Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88,Donnie Darko

Avatar
Asteriks
Postovi: 9191
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 12 jun 2018, 18:29

Ne znam jarane, ko te navrati na te Fiate, ja sam se naslusao prica od ljudi da se to kvari haos,


Sto se Astre tiče, dovoljno je reći Made in Germany, heh, mozda zvuci otrcano, samo vjeruj mi da je tako, posebno ne znam kojeg modela trazis, njih ima dosta sa japanskim Isuzu motorom, tacnije mislim da su poslije 1999 godine sve astre sa Isuzu motorom, neke Corse, Merive, itd, malo bubam, samo ne znam koji model Astre te interesuje, iz koje godine, meni su sve Astre top auta.


:lol:

Znas li, legendo da Opel Astra H koristi Fijatove motore. Znaci 1.9 CDTI ti je Fijatov 1.9 JTD, koji je uzgred receno prvi dizelas sa common rail ubrizagavnjem. Znaci Fijat je razvio tu tehnologiju koju sada koriste svi dizeli. Dalje, Astra 1.3 CTDI ti je Fijatov 1.3 multijet, koji se koristi i u super pouzdanoj Opel Corsi, samo sto ga Opel koristi pod nazivom CDTI.

Ti motori nemaju hronicnih problema, jedino ces u kod ovih JTD nakon duzeg intervala zamjeniti semering bregaste.

Sve probleme elektro prirode su rijesili opozivima tamo do 2002. Nije to onaj stari Fijat, raga od auta. Naravno, ovjes jest osjetljiviji kod nekih modela, al sve se da prekontrolisati i zavisi sta kupis za koji teren. Neces voziti Punta po makadamu.

volio bi kolega Asteriks da pojasnis to malo, kako su osjetljiva na goriva, sta je to tacno sto im smeta


Jednostavno dizne Peugeota su osjetljivije na lose gorivo od nekih drugih modela. To ce ti reci svaki veci profesionalac.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
SMR187
Postovi: 1642
Pridružen/a: 12 dec 2017, 21:29
Lokacija: ♥ Gʀɑɖɑĉɑc ♥
Kontakt:

PostPostao/la SMR187 » 12 jun 2018, 19:41

Cuj made in germany, zar opela nisu kupili francuzi
♥ Manchester United Football Club ♥

Avatar
Saurman
Postovi: 20062
Pridružen/a: 22 avg 2009, 20:08
Lokacija: Alpha Centauri
Kontakt:

PostPostao/la Saurman » 12 jun 2018, 23:05

Francuzi smeće bili i ostali dodao bi i onaj raspad iz Italije poput Alfe Romeo.
1974---1975---1976---2001---2013

Avatar
alan_kardec
Postovi: 12033
Pridružen/a: 19 jul 2008, 11:19
Lokacija: Medellín, Colombia
Kontakt:

PostPostao/la alan_kardec » 12 jun 2018, 23:11

semcho WroteColon
alan_kardec WroteColonveć neko vrijeme kontam da prodam stila, dodam još 4-5 hiljada i kupim nešto mlađe al sa četvera vrata. Nešto se kontam između fiat bravo (isto 1.9 jtd motor kao i kod stila) ili astru da uzmem, al o njoj neam pojma ništa, osim da mi se sviđa vizuelno. pa kakve su ove astre, kako su se pokazale, cijene dijelova...

Ne znam jarane, ko te navrati na te Fiate, ja sam se naslusao prica od ljudi da se to kvari haos, bas ti modeli Bravo i Brava, hajd ovaj Punto je bas popularan model, za njega ne znam, Stilo ne znam, eto imas ga, reci sam, uglavnom cuo sam da su kvarljiva auta. Imam kolegu mehanicara, koji kaze da mu je komsija kupio Bravo, stvarno je bio redovan jedno vrijeme, sad ne znam. Sto se Astre tiče, dovoljno je reći Made in Germany, heh, mozda zvuci otrcano, samo vjeruj mi da je tako, posebno ne znam kojeg modela trazis, njih ima dosta sa japanskim Isuzu motorom, tacnije mislim da su poslije 1999 godine sve astre sa Isuzu motorom, neke Corse, Merive, itd, malo bubam, samo ne znam koji model Astre te interesuje, iz koje godine, meni su sve Astre top auta.



ma nije me niko navraćao ni na šta samo sam pokupio iskustva ljudi koji su vozili ili voze stilo 1.9 jtd, 85 kw. S kim god sam razgovarao, ljudi za to auto sipaju riječi hvale. Odlučim se da ga kupim i nisam se pokajao sekunde jedne. Skoro 3 godine ga vozam i nikad jednog jedinog problema nisam imao sa njim, a išao sam i na more i za Bg i ovamo na neke bliže relacije po BiH. Nikakav kvar, ništa. Redovno radi servise, sipaj i vozi. Mane su mu limarija i elektronika koja je kod mlađih godišta stila (2003, 2004) navodno dosta bolje riješena. Do nekih 5000 ili 5500 maraka, za te pare ovo je odličan auto i preporučujem ga svima.
E stilo benzinac 1.6, je kažu golemo smeće od auta pa možda na osnovu njega raja izvodi neke zaključke i generališe.

A konkretno me zanimaju ove astre 2004. pa naviše.
RIP Adis Selmanović

Severna strana i puna Marakana nosiće me s'tobom do kraja života

Avatar
Ferdo
Postovi: 1297
Pridružen/a: 01 sep 2017, 17:57

PostPostao/la Ferdo » 13 jun 2018, 01:28

Saurman WroteColonFrancuzi smeće bili i ostali dodao bi i onaj raspad iz Italije poput Alfe Romeo.


Peugeot smeće? :lol: :lol: :lol:

Mora da je 308-ica smeće :lol: :lol: :lol:

slika

slika

slika

slika

slika

slika

slika

slika

slika

Avatar
BosnianKingdom
Postovi: 2781
Pridružen/a: 13 jun 2015, 10:41
Kontakt:

PostPostao/la BosnianKingdom » 13 jun 2018, 02:16

Semcho ima li ljudino ista osim njemacke? Meni je svako auto dobro i svako auto ima svojih vrlina i mana. Ljudi uzimaju ono auto u zavisnosti od licnih potreba. Svedska, japanska, italijanska, njemacka, francuska auta, sve su to ekstra auta cim zadovoljavaju veci dio trzista.

Pezo 2012+ godista rade vrhunski posao.
Sabrine mi moje!

Avatar
Asteriks
Postovi: 9191
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 13 jun 2018, 08:27

Saurman WroteColonFrancuzi smeće bili i ostali dodao bi i onaj raspad iz Italije poput Alfe Romeo.


Nemos biti smece kada se npr. tvoji motori koriste u velikom broju drugih modela.

Uzmi Britaniju, stanovnistvo strasno probirljivo, prejaka servisna mreza i dosta agencija koje testiraju sve moguce komponete jednog auta. U takvim uvjetima, Fiesta je najprodavaniji model. Ali znas li da je taj motor Fieste 1.6 TDCI ustvari uzet od Francuza? To je onaj 1.6 HDI.

Taj isti su koristili i Volvo S40, V50 te i sam Mini.

Peugeot 208 se dobro probio na tom trzistu, a generalno marka koja se odlicno prodaje po Evropi.

Peugeot 308 odlican, evropski auto godine 2014... Msm ne treba sve nagrade uzimati zdravo za gotovo, ali ovdje se radi o kontinuitetu odlicne prodaje i priznanja.

Dalje, slavni Mercedes C koristi motor Renaulta 1.6 dci...

Sigurno da motor nije jedina komponenta, ali krenes redom - osovina, amortzeri, lafete, kvalitet karoserije, peciznost/izdrzljivost transmisije, pa potrosnja... i vidit ces da nema govora o smecu. Sad, cijeli dojam nije top klasa ali...

Onda, ne mozemo pogaziti istoriju i legendarni Pezo 205 (kojeg ces mozda i danas vidit u svom gradu) i jos masu odlicnih primjeraka.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
madridist
Postovi: 10435
Pridružen/a: 13 jul 2011, 13:58
Lokacija: foggy dew
Kontakt:

PostPostao/la madridist » 13 jun 2018, 09:09

Saurman WroteColonFrancuzi smeće bili i ostali dodao bi i onaj raspad iz Italije poput Alfe Romeo.

"My man" onako kako to Denzel Washington kaze...
“We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.”
Chico Felipe Cayetano Lopez Martinez y Gonzales
Don Alfredo Di Stefano

Avatar
Saurman
Postovi: 20062
Pridružen/a: 22 avg 2009, 20:08
Lokacija: Alpha Centauri
Kontakt:

PostPostao/la Saurman » 13 jun 2018, 10:04

Ferdo WroteColon
Saurman WroteColonFrancuzi smeće bili i ostali dodao bi i onaj raspad iz Italije poput Alfe Romeo.


Peugeot smeće? :lol: :lol: :lol:

Mora da je 308-ica smeće :lol: :lol: :lol:


Naravno da jesu, nimalo jefitno za održavanje a kvarljiva roba.Cijene ovih vozila dosta govore polovnjaci od 2010-2012 se mogu naći za 9-10 000 KM.


Asteriks WroteColonalje, slavni Mercedes C koristi motor Renaulta 1.6 dci...


Ovo je tuga na šta je spao slavni Mercedes, kupiš mečku otvoriš haubu a ispod Renault. :roll:


Asteriks WroteColonPeugeot 308 odlican, evropski auto godine 2014...


Za 308 su inžinjeri iz BMW-a pomagali na razvoju benzinskih motora a vjerovatno je ta saradnja bila i šira.
1974---1975---1976---2001---2013

Avatar
Asteriks
Postovi: 9191
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 13 jun 2018, 10:42

Svi saradjuju. Istina Merc si ne smije dozvoliti slicne "ispade" ali ovaj 1.6 dci je toliko dobar, da je nevjerovatno.

Recemo inzinjeri Renaulta su one spiceve bregaste presvukli materijalom otpornim na habanje. Dalje, ugradili celicne klipove, koji se moraju specijalno hladiti ali zato, kada je temperatura optimalna, imas manje trenje i nepoderivost.

Onda, dizelasi ev npr. 307-ice su imali problema do refresha pa mal i poslije toga, ali je na 308-ici uradjen vrhunski posao. 1.6 HDI bio je, na skali od 1 - 10 neka 6.5, onaj stariji ali je ovaj novi od 2010. sa 8 ventila vrhunska izvedba i moze oci u oci pa i iznad motora 1.6 TDI. Ako je bilo pomoci, onda od inzinjera Forda, ali glavni kolac pripada PSA grupaciji.

Razlog niske cijene je brend uz ostale stvari. Ne mozes izbiti legendarni status VW-a, kako na Balkanu tako i na globalnoj razini, kao sto tesko neko moze nadomjestiti dvicu ili 1.9 TDI. Medjutim, autoindustrija se razvija, i tu ko prati trendove, moze vidit razlicite amplitude po razlicitim intervalima.

Zelim reci, nemas dokaza da su Francuzi smece, nisu preskupi za odrzavanje, cak nisu ni skupi a roba nije kvarljiva.

Eo ti npr. gradski segment Renalut Clio 1.5 dci. Znas ko ga vozi, jaran mi koji se fakticki usarvsio na VW-u (glavni autoelektricar u firmi), vozi ga moj majstor u Konjicu, te dosta strucnih ljudi glede mehanike itd. Motor Renaulta 1.9 dci, npr. Megane, odlican, bilo da su u pitanju rezervni dijelovi, pouzdanost i vrlo dobar materijal karoserije te njena cvrstoca.

Da ne duljim, sto je bilo problema, a bilo je, rijeseno je u dva maha. Prvo do 2003. na pojedinim Francuzima a onda skoro definitivno do 2005. godine. Kada dublje udjes u tematiku, sigurno neces naci valjan argument protiv ovih modela.

Najteze je razbiti predrasude jer, ako ti nesto jednom nije valjalo, to ces baltiti onoliko vremena dok ne prevazidje tvoja ocekivanja, koja su veca neg za neke, druge stvari.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
R32
Postovi: 2879
Pridružen/a: 07 apr 2014, 10:08
Kontakt:

PostPostao/la R32 » 13 jun 2018, 14:05

Asteriks WroteColonDa ne duljim, sto je bilo problema, a bilo je, rijeseno je u dva maha. Prvo do 2003. na pojedinim Francuzima a onda skoro definitivno do 2005. godine.


A otprilike je tu negdje nasa prosjecna kupovna moc :mrgreen:
Mia San Mia

Avatar
Ferdo
Postovi: 1297
Pridružen/a: 01 sep 2017, 17:57

PostPostao/la Ferdo » 13 jun 2018, 14:16

Saurman WroteColon
Ferdo WroteColon
Saurman WroteColonFrancuzi smeće bili i ostali dodao bi i onaj raspad iz Italije poput Alfe Romeo.


Peugeot smeće? :lol: :lol: :lol:

Mora da je 308-ica smeće :lol: :lol: :lol:


Naravno da jesu, nimalo jefitno za održavanje a kvarljiva roba.Cijene ovih vozila dosta govore polovnjaci od 2010-2012 se mogu naći za 9-10 000 KM.


Asteriks WroteColonalje, slavni Mercedes C koristi motor Renaulta 1.6 dci...


Ovo je tuga na šta je spao slavni Mercedes, kupiš mečku otvoriš haubu a ispod Renault. :roll:


Asteriks WroteColonPeugeot 308 odlican, evropski auto godine 2014...


Za 308 su inžinjeri iz BMW-a pomagali na razvoju benzinskih motora a vjerovatno je ta saradnja bila i šira.


1. E pa hvala višoj sili pa postoji nešto što se zove "crno na bijelom" i što postoje ljudi koji prate pouzdanost modela, a ne da svak kako mu se ćefne napiše "smeće koje se kvari". Znači 308 iznadprosječno kotira kao pouzdan automobil:

https://www.reliabilityindex.com/reviews/view/98906269
https://www.reliabilityindex.com/reliability/search/273

I marka Peugeot koja se nalazi na 13. mjestu od 40 brandova autoproizvođača, time se Peugeot našao po pouzdanosti ispred razvikanih Japanaca Subarua (18.), Mitsubishija (22.), premium Šveda Volva (23.), razvikanog VW-a (25.), te svete trojke Mercedes, BMW, Audi (30., 31., 34.). Reliability index se zasniva na višegodišnjoj opservaciji. I onda dođe Bošnjo i kaže "Francuz kvarljivo smeće".

https://www.reliabilityindex.com/manufacturer

2. Benzinac kojeg je BMW razvio za Peugeot se nije pokazao koliko je bio razvikan, čak šta više HDI dizelaši koje razvija sam Peugeot u okviru svoje PSA korporacije (gdje spadaju Peugeot, Opel, Citroen i DS) su među najboljim i najpouzdanijim motorima na svijetu.

Avatar
Asteriks
Postovi: 9191
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 13 jun 2018, 15:22

Nemos na osnovu ovog il onog posmatranja tek tako sastavljati liste pouzdanosti, jer to je dosta kompleksan pojam.

Gleda se nekoliko kategorija, auta sa trake do 5 godina starosti te ona do 10 i vise i tu se sumira stanje nekog brenda.

Prati se nekoliko intervala, pa npr. 50k, 100k, onda tam veliki servis, poslije tog servisa do preko 300k.

Dalje, uzima se uzorak vise testiranja pocev od onih izvjestaja vozaca o kvarovima za neke agencije, preko agencija visokog kredibliliteta do servisa koji su umrezeni na vecem prostoru.

Lokalno, vaznu ulogu igraju veci autootpadi jer su stalnom kontaktu bilo za nabavku djelova redovih malih/velikih servisa il u pogledu iznenadnih kvarova i, ovo je skoro pa sigurno, takvi ljudi su najupuceniji u desavanja po opcinama i kantonu.

Tek nakon tih opseznih proracuna moze se raci kako je npr. Volvo XC60 strasno pouzdan. Dalje, zna se kada je za nekih 5 il 10 godina refresovao tu verziju, sta se poboljsalo, jel bilo kakvih hornicnih bojki...

Znaci Volvo, Mercedes C i E klase, BMW, Audi,.. pa Golf 6 i 7 su klasa za sebe. Nece jedan Peugeot 308 nadvisiti npr. sedmicu, ako joj je 1.6 HDI tik pouzdaniji od 1.6 TDI. Tu se gleda sira slika, uzima se u obzir cijela paleta motora te se sve fino sortira i boduje.

Na globalnoj razini, niko ama bas niko pera ne moze odbiti Japancima. Znaci Toyota i Honda su u svakom pogledu skoro pa perfektni (noviji modeli), kada je u pitanju pouzdanost koja se definise kroz kvarove motora, iznenadna gasenja itd.
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 13 jun 2018, 15:24, ukupno mijenjano 1 put.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
harden
Postovi: 7130
Pridružen/a: 20 avg 2015, 00:17
Kontakt:

PostPostao/la harden » 13 jun 2018, 15:24

E mene budale, ne znam sto uzimam VW i BMW kad je Peugeot pouzdaniji.
Deutschland Trikot, 'ne Elf
Wie Klose Miroslav


#FreeMoggi

Avatar
Ferdo
Postovi: 1297
Pridružen/a: 01 sep 2017, 17:57

PostPostao/la Ferdo » 13 jun 2018, 15:43

Ako je neki brand pouzdaniji ne mora značiti da je poželjniji ili skuplji ili cijenjeniji. Ova priča se vrti samo oko tog da Peugeot "nije smeće" već vrlo pouzdan brand s pouzdanim modelima. 'Ko šta preferia to je druga stvar. Ja volim njemačke automobilske brandove više od francuskih. Moj otac voli više francuske brandove. Ali nije fer reći da je nešto smeće jer je eto nekome palo na pamet to napisati. Nijedna statistika ne potkrepljuje da je Peugeot kvarljivo smeće, čak šta više pouzdaniji su od gore nabrojanih brandova. To ne znači ako vi kupite Golf VII, a vaš prijatelj Peugeot 308 i to uzmete isto godište, istu(ili) sličnu motorizaciju i opremu da će se vaš Golf VII pokvariti a njegovoj 308-ici neće ništa biti. To je dječije razmišljanje. Ovo je samo statistika da Peugeot 308 kotira visoko i da Peugeot brand kotira visoko. U svakom slučaju BiH tržište i mišljenje stanovnika BiH nije relevantno jer je ovo žalosno tržište polovnih kanti gdje cvjetaju Kramari i slični. Malen broj ljudi u nas kupuje automobil iz salona. Poenta cijele priče je da Peugeot nije smeće.

Avatar
Ferdo
Postovi: 1297
Pridružen/a: 01 sep 2017, 17:57

PostPostao/la Ferdo » 13 jun 2018, 15:52

Škoda Sunroq (2018)

slika

slika

slika

slika

slika

slika

slika

slika

slika

Avatar
harden
Postovi: 7130
Pridružen/a: 20 avg 2015, 00:17
Kontakt:

PostPostao/la harden » 13 jun 2018, 15:54

Gledaj gepeka sunce ti ružno :lol:
Deutschland Trikot, 'ne Elf
Wie Klose Miroslav


#FreeMoggi

Avatar
Asteriks
Postovi: 9191
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 13 jun 2018, 17:09

Nijedna statistika ne potkrepljuje da je Peugeot kvarljivo smeće, čak šta više pouzdaniji su od gore nabrojanih brandova


Opet on...

Pezo 308 ima paletu od nekoliko motora te par razlicitih kubikaza.

Ovaj 1.6 HDI (noviji) je tik pouzdaniji od 1.6 TDI (nijanse u pitanju) ali npr. Golf 7 ima odlicni 2.0 TDI (CR), koji je strasno elastican, a da ne pricam o sportskim verzijama gdje VW predstavlja poseban level.

Kada sve sumiramo, znaci 308 vs Golf 7 i zbrojimo, pocev od bogate ponude i pouzdanosti, (ne uzimajuc ostale elemente gdje je VW jaci) jasno da 308-ica nije bolja od sedmice, jer ima samo da se isprsi sa tim 1.6 HDI.

Smece nije, to smo zakljucili vec odavno al nemoj mi te price - pouzdaniji od gore pomenutih brendova. Nisi ti cuo sta je pravi Volvo i sta predstavljaju njegovi V5 motori. To ovdje malo ko voza, obicno raja ide na one "provjerene" cetverocilindrase jer su jeftiniji za odrzavat. Glede sigurnosti, za Volvom opet svi gutaju prasinu a kada sve sumiras, mozemo pricati o elitnom modelu, a taj rang je itekak tesko dostic.

Dalje, bilo ko da trazi nesto jace, nece uzeti 1.6 HDI od 120 konja, a upravo je ova konjaza najjace sto Pezo nudi u ovoj kubikazi (glede dizelasa). To je znaci varijanta za prosjecnog korisnika.

Ima onaj jaci 2.0 HDi, koji je dobar ali ne toliko da parira novom 2.0 TDI koji mete, bilo da je u Audiju 4, Passatu B8 itd.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
VelaHavle
Postovi: 3044
Pridružen/a: 02 feb 2015, 12:41
Lokacija: Boli me ****
Kontakt:

PostPostao/la VelaHavle » 13 jun 2018, 17:45

A benzinaca nema je l :mrgreen:

semcho
Postovi: 1255
Pridružen/a: 05 nov 2010, 18:54
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

PostPostao/la semcho » 13 jun 2018, 17:50

BosnianKingdom WroteColonSemcho ima li ljudino ista osim njemacke? Meni je svako auto dobro i svako auto ima svojih vrlina i mana. Ljudi uzimaju ono auto u zavisnosti od licnih potreba. Svedska, japanska, italijanska, njemacka, francuska auta, sve su to ekstra auta cim zadovoljavaju veci dio trzista.

Pezo 2012+ godista rade vrhunski posao.

Licno meni su najbolja auta iz Njemacke, prosto iz razloga odrzavanja, kad kazem Njemacka, preciziram na VW, najvise zastupljenih autoservisa u BiH su VW, mozemo pricati sta hocemo, to je tako. Pazi na piku, od neki cirka 104.000 automobila, nesto preko 24.000 su VolksWagen, džaba, takvi smo, volimo taj auto i to je to. Ne znaci to naravno da su samo ta auta za nas, ja poznajem ljude koji vozaju Volvo, to je vec vrhunski autic, medjutim, to stvarno nije za svaciji dzep, to vozaju ljudi koji vode neki biznis ili slicno. Korea/Japan, tj. Toyota, Nissan, Kia, Hyundai, to su takodje vrhunski auti, medjutim potrosnja, odrzavanje, to moze vozat Džeko, Pjanke, itd... Hajde taj Hyundai mozda moze proci... Mozda nisam u pravu, no, pisem iz perspektive neke srednje/radnicke klase, meni je to tako, ja da imam keša, ja bi sebi kupio Peugeot 508, Volvo XC 90, realnost je da mogu samo smarat ovdje na forumu o tim autima i to je to.


Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: alacious, jasmin10 i 9 gostiju.