Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Auto bi trebalo imati fabričku pripremu za isofix, a onda se one kukice mogu dodatno ugraditi. Provjeri u ovlaštenom servisu. Ako ti kažu da ne može onda nemaju pojma.
Re: Automobili, motori...
Puni desni kad namotam il sam budala il cujem negdje oko volana zvuk kao kad se zrak ispusta
- Fantasista
- Postovi: 3693
- Pridružen/a: 26 avg 2013, 23:01
- Lokacija: Tuzla
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
U top 10 najprodavanijih automobila na americkom trzistu, Toyota ima cak svojih pet modela.Toyota Motor svrgnula je General Motors s trona kao najprodavanijeg američkog proizvođača automobila 2021., što je prvi put od 1931. da proizvođač automobila iz Detroita nije bio najprodavanija automobilska firma u SAD-u.
Toyota je uspjela bolje upravljati problemima lanca snabdijevanja, što joj je omogućilo da prvi put u 90 godina oduzme GM-ov tron.
Stalni nedostatak čipova prouzročio je sporadična zatvaranja postrojenja i doveo do rekordno niskih zaliha vozila u 2021.
GM je u utorak objavio da je u SAD-u 2021. prodao 2,2 miliona vozila, što je za 12,9 posto manje u odnosu na godinu ranije.
Toyota je, za usporedbu, rekla da je prošle godine u SAD-u prodala 2,3 miliona vozila, što je za 10,4 posto više u odnosu na 2020. Razlika u prodaji između dva proizvođača automobila iznosila je 114.034 vozila.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
nije ništa, to svaki servo ima.
nego kakvih bubašvaba od automehaničara ima. Malo sam istraživao po netu, i ljudi predlažu i savjetuju da se umjesto fabričkog plivajućeg, kada otkaže, ugradi set kvačila sa fiksnim zamajcem, uz svjedočenje da je trajno rješenje uz minimalnu pojavu tvrđeg kvačila, a uz uštedu u cijeni.
E pa to da se zna ne može nikako da se ugradi, evo svoje auto sam morao rastaviti set kvačila da vidim šta je, a ono tamo ugrađen nov set, nije se ni isprljao sa fiksnim zamajcem.
Auto je znalo očigledno zatresti pri polasku, uvijek na odvajanju kvačila treslo, šaltanjem u drugu čak i tad manje zatresne.
Naravno da sam ugradio nov set sa plivajućim, i sad je auto fabrika, a ovim (ne)majstorima iz Bosne čestitam na uspješno bačenih 400KM.
Toliko dođe zamjena na fiksni set, mene plivajući Sachs sa rukama došao 750.
Što se prodaje dijelova tiče, i tu su teške muljaže. Raspitivao se po piku, cijene variraju, 730, 800, nađem u Bijeljini 530.
U Mostaru ponuda Motorexa 750 bez zamajca , i onda kažem svom majstoru ja sam našao u Bosni za toliko, ako možeš u Mostaru dobiti ponudu blizu ovoj onda ću kupiti. I dogovor padne na 600KM. Da nisam ovog u Bosni našao, da sam išao direktno u Motorex bilo bi 1000KM, eto toliko.
Svugdje je bio proizvođač Sachs.
Re: Automobili, motori...
Hvala momci na odgovorima, fakat danas se nista ne cuje nisam prije ovo primjetio, ili se nisam obazirao toliko.
Re: Automobili, motori...
Provjeri ti za svaki slučaj servo ulje, nivo i kakvo je. Meni se tako malo nešto čulo, u jednom trenutku dobro zapištalo i otkazao mi servo u pola vožnje, pogledam u rezervoar, kad imam šta i vidjeti, skoro prazno. Na vrijeme se reagovalo pa nije ništa crklo, bar ne vidim probleme trenutno. To ti je minuta posla, a može te spasiti.
The ones who love your dark are the only light you'll ever need.
Re: Automobili, motori...
To sam provjerio, ima ga dovoljno
Re: Automobili, motori...
Moze se ugraditi, ali to ugradjuju pretezno taksisti i sverceri, samo da rijese i gas.. Logicno da nije preporucljivo ako ces auto za sebe ostaviti, doduse to je prije bilo, ne znam koliko je sad isplativo to raditi jer vjerujem da su cijene pale tako da...Klare je napisao/la: ↑05 jan 2022, 12:47nije ništa, to svaki servo ima.
nego kakvih bubašvaba od automehaničara ima. Malo sam istraživao po netu, i ljudi predlažu i savjetuju da se umjesto fabričkog plivajućeg, kada otkaže, ugradi set kvačila sa fiksnim zamajcem, uz svjedočenje da je trajno rješenje uz minimalnu pojavu tvrđeg kvačila, a uz uštedu u cijeni.
E pa to da se zna ne može nikako da se ugradi, evo svoje auto sam morao rastaviti set kvačila da vidim šta je, a ono tamo ugrađen nov set, nije se ni isprljao sa fiksnim zamajcem.
Auto je znalo očigledno zatresti pri polasku, uvijek na odvajanju kvačila treslo, šaltanjem u drugu čak i tad manje zatresne.
Naravno da sam ugradio nov set sa plivajućim, i sad je auto fabrika, a ovim (ne)majstorima iz Bosne čestitam na uspješno bačenih 400KM.
Toliko dođe zamjena na fiksni set, mene plivajući Sachs sa rukama došao 750.
Što se prodaje dijelova tiče, i tu su teške muljaže. Raspitivao se po piku, cijene variraju, 730, 800, nađem u Bijeljini 530.
U Mostaru ponuda Motorexa 750 bez zamajca , i onda kažem svom majstoru ja sam našao u Bosni za toliko, ako možeš u Mostaru dobiti ponudu blizu ovoj onda ću kupiti. I dogovor padne na 600KM. Da nisam ovog u Bosni našao, da sam išao direktno u Motorex bilo bi 1000KM, eto toliko.
Svugdje je bio proizvođač Sachs.
-
- Postovi: 2638
- Pridružen/a: 01 jun 2020, 18:31
- Lokacija: Grbavica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Raja, Golf 6, 2012-4 motion, svako 500ak kilometara gubi mi permant. Šta sve isprovjeravati dok ne dodjem do kranje provjere na test glave? Nema vidljivih tragova curenja, crijeva uredna, hladnjak uredan...Asteriks je napisao/la: ↑27 dec 2021, 15:48
Moras podici slivnik (da bi se isti izvadio valja odspojiti zakacke, odvrnuti par sarafa i vjerovatno pomjeriti brisace). Ispod pomenutog slivnika imas odvode sa strana koje trebas ocistiti, vecinom budu zacepljeni liscem i prljavstinom.
Onda tu provjeriti da slucajno nema neka rupa pogotov negdje oko filtera kabine.
Dalje, imas i sofersjabu koju ces iznutra pri vrhu gore lagano pritisnuti prstom prema naprijed. Ako se i sec odvaja, voda moze ulaziti, prolaziti negdje kroz plastiku i stvarati problem zamagljenja. Moze se odvajati zbog toga sto je sika nanesena na prljavu povrsinu i nije do kraja uhvatilo kada se postavljala.
Provjeri stanje ispod patosnica, kedere vrata, krova te pod, ako negdje ima rupa eto jednog od razloga. Na kraju provjeri i strujanje zraka kada ukljucis grijanje/hladjenje mozda je negdje neka klapna zacepljena, blokira cirkulaciju vazduha itd.
Ima li ko ideju i na kraju krajeva čovjeka koji se fino razumije u VW u Sarajevu?
Re: Automobili, motori...
OsmaDolazi je napisao/la: ↑06 jan 2022, 11:15Raja, Golf 6, 2012-4 motion, svako 500ak kilometara gubi mi permant. Šta sve isprovjeravati dok ne dodjem do kranje provjere na test glave? Nema vidljivih tragova curenja, crijeva uredna, hladnjak uredan...Asteriks je napisao/la: ↑27 dec 2021, 15:48
Moras podici slivnik (da bi se isti izvadio valja odspojiti zakacke, odvrnuti par sarafa i vjerovatno pomjeriti brisace). Ispod pomenutog slivnika imas odvode sa strana koje trebas ocistiti, vecinom budu zacepljeni liscem i prljavstinom.
Onda tu provjeriti da slucajno nema neka rupa pogotov negdje oko filtera kabine.
Dalje, imas i sofersjabu koju ces iznutra pri vrhu gore lagano pritisnuti prstom prema naprijed. Ako se i sec odvaja, voda moze ulaziti, prolaziti negdje kroz plastiku i stvarati problem zamagljenja. Moze se odvajati zbog toga sto je sika nanesena na prljavu povrsinu i nije do kraja uhvatilo kada se postavljala.
Provjeri stanje ispod patosnica, kedere vrata, krova te pod, ako negdje ima rupa eto jednog od razloga. Na kraju provjeri i strujanje zraka kada ukljucis grijanje/hladjenje mozda je negdje neka klapna zacepljena, blokira cirkulaciju vazduha itd.
Ima li ko ideju i na kraju krajeva čovjeka koji se fino razumije u VW u Sarajevu?
Rashladnu tekucinu moze pustati na racvi, dalje na crijevima, selnama, posudi vode (ako je cep neispravan pri pritisku moze pustiti odredjenu kolicinu). Moze pustati na kucistu vodene pumpe, semeringu iste, onda na hladnjaku itd.
Ako imas problem sa brtvljenjem glave motora, onda se tekucina moze mijesati sa uljem, gdje cak moze uci u cilindar, a kao rezultat toga dobijes vecu kolicinu bijelog dima na auspuhu.
Da bi otkrili sitnu pukotinu, struka kao pomoc nekada koristi i fluorescentni aditiv.
Nekad opet je tesko ustanoviti jer se tekucina moze slijevati uz neku cijev, pa mislis da je to lijeva tecnost a ono bas rashladna.
Za pocetak, upali motor, provozaj koji krug i onda otvori haubu bez da gasis pomenuti te uzmi debelu rukavicu i pritisni crijevo (ono gornje sto ide u hladnjak). Ne bi trebalo biti tvrdo i napuhano. Ugasi motor, otvori cep gdje sipas ulje i taj cep ne smije imati naslage slicne nekoj pjeni.
Sama zamjena dihtunga glave motora u teoriji nije problem, ali u praksi ide ravnjanje i obrada glave, hidro test itd.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Meni je vodena pumpa bila u pitanju kad se tako gubio permant. Jako brzo je došlo od toga da mi nakon dosipanja par dana ne pali upozorenje, do toga da se pali nakon 15min vožnje.
The ones who love your dark are the only light you'll ever need.
Re: Automobili, motori...
Pa može se ugraditi, ako čovjeku godi da je ugradnjom fiksnog riješio vibracije u mjestu, a ostavio ozbiljne vibracije pri svakom polasku i manju vibraciju šaltanjem u drugu. To nikom ko hoće zadržati i voziti auto ne može goditi, a da budem skroz iskren i da ga hoću prodati obraza ne bih imao, a isto tako iz poštovanja prema automobilima nikad ne bih mogao ugraditi nešto ovako naopako.
To u Hercegovini(bar odakle sam ja niko ne radi, jer je van morala), a u Bosni se svašta radi.
Re: Automobili, motori...
Zato kazem, to su prije vecinom ugradjivali taksisti, ali vjerujem da sad cijene nisu toliko razlicite da se isplati...Klare je napisao/la: ↑06 jan 2022, 18:56Pa može se ugraditi, ako čovjeku godi da je ugradnjom fiksnog riješio vibracije u mjestu, a ostavio ozbiljne vibracije pri svakom polasku i manju vibraciju šaltanjem u drugu. To nikom ko hoće zadržati i voziti auto ne može goditi, a da budem skroz iskren i da ga hoću prodati obraza ne bih imao, a isto tako iz poštovanja prema automobilima nikad ne bih mogao ugraditi nešto ovako naopako.
To u Hercegovini(bar odakle sam ja niko ne radi, jer je van morala), a u Bosni se svašta radi.
Nego, ko voli auto-moto sport, zapratite amk_pro_sport na insta
-
- Postovi: 2638
- Pridružen/a: 01 jun 2020, 18:31
- Lokacija: Grbavica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Meni je duži period apsolutno isto. Da li ga vozio zagrijanog, ne zagrijanog, duže relacije, kratke relacije. Nakon određene kilometraže koja je u 10ak kilometara upali se upozorenje da mi vode fali.
@asterix , provjerio sam ono što si rekao već i ranije ali opet juće, crijevo uredno, ulje uredno. Ne znam nisam pametan. Jedino što mi na um pada da je čudno na auto je što mi zna dosta magliti od kako se to dešava, ili recimo da mi se možda to počelo dešavati nakon gašenja DPF i EGR ("možda"). Da li to ima kakve veze, ne znam.
- StrikeWarzone
- Postovi: 2561
- Pridružen/a: 09 okt 2018, 10:53
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ako magli onda vjerovatno curi mali hladnjak.OsmaDolazi je napisao/la: ↑07 jan 2022, 08:38Meni je duži period apsolutno isto. Da li ga vozio zagrijanog, ne zagrijanog, duže relacije, kratke relacije. Nakon određene kilometraže koja je u 10ak kilometara upali se upozorenje da mi vode fali.
@asterix , provjerio sam ono što si rekao već i ranije ali opet juće, crijevo uredno, ulje uredno. Ne znam nisam pametan. Jedino što mi na um pada da je čudno na auto je što mi zna dosta magliti od kako se to dešava, ili recimo da mi se možda to počelo dešavati nakon gašenja DPF i EGR ("možda"). Da li to ima kakve veze, ne znam.
Htjeli su da te gase, yeb'o si im mater!
-
- Postovi: 2638
- Pridružen/a: 01 jun 2020, 18:31
- Lokacija: Grbavica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Jeli moguće da tako malo curi da hladno pređem 400-500 km, a iscuri 0,75l?StrikeWarzone je napisao/la: ↑07 jan 2022, 08:58Ako magli onda vjerovatno curi mali hladnjak.OsmaDolazi je napisao/la: ↑07 jan 2022, 08:38Meni je duži period apsolutno isto. Da li ga vozio zagrijanog, ne zagrijanog, duže relacije, kratke relacije. Nakon određene kilometraže koja je u 10ak kilometara upali se upozorenje da mi vode fali.
@asterix , provjerio sam ono što si rekao već i ranije ali opet juće, crijevo uredno, ulje uredno. Ne znam nisam pametan. Jedino što mi na um pada da je čudno na auto je što mi zna dosta magliti od kako se to dešava, ili recimo da mi se možda to počelo dešavati nakon gašenja DPF i EGR ("možda"). Da li to ima kakve veze, ne znam.
- MaroonBjelave
- Postovi: 4473
- Pridružen/a: 18 jun 2018, 13:12
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Lauda iza pionirske dolineOsmaDolazi je napisao/la: ↑06 jan 2022, 11:15Raja, Golf 6, 2012-4 motion, svako 500ak kilometara gubi mi permant. Šta sve isprovjeravati dok ne dodjem do kranje provjere na test glave? Nema vidljivih tragova curenja, crijeva uredna, hladnjak uredan...Asteriks je napisao/la: ↑27 dec 2021, 15:48
Moras podici slivnik (da bi se isti izvadio valja odspojiti zakacke, odvrnuti par sarafa i vjerovatno pomjeriti brisace). Ispod pomenutog slivnika imas odvode sa strana koje trebas ocistiti, vecinom budu zacepljeni liscem i prljavstinom.
Onda tu provjeriti da slucajno nema neka rupa pogotov negdje oko filtera kabine.
Dalje, imas i sofersjabu koju ces iznutra pri vrhu gore lagano pritisnuti prstom prema naprijed. Ako se i sec odvaja, voda moze ulaziti, prolaziti negdje kroz plastiku i stvarati problem zamagljenja. Moze se odvajati zbog toga sto je sika nanesena na prljavu povrsinu i nije do kraja uhvatilo kada se postavljala.
Provjeri stanje ispod patosnica, kedere vrata, krova te pod, ako negdje ima rupa eto jednog od razloga. Na kraju provjeri i strujanje zraka kada ukljucis grijanje/hladjenje mozda je negdje neka klapna zacepljena, blokira cirkulaciju vazduha itd.
Ima li ko ideju i na kraju krajeva čovjeka koji se fino razumije u VW u Sarajevu?
Ostajte mi čile i vedre
Moje Bjelave...
Vratit ću vam se ja...
Moje Bjelave...
Vratit ću vam se ja...
Re: Automobili, motori...
OsmaDolazi je napisao/la: ↑07 jan 2022, 08:38
@asterix , provjerio sam ono što si rekao već i ranije ali opet juće, crijevo uredno, ulje uredno. Ne znam nisam pametan. Jedino što mi na um pada da je čudno na auto je što mi zna dosta magliti od kako se to dešava, ili recimo da mi se možda to počelo dešavati nakon gašenja DPF i EGR ("možda"). Da li to ima kakve veze, ne znam.
Evo ti je @Strike odlicno pomenuo i mali hladnjak. Na ulazu crijeva u pomenuti hladnjak imas dvije gumice, od kojih jedna obicno pregori zbog cega djelimicno ispusta odredjenu kolicinu rashladne tecnosti.Jeli moguće da tako malo curi da hladno pređem 400-500 km, a iscuri 0,75l?
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
-
- Postovi: 2638
- Pridružen/a: 01 jun 2020, 18:31
- Lokacija: Grbavica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Hvala ti bas cu provjeriti...Asteriks je napisao/la: ↑07 jan 2022, 15:12OsmaDolazi je napisao/la: ↑07 jan 2022, 08:38
@asterix , provjerio sam ono što si rekao već i ranije ali opet juće, crijevo uredno, ulje uredno. Ne znam nisam pametan. Jedino što mi na um pada da je čudno na auto je što mi zna dosta magliti od kako se to dešava, ili recimo da mi se možda to počelo dešavati nakon gašenja DPF i EGR ("možda"). Da li to ima kakve veze, ne znam.Evo ti je @Strike odlicno pomenuo i mali hladnjak. Na ulazu crijeva u pomenuti hladnjak imas dvije gumice, od kojih jedna obicno pregori zbog cega djelimicno ispusta odredjenu kolicinu rashladne tecnosti.Jeli moguće da tako malo curi da hladno pređem 400-500 km, a iscuri 0,75l?
Online
Trenutno korisnika/ca: 19vendetta87, boatenkk, Felixians4, numanumaye22, rio_Ferdy88 i 21 gost.