Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
Vaših top 10 najboljih filmova koje ste pregledali ?
Moja lista
1. Interstellar (2014) IMDb Ratings: 8.6/10 from 795,800 users
2. The Wolf of Wall Street (2013) IMDb Ratings: 8.2/10 from 685,281 users
3. Law Abiding Citizen (2009) IMDb Ratings: 7.4/10 from 206,388 users
4. Shutter Island (2010) IMDb Ratings: 8.1/10 from 715,544 users
5. Snatch. (2000) IMDb Ratings: 8.3/10 from 562,775 users
6. Brothers (2009) IMDb Ratings: 7.1/10 from 83,934 users
7. Prestige (2006) IMDb Ratings: 8.5/10 from 777,319 users
8. Inception (2010) IMDb Ratings: 8.8/10 from 1,351,533 users
9. Dallas Buyers club (2013) IMDb Ratings: 8.0/10 from 298,116 users
10. Memento (2000) IMDb Ratings: 8.5/10 from 790,660 users
od 10, 4 filma su djelo Cristophera Nolana i to, Interstellar, Inception, Prestige i Memento. Poštovanje za Nolana
Di Caprio i McConaughey dominiraju sto se tice glumaca
PS. nisam zelio trilogije i dijelove filmova stavljati na listu, ne bi do top 100 zavrsili
Moja lista
1. Interstellar (2014) IMDb Ratings: 8.6/10 from 795,800 users
2. The Wolf of Wall Street (2013) IMDb Ratings: 8.2/10 from 685,281 users
3. Law Abiding Citizen (2009) IMDb Ratings: 7.4/10 from 206,388 users
4. Shutter Island (2010) IMDb Ratings: 8.1/10 from 715,544 users
5. Snatch. (2000) IMDb Ratings: 8.3/10 from 562,775 users
6. Brothers (2009) IMDb Ratings: 7.1/10 from 83,934 users
7. Prestige (2006) IMDb Ratings: 8.5/10 from 777,319 users
8. Inception (2010) IMDb Ratings: 8.8/10 from 1,351,533 users
9. Dallas Buyers club (2013) IMDb Ratings: 8.0/10 from 298,116 users
10. Memento (2000) IMDb Ratings: 8.5/10 from 790,660 users
od 10, 4 filma su djelo Cristophera Nolana i to, Interstellar, Inception, Prestige i Memento. Poštovanje za Nolana
Di Caprio i McConaughey dominiraju sto se tice glumaca
PS. nisam zelio trilogije i dijelove filmova stavljati na listu, ne bi do top 100 zavrsili
nasa noc traje danima
https://youtu.be/ufLtq-0Ue1g
https://youtu.be/ufLtq-0Ue1g
- NYKnicks Fan
- Postovi: 6106
- Pridružen/a: 05 jan 2011, 12:17
- Kontakt:
Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
1. Matrix I dio
2. Interstellar
3. The Wolf of Wall Street
4. Green mile
5. John Wick
6. The Martian
To je to
2. Interstellar
3. The Wolf of Wall Street
4. Green mile
5. John Wick
6. The Martian
To je to
Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
1. Most na rijeci Kwai
2. Schindlerova lista
3. Forrest Gump
4. Mistična rijeka
5. Dobar, loš, zao
6. Patch Adams
7. Maratonci trče počasni krug
8. Ko to tamo peva
9. Fargo
10. Amelie
Prva dva mjesta su apsolutna i njih ne diram i oni su gdje jesu, ovi ostali nisu vezani za određeni broj al su svakako među 10... ima ih još fantastičnih i dobrih, ali to je nekako to treba se i sjetiti i imena i svega..
sad se sjeti koji mi je još odličan film... glumi dustin hofman i tom cruise, ali ne mogu se sjetiti ime filma...o autizmu je riječ... jebga
2. Schindlerova lista
3. Forrest Gump
4. Mistična rijeka
5. Dobar, loš, zao
6. Patch Adams
7. Maratonci trče počasni krug
8. Ko to tamo peva
9. Fargo
10. Amelie
Prva dva mjesta su apsolutna i njih ne diram i oni su gdje jesu, ovi ostali nisu vezani za određeni broj al su svakako među 10... ima ih još fantastičnih i dobrih, ali to je nekako to treba se i sjetiti i imena i svega..
sad se sjeti koji mi je još odličan film... glumi dustin hofman i tom cruise, ali ne mogu se sjetiti ime filma...o autizmu je riječ... jebga
"Stvarna veličina kluba ne mjeri se trenutnim rezultatima, trofejima ili novcem, nego time koliko ga ljudi doživljava kao svoj – kao nešto bitno u svojim životima"
Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
Rain Mandubrava je napisao/la: sad se sjeti koji mi je još odličan film... glumi dustin hofman i tom cruise, ali ne mogu se sjetiti ime filma...o autizmu je riječ... jebga
.... nekad bol, nikad strah, nekad muk.....
Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
a šta bi ja bez tebe?Tribalian je napisao/la:Rain Mandubrava je napisao/la: sad se sjeti koji mi je još odličan film... glumi dustin hofman i tom cruise, ali ne mogu se sjetiti ime filma...o autizmu je riječ... jebga
jest, Kišni čovjek, rainman...
"Stvarna veličina kluba ne mjeri se trenutnim rezultatima, trofejima ili novcem, nego time koliko ga ljudi doživljava kao svoj – kao nešto bitno u svojim životima"
Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
A nista Bio si u onoj situaciji kad ti je zatrebao neko trezan.dubrava je napisao/la:
a šta bi ja bez tebe?
.... nekad bol, nikad strah, nekad muk.....
Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
1. The Dark Knight
Ostali su nebitni.
Ostali su nebitni.
Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
nemoguce je to izabrati,krenuo sam i kad sam sastavio spisak od dvadesetak filmova stao,ne mogu se odluciti koji film izbaciti sa spiska
- JohnCleese
- Postovi: 5723
- Pridružen/a: 02 sep 2015, 09:52
- Lokacija: zemlja "ciganska"
- Kontakt:
Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
Nemoguce je biti tako sazet a opet tacan da se izabere 10. Predlazem da svako da film, dva ili koliko vec najboljih po njemu ali iz jedne ili dvije bramse odnosno kategorije koje najvise preferira. Evo primjer iz kategorije western po meni je daleko najjaci film: ONCE UPON TIME IN THE WEST
Nije problem u slijepim vođama, problem je u slijepim sljedbenicima.
Svabo je to...
Svabo je to...
Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
Gledam ovu temu i ne mogu da se odlučim šta je besmislenije.To što pored funkcionalnih očiju otvarač teme ne vidi da postoji tema namjenjena za filmove i kinematografiju, ili sam izbor filmova.
Za medalje ste.
Za medalje ste.
Re: RE: Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
John Wick yebem ti hljebFustang je napisao/la:Gledam ovu temu i ne mogu da se odlučim šta je besmislenije.To što pored funkcionalnih očiju otvarač teme ne vidi da postoji tema namjenjena za filmove i kinematografiju, ili sam izbor filmova.
Za medalje ste.
Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
Fustang je napisao/la:Gledam ovu temu i ne mogu da se odlučim šta je besmislenije.To što pored funkcionalnih očiju otvarač teme ne vidi da postoji tema namjenjena za filmove i kinematografiju, ili sam izbor filmova.
Za medalje ste.
- Otvarac teme je htio UKRATKO da se izabere 10 najboljih, ujedno kao i preporuka drugima.
- Otvarac teme vidi temu koja je namjenjena za filmove i kinematografiju, a isto tako i vidi da na toj temi ima 1600+ stranica.
Za medalje si
nasa noc traje danima
https://youtu.be/ufLtq-0Ue1g
https://youtu.be/ufLtq-0Ue1g
Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
Ajde ako ništa dobra tema za nasmijati se, za to ti se može dati pljus.
Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
1. Casablanca (1942)
2. Citizen Kane (1941)
3. The Shawshank Redemption (1994)
4. 12 Angry Men (1957)
Inaf.
2. Citizen Kane (1941)
3. The Shawshank Redemption (1994)
4. 12 Angry Men (1957)
Inaf.
Ako u selo dođe bog kog seljaci nisu na vlastitim kolima dovukli, oguliće ga i pojesti mu džigericu i meso i oglodati kosti. A njegove crvene krpe razapeće na slavolucima.
Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
1.The Godfather.
2.The Usual Suspects.
3.The Good, the Bad and the Ugly.
4.Unforgiven.
5.Terminator 2.
6.Alien.
7.Pulp Fiction.
8.Scarface.
9. Leon - The Professional.
10.Star Wars - The Empire Strikes Back.
Ima dosta kvalitetnih filmova i teško je ugurati sve na ovu listu al' eto,...
2.The Usual Suspects.
3.The Good, the Bad and the Ugly.
4.Unforgiven.
5.Terminator 2.
6.Alien.
7.Pulp Fiction.
8.Scarface.
9. Leon - The Professional.
10.Star Wars - The Empire Strikes Back.
Ima dosta kvalitetnih filmova i teško je ugurati sve na ovu listu al' eto,...
1974---1975---1976---2001---2013---2020
Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
bilo je tesko izabrati najbolje filmove po desetljecima kad smo birali prosle ili pretprosle godine,a kamoli ovo
Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
Ma nema sanse...filip13 je napisao/la:bilo je tesko izabrati najbolje filmove po desetljecima kad smo birali prosle ili pretprosle godine,a kamoli ovo
jedan devet čet'ri šest
željkan vazda mačić čest
željkan vazda mačić čest
Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
1.The Godfather
2.The Empire Strikes Back
3.Terminator 2
4. Goldfinger
5.Constantine
6.The Dark Knight
7.American History X
8.Predator
--------------------------
2.The Empire Strikes Back
3.Terminator 2
4. Goldfinger
5.Constantine
6.The Dark Knight
7.American History X
8.Predator
--------------------------
FK Željezničar
FC Bayern Munchen
Philadelphia 76ers--->#TrustTheProcess
DARIO ŠARIĆ----->ROY-- 2016/17
#CarloOut
FC Bayern Munchen
Philadelphia 76ers--->#TrustTheProcess
DARIO ŠARIĆ----->ROY-- 2016/17
#CarloOut
- moj uzor-S.G
- Postovi: 6239
- Pridružen/a: 03 avg 2011, 12:54
- Kontakt:
Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
The dark knight
Kad porastem bicu kengur
Inside man
Shawshank redemption
Remake-domaci film
Saving private ryan
Matrix
Green mile
American history x
Kad porastem bicu kengur
Inside man
Shawshank redemption
Remake-domaci film
Saving private ryan
Matrix
Green mile
American history x
Zauvijek u svojim srcima
brata cuva bordo armija
Istina za Vedrana!
brata cuva bordo armija
Istina za Vedrana!
Re: Top 10 najboljih filmova (po vasem izboru)
1. Empire of the Sun(1987)
2. The Matrix(1999)
3. The Prestige(2006)
4. American History X(1998)
5. Batman:The Dark Knight(2008)
6. Stalingrad(1993)
7. Fargo(1996)
8. K-Pax(2001)
9. Interstellar(2015)
10. Das Boot(1981)
2. The Matrix(1999)
3. The Prestige(2006)
4. American History X(1998)
5. Batman:The Dark Knight(2008)
6. Stalingrad(1993)
7. Fargo(1996)
8. K-Pax(2001)
9. Interstellar(2015)
10. Das Boot(1981)
Željezničar über alles!
DIRTY LEEDS UTD!
Slava Ukraïni!
DIRTY LEEDS UTD!
Slava Ukraïni!