Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88,Donnie Darko

Najbolji terenac je:

Mercedes G
19
42%
Land Rover Defender
6
13%
Toyota Land Cruiser
7
16%
Jeep Wragnler
4
9%
Suzuki Samurai
0
Nema glasova.
Nissan Patrol
2
4%
Lada Niva
7
16%
neki drugi
0
Nema glasova.
 
Ukupno glasova: 45

Avatar
semcho
Postovi: 1382
Pridružen/a: 05 nov 2010, 18:54
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

PostPostao/la semcho » 06 jan 2019, 15:37

Asteriks WroteColonNajprodavaniji modeli u Evropi za 2018.

- Golf
- Renault
- Polo
- Fiesta
- Nissan Qashqai...

Max dominacija VW Grupacije.


Koji Renault?

Ne mogu da vjerujem da nema Oktavije ili Fabije medju prvima...
Repka BiH - FK Željezničar - OFK Biser - OKK Spars - SFK 2000 Sarajevo

Avatar
Asteriks
Postovi: 9475
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 06 jan 2019, 15:42

Clio. Octavija je u top 10.

Naravno, radi se o novim modelima.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
semcho
Postovi: 1382
Pridružen/a: 05 nov 2010, 18:54
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

PostPostao/la semcho » 06 jan 2019, 15:55

Oktavia i Passat, najbolja auta u Evropi, mislim ovako standardna porodicna, da nisu troskali itd...
Repka BiH - FK Željezničar - OFK Biser - OKK Spars - SFK 2000 Sarajevo

Avatar
Asteriks
Postovi: 9475
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 06 jan 2019, 17:41

- Ford Mustang Shelby GT500
- Chevrolet Camaro Z28
- Pontiac GTO
- Dodge Charger RT
- Ford Mustang 429
- Plymouth Roadrunner
- Pontiac Firebird Coupe
- Chevrolet Chevelle

Neka moja lista najboljih muscle cars svih vremena. Nevjerovatno, ali upravo su ove legende bile okidac mog interesovanja za datu tematiku + dan danas su ostali neprevazidjenog stila.

Priča počinje još ranih pedesetih godina kada se zapaža masovna dorada, prilično dosadnih, standardnih modela. Tako tjunirana vozila, korišćena su uglavnom za ilegalne dreg-trke (trke ubrzanja na 400 metara). U praksi je to bilo uglavnom opasno jurenje od semafora do semafora. Sve do 1957. godine, proizvođači nisu obraćali pažnju na ovo tržište i te godine Chrysler stvara modernu mitologiju sa modelom 300 C, u ono vreme najjači američki serijski automobil. Važna stvar oko ovog modela je i Hemi motor od 331 k.i. (5,4 l) koji je razvijao 350 KS, a laganom preradom, snaga se mogla povećati i na 600-700 „konja”! Hemi motori su tipično američka izmišljotina i predstavljaju motore sa hemisferičnim (poluloptastim) komorama u glavi agregata. Time se dobija mnogo veća snaga i obrtni moment nego kod klasičnih motora, ali se malo smanjuje vek upotrebe. Ovi agregati se mogu smatrati jednim od zaštitnih znakova Muscle Cars ere. Ipak, zbog visoke cene, Chrysler 300 C nije bio dostupan širem krugu ljudi, a danas predstavlja vrednu klasiku. Početkom šezdesetih predstavljena su i dva izuzetna sportska automobila, Chevrolett Corvette StingRay i Shelby Cobra (oba detaljno opisana u prethodnim brojevima našeg magazina) koji su samo rasplamsali strast za brzinom, ali nikako za šire tržište. Ideja da se ponudi izuzetno performantan automobil, a po prihvatljivoj ceni za široke narodne mase, dovela je Pontiac do predstavljanja prvog pravog muscle automobila, modela GTO, 1964. godine. Na ovom prvencu se jasno vide i osnove razmišljanja po kojima su svi kasniji muscle automobili razvijani, a to su jeftina velikoserijska mehanika, dopadljiva kupe ili kabrio karoserija, mnogo interesantne dodatne opreme i mnogo ili što više „konja”. Ovakve automobile Amerika je oduševljeno dočekala, stvorivši im večan nadimak „Muscle Cars” (muscle - mišić, nabildovani automobili) i potpuno novu urbanu sub-kulturu koja ih je pratila.

Tokom perioda najveće popularnosti nije postojao semafor u zemlji ispod kog nisu bili tragovi spaljenih guma. Sa druge strane, moraju se spomenuti i negativni aspekti ovih vozila. Prvo, zbog jeftine mehanike, zadnje osovine su uvek bile klasične, krute, što nije moglo dobro da utiče na stabilnost. Osim toga, rani modeli su često imali doboš kočnice, a tek kasnije i diskove i to samo na prednjoj osovini. Bezbednost je bila na minimumu, jer neki modeli nisu imali čak ni sigurnosne pojaseve. Sve to u kombinaciji sa najčešće mladim, neiskusnim vozačem, rezultovalo je mnogim nesrećama.

Bez obzira na sve, Amerika je tonula u oktansko ludilo i ulične trke su postale najvažnija stvar. Iako su muscle automobili, zbog velike snage i zapremine bili neverovatni potrošači, 5 centi za galon benzina je bila prihvatljiva cena. Ako bi jedna godina mogla da perfektno opiše muscle pokret to bi sigurno bila 1970, jer nikada pre ili posle nije toliko automobila bilo u ponudi, ali se tada vide i prvi preteći znaci. Naime, već sledeće godine restriktivni zakoni o emisiji štetnih gasova pogađaju ovo tržište, osiguravajuće kompanije podižu premije za osiguranje, naftna kriza je na pomolu, a prodaja popušta. Sledećih par godina ovi modeli bivaju ugašeni od strane svojih kompanija, i nestaju kao dinosaurusi, jer bi nekada snažne, ponosne mašine kojima je opljačkana snaga i izgled uništen sigurnosnim dodacima, delovale više nego tužno. Ipak, neki od njih preživljavaju, kao Pontiac Firebird, ali nikada više neće sijati takvim sjajem. Godine koje su sledile donele su još pokoji muscle automobil, ipak neuporediv sa prethodnicima, a primer modernog muscle razmišljanja, bio bi sigurno Dodge Viper, u najboljoj tradiciji predaka iz svoje kuće.


Da ponovimo... :tokralju:
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
semcho
Postovi: 1382
Pridružen/a: 05 nov 2010, 18:54
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

PostPostao/la semcho » 06 jan 2019, 22:22

Ima li ljepseg autica!?

Medjuosovniski raspon veci za dset cm od prethodnog Pola,
gepek veci za 25%,
na ovom modelu ima ugradjen i novi VW-ov motor 1.5 benzin,
u 14 razlicitih boja,

VW Polo 2018

slika
slika
slika
Repka BiH - FK Željezničar - OFK Biser - OKK Spars - SFK 2000 Sarajevo

Avatar
miki_92
Postovi: 17186
Pridružen/a: 07 jun 2010, 19:41
Kontakt:

PostPostao/la miki_92 » 08 jan 2019, 21:47

Enron Musk :rol:

Musk Thinks Tesla Will School Toyota On Lean Manufacturing


“You can have results or excuses. NOT BOTH.”

"Slavery was a choice"

Avatar
Sveti
Postovi: 7913
Pridružen/a: 01 sep 2012, 21:25
Lokacija: Sweet Home Alabama
Kontakt:

PostPostao/la Sveti » 09 jan 2019, 13:11

Raja kakva je ova nova astra 1.4 turbo 125 hp
naprijed rejal

Avatar
VelaHavle
Postovi: 3070
Pridružen/a: 02 feb 2015, 12:41
Lokacija: Boli me ****
Kontakt:

PostPostao/la VelaHavle » 09 jan 2019, 14:52

Sveti WroteColonRaja kakva je ova nova astra 1.4 turbo 125 hp


Koliko sam citao i to sve na motor talk-u su dobre recenzije. Zahvalan motor, pouzdan.

I ja gledam nesto u toj klasi. Mazda 3, Audi 3, Focus(ne ovaj novi) ulaze u neki uzi izbor pa dok misljenje ne promijenim :salut:

Avatar
Asteriks
Postovi: 9475
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 09 jan 2019, 15:45

Recenzije su skucenog karaktera obzirom da stotinjak ljudi ostavi dojam i nerijetko hvali svoje vozilo.

Najbolji način informiranja su auto servisi, prekaljeni vlasnici autootpada te mehanicari koji idu u korak sa vremenom pa tek onda pokoji portal bilo domaci ili strani.

Ta Astra K tek treba da se pokaze. Ima stabilnu bazu te turbobenzinca koji je ekvivalent onom jacem iz ove palete po konstrukciji ( samo vjerovatno el. ogranicen) ...

Koristi lanac umjesto remena a potrosnja nekih 6.5 kombinovana.

U svijetu automobila vazi nepisano pravilo - prvo traziti fabricku/hronicnu gresku ali i ako nema iste, treba se posavjetovati sa strucnjakom gledajuci okolnosti za koje ga uzimas.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
miki_92
Postovi: 17186
Pridružen/a: 07 jun 2010, 19:41
Kontakt:

PostPostao/la miki_92 » 11 jan 2019, 15:11

“You can have results or excuses. NOT BOTH.”

"Slavery was a choice"

Avatar
Brokula
Postovi: 7779
Pridružen/a: 13 feb 2014, 18:32
Kontakt:

PostPostao/la Brokula » 11 jan 2019, 18:48

Koje ulje da sipam? Uskoro mi je servis i motor je 1.7 CDTI Opel. Prethodni vlasnik je sipao 5w40, da li da nastavim sa istim ili je 10w40 sasvim ok??

Neko da se razumije?

Avatar
semcho
Postovi: 1382
Pridružen/a: 05 nov 2010, 18:54
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

PostPostao/la semcho » 12 jan 2019, 05:17

Brokula WroteColonKoje ulje da sipam? Uskoro mi je servis i motor je 1.7 CDTI Opel. Prethodni vlasnik je sipao 5w40, da li da nastavim sa istim ili je 10w40 sasvim ok??

Neko da se razumije?

koje je godiste brate, jel to Corsa? Forumas Asteriks ce ti objasnit?
Repka BiH - FK Željezničar - OFK Biser - OKK Spars - SFK 2000 Sarajevo

Avatar
Bosniacum Lilium
Postovi: 17943
Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
Lokacija: Nigerija
Kontakt:

PostPostao/la Bosniacum Lilium » 13 jan 2019, 15:54

Brokula WroteColonKoje ulje da sipam? Uskoro mi je servis i motor je 1.7 CDTI Opel. Prethodni vlasnik je sipao 5w40, da li da nastavim sa istim ili je 10w40 sasvim ok??

Neko da se razumije?

GM ulje 5W40 nastavi sipati. Ako hoćeš najbolju cijenu u Sarajevu javi se
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !

Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala. Prvi alkoholičar ekipe - Kawhi

Avatar
adisice
Postovi: 1753
Pridružen/a: 02 jun 2010, 13:17
Lokacija: Soba
Kontakt:

PostPostao/la adisice » 13 jan 2019, 17:43

Javio mi se neki dan problem sa polo 1.4 benz. Odjednom mi se upalio epc problem i motor kao da je iizgubio snagu.Otisao kod automehanicara i spojio na dijagnostiku kaze neki problem sa diznama 3 i 4 i on izbrise greske i vise se auto nemoze upaliti.On je zamijenio senzor radilice ali i dalje auto ne pali.Elektricar evo 2 dana cacka nemoze skontat.Jel imao ko slicni problema?
http://www.youtube.com/watch?v=Pk9A-6_O6QA

Avatar
Brokula
Postovi: 7779
Pridružen/a: 13 feb 2014, 18:32
Kontakt:

PostPostao/la Brokula » 15 jan 2019, 21:47

adisice WroteColonJavio mi se neki dan problem sa polo 1.4 benz. Odjednom mi se upalio epc problem i motor kao da je iizgubio snagu.Otisao kod automehanicara i spojio na dijagnostiku kaze neki problem sa diznama 3 i 4 i on izbrise greske i vise se auto nemoze upaliti.On je zamijenio senzor radilice ali i dalje auto ne pali.Elektricar evo 2 dana cacka nemoze skontat.Jel imao ko slicni problema?


What the EPC light means
Since the EPC is used on multiple other systems on the vehicle, it is likely that other warning lights will be illuminated on the dash as well. Typically, the stability control and cruise control will be disabled and their respective lights will be illuminated as well. The check engine light may also come on to show that the engine itself isn’t operating at normal efficiency. To try and protect the engine, the computer can limit the vehicle’s throttle and the car may feel sluggish as a result.

Znači to što ti je auto oslabilo je jer je EPC limitirao gas, i kasnije je automehaničar nešto syebo vjerovatno

Avatar
adisice
Postovi: 1753
Pridružen/a: 02 jun 2010, 13:17
Lokacija: Soba
Kontakt:

PostPostao/la adisice » 16 jan 2019, 00:03

Otisla elktronika tako kaze
http://www.youtube.com/watch?v=Pk9A-6_O6QA

Avatar
Azpi
Postovi: 972
Pridružen/a: 17 maj 2018, 13:26
Kontakt:

PostPostao/la Azpi » 16 jan 2019, 00:21

Sta li je on obrisao kad je obrisao greske :crazy: jbg bas belaj ti ispade :(

Avatar
semcho
Postovi: 1382
Pridružen/a: 05 nov 2010, 18:54
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

PostPostao/la semcho » 16 jan 2019, 10:58

Svidjaju mi se opasno Hyundai Accent, model iz 2007/2008, nevjerovatno fin autic za neku relativno finu cijenu. Auto bas top stanje mozes naci za nekih 6.5 hiljada, benzin i jeftinije. Ne znam kakvi su benzinci u potrosnji, znam da Elantra 1.6 trosi podobro, Getz manje, naravno lakse auto, inace Getz po nekim testiranjima dosta pouzdaniji od Accenta, medjutim meni je Accent bas cool omjer cijene i kvaliteta, mislim da od mana sam citao da na limariju treba obratit paznju, koliko ste vi upoznati s ovim autom i ima li ko iskustvo sa Accentom ili Getzom?
Zanimljivo, golf 4 recimo 99 godiste ima pribkiznu cijenu kao Accent iz 2008, skoro deset godina mladje auto...
Repka BiH - FK Željezničar - OFK Biser - OKK Spars - SFK 2000 Sarajevo

Avatar
Asteriks
Postovi: 9475
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 17 jan 2019, 09:37

PostPostao/la sekerbay


Zaboravi te upitat koliko je po fabrickoj deklaraciji tvoj Merc imao konja te koliko si mu cipovanjem digao snagu.

Da li je ono rijec o e63 V8 5.5...

Cisto da znas, na turbobenzincima nemos izbiti vise od 40 % tako da, pazi sto ces reci, da ne bi gluho bilo posumnjali.... :mrgreen:
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
sekerbay
Postovi: 4903
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

PostPostao/la sekerbay » 17 jan 2019, 12:42

Asteriks WroteColonDa li je ono rijec o e63 V8 5.5...

Šta da pazim?
Da, taj od 5,5 litara sa serijskih 585 ks
Urađeni su hlađenje sa sportskim filterima, optimiranje softvera i auspuh.
Sad je na ca 700 ks(možda malo više)

Sljedeći korak koji će se InshaAllah raditi u ovoj godini su dvije nove turbine i pojačano kvačilo.
To će biti dovoljno za ca 850 ks.
Da dobijem 900, morao bih raditi katalizatore. Problem je što bi onda bio pteglasan i ne bi ga smio vozati na cesti.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."


Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: enobarca i 13 gostiju.