Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88,Donnie Darko

Avatar
Asteriks
Postovi: 8647
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 10 apr 2018, 10:58

Pogba WroteColonVolvo V40 D2/3/4 ili Golf 7?
Da ne idem u detalje, hatchback fazon treba biti, nesto mladje, 2015 i gore, dizel, potrosnja bitna je li, da ima snage, pretezno grad, ali i putovanja u zemlje regije, dovoljno prostora za trenutno 2, a sutra i djecica, troskovi odrzavanja naravno bitni. Razmatrao bih mozda i Merc B klasu. Vjerovatno bih uvezao iz GER. Otvoren za prijedloge slicnog profila.


Sedmica 1.6 TDI od 110 konja ti je vjerovatno najekonomicniji izbor. Taj 1.6 TDI (CR) je nastao iz veceg tj. 2.0 TDI CR, ima njegov mehanizam razvoda, naravno common rail ubrizgavanje, mozda i najmanju potrosnju dostupunu na trzistu a da je te snage.

Smanjenjem hoda klipa, dobilo se na trazenom broju obrtaja manje opterecenje samim tim mirniji rad. Strasna izolazcija buke i tu im malo ko moze parirati. Ubrzanje od 0 - 100 nekih 10 sec, sto msm da je tebi dovoljno.

S druge strane, glede sigurnosti u bilo kojoj klasi, Volvo postavlja standarde i iste kopiraju inzinjeri VW-a, Merca i ostalih. Jednostavno, aktivna/pasivna sigurnost, stabilnost, kvalitet karoserije, zaustavni put, masa asistenata pri voznji... znaci br. 1, ubjedljivo.

Medjutim, Svedjani su za manju kubikazu koristili motor 1.6 koji nije njihov, vec nastao u saradnji Forda i PSA grupacije, znaci fakticki je isti kao onaj iz Pezoa.

Ali, ako os cistokrvni motor Volva, onda moras traziti petocilindrasa (V5) 2.0 od 150 konja (pa gore). To ti je onaj D3, potrosnja premala a snage na pretek.

Glede odrzavanja ak uzmes Volvo 1.6, mal je skuplji, iako nemaju ni blizu servisnu mrezu kao VW, ali ovaj 2.0 D3, koji je bez obzira na sve moj favorit, onda ces morati posegnuti nesto dublje u dzep.

Interval velikog servisa sedmice 1.6 je 210 000 km a msm da je i kod Svedjana negdje u toj zoni.

Sad je na tebi, zelis li nenadjebivu sigurnost il isto tak fantasticnu sedmicu, koja ipak, u zavrsnoj ocjeni ne moze sa Volvom, barem meni ne, iako je tu masa parametara koja treba da se poklopi.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
VelaHavle
Postovi: 2730
Pridružen/a: 02 feb 2015, 12:41
Kontakt:

PostPostao/la VelaHavle » 11 apr 2018, 13:52

Slatke muke.

3mp0kn0r
Postovi: 23
Pridružen/a: 05 dec 2017, 16:17
Kontakt:

PostPostao/la 3mp0kn0r » 11 apr 2018, 15:09

Meni se Volvo prije više sviđao po dizajnu nego danas... prije bi uzeo B klasu nego V40

Avatar
VelaHavle
Postovi: 2730
Pridružen/a: 02 feb 2015, 12:41
Kontakt:

PostPostao/la VelaHavle » 11 apr 2018, 16:22

Sta bi?

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6890
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

PostPostao/la Papastathopoulos » 12 apr 2018, 21:11

Opet ja sa policom osiguranja :mrgreen:

Samo me zanima jedna stvar posto sam cuo od prijatelja to: da li se bonus od registracije prenosi i ako promijenis osiguranje ili vazi samo u istoj osiguravajucoj kuci ? meni je logicnije da se prenosi :)
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
Quinlan
Postovi: 3125
Pridružen/a: 26 sep 2016, 12:57
Kontakt:

PostPostao/la Quinlan » 12 apr 2018, 22:00

Papastathopoulos WroteColonOpet ja sa policom osiguranja :mrgreen:

Samo me zanima jedna stvar posto sam cuo od prijatelja to: da li se bonus od registracije prenosi i ako promijenis osiguranje ili vazi samo u istoj osiguravajucoj kuci ? meni je logicnije da se prenosi :)

Prenosi

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6890
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

PostPostao/la Papastathopoulos » 13 apr 2018, 18:26

Quinlan WroteColon
Papastathopoulos WroteColonOpet ja sa policom osiguranja :mrgreen:

Samo me zanima jedna stvar posto sam cuo od prijatelja to: da li se bonus od registracije prenosi i ako promijenis osiguranje ili vazi samo u istoj osiguravajucoj kuci ? meni je logicnije da se prenosi :)

Prenosi

Hvala :thumbup:
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
brzi21
Postovi: 1214
Pridružen/a: 14 jan 2010, 13:20
Kontakt:

PostPostao/la brzi21 » 13 apr 2018, 19:40

Znam da nisu ista klasa vozila, ali zanima me misljenje vase, sta je bolje Passat 1.9, 2007g ili Audi a3 2.0, 2006? Prvi ima manuelni mjenjac, manje kw ima (77) a drugi je automatic, 103kw.

Cijena je identicna. I da naglasim, nisam konstantno u autu, vozim ne bas cesto i ne prelazim ogroman broj kilometara.

Avatar
VelaHavle
Postovi: 2730
Pridružen/a: 02 feb 2015, 12:41
Kontakt:

PostPostao/la VelaHavle » 14 apr 2018, 09:39

Ja bih izabrao limuzinu ali to sam ipak samo ja.

Avatar
SMR187
Postovi: 748
Pridružen/a: 12 dec 2017, 21:29
Lokacija: Gradačac
Kontakt:

PostPostao/la SMR187 » 14 apr 2018, 13:39

brzi21 WroteColonZnam da nisu ista klasa vozila, ali zanima me misljenje vase, sta je bolje Passat 1.9, 2007g ili Audi a3 2.0, 2006? Prvi ima manuelni mjenjac, manje kw ima (77) a drugi je automatic, 103kw.

Cijena je identicna. I da naglasim, nisam konstantno u autu, vozim ne bas cesto i ne prelazim ogroman broj kilometara.

Ja bas volim A3, ali bi da sebi biram prije izabrao passata.
1,9 caba motor, sto bi rekli :D meni licno manuelni mjenjac drazi od automatika. Mladji.. i mislim da ces i na registraciji kod passata ustedit
+ sto su mi limuzine gotivnije od malog auta (pretpostavljam da je limuzina u pitanju, ne karavan)
#NKZ
#MUFC
****************
ЯΣD OR DΣΔD

Avatar
harden
Postovi: 3506
Pridružen/a: 20 avg 2015, 00:17
Lokacija: Bihać City
Kontakt:

PostPostao/la harden » 14 apr 2018, 16:17

Ja bih uzeo Passata, da sam na tvom mjestu.

Avatar
R32
Postovi: 2792
Pridružen/a: 07 apr 2014, 10:08
Kontakt:

PostPostao/la R32 » 14 apr 2018, 17:14

Passat, jer ima sve prednosti.
Mia San Mia

Avatar
BeSha1992
Postovi: 956
Pridružen/a: 23 maj 2012, 21:20
Kontakt:

PostPostao/la BeSha1992 » 15 apr 2018, 00:23

brzi21 WroteColonZnam da nisu ista klasa vozila, ali zanima me misljenje vase, sta je bolje Passat 1.9, 2007g ili Audi a3 2.0, 2006? Prvi ima manuelni mjenjac, manje kw ima (77) a drugi je automatic, 103kw.

Cijena je identicna. I da naglasim, nisam konstantno u autu, vozim ne bas cesto i ne prelazim ogroman broj kilometara.


Drug meni je prvo auto Passat b6 sve te karakteristike sto si napis'o, ako te zanima napisat cu i cijenu, evo 2 godine vozim, uradio mali i veliki servis, jedini problem sto sam im'o je kvar senzora za elektronsko kljucanje, 300KM u Kiseljaku napravio u Asi trazili 1600.. Trenutno nemam zalbi, i necu sigurno mijenjati jos 4 5 godina,ako bude ovako slus'o... Stari voza Golfa 6, ne bih ga ni poredio s ovim...
BITI SRCEM VEZAN U TOME LEZI SNAGA...
Visca Barca...

Avatar
Asteriks
Postovi: 8647
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 15 apr 2018, 10:53

brzi21 WroteColonZnam da nisu ista klasa vozila, ali zanima me misljenje vase, sta je bolje Passat 1.9, 2007g ili Audi a3 2.0, 2006? Prvi ima manuelni mjenjac, manje kw ima (77) a drugi je automatic, 103kw.

Cijena je identicna. I da naglasim, nisam konstantno u autu, vozim ne bas cesto i ne prelazim ogroman broj kilometara.


2.0 TDI oznake BKD imao je problem glave cilindra.

Naravno, uz pravilno servisiranje i odrzavanje moze pofino prec, ali isto tako nije rijetkost da dolazi do pucanja glave motora, pogotov u BIH, gdje se kupuju primjerci od 250k (+ X vracenih) pa gore.

Kasnije su novim intervencijama te CR ubrizgavanjem dobili zvjer, nakon 2008.

O Passatu 1.9 tdi nema potrebe nesto vise pisati kada je skoro sve receno. Samo provjeri prednji trap jer je msm aluminijski (za b5 sam siguran) a onda moras mijenjati sve u kompletu, tj. lafete sa kuglama... Al svakako velika preporuka.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
brzi21
Postovi: 1214
Pridružen/a: 14 jan 2010, 13:20
Kontakt:

PostPostao/la brzi21 » 15 apr 2018, 14:21

I ja sam sam davao prednost Passatu, al rekoh da i ovdje vidim sta vi mislite. Hvala na savjetima momci

Avatar
MirsoNi
Postovi: 1211
Pridružen/a: 11 jul 2012, 22:04
Kontakt:

PostPostao/la MirsoNi » 15 apr 2018, 19:07

Imam jedno pitanje vezano za navigaciju u automobilu. Imam ugrađen tablet i kada sam kupio auto imao sam opciju da koristim navigaciju ono trial možda mjesec dana bez internet konekcije, mislim da se aplikacija zove NAVIGON. Eh interesuje me postoji li način da se krekuje ta aplikacija da je i dalje mogu koristiti bez internet konekcije (ukoliko postoji, na koji način to da uradim). Uglavnom sad kad uđem u aplikaciju piše mi ovako:

slika
slika


Ili ukoliko ima neko neki prijedlog za drugu aplikaciju navigacije, pošto imam pristup play store-u na tabletu.
Klasa Radnička 1921 !

Avatar
R32
Postovi: 2792
Pridružen/a: 07 apr 2014, 10:08
Kontakt:

PostPostao/la R32 » 15 apr 2018, 20:42

Here wego
Skines drzave koje ti trebaju, i koristis bez interneta.
Ujedno se ugradjuje i u Mercedese, Bmw, Audi...
Mia San Mia

Avatar
RZ88Adnan
Postovi: 1863
Pridružen/a: 15 mar 2016, 18:16
Kontakt:

PostPostao/la RZ88Adnan » 15 apr 2018, 23:33

....
Zadnja izmjena: RZ88Adnan, dana/u 18 apr 2018, 13:23, ukupno mijenjano 1 put.
The name Čelik means "Steel" in Bosnian and it symbolizes the strength and power of the club and the city since Zenica is an industrial city well known in this part of Europe.

Avatar
Pogba
Postovi: 8697
Pridružen/a: 31 okt 2012, 11:03
Kontakt:

PostPostao/la Pogba » 16 apr 2018, 11:17

Asteriks WroteColon.....

Hvala za ove info. Respekt za poznavanje materije. Šta misliš je li masa auta "problem"? Čitam da je 1,5 t previše za ovo auto. Potrošnja je čak i za ovu masu više nego ok. Također, gledam malo i nazad sjedišta nazad, prostor za noge je ok, ali za više ljude je možda problem jer je "head space" onako, prosječan obzirom da krov ima pad. Također i 335 l prtljažnik je onako, kažu ispodprosječan te da se moglo ići na više. Stičem dojam da su mogli bolje iskoristii prostor nazad obzirom da ovo nije tako malo auto. Ali ovo su sve finese. Definitivno bih išao na D3 varijantu. Šta misliš bez koje dodatne opreme ne bih smio, znam da je to do mene kao korisnika, ali nemam neko iskustvo sa "boljim" autima, svakako bih uzeo navigaciju, parking senzore, tempomat, led svjetla, grijanje sjedišta, i sl..
"Pravi džentlmen nikad ne napušta svoju damu" A. Del Piero
░▌J▐▌U▐▌V▐▌E▐▌N▐▌T▐▌U▐▌S▐░
Shut up, go home and improve! -Gigi Buffon

Avatar
Asteriks
Postovi: 8647
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 16 apr 2018, 15:17

Potrosnja ovog V40 je itekak niska, bez obzira na masu, bilo da se radi o 1.6 ili originalnim motorima Volva 2.0 (150 KS), jer su strasno podeseni. Iako generalno - masa, aerodinamika i snaga su kljucni faktori iste uz konfiguraciju motora.

Navedena masa utice na (među)ubrzanje, pogotov kad nemas dovoljno snage a to se osjeti na kubikazi 1600 (115 konja).

Pa ces vidit razliku 2.0 (150) i gore pomenutog, gdje ovaj D3 brzi za 2.5 sec ili ak os detaljnije, stize za 9.6 sec do 100 km/h.

Svedjani su bogati opremom, koja mora biti temeljna u svim novijim modelima. U rangu oko 16000 eura (+/-) dobijes (bi trebao dobiti) - parking asistent, navigacija, grijanje sjedista, naravno zadnja kamera, milion onih sigurnosnih caka City Saftey System, SIPS (zastita bocnog udara) pa DSTC il kontrola mehanizma upravljnja, asistent kocenja, el blokada motora, pomoc pri kretanju uzbrdo, specijalna zastita kraljeznice, tempomat,...

Onda od dodatne imas - seznor za kisu i jos neki dodaci enterijera a cak sam gledao i asistent prepoznavanja saobracajnih znakova, tacnije glasovno tumacenje, kontrola pritiska guma itd.

Na ovim njemackih stranicama to je u opisu pod nazivom ausstattung i a onda sve rastumacis sta te sljeduje.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.


Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.