Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88,Donnie Darko

Avatar
Brokula
Postovi: 6869
Pridružen/a: 13 feb 2014, 18:32
Kontakt:

PostPostao/la Brokula » 10 okt 2018, 13:56

:ljepota: :ljepota: :ljepota:

Al koji car je Juraj Sebalj :bow:

Avatar
Asteriks
Postovi: 9082
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 10 okt 2018, 15:49

PostPostao/la Sage


Sto se Citroena II generacije tice, na nasem trzistu je najzastupljeniji onaj dizalas 1.6 HDI, produkt saradnje inzinjera Forda i PSA grupacije.

Nije bilo vecih izmjena spram prve generacije, mozda mal' dotegnuta geometrija ogibljenja. Interval velikog servisa, za ove godine i kubikazu krecu se oko 200k (za one 68 kw oko 165k), mada uzimajuc u obzir neka upozorenja i kvalitet dijelova, onda tu komotno ides na minus 20k.

Glede Megana, onaj dizelas 1.5 dci, trazi verziju od 110 konja jer one ispod nisu za mladje osobe, iako generalno ni ovaj od 110 KS nema extra svojstva (max 180 km/h) te ubrazanje 12.5 sec do 100, ali za nase uvjete dobar.

Koliko je popularan ovaj motor 1.5 dci, dovoljno govori podatak da se pored modela Renaulta ugradjivao u cirkus Daciju, modele Nissana ali ono najvaznije u Merc A klase, cak njegovu trecu generaciju te Mercedes B II.

Strasno pouzdan je Meganov benzinac 1.6 (atmosferac), barem onaj iz prve generacije (a vjerujem da nisu mnogo toga mijenjali), samo sto ovaj noviji nije zastupljen po BiH.

Sada, pricamo o vrijednost otp oko 17 000 KM a za taj novac mos uzeti Golf 6 1.6 TDI, istina tri godine stariji. Ipak znamo svi sta je sestica i kako drzi vrijednost. Takodjer u opticaju su Octavija, pa Passat B7 itd.

Pisem o nasem trzistu, dok iz Svabije to bude itekak jeftinije, cak kada se rijesi sva papirologija sa registracijom.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
Sage
Postovi: 2845
Pridružen/a: 08 jan 2013, 11:07
Kontakt:

PostPostao/la Sage » 10 okt 2018, 17:41

@Asteriks, hvala ti nanovako iscrpnom odgovoru. Ma nayebo sam sa zadnja 2 VW(golf 4 i touran) pa tako da sam ono mislio na druge marke a i mladja su auta za te pare tako da ne znam jos. Generalno volim taj oblik auta, ne volim oblik limuzina pa nesto su vidjet. Hvala uglavnom!
Emancipate yourselves from mental slavery...

Avatar
Centre forward
Postovi: 3979
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: 90 Bedford Street, Greenwich Village, New York City, NY
Kontakt:

PostPostao/la Centre forward » 10 okt 2018, 17:51

madridist WroteColonE klasa
Evolucija :mrgreen:
slika :ljepota:


:salut:

Gledaj W123. Najljepsi auto ikad'.
"Zločini koji su počinjeni pripadaju najgnusnijima poznatima čovječanstvu i uključuju genocid i istrebljenje kao zločin protiv čovječnosti" (Alphons Orie)

Avatar
alemsa
Postovi: 13040
Pridružen/a: 21 jul 2012, 19:27
Kontakt:

PostPostao/la alemsa » 10 okt 2018, 18:55

Fantasista WroteColonBaciti pare na Daciu :urnebes:
Bolje se na grani vozit :D


Japanac je bog, jos benzinac, naspi gorivo i provjeri nekad ulje i vodu i samo deri :mrgreen:


:thumbup:

Sve sto Japanac napravi nea izdera. Japan zakon

Neki dan odvezem motor da zamjenim ulje, stoji Honda Valkyrie 2005 godiste, 250 hiljada milja presla, nista zivo joj coj'k nije diro sem ovog obicnog ulja, kocnice itd. Pa crusier motor obicno traje 60-70 hiljada milja. Honda dere sve obicnosti
Kawhi Leonard jedan je od nas

Avatar
Asteriks
Postovi: 9082
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 10 okt 2018, 19:50

Nepoderivi modeli - Golf 2, Mercedes W123, Merc C, E, BMW 3, Nissan Maxima IV generacija, Subary Legacy II, Toyota Corolla (ujedno i najprodavaniji model ikad),... Naravno ne racunam Mustang i ostale americke snagatore, vec ova, nama pristupacna vozila.

O terencima/SUV kategoriji nema potreba trosit rijeci, dovoljno je pomenuti - Merc G, Wrangler, Volvo XC90 itd.

Ima tu sigurno jedna fina lista a kada na sve ubacimo i faktor sigurnosti, jos neke modele Volva mozemo vidjeti na par pozicija.

Parametri koji se uzimaju u obzir - pouzdanost, izdrzljivost, kilometraza preko 400k bez generalke,...
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
alemsa
Postovi: 13040
Pridružen/a: 21 jul 2012, 19:27
Kontakt:

PostPostao/la alemsa » 10 okt 2018, 21:07

Asteriks WroteColonNepoderivi modeli - Golf 2, Mercedes W123, Merc C, E, BMW 3, Nissan Maxima IV generacija, Subary Legacy II, Toyota Corolla (ujedno i najprodavaniji model ikad),... Naravno ne racunam Mustang i ostale americke snagatore, vec ova, nama pristupacna vozila.

O terencima/SUV kategoriji nema potreba trosit rijeci, dovoljno je pomenuti - Merc G, Wrangler, Volvo XC90 itd.

Ima tu sigurno jedna fina lista a kada na sve ubacimo i faktor sigurnosti, jos neke modele Volva mozemo vidjeti na par pozicija.

Parametri koji se uzimaju u obzir - pouzdanost, izdrzljivost, kilometraza preko 400k bez generalke,...


Ma kakve Americke, od Americkih samo veliki motori su dobri, V6 i navise. Truckovi i to stvarno su jaki nea sta. Recimo Ford 250 dizel ce ti preci milion milja bez problema. Male motore Ameri ne znaju pravit, to je sve smece.

Svabo skup, Japan zakon. Lik sa Hondom Civic benzin preso milion milja, dala mu Honda glanc novu, a sebi uzeli tu da stave u showroom
Kawhi Leonard jedan je od nas

Avatar
Brokula
Postovi: 6869
Pridružen/a: 13 feb 2014, 18:32
Kontakt:

PostPostao/la Brokula » 10 okt 2018, 21:09

U kojem kontekstu napišete to 250 000 kao da je 3 miliona. Pa jbt 95% auta u BiH je prešlo minimum 250 hiljada

Avatar
alemsa
Postovi: 13040
Pridružen/a: 21 jul 2012, 19:27
Kontakt:

PostPostao/la alemsa » 10 okt 2018, 21:11

Brokula WroteColonU kojem kontekstu napišete to 250 000 kao da je 3 miliona. Pa jbt 95% auta u BiH je prešlo minimum 250 hiljada


Ovo je motor buraz, na 2 tocka, nije auto. Hondin sam vidio sa 250 hiljada milja.
Kawhi Leonard jedan je od nas

Avatar
Asteriks
Postovi: 9082
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 10 okt 2018, 21:19

Nije Svabo skup, Svabo je uradio cuda glede kompakt klase plus sto su u tom segmentu promovirali dizel na najbolji moguci nacin. Kada neko za dva modela kec/dvica proizvede blizu 13 miliona primjeraka (ukupno) i to potkrijepi sa kvalitetnom linijom cetvrte, pete, seste generacije,... (napravi jedini podbacaj sa tricom)... hiljade zadovoljnih klijenata samo na nasim prostorima, onda jasno kakav brend su ljudi stvorili. O Passatu, Audiju, nema potrebe trositi rijeci. Gleda se potrosnja, dostupnost rezervnih dijelova,...

Pa naravno da muscle car nece biti neki cetverocilindras, mislim treba prelistat istorijat i shvatit taj americki stil zivota. Minimalisticki uredjen enterijer, kruti mijenjac,...

Ukratko
Priča počinje još ranih pedesetih godina kada se zapaža masovna dorada, prilično dosadnih, standardnih modela. Tako tjunirana vozila, korišćena su uglavnom za ilegalne dreg-trke (trke ubrzanja na 400 metara). U praksi je to bilo uglavnom opasno jurenje od semafora do semafora. Sve do 1957. godine, proizvođači nisu obraćali pažnju na ovo tržište i te godine Chrysler stvara modernu mitologiju sa modelom 300 C, u ono vreme najjači američki serijski automobil. Važna stvar oko ovog modela je i Hemi motor od 331 k.i. (5,4 l) koji je razvijao 350 KS, a laganom preradom, snaga se mogla povećati i na 600-700 „konja”! Hemi motori su tipično američka izmišljotina i predstavljaju motore sa hemisferičnim (poluloptastim) komorama u glavi agregata. Time se dobija mnogo veća snaga i obrtni moment nego kod klasičnih motora, ali se malo smanjuje vek upotrebe. Ovi agregati se mogu smatrati jednim od zaštitnih znakova Muscle Cars ere. Ipak, zbog visoke cene, Chrysler 300 C nije bio dostupan širem krugu ljudi, a danas predstavlja vrednu klasiku. Početkom šezdesetih predstavljena su i dva izuzetna sportska automobila, Chevrolett Corvette StingRay i Shelby Cobra (oba detaljno opisana u prethodnim brojevima našeg magazina) koji su samo rasplamsali strast za brzinom, ali nikako za šire tržište. Ideja da se ponudi izuzetno performantan automobil, a po prihvatljivoj ceni za široke narodne mase, dovela je Pontiac do predstavljanja prvog pravog muscle automobila, modela GTO, 1964. godine. Na ovom prvencu se jasno vide i osnove razmišljanja po kojima su svi kasniji muscle automobili razvijani, a to su jeftina velikoserijska mehanika, dopadljiva kupe ili kabrio karoserija, mnogo interesantne dodatne opreme i mnogo ili što više „konja”. Ovakve automobile Amerika je oduševljeno dočekala, stvorivši im večan nadimak „Muscle Cars” (muscle - mišić, nabildovani automobili) i potpuno novu urbanu sub-kulturu koja ih je pratila.

Tokom perioda najveće popularnosti nije postojao semafor u zemlji ispod kog nisu bili tragovi spaljenih guma. Sa druge strane, moraju se spomenuti i negativni aspekti ovih vozila. Prvo, zbog jeftine mehanike, zadnje osovine su uvek bile klasične, krute, što nije moglo dobro da utiče na stabilnost. Osim toga, rani modeli su često imali doboš kočnice, a tek kasnije i diskove i to samo na prednjoj osovini. Bezbednost je bila na minimumu, jer neki modeli nisu imali čak ni sigurnosne pojaseve. Sve to u kombinaciji sa najčešće mladim, neiskusnim vozačem, rezultovalo je mnogim nesrećama.

Bez obzira na sve, Amerika je tonula u oktansko ludilo i ulične trke su postale najvažnija stvar. Iako su muscle automobili, zbog velike snage i zapremine bili neverovatni potrošači, 5 centi za galon benzina je bila prihvatljiva cena. Ako bi jedna godina mogla da perfektno opiše muscle pokret to bi sigurno bila 1970, jer nikada pre ili posle nije toliko automobila bilo u ponudi, ali se tada vide i prvi preteći znaci. Naime, već sledeće godine restriktivni zakoni o emisiji štetnih gasova pogađaju ovo tržište, osiguravajuće kompanije podižu premije za osiguranje, naftna kriza je na pomolu, a prodaja popušta. Sledećih par godina ovi modeli bivaju ugašeni od strane svojih kompanija, i nestaju kao dinosaurusi, jer bi nekada snažne, ponosne mašine kojima je opljačkana snaga i izgled uništen sigurnosnim dodacima, delovale više nego tužno. Ipak, neki od njih preživljavaju, kao Pontiac Firebird, ali nikada više neće sijati takvim sjajem. Godine koje su sledile donele su još pokoji muscle automobil, ipak neuporediv sa prethodnicima, a primer modernog muscle razmišljanja, bio bi sigurno Dodge Viper, u najboljoj tradiciji predaka iz svoje kuće.


... kao sto vidimo, i danas slijede tradiciju stancanja monsturoznih masinerija.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
alemsa
Postovi: 13040
Pridružen/a: 21 jul 2012, 19:27
Kontakt:

PostPostao/la alemsa » 10 okt 2018, 21:35

Pa da, oni su pravili prije sve velike motore, dok im gorivo nije skocilo 70ih. Onda je narod poceo masovno kupovat Japanska vozila sa 4 cilindera. Ameri su pokusali parirati pocevsi provozdnjom cetvrtaka ali to nije njihova struka ni dan danas. Hemi motori da, mada se zna potrefit da naletis i na njihova mala, stara mi je vozila Chryslera Sebring na 270 hiljada milja mu rikno motor, transmisija je i dalje bila dobra.

Svabo je skup za popravljat, na to mislim. A 90% srednje klase ili upper middle class ga popravljat mora. Neas ti taj luksuz da ti crkne transmisija na bmw da ga sutnes nogom i kupis novog od 50 hiljada, nego ces popravljat tog, a dati 5-6 hiljada na transmisiju za bmw je mnogo kad kod Japanca zamjenis za $1,500 s rukama, svatas me. Sto se kvalitete tice, o tom nea govora, svabo je svabo.

Mada i oni sto imaju luksuz kupuju Japanca, #1 auto milionera u Usa je Toyota Camry
Kawhi Leonard jedan je od nas

Avatar
Asteriks
Postovi: 9082
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 10 okt 2018, 21:45

Ne, zavisno od klase, modela, kubikaze...

Nemos sada ubacivati cijene BMW, Merc, te Honde Civic npr. Prvo, gleda se sam materijal izrade, onda godina proizvodnje.. Ipak su dva svapska giganta preorijentirani na motore V6, V8 itd. Upitaj majstora sta je pravi BMW, sigurno ti nece reci V4. Za veci motor treba vise snage, vecu transmisiju, samim tim i vece troskove.

Troskove Hode Civic poredi sa Passatom... jer npr. neces naci ni Civic, ni Corrollu ni koga vec, da prodaju nesto iznad V4. Takvi motori konstrukcijom ne mogu parirati BMW i Mercu, logicno, niti ih pratiti po izdrzljivosti gledajuci na veci broj uzoraka (iako uvijek imas slucajeve gdje npr. Volvo P1800 obori ginisov rekord al to nije poenta). Onda glede jace cm3 imas i atmosferaca bez pojacala, koji rade dok ga ne iscupas, dok sve ispod znaci V4 uzima turbo pojacala, ako os bilo kakav uzitak medjuubrzanja.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
alemsa
Postovi: 13040
Pridružen/a: 21 jul 2012, 19:27
Kontakt:

PostPostao/la alemsa » 10 okt 2018, 21:57

Asteriks WroteColonNe, zavisno od klase, modela, kubikaze...

Nemos sada ubacivati cijene BMW, Merc, te Honde Civic npr. Prvo, gleda se sam materijal izrade, onda godina proizvodnje.. Ipak su dva svapska giganta preorijentirani na motore V6, V8 itd. Upitaj majstora sta je pravi BMW, sigurno ti nece reci V4. Za veci motor treba vise snage, vecu transmisiju, samim tim i vece troskove.

Troskove Hode Civic poredi sa Passatom... jer npr. neces naci ni Civic, ni Corrollu ni koga vec, da prodaju nesto iznad V4. Takvi motori konstrukcijom ne mogu parirati BMW i Mercu, logicno, niti ih pratiti po izdrzljivosti gledajuci na veci broj uzoraka (iako uvijek imas slucajeve gdje npr. Volvo P1800 obori ginisov rekord al to nije poenta). Onda glede jace cm3 imas i atmosferaca bez pojacala, koji rade dok ga ne iscupas, dok sve ispod znaci V4 uzima turbo pojacala, ako os bilo kakav uzitak medjuubrzanja.


Sve si upravu, samo mislis da ih ne mogu pratit po izdrvljivosti? Evo bas gledam liste % auta, truckova i SUV koji su presli 200 hiljada milja bez problema, ni na jednoj listi nea Svabe :

https://santanderconsumerusa.com/blog/s ... g-vehicles

Ovo je naravno na Americkom trzistu
Kawhi Leonard jedan je od nas

Avatar
Asteriks
Postovi: 9082
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 10 okt 2018, 22:07

Prvo treba uzeti milion drugih perspektiva, jer tu je masa nekakih poredjenja gdje se favoriziraju jedni spram drugih.

Jasno da su Japanci poput Toyote u samom vrhu glede manjka kvarova ali taj procenat je, od 100 auta, mozda 5 ispred prvog Svabe. Naravno ti kvarovi ne znace crkavanje motora, vec do npr. 200k posjeta servisu jer - brisaci ne rade na regularan nacin, el problem sa blicanjem abs-a na tabli, problemi rucne... znaci masa caka.

Ipak, kada auto odvedes majstoru, to ne znaci da moras raditi generalku, vec u vecini slucajeva budu sitne popravke.

Kada kazem izdrzljivost, mislim kapacitet motora do kraja radnog vijeka. Tu opet, njemacka konstrukcija znaci trajnost, pogotov ovi jaci motori V6, V8... Znaci pricamo o nevjerovatnim brojkama na veci broj uzoraka npr. od 1000 nekih 80 % .

Naravno ne svi, ali glavni aduti nekog brenda.

Japanska autoindustrija se opet s druge strane, odlicno prilagodila trzistu sa V4 benizncima, a podatak da je Corrolla najprodavaniji model ikad, dovoljno govori. Ipak, kada pogledamo sve segmente, ostaje ona - Svabo je Svabo, iako npr. ja licno balim za T. Avensis.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
alemsa
Postovi: 13040
Pridružen/a: 21 jul 2012, 19:27
Kontakt:

PostPostao/la alemsa » 10 okt 2018, 22:20

https://www.consumerreports.org/car-rel ... nd-beyond/

Vidi ti brate mio dominacije Japana, pa nevjerovatno

Ako se lozis na sminku uzmes Lexusa i mirna Bosna :kafa: . Ja licno volim truckove to i vozim, mimo tog samo Japan
Kawhi Leonard jedan je od nas

Avatar
Asteriks
Postovi: 9082
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 10 okt 2018, 22:34

Realno, veliki sam fan benzinaca pa shodno tome, pored pomenute Avensis, jedna od zelja nenadjebivi Audi RS 3 2.5 tfsi, koji je u toj kubikazi proglasen motorom godine, 7 x uzastupno.

Posjedujem Pola 1.6 ajnspric te Golfa 2 iste kubikaze, oba benzinci ali planim mal prosiriti vidike za naredni period.

Ova dvica je max doradjena, pragovi, nove solje, pod nema packe, premosteno ubrizgavanje, uradjena transmisija, novi set kvacila... Pravi oldtajmer iz 1984. Trenutno je ne bih pustio za veliku svotu.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
BosnianKingdom
Postovi: 2755
Pridružen/a: 13 jun 2015, 10:41
Kontakt:

PostPostao/la BosnianKingdom » 11 okt 2018, 02:30

Asteriks WroteColonRealno, veliki sam fan benzinaca pa shodno tome, pored pomenute Avensis, jedna od zelja nenadjebivi Audi RS 3 2.5 tfsi, koji je u toj kubikazi proglasen motorom godine, 7 x uzastupno.

Posjedujem Pola 1.6 ajnspric te Golfa 2 iste kubikaze, oba benzinci ali planim mal prosiriti vidike za naredni period.

Ova dvica je max doradjena, pragovi, nove solje, pod nema packe, premosteno ubrizgavanje, uradjena transmisija, novi set kvacila... Pravi oldtajmer iz 1984. Trenutno je ne bih pustio za veliku svotu.

Bi li nas usrecio sa nekim slikama dvojke?
Sabrine mi moje!

Avatar
Asteriks
Postovi: 9082
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 11 okt 2018, 13:14

Bi li nas usrecio sa nekim slikama dvojke?


Ne volim da se razmecem niti ista osobno kacim po forumima, al evo da vidis o onom sto sam pricao glede premostenja ubrizgavanja tacnije ubacen karburator zastave tj. Stojadina.

slika


Usput, vidis lijevo, kakvo je besprijekorno stanje solje a dvica stara 34 godine. Naravno karburator je ispod te okrugle "tepsije", a znas i sam da dvice imaju kvadratne filtere zraka.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
BosnianKingdom
Postovi: 2755
Pridružen/a: 13 jun 2015, 10:41
Kontakt:

PostPostao/la BosnianKingdom » 11 okt 2018, 15:27

Asteriks WroteColon
Bi li nas usrecio sa nekim slikama dvojke?


Ne volim da se razmecem niti ista osobno kacim po forumima, al evo da vidis o onom sto sam pricao glede premostenja ubrizgavanja tacnije ubacen karburator zastave tj. Stojadina.

slika


Usput, vidis lijevo, kakvo je besprijekorno stanje solje a dvica stara 34 godine. Naravno karburator je ispod te okrugle "tepsije", a znas i sam da dvice imaju kvadratne filtere zraka.

Ma kad si ga uspio srediti da te dobro sluzi ne prodaji ga. Ubio se za ovih gradskih guzva..
Sabrine mi moje!

Avatar
HZ_ilidzaa
Postovi: 5753
Pridružen/a: 21 okt 2010, 19:57
Kontakt:

PostPostao/la HZ_ilidzaa » 11 okt 2018, 18:29

majestic24 WroteColonU mene stari prije 9 godina kupio nov Hyundai Accent 1.4 benzinac sa 100 konja. Platio ga je 18 k.

Napravio je sa njim 120 000 km u tom periodu. Vase je hocete li vjerovati ili ne,ali jedino sto je na autu mijenjao su redovni servisi ulja i filtera te je uradio veliki servis na 80 000. U 120 000 km i u 9 godina koliko je kod njega od svega ostalog jedino je mijenjao disk plocice.

120.000 km nije neka kilometraža, još benzin.


Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 8 gostiju.