Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88,Donnie Darko

Avatar
SMR187
Postovi: 1648
Pridružen/a: 12 dec 2017, 21:29
Lokacija: ♥ Gʀɑɖɑĉɑc ♥
Kontakt:

PostPostao/la SMR187 » 18 okt 2018, 19:03

Asteriks WroteColonDo 2007. se ugradjivao onaj stari 2.0 TDI PD, da bi nakon toga, sa npr. Audijem A4 B8 presli na novi koncept common rail ubrizgavanja. Ti motori su jednostavno ugladjeniji, ravnomjerniji te i dugovjecniji, jer su izbrisane greske prethodnika.

Sto se ostalog tice, ev striktno A4 2.0 TDI, radi se o pouzdanim modelima gdje samo interval zamjene zupcastog ide i do 180k, a poslije 2009. i preko 200k.

Ne bih sada u detalje, poznat je kvalitet ove marke i ova kubikaza 2000 cm3 je ustvari temeljni dizelas novijih Audija (zato su u njega ulozili sve nade), bilo da je rijec o A4, A5, A6... Znaci ispod ovog za pomenute modele nemas, a prije je bio onaj poznati 1.9 TDI. A3 nudi 1.6 TDI (takodjer novi sa CR) ali taj auto je kraci, laksi itd.

:thumbup:

Striktno me zanimalo za A4 B7 posto sam to pikirao kao sljedeci model koji cu zaganjati. Onako bezveze saltam kroz pik, vidim da su vecinom 2.0 i izmedju ostalog par njih 1.9.
One 2.7 ne dolaze u obzir svakako. Automatik mi je zanimljiv
♥ Manchester United Football Club ♥

Avatar
Asteriks
Postovi: 9192
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 18 okt 2018, 19:19

Bolje ti je sacekati B8, jer kod ovog B7 verzije 2.0 TDI je uocen problem sa bregastom. Radi se o sljedecem - kada se osovina okrece, brijeg od bregaste gura podizac ventila koji opet gura ventil u srce cilindra sto omogucuje cirkulaciju smjese.

E te izbocine sto guraju podizace se habaju brze vec kod drugih modela Audija. Naravno treba preispitat da li je problem hronicne prirode il se javio na par izoliranih vozila.

To se odma da uociti, prvo mjerenjem kompresije a onda i samim radom motora, pogotov kada ga iz nizih obrtaja (gdje trebas drugu brzinu) gasas trecom.

Nemoj se libiti i vise od sata testirati buduci auto. Najvaznije su paralele reakcija - na hladan i zagrijan motor. Obicno ga lopovi, kada ima nekih caka dobro zagriju, a onda sve pet. Dodjes doma sutra da upalis, kad tam lupka, trese, skljoca itd.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
Bosniacum Lilium
Postovi: 17868
Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
Lokacija: Nigerija
Kontakt:

PostPostao/la Bosniacum Lilium » 20 okt 2018, 00:49

Carina za Golf 1.6 tdi comfortline 2013.

Otprilike cijena troskova, zna li neko?
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !

Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala. Prvi alkoholičar ekipe - Kawhi

Avatar
madridist
Postovi: 10436
Pridružen/a: 13 jul 2011, 13:58
Lokacija: foggy dew
Kontakt:

PostPostao/la madridist » 20 okt 2018, 11:15

Bosniacum Lilium WroteColonCarina za Golf 1.6 tdi comfortline 2013.

Otprilike cijena troskova, zna li neko?

Ja sam 2015 uvezao pasat star 5 godina i carina je bila 2600km plus 300km homologacija.Znaci racunaj oko 3k.
“We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.”
Chico Felipe Cayetano Lopez Martinez y Gonzales
Don Alfredo Di Stefano

Avatar
Bosniacum Lilium
Postovi: 17868
Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
Lokacija: Nigerija
Kontakt:

PostPostao/la Bosniacum Lilium » 20 okt 2018, 13:03

madridist WroteColon
Bosniacum Lilium WroteColonCarina za Golf 1.6 tdi comfortline 2013.

Otprilike cijena troskova, zna li neko?

Ja sam 2015 uvezao pasat star 5 godina i carina je bila 2600km plus 300km homologacija.Znaci racunaj oko 3k.

Hvala :bih:
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !

Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala. Prvi alkoholičar ekipe - Kawhi

Avatar
Asteriks
Postovi: 9192
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 21 okt 2018, 11:59

slika

slika

slika

slika

Legende nasih krajeva.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6910
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

PostPostao/la Papastathopoulos » 21 okt 2018, 21:21

Zna li neko kako ide ono vozanje po malo vecim gradovima po Njemackoj sto se tice Euro norme ? danas jarani govore kao sto se tice dizelasa auto ne smije imati manju normu od Euro 5 ili Euro 6, nisu ni oni sigurni...manje ne moze sigurno...a benzinci kao mogu bilo koji...pa zna li neko iz prve ruke kako to ide ? :)
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Tweeds_10
Postovi: 3155
Pridružen/a: 29 jan 2010, 12:29
Kontakt:

PostPostao/la Tweeds_10 » 21 okt 2018, 21:29

u vecinu vecih gradova ne smijes uci u jezgro grada ako imas manju normu od euro petice mislim, nije zabrana za sve dijelove grada
pi.

Avatar
SMR187
Postovi: 1648
Pridružen/a: 12 dec 2017, 21:29
Lokacija: ♥ Gʀɑɖɑĉɑc ♥
Kontakt:

PostPostao/la SMR187 » 21 okt 2018, 21:35

Asteriks WroteColonBolje ti je sacekati B8, jer kod ovog B7 verzije 2.0 TDI je uocen problem sa bregastom. Radi se o sljedecem - kada se osovina okrece, brijeg od bregaste gura podizac ventila koji opet gura ventil u srce cilindra sto omogucuje cirkulaciju smjese.

E te izbocine sto guraju podizace se habaju brze vec kod drugih modela Audija. Naravno treba preispitat da li je problem hronicne prirode il se javio na par izoliranih vozila.

To se odma da uociti, prvo mjerenjem kompresije a onda i samim radom motora, pogotov kada ga iz nizih obrtaja (gdje trebas drugu brzinu) gasas trecom.

Nemoj se libiti i vise od sata testirati buduci auto. Najvaznije su paralele reakcija - na hladan i zagrijan motor. Obicno ga lopovi, kada ima nekih caka dobro zagriju, a onda sve pet. Dodjes doma sutra da upalis, kad tam lupka, trese, skljoca itd.

A primijetio sam da se ti sa 2.0 motorom ubjedljivo najvise prodaju.
A kakva je situacija sa 1.9 modelima?
♥ Manchester United Football Club ♥

Avatar
VelaHavle
Postovi: 3044
Pridružen/a: 02 feb 2015, 12:41
Lokacija: Boli me ****
Kontakt:

PostPostao/la VelaHavle » 22 okt 2018, 05:16

Euro 5 od prvog aprila naredne godine se nece tolerisat na nekoliko mjesta u Berlinu.

Sad je toliko pala cijena Euro 5 autima da nije humano.

Avatar
Asteriks
Postovi: 9192
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 22 okt 2018, 08:58

A kakva je situacija sa 1.9 modelima?


Potrosnja opce poznata, izdrzljivost a interval velikog servisa nekih 120k. Uzmi u obzir tezinu te snagu motora od svega 115 ks kada gledas medjuubrzanja, jer B7 ima zadnju verziju ove kubikaze. Poslije ide B8 i novi 2.0 TDI CR.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

autogol
Postovi: 1885
Pridružen/a: 09 feb 2013, 12:53
Lokacija: Zenica
Kontakt:

PostPostao/la autogol » 22 okt 2018, 12:55

Papastathopoulos WroteColonZna li neko kako ide ono vozanje po malo vecim gradovima po Njemackoj sto se tice Euro norme ? danas jarani govore kao sto se tice dizelasa auto ne smije imati manju normu od Euro 5 ili Euro 6, nisu ni oni sigurni...manje ne moze sigurno...a benzinci kao mogu bilo koji...pa zna li neko iz prve ruke kako to ide ? :)


Jarani ti nisu dobro rekli...Na auto se ne lijepi oznaka motora euro 4,5,6 itd. nego se lijepi tzv. Umwelt-Plakete!
Najjaca ta plaketa je 4 i zelene je boje,sto znaci da euro 6 dizel i euro 4 nose isti sticker!
Zabrana jos nije uvedena a kad ce to jos niko ne zna sigurno!

Avatar
BosnianKingdom
Postovi: 2781
Pridružen/a: 13 jun 2015, 10:41
Kontakt:

PostPostao/la BosnianKingdom » 22 okt 2018, 15:34

Zabrana je koliko znam za sad samo u strogom centru Hamburga... Neka ispravi ko je vise informisan.
Sabrine mi moje!

Avatar
VelaHavle
Postovi: 3044
Pridružen/a: 02 feb 2015, 12:41
Lokacija: Boli me ****
Kontakt:

PostPostao/la VelaHavle » 22 okt 2018, 22:47

BosnianKingdom WroteColonZabrana je koliko znam za sad samo u strogom centru Hamburga... Neka ispravi ko je vise informisan.


Stuttgart isto tako ali mi je mrsko guglat. Kupis jarane benzinca i haj zdrao.

Avatar
Saurman
Postovi: 20068
Pridružen/a: 22 avg 2009, 20:08
Lokacija: Alpha Centauri
Kontakt:

PostPostao/la Saurman » 22 okt 2018, 23:17

Kod nas raja kupi benzinca od preko 200 konja i onda mu ugradi plin. :puke: Ja bi ga odmah zapalio.
1974---1975---1976---2001---2013

Avatar
tuzlak1987
Postovi: 29498
Pridružen/a: 26 maj 2013, 12:11
Kontakt:

PostPostao/la tuzlak1987 » 22 okt 2018, 23:21

Ne znam za druge gradove ali ovdje u gradu je mjera 60-70. I ne mozes vise, situacija je kreni-stani-kreni-stani. Ne znam sto bi nekom trebalo ovdje auto sa vise od 100 ks? Naravno ako ne putuje stalno, a 90% ljudi slabo putuje autom van svojih opstina. Jeste malo lose na duze relacije kada imas auto koje ne moze da izvuce dosta. Udaris plin i dovidjenja. Nije mi favorit ta opcija ali se prilagodjavas stanju.

Avatar
Asteriks
Postovi: 9192
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 23 okt 2018, 11:26

Ne znam sto bi nekom trebalo ovdje auto sa vise od 100 ks


Zato sto su benzinci do te snage vecinom atmosferci (ne gledajuci neke downsizing), a takvi, fabricki konstruirani, kada se radi o vecim linijama i tezinama, trose isto, cak i vise neg oni jaci.

Eo ti primjer Astre G 1.6 - 100 konja i 1.8 od 125 KS. Potrosnja u par deka a ova druga pri opterecenju se mnogo bolje ponasa.

Snaga naravno nije uvijek prioritet, jer se gleda sama konstrukcija, izdrzljivost i sta vec, ali et ti jedan od razloga zasto ljudi posezu za jacim jer se radi, ponavljam o benzinskim atmosfercima, bez turbo pojacala, jeftinog odrzavanja i sta vec.

Nemos traziti limuzinu il tezeg karavana, atmosferca, preko 1.5 kubikaze (naravno benzinac) a da je 100 konja. Msm mos, ali si time u startu uskratio dosta stvari. Raja se cesto ravna prema kubikazi i kompkat klasi, ali treba znat da je u igri milijun caka pocev od same namjene, ukusa i cega vec.

Kod mene npr. dvica odlicno frcera sa 1600 cm3 i nekih 70 konja jer je lagana. Polo, koji je nesto jaci takodjer, upravo zbog mase. Eh, zamisli model tezi 200 + kg, tri do cetiri osobe itd., uz cinjenicu da atmosferci imaju i slabiji obrtni moment.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
dijabola
Postovi: 982
Pridružen/a: 20 maj 2011, 23:07
Kontakt:

PostPostao/la dijabola » 23 okt 2018, 11:41

Ne znam, ja vozim 2.3 benzinca doduše malo starijeg sa 170 konja i ne vjerujem da bi ikad više kupio nešto ispod 150, i ovo mi se nekad čini malo. A nije da divljam i ganjam pretjerane brzine osim nekad po planinskim cestama, čak i po autoputu ne idem preko 150 skoro nikad. Jednostavno me nervira kad je auto slabo, osjećam se ko da pati i mene i sebe.
Kolumna: http://forum.sportsport.ba/viewtopic.php?f=35&t=6347

autogol
Postovi: 1885
Pridružen/a: 09 feb 2013, 12:53
Lokacija: Zenica
Kontakt:

PostPostao/la autogol » 23 okt 2018, 12:25

BosnianKingdom WroteColonZabrana je koliko znam za sad samo u strogom centru Hamburga... Neka ispravi ko je vise informisan.


U Hamburgu vazi zabrana za samo 2 ulice,jedna je duzine 600m a druga 1600m.

Avatar
Asteriks
Postovi: 9192
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 23 okt 2018, 13:54

Ne znam, ja vozim 2.3 benzinca doduše malo starijeg sa 170 konja i ne vjerujem da bi ikad više kupio nešto ispod 150, i ovo mi se nekad čini malo


To je definicija benzinca. Ustvari, prava benzinjara bilo Bmw il Merc je uvijek vece kubikaze te u pravilu iznad V4.

Trebalo bi vremena da se ljudima prezentira znacaj poznate marke motora M272 (šestak) il onaj bmw-ov N54.

U BiH, sve se svodi na potrosnju (ebga standard) pa smo onda i uskraceni za ostale pogodnosti, u kojima brzina nije cak ni primarna. Snaga, izdrzljivost, nosivost,...
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.


Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.