Razlog je cisto finansijski prijatelju, znam ja auta koja idu ko luda, isto tako znam da nisu ni ekonomicna, sad mene interesuje ekonomicnost i sve to pricanje "bolje vozat benzinca, lakse odrzavat" true or false, "dizel je dizel", i slicno, sta je tacno od svega toga jaraniko.Asteriks je napisao/la:Benzin je cesto itekako isplativa investicija, naravno misleci na obicni atmosferac, ali kod Fieste je cudna prica.
Znam dosta iskustava, cak u komsiluku gdje se 1.3 benzinac nije pokazao a obzirom na cijeli omjer mase, performansi... torsi ko sleper, ima problem sa elektrikom...
Ovaj dizelas 1.4 tdci ti je proizvod PSA grupacija u saradnji sa Fordom, al generalno motor je kenja. Dobijes turbo dizel bez intercoolera, trom a startni podatci 15 do 100 (ionako prosjek) bacaju dodatnu prasinu u oci, obzirom da je dosta gori pri medjuubrzanjima.
Nije los glede same konstrukcije al za grad trazi nesto dinamicnije, jer ona gradska deklarisana potrosnja od 6l moze skociti i vise, upravo zbog navedenog.
1.6 tdci je posve druga prica al tek sa motorom od 95 konja.
Moram priznati da si se svezao penzionerskih vozila, eh sad da ne ulazim u detaljne analize, mozda je zbog male, ko zna.
Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Re: Automobili, motori...
Svasta pomalo.
Benzin atmosferac nema turbinu ali nema je ni atmosferski dizel.
Kod benzinaca imas svjecice, razvodnu kapu, bobinu(e), sto moze biti jeftino, no opet zavisi od modela, godista,...
Onda, zavisno od snage i kubikaze kod većine
modela imas razne filtere, pa plivajuci zamajac pa...
Ovo sto ti oces, prije svega to su slabiji polovnjaci koji vremenom cesto i izgube jos par konja i tu trebas detalaljan pregled jer ces od trazene ekonomicnosti doci u masovna ulaganja.
Tesko je dati sveobuhvatan odgovor na tvoje pitanje al moj savjet - trazi il' 1.9 tdi ili dvicu (nebitno gorivo), eventualno 1.3 mjet jer za neki prosjecni budzet nemos toliko birati.
Ak oces bas ekonomicno onda 1.9 sdi. Naravno skoro primarni fokus obratit na stanje limarije.
Ford, Francuzi,... imaju svojih aduta, al sve definise dubina dzepa.
Npr ja sam u svog Golfa ulozio skoro vr jos jednog benzinca dvice al sad imam zvjer. Sta god uzmes, pored redovnog održavanja jednostavno se spremi i na vanredna ulaganja.
Istina i pomenuta dvica nije majka brzine no za normalan odnos ulozeno - dobijeno, cijenu dijelova, dostupnost otpada... mozes napucati skoro po zelji, da te sluzi bruku. Cak i kad motor zariba zamjenski je haman bagatela, a ovako odoka, to ide na tvoj upit.
Benzin atmosferac nema turbinu ali nema je ni atmosferski dizel.
Kod benzinaca imas svjecice, razvodnu kapu, bobinu(e), sto moze biti jeftino, no opet zavisi od modela, godista,...
Onda, zavisno od snage i kubikaze kod većine
modela imas razne filtere, pa plivajuci zamajac pa...
Ovo sto ti oces, prije svega to su slabiji polovnjaci koji vremenom cesto i izgube jos par konja i tu trebas detalaljan pregled jer ces od trazene ekonomicnosti doci u masovna ulaganja.
Tesko je dati sveobuhvatan odgovor na tvoje pitanje al moj savjet - trazi il' 1.9 tdi ili dvicu (nebitno gorivo), eventualno 1.3 mjet jer za neki prosjecni budzet nemos toliko birati.
Ak oces bas ekonomicno onda 1.9 sdi. Naravno skoro primarni fokus obratit na stanje limarije.
Ford, Francuzi,... imaju svojih aduta, al sve definise dubina dzepa.
Npr ja sam u svog Golfa ulozio skoro vr jos jednog benzinca dvice al sad imam zvjer. Sta god uzmes, pored redovnog održavanja jednostavno se spremi i na vanredna ulaganja.
Istina i pomenuta dvica nije majka brzine no za normalan odnos ulozeno - dobijeno, cijenu dijelova, dostupnost otpada... mozes napucati skoro po zelji, da te sluzi bruku. Cak i kad motor zariba zamjenski je haman bagatela, a ovako odoka, to ide na tvoj upit.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Ma dobro ja vozam trenutno 1.9 tdi, zadovoljan sam, koliko toliko, samo naglabam ovako. Mislim zadovaljan jesam, trosi vise od auta koje sam vozao prije njega (golf dvica), samo naravno razlika je ocigledna. Nego eto, kontam nesto ovako s jeftinijom registracijom, manjom potrosnjom kad bi mogao nesto naći, ne bi se dvoumio oko zamjene, vjerovatno...
Re: Automobili, motori...
Registracija za dvicu 1.6 benzin 70 konja izadje oko 460 KM i pored bonusa od 50 %.
1.9 tdi, ispravan, ima sasvim normalnu potrosnju a registracija ti je sa svim povoljnostima od pomenutog golfa skuplja max 100 KM.
Downsizing zna, bez obzira na cijelu konstrukciju gdje se ide sa samnjenjem mase, manjim otporom... da potrosi vise od motora jace kubikaze i snage, jer u vanrednim prilikama (broj putnika, uzbrdica, makadam) radi preko predvidjene granice napora.
Znaci nemoj bjezati od 1.9 cdti, 1.9 dci... ako naletis na razumnu cijenu, okvirno do nekih 5500 KM, sto je neka najniza vrijednost za probrati polovnjaka, ako vec ne zelis legendarnu dvicu.
To glede dizelasa a imas i paletu benzinaca 1.6 (+) koji bez obzira na prosjecnju potrosnju od 1 - 1.5l vise, nude dosta toga sto mozes nazvati ekonomicnim, dugorocno gledano (Opel, Francuzi, VW itd).
1.9 tdi, ispravan, ima sasvim normalnu potrosnju a registracija ti je sa svim povoljnostima od pomenutog golfa skuplja max 100 KM.
Downsizing zna, bez obzira na cijelu konstrukciju gdje se ide sa samnjenjem mase, manjim otporom... da potrosi vise od motora jace kubikaze i snage, jer u vanrednim prilikama (broj putnika, uzbrdica, makadam) radi preko predvidjene granice napora.
Znaci nemoj bjezati od 1.9 cdti, 1.9 dci... ako naletis na razumnu cijenu, okvirno do nekih 5500 KM, sto je neka najniza vrijednost za probrati polovnjaka, ako vec ne zelis legendarnu dvicu.
To glede dizelasa a imas i paletu benzinaca 1.6 (+) koji bez obzira na prosjecnju potrosnju od 1 - 1.5l vise, nude dosta toga sto mozes nazvati ekonomicnim, dugorocno gledano (Opel, Francuzi, VW itd).
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Nije baš da se razumijem, al recimo prijatelj mi ima Fiat Stillo 1.2 benzinac, neka sport verzija. Ide pravo fino, zvuči ko mini formula, a potrošnja smiješno mala. Ja se iznenadio kad sam vozio kako je dobar. Sad koliko je pouzdan to ti ja ne bi znao reć, al on ga vozi već možda dvije godine i nije se žalio na neke veće probleme, znam samo da je ko i većina ljudi izvadio neki pomoćni stabilizator, onaj što počne lupkat a ne služi ničemu Čisto eto onako prijedlog za razmišljanje, vjerovatno će ti neko pametniji više reć
Kolumna: http://forum.sportsport.ba/viewtopic.php?f=35&t=6347
Re: Automobili, motori...
Kad palim svjetla (obična, kratka), lijevo se nekad upali nekad ne upali. Ako upali radi normalno dok ne ugasim, ali i kad se upali prvo zatrepti pa se upali. Koliko sam primjetio pattern, ako nisam palio svjetla 2-3 minute onda se upale oba, ako ugasim pa odmah upalim ponovo upali se samo desno...Jel imo neko sličan problem, preporuku u Sarajevu gdje da odvezem da nije plaho skupo. Pokušavo sam da dođem do sijalice ali pošto sam nepismen i pošto je pofino zapakovano nisam uspio. Mazda 6 2002.
Kolumna: http://forum.sportsport.ba/viewtopic.php?f=35&t=6347
Re: Automobili, motori...
Prvo sto trebas provjeriti sve osigurace u kutiji, tj. nesto na ovu foru
Kad ga izvadis, vidis unutra da li je zdrav (spojen) ili pregorio tacnije prekinut. Takav se mjenja osiguracem iste boje i iste oznake na poledjini (10, 15, 20).
Takodjer moguce da imas problema sa relejom u slucaju da pomenuti osiguraci budu ok, pa tek na trecem mjestu ides zamjenu svjetla.
Takodjer moguce da imas problema sa relejom u slucaju da pomenuti osiguraci budu ok, pa tek na trecem mjestu ides zamjenu svjetla.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Fala fala, a kontam da nije do sijalica jer s njima je ili rade ili ne rade. Nego sam mislio dal je možda negdje neki kabal da prekida, šta ja znam ne kontam se. Živ bio!
Kolumna: http://forum.sportsport.ba/viewtopic.php?f=35&t=6347
Re: Automobili, motori...
Neki dan se vozam po gradu i poce mi blicat ova lampica, taj neki glow plug indicator.
(Ova lijeva lampica)
Desilo se nakon nekih pola h voznje, znaci zagrijano auto. Blicalo jedno 10 sekundi i ugasi se, i nije poslije toga vise. Sta je u pitanju?
Ps, vjerovatno nije povezano, ali u medjuvremenu mi neki likovi blicali a nidje policije
(Ova lijeva lampica)
Desilo se nakon nekih pola h voznje, znaci zagrijano auto. Blicalo jedno 10 sekundi i ugasi se, i nije poslije toga vise. Sta je u pitanju?
Ps, vjerovatno nije povezano, ali u medjuvremenu mi neki likovi blicali a nidje policije
SM to the R.
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
Re: Automobili, motori...
To je za grijace, ali isto tako za stopke.
Provjeri svjetosnu signalizaciju, stisni kocnicu vidi radi li sve i sl.
Provjeri svjetosnu signalizaciju, stisni kocnicu vidi radi li sve i sl.
Mia San Mia
Re: Automobili, motori...
Gledao sam cim sam dosao kuci, sve radiR32 je napisao/la:To je za grijace, ali isto tako za stopke.
Provjeri svjetosnu signalizaciju, stisni kocnicu vidi radi li sve i sl.
Moguce da je neki prekid bio na trenutak, posto eto sve radi a nije se vise ni palilo
SM to the R.
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
Re: Automobili, motori...
Nema osigurac veze s tim problemom,otidji sto prije u servis dok ti se auto nije zapalilo.Imao sam isti problem,dzek koji ide u sijalicu se skoro istopio,malo je falilo da posljedice budu katastrofalnedijabola je napisao/la:Kad palim svjetla (obična, kratka), lijevo se nekad upali nekad ne upali. Ako upali radi normalno dok ne ugasim, ali i kad se upali prvo zatrepti pa se upali. Koliko sam primjetio pattern, ako nisam palio svjetla 2-3 minute onda se upale oba, ako ugasim pa odmah upalim ponovo upali se samo desno...Jel imo neko sličan problem, preporuku u Sarajevu gdje da odvezem da nije plaho skupo. Pokušavo sam da dođem do sijalice ali pošto sam nepismen i pošto je pofino zapakovano nisam uspio. Mazda 6 2002.
Re: Automobili, motori...
Normalo da ima, jer osiguraci trpe cijeli napon i pregore slucajem nepodobne situacije. Onda imas stanje preskanja osvjetljenja uz relej koji upotpunjava cijelu sliku, npr. jedno svjetlo radi povremeno, cak i nakon gasenja. A vozilo se zapali upravo zbog nepodobnih osiguraca.
Nemojte sirit dezinformacije, takvih kvarova se prozivilo, od pola preko nisana (koleginog) do dvice. Proucite sto pomenuti predstavljaju.
Da ne bi prosipali suplje, nek upita autoelektricara.
Ovim Dzek koji ide u sijalicu si potvrdio moju tezu.
Nemojte sirit dezinformacije, takvih kvarova se prozivilo, od pola preko nisana (koleginog) do dvice. Proucite sto pomenuti predstavljaju.
Da ne bi prosipali suplje, nek upita autoelektricara.
Ovim Dzek koji ide u sijalicu si potvrdio moju tezu.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Asterikse, jaraniko, moRe li misljenje o jos jednom ekonomicnom auticu Opel Corsa, i starija i novija generacija recimo od 1995 do 2005, ova od 2005 bas je lijepo fino auto, ove starije imaju takodje slabije motore, mislim na dizelase, 1.5 i 1.7 naravno i na produzenu verziju Corse... Na sta treba obratiti paznju pri kupovini?
Re: Automobili, motori...
Jos da dodam opcu definiciju osiguraca
Corsa je pouzdano auto manjeg segmenta, bilo za gradsku primjenu ili cak duze relacije.
Motore 1.5 (starije) te 1.7 je proizveo Isuzu dok je 1.3 izvorno Fiatov, onaj haman pa legendarni multijet.
Kod starijih ces naci eventalno na problem letve volana, dok kod novijih imas prilicno rjesen cijeli paket.
Pri kupovini pazis na krajnice, kugle, stanje limarije jer ono, ipak je to polovni Opel, pa solje... Mjeris kompresiju, a ista je ustvari odnos cilindra sa klipom u donjoj mrtvoj tacki prema zapremini motora. Onda, testiras rad na hladan motor, zatim na zagrijan. Boja dima, dozvoljena samo bijela, ostalo moze ukazivati na probleme.
Kod ovih 1.3 cdti imas lanac umjesto zupcastog, dok kod 1.7 dti interval zamjene remena je nekih 140k a 1.7 cdti jos manji. Onaj stariji 1.5 dizelas, takodjer remen, zamjena na nekih 120k.
Glede popularnosti, samo npr. u Britaniji tokom zadnjih 10 godina, Corsa je jedan od prodavanijih modela.
@smecho
Corsa je pouzdano auto manjeg segmenta, bilo za gradsku primjenu ili cak duze relacije.
Motore 1.5 (starije) te 1.7 je proizveo Isuzu dok je 1.3 izvorno Fiatov, onaj haman pa legendarni multijet.
Kod starijih ces naci eventalno na problem letve volana, dok kod novijih imas prilicno rjesen cijeli paket.
Pri kupovini pazis na krajnice, kugle, stanje limarije jer ono, ipak je to polovni Opel, pa solje... Mjeris kompresiju, a ista je ustvari odnos cilindra sa klipom u donjoj mrtvoj tacki prema zapremini motora. Onda, testiras rad na hladan motor, zatim na zagrijan. Boja dima, dozvoljena samo bijela, ostalo moze ukazivati na probleme.
Kod ovih 1.3 cdti imas lanac umjesto zupcastog, dok kod 1.7 dti interval zamjene remena je nekih 140k a 1.7 cdti jos manji. Onaj stariji 1.5 dizelas, takodjer remen, zamjena na nekih 120k.
Glede popularnosti, samo npr. u Britaniji tokom zadnjih 10 godina, Corsa je jedan od prodavanijih modela.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Mislim onda da sam pronasao auto koje zelim, paše mi u svakom pogledu...
Re: Automobili, motori...
brate jel ovaj tvoj?sekerbay je napisao/la:Ne zayebavam druže. Puno je 140 za bh puteve.SMR187 je napisao/la:Ne kontam jel me zahebavas il sta?
Nego, uzimate l u obzir to da taho laže?
To 200 je ustvari 180 il tak neš.
Da znaš vozit, dao bi ti taj da oćejfišAsteriks je napisao/la:Ljetos se vracao preko Svabije bas ovom rutom, samo steta kao suvozac.
Mene još uvijek niko nije išćero iz lijeve trake
A ovo je glavni krivac za to.
Serija 585 ks. Mala dorada na njegovom kompjuterčiću, auspuh i sportski filteri i već smo na 700+ ks, 1000 Nm i 330/340 km/h
Može Petev ostati sto godina, ali to više nema smisla. Ne znam možemo li više potonuti – jasan je Topić.
Tuta Petrov
Tuta Petrov
Re: Automobili, motori...
Jes. Sad je ovakav.Maestro je napisao/la:brate jel ovaj tvoj?
A aBd sad od januara ili februara će biti crven.
Radim ga u crvenu foliju.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Re: Automobili, motori...
Odlican druze.
Imam ti ja isti samo sto moj nije facelift ali takodzer je 5,5 biturbo motor.
Motor je stvarno klasa za sebe. Prije sam vozao bmw ali benz je ipak vise po mom ukusu.
Može Petev ostati sto godina, ali to više nema smisla. Ne znam možemo li više potonuti – jasan je Topić.
Tuta Petrov
Tuta Petrov
Re: Automobili, motori...
Daj koju sliku da parimo oči.Maestro je napisao/la:Imam ti ja isti samo sto moj nije facelift ali takodzer je 5,5 biturbo motor
I taj je prelijep.
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."
Online
Trenutno korisnika/ca: bavariapivo, enobarca, Pensioner26 i 42 gosta.