbi nije da izazivas djavola, zato ih nema smisla sve zgurati u jedan trening. Mozes dvije uzeti za trening ako ti split do nalaze ali vise od toga je bezze. Bar po meni.
R.I.P

MIRZA RASCIC

Željezničar za život cijeli!

Avatar
AshburtonG
Postovi: 987
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
Kontakt:

PostPostao/la AshburtonG » 01 maj 2019, 03:34

rio_Ferdy88 WroteColonJeste ikad trenirali brnč, mrtvo, čučanj, ramena i ruke, sve u jednom treningu :mrgreen:

Jučer jedan momak odradi to bez problema, i to je mrtvo išao na 200, benč 120, a čučanj 140 :D


Jesam, u vrijeme kad sam trenirao atletiku.

Trening mi se sastojao samo od tih vjezbi, ukljucujuci nabacaj i trzaj. I posto sam vec u teretani, onda sam radio kao poslije i ruke, a snaga u minusu. Juventus-ventus.

Avatar
Orton
Postovi: 1263
Pridružen/a: 09 feb 2015, 13:02
Kontakt:

PostPostao/la Orton » 03 maj 2019, 23:26

rio_Ferdy88 WroteColonJeste ikad trenirali brnč, mrtvo, čučanj, ramena i ruke, sve u jednom treningu :mrgreen:

Jučer jedan momak odradi to bez problema, i to je mrtvo išao na 200, benč 120, a čučanj 140 :D


Ovo meni izgleda kao klasični full body Workout, sastavljen od svih kompleksnih vježbi.

Ovo rade pretežno početnici u teretani, sad što taj lik to radi pitaj boga.

Možda je bio povrijedzen ili se nakon duže pauze vraća treningu.

Avatar
Lord44
Postovi: 223
Pridružen/a: 14 sep 2017, 13:04
Kontakt:

PostPostao/la Lord44 » 07 maj 2019, 11:54

Orton WroteColon
rio_Ferdy88 WroteColonJeste ikad trenirali brnč, mrtvo, čučanj, ramena i ruke, sve u jednom treningu :mrgreen:

Jučer jedan momak odradi to bez problema, i to je mrtvo išao na 200, benč 120, a čučanj 140 :D


Ovo meni izgleda kao klasični full body Workout, sastavljen od svih kompleksnih vježbi.

Ovo rade pretežno početnici u teretani, sad što taj lik to radi pitaj boga.

Možda je bio povrijedzen ili se nakon duže pauze vraća treningu.

Zasto svi misle da je full body za pocetnike ?
FB je za itekako napredne vjezbace, jer pogoditi intezitet i volumen treniga mogu samo oni sa dugogodisnjim stazem u teretani.
A razlog zasto se pocetnicima daje je taj da vjezbac u toku sedmice sto cesce prolazi kroz pokret i samim tim ga brze nauci.
Eno, pred vratima tvojim
ispljuvaše pet sitnih bisera, olovku i pivo.
Potrči, Dario! Olovku i pivo u sobu ponesi,
Ostalo su bajke za drugačiju djecu.

Avatar
Orton
Postovi: 1263
Pridružen/a: 09 feb 2015, 13:02
Kontakt:

PostPostao/la Orton » 07 maj 2019, 19:19

Lord44 WroteColon
Orton WroteColon
rio_Ferdy88 WroteColonJeste ikad trenirali brnč, mrtvo, čučanj, ramena i ruke, sve u jednom treningu :mrgreen:

Jučer jedan momak odradi to bez problema, i to je mrtvo išao na 200, benč 120, a čučanj 140 :D


Ovo meni izgleda kao klasični full body Workout, sastavljen od svih kompleksnih vježbi.

Ovo rade pretežno početnici u teretani, sad što taj lik to radi pitaj boga.

Možda je bio povrijedzen ili se nakon duže pauze vraća treningu.

Zasto svi misle da je full body za pocetnike ?
FB je za itekako napredne vjezbace, jer pogoditi intezitet i volumen treniga mogu samo oni sa dugogodisnjim stazem u teretani.
A razlog zasto se pocetnicima daje je taj da vjezbac u toku sedmice sto cesce prolazi kroz pokret i samim tim ga brze nauci.


Malo sam se nespretno izrazio, kompleksne vježbe odnosno FB naravno da može svakom pomoći, ali ga većinom rade početnici ili raja koja se vraća treningu nakon duže pauze.

Avatar
anonymousHD
Postovi: 7394
Pridružen/a: 05 nov 2010, 09:56
Lokacija: 72000, Bistua Nova, BiH
Kontakt:

PostPostao/la anonymousHD » 08 maj 2019, 08:57

rio_Ferdy88 WroteColonJeste ikad trenirali brnč, mrtvo, čučanj, ramena i ruke, sve u jednom treningu :mrgreen:

Jučer jedan momak odradi to bez problema, i to je mrtvo išao na 200, benč 120, a čučanj 140 :D

Pa powerlifteri tako treniraju, dobro, ruke manje više, to on radi majica. :mrgreen:
Bio je kod nas jedan momak i samo je te glavne vježbe radio, non stop, ali baš bio jak, a sitan ono, nemaš šta da vidiš.

Avatar
xaviesta
Postovi: 4966
Pridružen/a: 05 mar 2011, 17:37
Lokacija: The dark side of the moon
Kontakt:

PostPostao/la xaviesta » 09 maj 2019, 01:08

Lord44 WroteColonZasto svi misle da je full body za pocetnike ?

Zato sto je za pocetnike, nemace pojma i nemace vremena.
Don't hate what you don't understand.


Natrag na “Fitness & Bodybuilding”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.