Mercedes je pravio amaterske greske jer su nakon skoro desetljeca naletili na ozbiljan otpor. Konsolidovali su se, povecali straight line speed, uzeli na tu foru par utrka. RB se pozali na regularnost, ljudi ih ubiju u Kataru na njihovom polju(downforce) i dokazu da imaju rjesenja na vise polja, a ne samo u raw power pogonske jedinice.
U zadnjih 6 trka, RB jedino sto je uradio je konstantno dovodio u pitanje ispravnost bolida i ulazenje u neke konflikte van staze. Max je debil, ali ga postujem jer ne odustaje od svog principa. Milion % sam siguran da bi se u zadnjoj krivini namjerno zakucao u Hamiltona, iako zna da ce dobit kaznu, samo da ga ovaj ne prodje. Takav lik. Neko ce reci vozac, neko ce reci kreten. Ja sam medju ovim drugim, ali savrseno dobro razumijem i razloge simpatija ovih prvih. Na sve to dodas da mu je protivnik Hamilton, pa dobije jos makar toliko simpatizera samo na osnovu te cinjenice.
Cinjenica da nisu kontrirali Mercedesov potez mijenjanja motora, makar u sljedecoj utrci je bila kriminalna odluka. Osim sto gube na performansama, nesto sitnije od Mercedesovog motora(Honda gubi 1.2% dok je Mercedes na skoro 2.0%), dovode u pitanje i zavrsetak utrke i plesu na granici DNFa. Lomit ce ICE tokom cijelog vikenda sad, kako bi nasli svaki milimetar staze i imali 2 vozaca u top 3, a motor ko zna u kakvom je stanju.
Ako ga zamijene u ADu, tu ce im bit i kraj. Lewis mora bit samo u bodovima ispred Maxa za osmu titulu, a ne vjerujem da ce mu se sklanjat Leclerc, Sainz i Norris, a ni Valteri, pogotovo ova zadnja dvojica.“An engine change is not planned in Saudi Arabia at the moment,” Marko said to F1-Insider. “If it is, it will come in Abu Dhabi.”