Nažalost putnički prijevoz nije isplativ kad kondukter nikad ne bi marke uzeo i kad bi svaki vagon na svakoj liniji bio popunjen do zadnjeg mjesta. I to je slučaj i u Njemačkoj, a kamoli u BiH. Upravo za to služe subvencije od Vlade koju naša željeznica ne dobija osim u KS na relaciji Sarajevo - Pazarić.forgempp je napisao/la: ↑29 nov 2022, 21:02Pa kad je kondukteru draže da uzme marku i ne napiše kartu nego hljeba da se najede, i to se sami nude.
Niko da ih kontroliše, anarhija obična.
A uživancija se vozit vozom.
Kad je situacija već takva željeznica gleda da ima što manje putničkih linija da smanje gubitke i bukvalno su sad na zakonskom minimumu. Postoji minimum koliko linija moraju imat bez obzira na gubitke.
S druge strane, kondukterima se polako staje u kraj i vjeruj mi da su mnogi najebali, a oni što nisu polako oboljevaju od stresa. Nekad je to radno mjesto bila Ćaba sad već raja bježi od tog, kae samo možeš najebat
Drugi razlog lošeg prijevoza putnika je politika. Trebao je sad ići voz za Zagreb ali naravno Hrvatska traži nemoguće uslove i bez njih ne ide. Pa se dogodi da oni i kao popuste, a onda ovi iz ŽRS-a hoće da im ŽFBH plaća nerealne cijene za korištenje pruge itd.
Znam da će ti zvučat smiješno ali na ovim prostorima je naša željeznica definitivno najozbiljniji operater, a mjesta za napredak ima toliko da je smiješno pričat. No, skup je to sport.
Moja neka lična pretpostavka je da će za najdalje 10 godina dobar dio Željeznice bit privatizovan i samim tim ćemo imati bolju uslugu, ali nažalost i manje para jer država samo uzima od firme. Otud i toliki dugovi...