Teretana

Moderatori/ce: insider,ribery,rio_Ferdy88,Crixus

Avatar
Rooney88
Postovi: 16148
Pridružen/a: 06 nov 2010, 18:04
Kontakt:

Re: Teretana

Post Postao/la Rooney88 » 06 avg 2020, 14:17

rio_Ferdy88 je napisao/la:
06 avg 2020, 13:38
Sta je dobro za bol u donjem dijelu ledja, osjetio nalon vjezbi cucnja jucer, nije bila neka velika tezina, 70.kg odradio 10 puta i osjetih da me nesto krenu boliti u donjem dijelu, dole na dnu na sredini. I danas sam mazao nekim gelovima, al mi i dalje smeta kod naglih pokreta i zateze kod ispravljanja tako da ne mogu hodati ispravno.

Nasao sam i Neofen Forte, al ne znam jel dovoljno to.
Nema vezze sto nije velika tezina, vecina povreda se uglavnom i desi na malim kilazama i jednostavnijim pokretima.

I meni se to znalo desavati nakon sto opteretim donja ledja vecim tezinama kroz duzi vremenski period. Tipa dosta radim cucanj, mrtvo i military press pa zabole nakon nekog vremena. Moze mislim i kada kombinujes jake treninge sa duzim sjedenjem npr.

Meni je istezanje uvijek rjesavalo taj problem, ali ne moze odmah normalno. Fino istegni donja ledja konkretno i ledjne misice generalno, 5-10 minuta kada ustanes ili prije spavanja.

Ali najsigurnije ti je vidjeti to sa porodicnom medicinom, cisto da budes siguran.
R.I.P

MIRZA RASCIC

Željezničar za život cijeli!

Avatar
mohikanac12
Postovi: 2852
Pridružen/a: 19 jun 2019, 08:54
Kontakt:

Post Postao/la mohikanac12 » 08 avg 2020, 14:14

rio_Ferdy88 je napisao/la:
06 avg 2020, 13:38
Sta je dobro za bol u donjem dijelu ledja, osjetio nalon vjezbi cucnja jucer, nije bila neka velika tezina, 70.kg odradio 10 puta i osjetih da me nesto krenu boliti u donjem dijelu, dole na dnu na sredini. I danas sam mazao nekim gelovima, al mi i dalje smeta kod naglih pokreta i zateze kod ispravljanja tako da ne mogu hodati ispravno.

Nasao sam i Neofen Forte, al ne znam jel dovoljno to.

Core ti je ocajan a i noge. Na toj kilazi ne bi trebalo biti problema osim ako nisi kako vec rekoh 'slabasan'. Ne potcjenjujem te vec realno kazem. Zbog manjka snage i cvrstine izgubis formu izvođenja a prvo mjesto gdje se to na čucnju osjeti, je donji dio leđa.

Moj ti je savjet da sve vježbe koje uključuju lumbalne mišiće izbjegavas u sirokom luku bar dvije sedmice. Ako nastavis ta bol ce postati hronicna i onda si se za života obilježio.

Ako nakon dvije hefte i dalje budes osjećao bol javi se doktoru a ako ne pocni ponovo sa vjezbanjem ali ovaj put ne preko pet ponavljanja sa maksimalnom koncentracijom i ubacivanjem vjezbi koje ce ojacati core pored standardnih. Također probaj raditi trusters, sipka ili bucice, mrtvo isto tako, onda 'dobro jutro' i jednorucni izbacaj. Sve ovo sa pet ponavljanja da bi forma bila cista a kilazu kontrolisi i drži ispod 80% dok ne budes bio siguran da se mozes dodatno opteretiti. Razlig je jednostavan, slozenijim cjezbama ces pobjeci od rutine a pored toga ojacat ces dodatno neke sporedne misice koji su cesto zapostavljeni.

Ofc plank je Tito i radi ga svaki trening a izbjegavaj trbusne u kojima su noge zakljucane i radi samo trup, tipa rimska klupa. Jedna od najopasnijih vjezbi za donji dio ledja je upravo ta, iz razloga sto dosta ljudi ima disbalans u snazi misica prednjeg i zadnjeg dijela, nedovoljno cvrst core, pa ledja stradaju trpeci vise nego mogu podnijeti.

Takodje izbjegavaj marince, potisak stojeci, veslanje u pretklonu i sve slično dok ne ojacas. Ne zayebaji se sa tim, iz iskustva govorim, a ono je vjeruj ogromno i sto se tice treninga i sto se tice povreda.

___

Btw evo jedan izazov za forumase sa teme, marinci ili burpiees, koliko vremena vam treba za sto komada. Ja sam ispod 10 minuta trenutno, tacnije 9.41. Nije nesto ali sasvim ok za mojih 140 kila. Pa se javite sa vremenima.
Mi smo Željini Željo je naš!

Biće Željo opet Šampion!

Avatar
rio_Ferdy88
Moderator
Postovi: 36150
Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
Lokacija: Tamni Vilajet
Kontakt:

Post Postao/la rio_Ferdy88 » 09 avg 2020, 19:31

@Rooney88 i @mohikanac12

Hvala na savjetu obojici, evo već danas je bolje, i ne osjećam tu bol i zatezanje više, čak sam odradio i hike na Čvrsnici i to dva dana, i iako mi djeluje čudno mislim da je to pomoglo, jer je bilo baš dosta uspona, i nisam bio siguran hoću li moći zbog leđa to podnijeti ali fakat nisam ni osjetio leđa ni u jednom trenutku.

Ali narednih 15 dana ću izbjegavati te vježbe čisto radi sigurnosti, jer svakako radim cardio, tj trčanje od 5k prije tih vježbi ostalih dijelova mišića. Mrtvo nisam baš radio odavno, i zapostavio sam taj dio mišića na leđima i moguće da je i to doprinijelo tome na čučnju pa ću pokušati ubaciti mrtvo nakon ovih 15 dana, kako si prepručio sa manjim brojem ponavljanja i manjim kilažama.

btw koji plank preporučuješ, jer to nisam nikad radio i ne znam baš koji se tip planka radi za koju grupu mišića, i to bih volio stvarno probati. :)
Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..

Avatar
Rooney88
Postovi: 16148
Pridružen/a: 06 nov 2010, 18:04
Kontakt:

Post Postao/la Rooney88 » 09 avg 2020, 21:54

Veca ti je aktivacija corea kod planka s lakta, ako ides sa ispruzenim rukama to je osnovna varijacija koja dobar dio napora prebacuje na ramena gdje ista vise rade. Zavisi na kraju krajeva od tvog cilja, ali generalno ovaj sa lakta je tezi i efikasniji. Ako radim plank to je uvijek taj, ispruzene ruke slabo kada.
R.I.P

MIRZA RASCIC

Željezničar za život cijeli!

Avatar
Bbake
Postovi: 390
Pridružen/a: 24 nov 2018, 22:30
Kontakt:

Post Postao/la Bbake » 14 avg 2020, 20:35

Plank je vježba koja ciljano jač trup i zateže cijelo tijelo. Relativno je "nova" i njene benificije se tek otkrivaju ali danas jedna od nezaobilaznih. Varijacija ima more a za početak bih ti preporučio obični, ruke u poziciji za sklek i drži. Nemoj žuriti i forsirati se megalomanski, mogu ja kako hoću, idi polako, neće vježba nigdje pobjeći.

Imače, core je osnova cijelog tijela. Dosta raje to zaboravlja ili nije dobro upućena pa im je draža još jedna serija bicepsa od eto recimo planka. Ono, "ženska" vježba.

I još jedan savjet za sve na temi. Ne radite programe sa interneta koje preporučuju profići i oni rade po njima. Donijeli su rezultate njima, ne vjerujem da će vama. Mislim hoće ali nemate ishranu kao oni, nemate fokus, iskustvo, odmor, okruženje niti ste na tom lvlu da ih pratite. Nađite svoj ritam, ono što vama odgovara i ono što vas razvija najbolje. Uvijek kombinujte, miksajte, pogađajte mišiće iz drugih uglova. Ne forsirajte kilaže i preveliki broj setova i ponavljanja. Tri serije, 6-8 ponavljanja, sasvim dovoljno, uz zagrijavanje naravno i uz max fokus. Za kraj, bazične vježbe, čučanj, mrtvo, sklek ili bendž, potisak, razboj, vratilo, pregib za biceps, extenzija za triceps. Većim grupama dodajte još jednu vježbicu koja je više izolacijska, dva puta sedmično cijelo tijelo, i guraj. Ono, ramena 4 vježbe po 4-5 serija, zaboravite to stari. Trenutno ćete bulkat, malo ako pogodite ishranu i dobiti koju liniju, ali generalno je to kontraproduktivno i nepotrebno. Uostalom skontaćete sami nakon par godina ako već nećete da poslušate.

Šta je sa tim marincima, teški vam a? :mrgreen:
Željezničar za život cijeli!

Odgovori

Natrag na “Fitness & Bodybuilding”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.