Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
61
60%
Benzin
23
23%
Plin
2
2%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
14
14%
 
Ukupno glasova: 102

Avatar
Asteriks
Postovi: 14329
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 17 jan 2019, 14:42

Niko nije rekao da je na softveru digao 40/45 %. Vidis da ti pominjem tri radnje, znaci izduvni sistem, nova turbina + softver.

E brao, vidis koliko moras imati dorade, i bas zbog toga sam cesto skeptican kada mi x osoba prica. Ono, nemos ti sa nekim kvacilom kontrolisat tu silu. Onda, pored hladnjaka, i remapiranja, treba doraditi i masu finesa kako ne bi, nakon par km ostao sa rupom u glavi motora. Pa veci kocinoni disk, drugcije plocice, amortizere, pa cak doradu poluosovine, bolji nosaci motora...

Uglavnom, to su okvirno neke cijene koje sam i pretpostavljao.

Kada sve saberes, skup sport, registracija, odrzavanje pocev od dijelova, jer neces gledat polovnu oprugu a ovamo dajes na spojler/felgu cijelo bogatstvo.

I da, taj svoj motor nemos preko 900 a da je vozilo za svakodnevno koristenje. Osim ako ces da na startu pri ruci imas nitro... :lol:

Racun je jednostavan 585 + max 45 % = 845 (585 + cca 260). Sve preko ove snage, tj. taj visak konja se zargonski receno - navlaci. Uzmi u obzir i sigurnu konstantu pada od par KS nakon nekoliko godina.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
sekerbay
Postovi: 5010
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 17 jan 2019, 15:24

Asteriks je napisao/la:Racun je jednostavan 585 + max 45 % = 845 (585 + cca 260). Sve preko ove snage, tj. taj visak konja se zargonski receno - navlaci.
Možeš ba i preko. Brabus ga diže do 900 ks
Posaidon do 1020, a gad motors ide do 1200 ks.
M157 motor je nevjerovatan.
Njegovo serijsko kvacilo izdrži do 1000 Nm, a ako ga pojačaš, onda do 1450 Nm.
Samo, ovo do 850 ili 900 ks su još uvijek realne cijene.
Ako ideš preko, začas skočiš na 100 k eura.

To gore je bolest.
Recimo taj moj drug ima nisan gtr. Mislim da sam postavljao slike.
Kaže, ako hoćeš 1200 ks, košta oko 120k eura.
Ako ideš dalje, mjeri se samo u stotinama hiljada, jok desetinama :mrgreen:
Moram ga jednim pitat za detalje.

Dalje, kažeš ne treba uzimat polovno.
Može ba i polovno.
Recimo, ja sam svoje brabus felge platio 3000 eura. Kupio od jarana. Bile ko nove. Kod brabusa koštaju oko 7000 sa svim dijelovima. Možda i više.
Znači, kad imaš priliku da uštediš, bolje tako. Niko nema para za bacanje.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
sekerbay
Postovi: 5010
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 17 jan 2019, 15:27

Čuj mu kvačila jbo te država :shock:

like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Asteriks
Postovi: 14329
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 17 jan 2019, 15:31

Seco, prelistaj malo sta znaci max kapacitet na odredjenu kubikazu. Preko 900 ks nisu vozila za svakodnevnu upotrebu + vidis cijene samo za nekih 40 %.

Naravno sve je moguce, imas one frikove koji Golf 2 dizu preko 1000 konja, ali to nije tema.

Pricam ti o autu gdje se nece raditi ogromna modifikacija performansi i sto te nece kostati kao 3x vrijednost tvog polovnog Merca.

Da bi se detaljno uputio u te stvari, imas ljude koji su globalno broj 1 glede napucavanja raznih zvjeri. Vjerovatno si nekad upratio https://www.imdb.com/title/tt3027156/

... dovoljno je da trun kapiras mehaniku pa da vidis muku izbijanja KS + da shvatis sto znaci kada se auto od preko 100k reprogramira preko dozvoljene granice.
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 17 jan 2019, 15:38, ukupno mijenjano 1 put.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
sekerbay
Postovi: 5010
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 17 jan 2019, 15:38

Asteriks je napisao/la:Preko 900 ks nisu vozila za svakodnevnu upotreb
Donekle si u pravu, barem za njemačku.
Teško da s tim autom možeš na cestu jer većina radi tako da skroz izvadi katalizatore.
Ali, posaidonov od 1000 ks može. Voziš ga sasvim normalno.
Evo ti link pa pročitaj.
Imaš i br tel pa možeš nazvat i pitat za moje auto.

https://posaidon.de/projects/e63-rs850/?lng=en

Za ostalo...
Pa vozim to auto, majku mu :mrgreen:
Osim toga, družim se sa tunerima i znam šta može.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
sekerbay
Postovi: 5010
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 17 jan 2019, 15:40

Asteriks je napisao/la:Pricam ti o autu gdje se nece raditi ogromna modifikacija performansi i sto te nece kostati kao 3x vrijednost tvog polovnog Merca.
Jbg druže, plati pa se klati.
Ako hoćeš da tvoj merc ima 1000+ ks, izvali 100k i braća srede.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Asteriks
Postovi: 14329
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 17 jan 2019, 15:43

Mah, nema potrebe, za dizanje vjerujem eo ti primjer dvice ali ta dorada preko 900 ks nije za normalnu voznju jer itekako utice na vijek motora + radi se modifikacija veca cak i od cijene novog Merca.

Znas i sam sto su ventili, onda znas da takav motor nemos voziti na 90 % snage cesto, znas sta je kompresija i taj odnos prema zapremini...

Eto blikni sta rade Ameri, imas gore emisiju pa ces uci u svijet najbrzih ulicnih trkaca, ljudi koji koce zaustavnim padobranima, imaju vece kolicine nitre, zastitne kaveze itd.

A za te kuce... ma reklama je cudo a onaj ko ima kesa zivi za uzitak i ne glede slicne finese. Ocu rec, taj amg e63 remapiranjem nece izaci ni blizu fabricki procjenjenih 500k (+).

Cojece dovoljno je pogledati sta je Renault na novom 1.6 (F1 tehnologija) uradio sa brijegovima bregaste. Onda u sustini dobijes novi motor i to vec ide preko pojma tuning.

Zato naglasavam ovo - vozilo za opce i vanredne potrebne.

I ono sto smo izostavili, znas da svaki model fabricki radi aerodinamiku do odredjenog max. Nemas efekta kao vozac Ferarija il precjenjenog Bugatija, posto isti imaju liniju podesenu za ovu snagu/brzinu. Namjerno sam pomenuo ove modele jer idu preko 900 KS.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
sekerbay
Postovi: 5010
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 17 jan 2019, 16:03

To je neš drugo i tačno.
Jednostavno, nisu to više auta za svaki dan.
Moj je tek na 700+ ks a ne prelazim godišnje više od 6000 kilometara.
Ako i toliko. Obično između 3000 i 5000 km.
Nekad po par sedmica stoji u garaži bez da se upali.
Za svakodnevnicu imam druga auta.
Isto ovaj jaran što ima nisana. Mislim da je za dvije godine prešao 3000 KM.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
jasmin10
Postovi: 13652
Pridružen/a: 22 avg 2011, 01:29
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la jasmin10 » 19 jan 2019, 07:53

Ako kupis u Njemačkoj Passata za nekih 3 hiljade eura, koliko bi jos dodatnih troškova bilo dok bi se uvezao ?
Zadnja izmjena: jasmin10, dana/u 19 jan 2019, 08:02, ukupno mijenjano 1 put.

Avatar
Derdiyok
Postovi: 24187
Pridružen/a: 10 maj 2015, 04:48
Lokacija: Σα
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Derdiyok » 19 jan 2019, 08:00

jasmin10 je napisao/la:Ako kupus u Njemačkoj Passata za nekih 3 hiljade eura, koliko bi jos dodatnih troškova bilo dok bi se uvezao ?
Zavisi od dosta faktora.

ofrlje digitron

http://uveziauto.com
® GONGASHI POWERHOUSE ®

Avatar
jasmin10
Postovi: 13652
Pridružen/a: 22 avg 2011, 01:29
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la jasmin10 » 19 jan 2019, 08:02

Derdiyok je napisao/la:
jasmin10 je napisao/la:Ako kupus u Njemačkoj Passata za nekih 3 hiljade eura, koliko bi jos dodatnih troškova bilo dok bi se uvezao ?
Zavisi od dosta faktora.

ofrlje digitron

http://uveziauto.com
Racunao tu, pise oko 36 hiljada kuna.

Avatar
Asteriks
Postovi: 14329
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 20 jan 2019, 19:44

Nemačka vlada razmatra uvođenje brojnih mera kako bi se smanjilo zagađenje okoline koje uzrokuju drumska vozila. Među njima je i uvođenje ograničenja brzine na svim deonicama autoputeva u toj zemlji.

Među predloženim merama za smanjenje zagađenja vazduha koje bi stupile na snagu od 2023. godine su i uvođenje opšteg ograničenja brzine od 130 km/h na svim deonicama autoputeva u Nemačkoj kao i povećanje taksi na gorivo.

Takođe je predviđeno uvođenje dodatnih stimulacija za kupovinu električnih i hibridnih automobila. Kako se navodi, sve ove mere omogućile bi polovinu od ukupno zahtevanog smanjenja emisije gasova odgovornih za efekat staklene bašte.
:lol:

Ovo nema veze sa zdravim razumom. Cuj ogranicenje na 130 km/h, cime ce automatski autoban sa tri trake izgubiti smisao + logicna posljedica - zgusnuti promet.

Milion korisnika vece kubikaze/snage nece iskoristiti ni 80 % kapaciteta motora + tu je vec vidno forsiranje downzisinga, hibrida, cistih elektro vozila, itd... pod sloganom klimatskih promjena.

Brzina na uredjenim dionicama je spas iz vise razloga - pocev od svakodnevnih poslovnih putovanja...

Taman cemo se nekako poravnati slucajem da ovo implementiraju jer se u HNK, rutom Jablanica - Mostar vozi otprilike 120 - 130. Cesta smrti, al ko te pita.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
sekerbay
Postovi: 5010
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 20 jan 2019, 21:48

Asteriks je napisao/la: ogranicenje na 130 km/h
Radilo se o prijedlogu neke ekspertne grupe.
Već je odbijeno.

Nego, promijeni anketu.
Mogo si stavit koje se zimske gume koriste. Ipak smo u po sezone.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
harden
Postovi: 23590
Pridružen/a: 20 avg 2015, 00:17
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la harden » 20 jan 2019, 22:12

Mi smo u Bosni, vozimo na ljetne al sa dobrom sarom :mrgreen:
for this life i cannot change

1974. 1975. 1976. 2001. 2013. 2020!

Avatar
Asteriks
Postovi: 14329
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 20 jan 2019, 22:50

Radilo se o prijedlogu neke ekspertne grupe.
Već je odbijeno.
Zamisli samo koliko negativnosti stritkno ovo ogranicenje moze izazvati, jer nema logike usporiti saobracaj iz vise razloga. Evo uzmi postu koja ide tim rutama, pa prevoz putnika, raznih vrsta robe,... Vrijeme je novac a ovaj limit bi izazvao odredjeni stepen priblizan kolapsu.

Inace, downzising uzima sve vise maha. Evo ti cist dokaz - najprodavanija vozila u Evropi za proslu godinu - Golf (sedmica - 4 benzinca u paleti - 1.5, 1.4, 1.1 i 1.0), Reno Clio, Polo, Fiesta. Otp taj neki top 4. Dodaj na sve elektricna vozila i dobit ces jedan rastuci trend.

Jeftinija serijska proizvodnja se orijentise prema ovom sloganu - stetnih gasova a upravo taj sektor i lobira na ovakve stvari.

Glede ankete, gledat cemo nesto narednih dana. Znas kako to ovdje ide, konacni nacrt se salje adminu, da bi isti prihvatio/odbio prijedlog. Ebena procedura je to, moj secko. :mrgreen:
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
harden
Postovi: 23590
Pridružen/a: 20 avg 2015, 00:17
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la harden » 21 jan 2019, 20:37

Treba Asteriksu dati moderatora ovdje, zar nije bio prijedlog adminu za to?
for this life i cannot change

1974. 1975. 1976. 2001. 2013. 2020!

Avatar
Maestro
Postovi: 5963
Pridružen/a: 26 okt 2008, 03:54
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Maestro » 22 jan 2019, 19:51

sekerbay je napisao/la:
Asteriks je napisao/la:Preko 900 ks nisu vozila za svakodnevnu upotreb
Donekle si u pravu, barem za njemačku.
Teško da s tim autom možeš na cestu jer većina radi tako da skroz izvadi katalizatore.
Ali, posaidonov od 1000 ks može. Voziš ga sasvim normalno.
Evo ti link pa pročitaj.
Imaš i br tel pa možeš nazvat i pitat za moje auto.

https://posaidon.de/projects/e63-rs850/?lng=en

Za ostalo...
Pa vozim to auto, majku mu :mrgreen:
Osim toga, družim se sa tunerima i znam šta može.
taj posaidon i brabus su vise ime nego sta vise. I oni dosta sranja naprave. Skupi a nisu nista bolji odnosno nista vise snage ne izvuce od drugi tunera

Za neki 18000-20000 eura mozes 5,5 biturbo na 850-930 ps napraviti
Može Petev ostati sto godina, ali to više nema smisla. Ne znam možemo li više potonuti – jasan je Topić.

Tuta Petrov

Avatar
sekerbay
Postovi: 5010
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 23 jan 2019, 07:58

Maestro je napisao/la:posaidon i brabus su vise ime nego sta vise
Vrlo smjelo s tvoje strane, pogotovo za brabus koji je svjetski brend.
Brabusova auta su sila. To drži, a ne ko kod nekih tunera, triput dodaš gas i nešto crkne.
Maestro je napisao/la:Za neki 18000-20000 eura mozes 5,5 biturbo na 850-930 ps napraviti
Toliko košta materijal. Pa samo dvije nove turbine koje pumpaju 850 il 900 ks koštaju 8000 eura.
Onda imaš novi hladnjak zraka za turbine koji košta 3500 eura. Downpipe 3000. Sportski katalizatori i auspuh najmanje 4000. Pojačanje za kvačilo 2500.
To je samo materijal.
Ko će ti to ugradit? Znaš li koji je to poso izvaditi motor i mjenjač pa sve ugraditi?
Da ti je mehaničar najbolji jaran, neće uraditi ispod 5000 eura.
I na kraju kruna svega je softver. Ako to ne uradi neko ko zna, džaba si to ugrađivao.
A softver košta preko 2000.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Maestro
Postovi: 5963
Pridružen/a: 26 okt 2008, 03:54
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Maestro » 23 jan 2019, 12:57

Da je brabus svijetski brend jeste. Ali nije mi sad svrha dati tolike pare za brabus. Prije bi to sve uradio onda kod GAD za tolike pare.
O posaidenu sam cuo dosta losega.

Ja sam svoj sad radio na preko 900 konja i moz se proci sa neki 20 000 eura. A i jasno mi je da kod brabusa ne mozes proci sa 20 000 eura.

Ja sam uzeo turbo kod TTH. Uzeo sam upgradelader TTH 950 koje su izasle neki 3000 eura.
Downpipes
Kats sam izvadio ide sve direkt
WMI
Getriebeverstärkung
Ansaugung
I gume smo stavili druge na zadnje dvije
Izaslo je na kraju 920 PS/1200 NM
100-200 za sada ide oko 5,1-5,2 bez Rennbenzin. Mislim to je realno i nevjerujem da sa zadnjom vucom moze ispod 5,0.
Sad cu jos dograditi neke Kühlere i to je to.
Jasno je meni da se motor mora vaditi i sve to. Ali to moze i za ispod 5000 eura uraditi.
Može Petev ostati sto godina, ali to više nema smisla. Ne znam možemo li više potonuti – jasan je Topić.

Tuta Petrov

Avatar
sekerbay
Postovi: 5010
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la sekerbay » 24 jan 2019, 12:10

Pa buraz, tebi svaka čast ako si to našao za tu cijenu.
Motor to može izdržati, al šta je sa getriebe tj mjenjačem? 900+ konja daje silu od 1400 Nm obrtnog momenta. To će nakon prvog gasa razvaliti serijski mjenjač. Eto, kažeš da je kod tebe 1200 Nm. To je gotovo duplo više od serije koju si imao.
Drugo, ko ti je radio programiranje motora i mjenjača?
Amg ima poseban softver za mjenjač.
Dalje, ako si izvadio katalizatore (e-klasa ima dva), znaš da sa tim autom ne smiješ na cestu.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Amazon [Bot], bavariapivo i 41 gost.