Teretana

Moderatori/ce: insider,ribery,rio_Ferdy88,Crixus

Avatar
Rooney88
Postovi: 15526
Pridružen/a: 06 nov 2010, 18:04
Kontakt:

PostPostao/la Rooney88 » 10 apr 2019, 08:20

Mislim da je taj mit nastao cisto zbog cinjenice da se taj period dana smatra najneaktivnijim kod vecine ljudi. Radno vrijeme i trening vecini je gotov do 6, 7 npr i onda ide odmor. Svakako da tvoje tijelo nema blage veze koliko je sati vani, niti ga to mnogo interesuje, ali kako dan odmice pametno je obroke ciniti sto "laksim" . Iz te ideje se vjerovatno nekom glupom dijetom rodila druga koja je rekla zasto ikako onda jesti u ta doba i ljudi se primili. Ali deff jedan od najglupljih mitova jer su dovoljna cak i osnovna znanja o ljudskom organizmu da skontas kako ta ideja nije nista vise od gluposti.
R.I.P

MIRZA RASCIC

Željezničar za život cijeli!

Avatar
Rooney88
Postovi: 15526
Pridružen/a: 06 nov 2010, 18:04
Kontakt:

PostPostao/la Rooney88 » 10 apr 2019, 12:20

Evo nesto za iskusnije malo vjezbace.

Tice se vratila I razboja sa opterecenjem. Po vama kako miksati i kada povecavati opterecenje? Da li uopste raditi BW vratilo i razboj tipa max broj ponavljanja ako vec radis sa dodatnim opterecenjem?

Dosao sam do dijela kada na vratilu kacim 20kg i mogu uraditi 6 cistih ponavljanja. Na razboju kacim 40kg i mogu sigurno 4-5 puta se uredno podici.

Da li od tih tezina nastavljati dalje pa povecavati kada dodjes do urednih 8-10 ponavljanja ili smanjivati tezine do onih s kojima vec mozes uraditi taj broj?

Trenutno me ta dilema malo smara jer nisam siguran na koji nacin nastavljati.
R.I.P

MIRZA RASCIC

Željezničar za život cijeli!

Avatar
samoposmatram
Postovi: 3073
Pridružen/a: 20 nov 2013, 15:11
Kontakt:

PostPostao/la samoposmatram » 10 apr 2019, 12:32

Rooney88 WroteColonEvo nesto za iskusnije malo vjezbace.

Tice se vratila I razboja sa opterecenjem. Po vama kako miksati i kada povecavati opterecenje? Da li uopste raditi BW vratilo i razboj tipa max broj ponavljanja ako vec radis sa dodatnim opterecenjem?

Dosao sam do dijela kada na vratilu kacim 20kg i mogu uraditi 6 cistih ponavljanja. Na razboju kacim 40kg i mogu sigurno 4-5 puta se uredno podici.

Da li od tih tezina nastavljati dalje pa povecavati kada dodjes do urednih 8-10 ponavljanja ili smanjivati tezine do onih s kojima vec mozes uraditi taj broj?

Trenutno me ta dilema malo smara jer nisam siguran na koji nacin nastavljati.


Ako zelis vise ponavljanja sa tom kilazom pomjeraj svoj 1 rep max. Ja imam iskustvo sa 6-4-2-2 ponavljanjima u svakoj serijji podignem kilazu sa pet kila. Vjezbu raditi maksimalno dva put sedmicno. Duge pauze izmedju setova (3+ minute)
Sami sebi dovoljni, nikom drugom povoljni, ideološki pogubljeni, nepristojni čak i vulgarni
puni mržnje prema svakom, koji isto ne misli

to smo mi forumasi

Avatar
Rooney88
Postovi: 15526
Pridružen/a: 06 nov 2010, 18:04
Kontakt:

PostPostao/la Rooney88 » 10 apr 2019, 12:44

Ima smisla ali dokle ici onda? Mislim nekako mi bezze tovariti npr 60+ kg na razboj i s tim raditi.
R.I.P

MIRZA RASCIC

Željezničar za život cijeli!

Avatar
samoposmatram
Postovi: 3073
Pridružen/a: 20 nov 2013, 15:11
Kontakt:

PostPostao/la samoposmatram » 10 apr 2019, 12:50

Rooney88 WroteColonIma smisla ali dokle ici onda? Mislim nekako mi bezze tovariti npr 60+ kg na razboj i s tim raditi.

Izgleda cudno, ali vjezba je kratka i ubacuje se mimo obicnog treninga. Nije umjesto treninga koji vec obavljas. Zato pisem maksimalno dva put sedmicno je uvoditi.
Sami sebi dovoljni, nikom drugom povoljni, ideološki pogubljeni, nepristojni čak i vulgarni
puni mržnje prema svakom, koji isto ne misli

to smo mi forumasi

Avatar
Rooney88
Postovi: 15526
Pridružen/a: 06 nov 2010, 18:04
Kontakt:

PostPostao/la Rooney88 » 10 apr 2019, 13:16

Koliko cesto onda ici na 1 rep max? Jednom sedmicno? Cisto da znas kako rasporediti kilazu na 6-4-2-2 . Mislim lajkam ideju pa cu i pokusati, taman malo i promjene.
R.I.P

MIRZA RASCIC

Željezničar za život cijeli!

Avatar
samoposmatram
Postovi: 3073
Pridružen/a: 20 nov 2013, 15:11
Kontakt:

PostPostao/la samoposmatram » 10 apr 2019, 17:07

Rooney88 WroteColonKoliko cesto onda ici na 1 rep max? Jednom sedmicno? Cisto da znas kako rasporediti kilazu na 6-4-2-2 . Mislim lajkam ideju pa cu i pokusati, taman malo i promjene.

1 rep max radi kad ti je cejf. Ja sam radio jednom mjesecno da pratim razvoj. Uvijek sam uzimao dan ekstra pauze prije pokusaja. Uglavnom vjezba se da probati. Nepase svima, pogotovo ko trenira u velikim teretanama. Vecina koji se nerazumiju nadju se sprdati zbog visoke kilaze. Komentari kao nemas nista od tako malih serija i dugih pauza... Ako mozes ignorisati komentare ili poglede, onda ce ti ako nista biti zanimljivo.

Maratonci treniraju snagu sa 1-3 ponavljanja u seriji, sa svrhom da mogu naravno efikasnije i duze korake praviti tokom trcanja. Cudo je koliko kila mogu onako tankim nogama gurati.
Sami sebi dovoljni, nikom drugom povoljni, ideološki pogubljeni, nepristojni čak i vulgarni
puni mržnje prema svakom, koji isto ne misli

to smo mi forumasi

Avatar
Lord44
Postovi: 223
Pridružen/a: 14 sep 2017, 13:04
Kontakt:

PostPostao/la Lord44 » 10 apr 2019, 17:19

Rooney88 WroteColonEvo nesto za iskusnije malo vjezbace.

Tice se vratila I razboja sa opterecenjem. Po vama kako miksati i kada povecavati opterecenje? Da li uopste raditi BW vratilo i razboj tipa max broj ponavljanja ako vec radis sa dodatnim opterecenjem?

Dosao sam do dijela kada na vratilu kacim 20kg i mogu uraditi 6 cistih ponavljanja. Na razboju kacim 40kg i mogu sigurno 4-5 puta se uredno podici.

Da li od tih tezina nastavljati dalje pa povecavati kada dodjes do urednih 8-10 ponavljanja ili smanjivati tezine do onih s kojima vec mozes uraditi taj broj?

Trenutno me ta dilema malo smara jer nisam siguran na koji nacin nastavljati.

Nemas potrebe raditi te dvije vjezbe sa malim brojem ponavljanja.Mislim mozes, al nemas bas nekih benefita od toga. Radi pauzirane zgibove tako da prsima dirnes sipku, probaj na karikama apsolutne, ili propadanja na karikama, u L-sit polozaju ima nacina za progresiju osim tovarenja tezina :)
Eno, pred vratima tvojim
ispljuvaše pet sitnih bisera, olovku i pivo.
Potrči, Dario! Olovku i pivo u sobu ponesi,
Ostalo su bajke za drugačiju djecu.

Avatar
Rooney88
Postovi: 15526
Pridružen/a: 06 nov 2010, 18:04
Kontakt:

PostPostao/la Rooney88 » 10 apr 2019, 17:27

Ma nemam s tim problem, teretana je velika doduse sa puno pametnjakovica ali naucis vremenom kako se iskljuciti kada ne treniras po bozijoj naredbi kao oni. :D

@lord

Nemamo ih kod mene u teretani nazalost. A znam za sve ostale "cake" jer sam ih vecinu probao do sada. Ovdje sam striktno ciljao na weighted progresiju. Posto se moj trening najvise i bazira na vratilu, razboju (+ cucanj, mrtvo, bench i potisak za ramena) sve sam varijacije probao osim muscle upsa jer nemam prostora iznad. :D Rezultatima sam zadovoljan, diskusija se dakle odnosila samo na progresiju sa opterecenjem.
R.I.P

MIRZA RASCIC

Željezničar za život cijeli!

Avatar
Lord44
Postovi: 223
Pridružen/a: 14 sep 2017, 13:04
Kontakt:

PostPostao/la Lord44 » 10 apr 2019, 17:37

Onda radi u opsegu 12- 15 ponavljanja.Izvuces sve serije -povecas tezinu.Evo ti jedan super trening-Nastimas timer na 20 minuta, radis supersetove zgibove i propadanja sa tezinom koju mozes izvuci 10 puta, ti radis po 5...Kada dodjes do 20 serija u u tih 20 minuta znaci a si zvijer :D
Eno, pred vratima tvojim
ispljuvaše pet sitnih bisera, olovku i pivo.
Potrči, Dario! Olovku i pivo u sobu ponesi,
Ostalo su bajke za drugačiju djecu.

Avatar
Rooney88
Postovi: 15526
Pridružen/a: 06 nov 2010, 18:04
Kontakt:

PostPostao/la Rooney88 » 10 apr 2019, 17:40

Lord44 WroteColonOnda radi u opsegu 12- 15 ponavljanja.Izvuces sve serije -povecas tezinu.Evo ti jedan super trening-Nastimas timer na 20 minuta, radis supersetove zgibove i propadanja sa tezinom koju mozes izvuci 10 puta, ti radis po 5...Kada dodjes do 20 serija u u tih 20 minuta znaci a si zvijer :D

:thumbup:
R.I.P

MIRZA RASCIC

Željezničar za život cijeli!

Avatar
Lord44
Postovi: 223
Pridružen/a: 14 sep 2017, 13:04
Kontakt:

PostPostao/la Lord44 » 10 apr 2019, 18:05

Inace, sta mislite raja da ovde pisemo malo o svojim treninzima, cisto da zivne tema. Zdravo diskutujemo o tome,naucimo nesto novo.
Evo ja cu prvi :)
Ja sam na nekom hibridnom programu(Misljenja sam da svako treba da nadje sta njemu odgovara i da nema idealnog treninga)-
-Push- znaci prsa-triceps - rame, Pull- Ledja biceps plus zadnje rame, onda ide neki metabolicki trening tipa s bucima odradim kruzno 5-6 vjezbi bez pauze,odmor i tako 4-5 krugova.Onda noge pa ponovo....Pauze po osjecaju,tijelo uvijek kaze kad je dosta. Cetrdeseta se presla pa se malo stede tetive u ljetnoj pauzi samo sa BW treningom...Uglavnom kompleksne vjezbe radim 5x5 osim mrtvog...njega samo jednu radnu seriju.Ostale vjezbe u 8-12-15 ponavljanja....kako kad. :D Max 4 puta sedmicno trening.Kad dosadi onda po FB opalim jedno dva mjeseca i tako...
Eno, pred vratima tvojim
ispljuvaše pet sitnih bisera, olovku i pivo.
Potrči, Dario! Olovku i pivo u sobu ponesi,
Ostalo su bajke za drugačiju djecu.

Avatar
Rooney88
Postovi: 15526
Pridružen/a: 06 nov 2010, 18:04
Kontakt:

PostPostao/la Rooney88 » 10 apr 2019, 18:15

Ja u zadnje vrijeme razdvajam gornji i donjio dio tijela.

Fokus na gornjem dijelu je na vratilu, razboju, benchu i potisku za ramena. S tim da se uvijek dodaju vjezbe.

Donji dio je fokusiran na cucanj, tu ubacim I mrtvo dizanje. Najvise mi odgovara mijenjati 2-3 varijacije cucnja. Dodam obicno noznu presu, sut, listove i sl.

Sto se ponavljanja tice sedmicno mijenjam. Jednu sedmicu ponavljanja od 8-12, drugu snaga. Misicnu izdrzljivost ubacujem kada treba.

Kardio uglavnom na traci ili vreci. Sto se istog tice trajanje zavisi. Obicno u intervalu od 15 do 30 min. Trcanje slabije iako je prisutno, hodanje uzbrdo mi nekako najbolje odgovara i najvise se oznojim.

Takodjer bih dodao da ne postoji idealan program. Treba miksati, traziti sebe u cijeloj toj prici. Ako nisi PRO onda zanemariti planove takvih, obicno ukljucuju posvecenost na koju mi ostali nismo spremni a nemamo ni vremena. Cilj bi trebala biti funkcionalnost, snaga, brzina i izdrzljivost. Teziti ka tome da se dobro osjecas jer treniras, ne da trening gledas kao obavezu.
R.I.P

MIRZA RASCIC

Željezničar za život cijeli!

Avatar
Lord44
Postovi: 223
Pridružen/a: 14 sep 2017, 13:04
Kontakt:

PostPostao/la Lord44 » 10 apr 2019, 18:30

Bravo ! Kad vidim pocetnika da radi izolacije hoce mi zlo doci.Kopira programe nekih pro, Vise serija za ruke nego za velike misicne skupine. Al bitno je da je on whey nabavio, a to sto jede ko curica, ili pitaj boga sta jede to ko ...
Eno, pred vratima tvojim
ispljuvaše pet sitnih bisera, olovku i pivo.
Potrči, Dario! Olovku i pivo u sobu ponesi,
Ostalo su bajke za drugačiju djecu.

FoSte95
Postovi: 4701
Pridružen/a: 13 jan 2016, 17:09
Lokacija: Tunguzija
Kontakt:

PostPostao/la FoSte95 » 10 apr 2019, 19:52

ja pišem prema svom iskustvu, opet svako od nas ima drugačiji metabolizam neko ima brži neko manje brz :D
I am stupid and I like it ¯\_(ツ )_/¯

https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=53B854EA5D48DCA9!2651&ithint=file%2cxlsx&app=Excel&authkey=!ABI6BVZzPWLR510

Avatar
xaviesta
Postovi: 5034
Pridružen/a: 05 mar 2011, 17:37
Lokacija: The dark side of the moon
Kontakt:

PostPostao/la xaviesta » 10 apr 2019, 20:53

Push, pull, leg day, odmor.
Ma ne znam, nema neki strogi plan. Osluškujuem tijelo, nekad toliko razbijem leđa ili noge recimo da mi treba duže da se oporavim.
Don't hate what you don't understand.

Avatar
samoposmatram
Postovi: 3073
Pridružen/a: 20 nov 2013, 15:11
Kontakt:

PostPostao/la samoposmatram » 10 apr 2019, 21:44

Istrosio sam zglobove do mjere, gdje ih osjetim na promjenu vremena. Zato treniram standardno 12 u prvom setu sa malim pauzama >1 minut u cetri seta, gdje rep opada. Cardio obavljam trcanjem intervala izmedju 2 km i 100 m. Nema se vremena kao prije. Pauze su mi duze, ali zato veci cejf pri svakom treningu.
Sami sebi dovoljni, nikom drugom povoljni, ideološki pogubljeni, nepristojni čak i vulgarni
puni mržnje prema svakom, koji isto ne misli

to smo mi forumasi

Avatar
rio_Ferdy88
Moderator
Postovi: 33799
Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
Lokacija: Tamni Vilajet
Kontakt:

PostPostao/la rio_Ferdy88 » 11 apr 2019, 08:50

Lord44 WroteColonUglavnom kompleksne vjezbe radim 5x5 osim mrtvog...njega samo jednu radnu seriju.Ostale vjezbe u 8-12-15 ponavljanja....kako kad. :D

Zašto samo jedna serija na mrtvom :)

Ja idem obično 4, krenem od 60 pa idem do 100 (6 puta) ili 120 al jedno ili dva dizanja.

Isto i čučanj, obično 4-5 serija, do 100 kg.
Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..

Avatar
Orton
Postovi: 1289
Pridružen/a: 09 feb 2015, 13:02
Kontakt:

PostPostao/la Orton » 11 apr 2019, 09:51

Ja sam počeo sa treningom prije neka 4 mjeseca, prije toga sam uvijek "trenirao" mjesec dana i onda preskočis jedan trenining i nakon toga naravno ne kreneš opet.
Ovo je prvi put da ozbiljnije radim.

Za početak se nisam upisao u teretanu nego sam kupio za kućni trening nekih 70 kila trgova, dugu šipku, dvije bucice i klupu na kojoj možeš raditi kosi benc i noge.

Trening se sastojao od slijedećih vježbi
Cucnjevi
Dizanje na bencu
Mrtvo dizanje
Veslanje sa dugom sipkom
Military press
Biceps curls

Ja sam klasični primjer onog što nazivaju skinny fat
Sa tegovima sam i ishranu promijenio na low carb varijantu jer mi je nekako najbolje odgovarala,najlakse mi se bilo odvojiti od ugljikohidrata.
Svo ovo vrijeme sam u kalorijskom deficitu.
Od preparata koristim whey ali više da od njega pravim nesto slatko nego da bi nakucao bjelančevine za taj dan, pored toga još riblje ulje u kapsulama.

Još ovaj mjesec ću ostati kući trenirati i onda teretana.
Lagano mi ponestaje tegova kući a i volio bih i neke nove vježbe isprobati koje kući ne mogu uraditi.

Avatar
anonymousHD
Postovi: 7529
Pridružen/a: 05 nov 2010, 09:56
Lokacija: 72000, Bistua Nova, BiH
Kontakt:

PostPostao/la anonymousHD » 11 apr 2019, 11:48

Moj savjet je manje težine, polako radit, pravilna forma, pravilno disanje i biće bolji rezultati nego kod ovih što trpaju i rade nepravilno. Samo treba izbacit i glave ono "faca sam ako dignem najviše".


Natrag na “Fitness & Bodybuilding”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.