Na punionici od 125 kW da bi se baterija napunila do 80 % treba 35 minuta. Postavljanje/ugradnja brzih punionica kosta izmedju 30k i 50k eura.
Samo Njemacka do 2030. treba oko milion pomenutih.
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
U ukupnoj bruto proizvodnji, hidroelektrane su učestvovale sa 20,7 posto, termoelektrane sa 77,1 posto, a solarne i vjetroelektrane sa 2,2 posto, objavila je Agencija za statistiku BiH
Fabricki deklarirana kombinovana potrosnja Focusa 1.8 tdci 85 kw je otprilike 5.6l. Sad, tvoj Focus je star 17 godina pa tu trebas uracunati odredjeni gubitak od izvorne snage te motor koji toliko dugo nije osvjezen. Sve to moze uzrokovati tik vecu potrosnju ali da je kombinovana 7.4, to jest nesto vise od ocekivanja, cak i kada u obzir uzmemo sve faktore. Gradska u zimskim uvjetima trebala bi biti cca 7.8 ali na otvorenom ispod 5l (max 5). Striktno za tvoje mjerenje znaci 180 gradske te 100 otvorene trebalo bi kombinovane izaci max oko 6,5.marcelo05 je napisao/la: ↑10 okt 2021, 20:22@asteriks Druže, u pitanju je focus 1.8 tdci 85 kw, 2004. Provjeravana potrošnja goriva. Natočen pun rezervoar i pređeno 280 km (kombinovane vožnje stotinjak kilometara otvoreno, a ostatak gradska), i opet pun natočen i izađe da je potrošnja 7.4 l. Prije par godina kad sam tako testirao čini mi se da je bilo negdje oko 6 litara. Da napomenem da se nešto u egr u "čuje", proizvodi neke zvukove. Može li bit do njega il su dizne uzrok povećane potrošnje.
The German news outlet notes that the EV revolution is beginning to gather momentum in Germany. In September, 41 percent fewer gasoline-powered vehicles were sold in Germany compared to the same period the previous year. Sales of vehicles with diesel engines plummeted as much as 54 percent on a year-over-year basis, mirroring the experience of Norway, where diesel car sales have all but evaporated. By contrast, sales of hybrids were up by 11 percent, plug-in hybrids were up 14 percent, and sales of pure electric cars increased by a dramatic 59 percent.
dizelAs a group, the Audi A4, BMW 3 Series, and Mercedes C/CLA-Class racked up 6,100 sales in Germany in September, according to its Federal Motor Transport Authority. Wirtschafts Woche crunched the sales numbers and determined that Model 3 sales totaled 6,800 for the same month.
Najvažnije novine na Focusu za 2022. su osvježeni dizajn, novi multimedijalni sistem, novi sistemi asistencije kao i unapređena motorizacija.
Automobil će se u prodajnim salonima pojaviti početkom sljedeće godine.
Kada je riječ o dizajnu spoljašnjosti, povećana je visina "nosa", dok je Fordov amblem premješten sa haube na sredinu maske hladnjaka.
Maska je inače nešto veća nego ranije, a razlikuje se u zavisnosti od paketa opreme.
Na svim verzijama pažnju privlače nova, malo tanja, full LED prednja svjetla sa integrisanim maglenkama.
Kao opcija, biće dostupni i "matrix" LED farovi, opremljeni, između ostalog funkcijom dinamičkog osvjetljenja u krivinama, aktivne kontrole snopa kako bi se izbjeglo zasljepljivanje drugih vozača (koristi kameru) ili prilagođavanja svjetla situaciji na putu i vremenskim uslovima.
LED stop svjetla takođe su dobila novi oblik i dizajn.
Unutrašnjost automobila sada izgleda modernije. Na komandnoj tabli dominira ogromni digitalni ekran dijagonale 13,2 inča, putem koga vozač ima pristup novom multimedijalnom sistemu Sync4, prilagođenom iz električnog Mustanga Mach-E.
Navigacija zasnovana na Cloudu, glasovne komande i intuitivnije korisničko okruženje sa Apple CarPlay i Android Auto funkcijama samo su neke od njegovih prednosti.
Klima-uređajem i postavkama većine sistema automobila takođe se upravlja putem ekrana osjetljivog na dodir, prenosi b92.
Bazični motor Focusa za 2022. i dalje je trocilindarski EcoBoost 1.0 sa 100 KS ili 125 KS, uparen sa 6-brzinskim manuelnim mjenjačem.
U ponudi će biti i kao "laki" hibrid sa opcionim sedmostepenim automatikom u varijantama od 125 i 155 KS.
Jedini dizelaš je 1.5 EcoBlue, dostupan u dvije varijante snage, sa 95 ili 120 KS. Povezan je sa 6-stepenim manuelnim ili, u snažnijoj varijanti, sa opcionim 8-stepenim automatskim menjačem.
Najnovija ST verzija imaće ispod haube 2.3 EcoBoost od 280 KS. Ovaj model će standardno biti opremljen 6-brzinskim manuelcem ili, uz doplatu, 7-stepenim automatikom sa polugicama za manuelnu promjenu brzina na volanu.
Restilizovani Focus uključuje i brojne sisteme asistencije vozaču, koji su prošireni u poređenju sa prethodnikom.
Među njima je i Blind Spot Assist, koji ne samo da upozorava na druge automobile izvan vidokruga vozača, već i, ako je to potrebno, "obeshrabruje" promjenu trake.
Sistem skenira okolinu automobila za vozila do 28 metara iza i to 20 puta u sekundi, a funkcioniše pri brzinama od 65 do 200 km/h.
Sjedi u Volva pa ćeš vidjeti šta je komfor i udobnost, posebno ovi noviji, npr neki XC.LlullSergio je napisao/la: ↑19 okt 2021, 09:55Kako sam sad kupovao auto pa sam svasta nesto gledao i Audi mi je potvrdio primat sto se tice neudobnosti jednog auta. Bas sam sjeo u dosta Audija i prije se vozio u dosta njih i sve ijedan skoro neudoban. Q3, Q5 sve neudobno, malo nazad, bez ikakvog prostora. A i generalno svaki Audi mi je nesto krut.
Poredio Golf 8 i Audi A3 Coupe, Golf je neuporediv sto se tice komfora, jbt limuzina za ovo. A4 isto mala nekakva, cak i A6 nije nazad neki komfor koji bi ocekivao. Jes iznad ovih nabrojanih, ali ocekivao bi covjek vise za te pare. Npr. Q3 me bas iznenadila, vozio se do Hercegovine dolje pozadi, nikad gore putovanje u zivotu nisam imao.
Ko se odluci za VW grupaciju prilikom odabira po meni je sve bolje od Audija.
Prošla generacija XC60 najudobnije auto što sam se vozio , otišao do Banja Luke i nazad nisam osjetio put ...rio_Ferdy88 je napisao/la: ↑19 okt 2021, 10:11Sjedi u Volva pa ćeš vidjeti šta je komfor i udobnost, posebno ovi noviji, npr neki XC.LlullSergio je napisao/la: ↑19 okt 2021, 09:55Kako sam sad kupovao auto pa sam svasta nesto gledao i Audi mi je potvrdio primat sto se tice neudobnosti jednog auta. Bas sam sjeo u dosta Audija i prije se vozio u dosta njih i sve ijedan skoro neudoban. Q3, Q5 sve neudobno, malo nazad, bez ikakvog prostora. A i generalno svaki Audi mi je nesto krut.
Poredio Golf 8 i Audi A3 Coupe, Golf je neuporediv sto se tice komfora, jbt limuzina za ovo. A4 isto mala nekakva, cak i A6 nije nazad neki komfor koji bi ocekivao. Jes iznad ovih nabrojanih, ali ocekivao bi covjek vise za te pare. Npr. Q3 me bas iznenadila, vozio se do Hercegovine dolje pozadi, nikad gore putovanje u zivotu nisam imao.
Ko se odluci za VW grupaciju prilikom odabira po meni je sve bolje od Audija.
Ja bas takvog uzeo.
Pa teško da se nađe 2017 godiste za oko 40000, pogotovo jer tražim automatik. Mada su recimo u Srbiji nekim čudom jeftiniji nego kod nasLlullSergio je napisao/la: ↑19 okt 2021, 20:53Ja bas takvog uzeo.
Samo 2017. godiste. Pretpostavljam da gledas ovu noviju seriju.
Uz taj budzet gledaj vala da je presao ispod 100 k mada sa tim godistem tesko i gledaj da ima dosta opreme. Ja ovo sto sam uzeo skoro sve pizdarije unutra ima od digitalnog cockpita, kamera, onih sigurnnosnih potpora itd itd.
Nemam samo panoramu, ali mi se licno svakako i ne svidja nesto, plus mislim da samo ide uz R seriju.
Trenutno korisnika/ca: Faraon iz Visokog i 47 gostiju.