Peugeot 407 sw 1.6hdi (3.888 KM)KONTRASVIH je napisao/la: ↑30 jul 2021, 13:08Kod nas ne postoji automobil koji je presao vise od 350k.
https://www.olx.ba/r/43697132/33271
Postoji
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Peugeot 407 sw 1.6hdi (3.888 KM)KONTRASVIH je napisao/la: ↑30 jul 2021, 13:08Kod nas ne postoji automobil koji je presao vise od 350k.
I ovaj ce cim izadje iz Mostara biti 220k.lol89 je napisao/la: ↑30 jul 2021, 14:42Peugeot 407 sw 1.6hdi (3.888 KM)KONTRASVIH je napisao/la: ↑30 jul 2021, 13:08Kod nas ne postoji automobil koji je presao vise od 350k.
https://www.olx.ba/r/43697132/33271
Postoji
Nažalost ?
Prijateljici sam pomogao da kupi sebi auto i izbor je pao na focusa mk3 (jel to onaj do 2014?)marcelo05 je napisao/la: ↑02 avg 2021, 19:56@Asteriks
Vlasnik sam Focusa mk1 2004 god, 1.8 tdci već 7 godina, pa sam planirao mijenjati. Ostajem i dalje kod focusa.
Eh sad nisam toliko upućen oko motora i koji uzeti.
Gledao sam verziju mk2 facelift 2010-11 godište, a možda je opcija i mk3.
S obzirom da godišnje pređem do 15 000 km, opcija mi je i da je benzin tj ne bježim od toga jer mi je 80% gradske i prigradske vožnje.
Pa ako imaš uopšteno savjet o motorima i dizelima a i benzincima. Vidim da su u ovom mk3 benzinci 1.0 ecoboost 125 kw i slično
Jeste, to su ti modeli, poslije ide facelift al on je još i skuplji. Vjerujem da je i udoban i da dobro stoji na putu. Negdje pročitah da je i izolacija dobra, da nema buke i tako.majestic24 je napisao/la: ↑02 avg 2021, 21:27Prijateljici sam pomogao da kupi sebi auto i izbor je pao na focusa mk3 (jel to onaj do 2014?)marcelo05 je napisao/la: ↑02 avg 2021, 19:56@Asteriks
Vlasnik sam Focusa mk1 2004 god, 1.8 tdci već 7 godina, pa sam planirao mijenjati. Ostajem i dalje kod focusa.
Eh sad nisam toliko upućen oko motora i koji uzeti.
Gledao sam verziju mk2 facelift 2010-11 godište, a možda je opcija i mk3.
S obzirom da godišnje pređem do 15 000 km, opcija mi je i da je benzin tj ne bježim od toga jer mi je 80% gradske i prigradske vožnje.
Pa ako imaš uopšteno savjet o motorima i dizelima a i benzincima. Vidim da su u ovom mk3 benzinci 1.0 ecoboost 125 kw i slično
Motor 1.6 tdci 88 kw. Auto mi se bas svidjelo. Udoban za voziti,6 brzina. 160-170 vozis bi ne osjetis to. Ona je fkt kupila dobro ocuvanog sa samo 120 000 predjenih. Ima ga pola godine,nikakvih problema za sada.
Jedino sto mi se kod njega nesvidja je mjenjac. Prosle sedmice na 150 sam ga iz pete brzine vratio u cetvrtu. Lahko se promasi 6-ta u pm. Ostalo,extra auto. Ovaj je placen 6500 eura
marcelo05 je napisao/la: ↑02 avg 2021, 22:01Jeste, to su ti modeli, poslije ide facelift al on je još i skuplji. Vjerujem da je i udoban i da dobro stoji na putu. Negdje pročitah da je i izolacija dobra, da nema buke i tako.majestic24 je napisao/la: ↑02 avg 2021, 21:27Prijateljici sam pomogao da kupi sebi auto i izbor je pao na focusa mk3 (jel to onaj do 2014?)marcelo05 je napisao/la: ↑02 avg 2021, 19:56@Asteriks
Vlasnik sam Focusa mk1 2004 god, 1.8 tdci već 7 godina, pa sam planirao mijenjati. Ostajem i dalje kod focusa.
Eh sad nisam toliko upućen oko motora i koji uzeti.
Gledao sam verziju mk2 facelift 2010-11 godište, a možda je opcija i mk3.
S obzirom da godišnje pređem do 15 000 km, opcija mi je i da je benzin tj ne bježim od toga jer mi je 80% gradske i prigradske vožnje.
Pa ako imaš uopšteno savjet o motorima i dizelima a i benzincima. Vidim da su u ovom mk3 benzinci 1.0 ecoboost 125 kw i slično
Motor 1.6 tdci 88 kw. Auto mi se bas svidjelo. Udoban za voziti,6 brzina. 160-170 vozis bi ne osjetis to. Ona je fkt kupila dobro ocuvanog sa samo 120 000 predjenih. Ima ga pola godine,nikakvih problema za sada.
Jedino sto mi se kod njega nesvidja je mjenjac. Prosle sedmice na 150 sam ga iz pete brzine vratio u cetvrtu. Lahko se promasi 6-ta u pm. Ostalo,extra auto. Ovaj je placen 6500 eura
Jedino eto što mi je petljanija to sa dpf filterom. Par kolega s posla muku muče zbog kratkih relacija.
Eh to je već full. Mogu mislit kako dobro izgleda. Znači 1.6 tdci 88kw je preporuka.majestic24 je napisao/la: ↑02 avg 2021, 22:18marcelo05 je napisao/la: ↑02 avg 2021, 22:01Jeste, to su ti modeli, poslije ide facelift al on je još i skuplji. Vjerujem da je i udoban i da dobro stoji na putu. Negdje pročitah da je i izolacija dobra, da nema buke i tako.majestic24 je napisao/la: ↑02 avg 2021, 21:27
Prijateljici sam pomogao da kupi sebi auto i izbor je pao na focusa mk3 (jel to onaj do 2014?)
Motor 1.6 tdci 88 kw. Auto mi se bas svidjelo. Udoban za voziti,6 brzina. 160-170 vozis bi ne osjetis to. Ona je fkt kupila dobro ocuvanog sa samo 120 000 predjenih. Ima ga pola godine,nikakvih problema za sada.
Jedino sto mi se kod njega nesvidja je mjenjac. Prosle sedmice na 150 sam ga iz pete brzine vratio u cetvrtu. Lahko se promasi 6-ta u pm. Ostalo,extra auto. Ovaj je placen 6500 eura
Jedino eto što mi je petljanija to sa dpf filterom. Par kolega s posla muku muče zbog kratkih relacija.
To jest..extra mu je izolacija. Meni se stvarno svidjelo to auto. Ja cu ici gledati jednog poslije gosisnjeg...facelift je,2016 godiste...isti motor kao i ovaj,ali je ST oprema. Stvarno brutalno izgleda...mda je i cijena odmah yebena...oko 10 000 eura.
Focus Mk3 bio je najprodavaniji automobil svijeta msm neke dvije sezone zaredom. Odlicna sigurnost na kres testu 2012. Dizelasu 1.6 tdci dodate su nove dizne te rijesen problem uljne sitke tako da svakako jedna od ozbiljnih opcija.marcelo05 je napisao/la: ↑02 avg 2021, 19:56@Asteriks
Vlasnik sam Focusa mk1 2004 god, 1.8 tdci već 7 godina, pa sam planirao mijenjati. Ostajem i dalje kod focusa.
Eh sad nisam toliko upućen oko motora i koji uzeti.
Gledao sam verziju mk2 facelift 2010-11 godište, a možda je opcija i mk3.
S obzirom da godišnje pređem do 15 000 km, opcija mi je i da je benzin tj ne bježim od toga jer mi je 80% gradske i prigradske vožnje.
Pa ako imaš uopšteno savjet o motorima i dizelima a i benzincima. Vidim da su u ovom mk3 benzinci 1.0 ecoboost 125 kw i slično
Da, da..moja greška, nije kw.Asteriks je napisao/la: ↑03 avg 2021, 08:07Focus Mk3 bio je najprodavaniji automobil svijeta msm neke dvije sezone zaredom. Odlicna sigurnost na kres testu 2012. Dizelasu 1.6 tdci dodate su nove dizne te rijesen problem uljne sitke tako da svakako jedna od ozbiljnih opcija.marcelo05 je napisao/la: ↑02 avg 2021, 19:56@Asteriks
Vlasnik sam Focusa mk1 2004 god, 1.8 tdci već 7 godina, pa sam planirao mijenjati. Ostajem i dalje kod focusa.
Eh sad nisam toliko upućen oko motora i koji uzeti.
Gledao sam verziju mk2 facelift 2010-11 godište, a možda je opcija i mk3.
S obzirom da godišnje pređem do 15 000 km, opcija mi je i da je benzin tj ne bježim od toga jer mi je 80% gradske i prigradske vožnje.
Pa ako imaš uopšteno savjet o motorima i dizelima a i benzincima. Vidim da su u ovom mk3 benzinci 1.0 ecoboost 125 kw i slično
Interval velikog servisa pomenutog motora 140k do 2011. a poslije date godine svako 170k.
Generalno precizno upravljanje, fenomenalno ogibljenje, dobra zvucna izolacija pa zaustavni put itd.
Ovaj 1.0 imao je problema sa sistemom za hladjenje. Dobar dio je rijesen opozivom a nakon 2014. konstrukcijski defninitvno nema te mane ali postoji neka iako min sansa da dobijes jedan od tih problematicnih primjeraka.
Inace sigurno si mislio 125 konja ne 125 kw (takav ne postoji u ponudi Focusa). Ovaj trocilindras od pomenutih 125 hp je glede napregnutosti i opterecenja na duze staze sam po sebi bure baruta, a zamislimo da ima 125 kw na ovu kubikazu.
Trenutno korisnika/ca: numanumaye22, rio_Ferdy88 i 20 gostiju.