Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Vozim...

Dizel
61
60%
Benzin
23
23%
Plin
2
2%
Hibrid
1
1%
Elektro vozilo
1
1%
ništa ne vozim :(
14
14%
 
Ukupno glasova: 102

Avatar
SMR187
Postovi: 6439
Pridružen/a: 12 dec 2017, 21:29
Lokacija: Gʀɑɖɑĉɑc - Tuzla
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la SMR187 » 19 sep 2018, 17:25

Papastathopoulos je napisao/la:Gledam sad nesto na piku i vidim jednog Pola ko u mene na otpadu jednom u blizini (zna @Asteriks koji, njegova opstina :D) i gledam slike iznutra, vidim da ima prekidace za grijanje siceva...e zanima me sad nesto posto nemam pojma kako to ide ako su fabricki grijaci: bi li se mogli ti grijaci nekako "izvaditi i premjestiti" u mog Pola ? mozda je glupo pitanje, ali sam morao upitati jer me zanima :D :)
I ja slucajno neki dan primijeti kod sebe na A3 2004 da na instrument tabli imaju lampice za tempomat i upozorenje za pojas. Nit imam tempomata, nit pišti kad se ne svezem :D
SM to the R.
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC

Avatar
Asteriks
Postovi: 14322
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 20 sep 2018, 16:36

TheWeekndXO je napisao/la:Pozdrav, razmisljam da kupim Citroena C4, 2005 godiste, 1.6 66kw. Kakva su iskustva sa tim modelom ako ga je neko imao? :D
1.6 hdi motor je ugradjivan u razne modele i ispostavio se kao prilicno pouzdan. To je rezultat saradnje inzinjera Forda i PSA grupacije. Starije norme tj. Euro 4 ove snage (do 90 konja) nemaju FAP filter ni plivajuci ali su radi svoje ekonomicnosti u pravilu opasno gazeni, msm ogromna kilometraza. Pa ces naci sa stanjem predjenih od 170k al u stvarnosti mozda blizu 250k.

Zamjena remena na C4 ove kubikaze/snage je cca 200 000 km ali cesto zbog kvaliteta nasih servisa zna biti klepetanje na 80 % radnog vijeka.

Naravno pri kupovini ide kontrola turbine, ovjesa, limarije i opceg stanja motora - kompresija...

Elektro problema sitnih je bilo, jos u toj godini, nista strasno a dovoljan pokazatelj pouzdanosti je da se ovaj motor nasao primjenu u modelima Volva V50...

Startnost ko golf 2 benzinac :P , potrosnja presmijesna, max preporucena nosivost nekih 400 kg itd.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
bega_afc
Postovi: 13722
Pridružen/a: 08 jul 2011, 20:19
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la bega_afc » 20 sep 2018, 17:15

Asteriks je napisao/la:
TheWeekndXO je napisao/la:Pozdrav, razmisljam da kupim Citroena C4, 2005 godiste, 1.6 66kw. Kakva su iskustva sa tim modelom ako ga je neko imao? :D
potrosnja presmijesna.
Otprilike 4,5 litra otvorene i 5,2 kombinovane... :mrgreen:
#Voajeroljupci na respiratorima.
Narod koji ne zna da poštuje svoju prošlost, nema ni svoju budućnost!

Avatar
Centre forward
Postovi: 6148
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 20 sep 2018, 17:27

Ta potrošnja (sa tim motorom) je uz masu uslova. Ona je moguća na modelima 207, C3, Fiesta i CO jer su lakši.
C4 bi mor'o bit baš apoteka da postigne te cifre. Meni se lično ne svidja, al' i ja sam u zadnje vrijeme u potrazi za autom pa svašta čitam i raspitujem se.

Jedan vrsni majstor mi je rek'o da je C4 generalno bolji auto od tehnoloških blizanaca, 307-ce i Focusa, al' ih nešto i nema puno i raja bježi od njih. Ako ti se svidja njegov enterijer, nije loša opcija za kupit'. @Asteriks je već naveo šta bi sve treb'o provjerit' na njemu, te vitalne funkcije dizel motora.
Taj motor od 66KW je baš solidan. Pandan legendarnom VW dizelu 1.9 kojih nažalost više nema.
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6998
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Papastathopoulos » 20 sep 2018, 17:35

R32 je napisao/la:Moze sa sjedistima :mrgreen:
Ili da cupas grijac iz sjedista :D
A nista to, jeftinije uzeti one grijace sa ebaya, uzeti one presvlake u Pazaricu i samo staviti grijace ispod njih :mrgreen:

@SMR187 ima i kod mene na tabli lampica za otvorena vrata pa ne svjetli, samo za gepek reaguje :mrgreen:
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
Asteriks
Postovi: 14322
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 20 sep 2018, 18:43

Pa sad, Focus je generalno bolje auto od Citroena, striktno kada bi poredili Fordov 1.8 TDCI i najbolji adut C4-ke bilo da je to 1.6 event 2.0 HDI.

Ovaj Focus 1.8 TDCI sklapa se u Svabiji dok modeli Focusa 2.0 i 1.6 TDCI (u prevodu HDI) u Francuskoj, izmedju ostalog.

Istina prva generacija 1.8 TDCI bila je osjetljiva te imala problema sa remenjem, ubrizgavanjem kada dodje interval velikog servisa ali su zato sa drugom max poentirali, vratili poznatu robusnost ovog brenda i u toj klasi postavili visok level.

Ono sto cesto cini razliku kada su u pitanju dva srodna modela (focus 1.6 i C4): kugle, krajnice, vilice, ramena, spone, seleni..., nacin podesavanja ubrizgavanja, interval servisa, elektro instalacija te neke finese, sto opet svaki brend, bez obzira na usku saradnju, posebno finalizira.

Sigurno da kod nas osnovno pitanje ide ka rubrici - odrzavanje a onda se tu gleda generalni kvalitet onih dijelova koji se vode kao standard, te sama pristupacnost istih, dalje - kako ta auta drze cijenu itd.

Imam druga, strucnjaka za VW, top majstor ali favorizuje Francuze. Kada takvog covjeka upitas za dva slicna modela, logicno da ce prevagnuti na stranu onog sta simpatise, zapostavljajuci neke sitne faktore koji su opet nekom strasno bitni.

Recemo meni licno kao fanu benzianca potrosnja nikad nije predstavljala neku prepreku.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
bega_afc
Postovi: 13722
Pridružen/a: 08 jul 2011, 20:19
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la bega_afc » 20 sep 2018, 19:18

Centre forward je napisao/la:Ta potrošnja (sa tim motorom) je uz masu uslova. Ona je moguća na modelima 207, C3, Fiesta i CO jer su lakši.
Koji su to uslovi?

Tjeras me da ti idem slikati. :mrgreen:

I to nije C4.
#Voajeroljupci na respiratorima.
Narod koji ne zna da poštuje svoju prošlost, nema ni svoju budućnost!

Avatar
Centre forward
Postovi: 6148
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: Rudolf Diesel straße
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 20 sep 2018, 19:39

Ma ne moraš slikat'. :D

Način na koji ga voziš, opšte stanje komplikovanog dizel motora, kakve su gume, koje gorivo točiš (kvalitet istog) itd. Sve to može da podigne potrošnju enormno.

Ako si ti to uspio, znači da je mašina u odličnom stanju, a i šoferu sve pohvale. :thumbup:


Već sam rek'o da i ja (al' ne za sebe) ganjam neko auto i sad čovjek na svašta naleti. Gledajući po raznim oglasima, vidim da Golf četvrte generacije ne posustaje sa cijenom još uvijek.
Recimo, komparir'o sam dvije opcije.
Prva, Golf IV, 66 KW, 2001 godište, solidan, košta 6000 KM. Preš'o 217000. :lolno:
Druga, Ford Focus, 66 KW, HDI, tek uvezen, 2006 godina. Nema packe, unutra izgleda k'o da je vožen 2x godišnje. Ista cijena. Kilometraža negdje k'o kod Golfa. Pod (realnom) pretpostavkom da je kod oba vozila vraćana kilometraža opet dolazimo do onog da ova dva auta imaju ISTU CIJENU.

Taj Focus je parac Golfa V i onda skontaš da VW drži cjenovni rang sa konkurencijom za jednu cijelu generaciju vozila. Ipak, Ford je veliko ime u autoindustriji, ne pričamo o Dačiji i ostalim nižerazrednim igračima. Umjetnost.

Ljubitelj sam i ja VW, i sam sam vlasnik istog. Golf je kralj klase, na kraju krajeva i ona sama je dobila ime po njemu al' je to meni nerealno.

Petica vri po putu. Po meni, najljepši golf.
05.09.1995 ♥

11-0-0 Rekordmeister

Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller

Avatar
bega_afc
Postovi: 13722
Pridružen/a: 08 jul 2011, 20:19
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la bega_afc » 20 sep 2018, 19:54

Centre forward je napisao/la:Ma ne moraš slikat'. :D

Način na koji ga voziš, opšte stanje komplikovanog dizel motora, kakve su gume, koje gorivo točiš (kvalitet istog) itd. Sve to može da podigne potrošnju enormno.

Ako si ti to uspio, znači da je mašina u odličnom stanju, a i šoferu sve pohvale. :thumbup:


Već sam rek'o da i ja (al' ne za sebe) ganjam neko auto i sad čovjek na svašta naleti. Gledajući po raznim oglasima, vidim da Golf četvrte generacije ne posustaje sa cijenom još uvijek.
Recimo, komparir'o sam dvije opcije.
Prva, Golf IV, 66 KW, 2001 godište, solidan, košta 6000 KM. Preš'o 217000. :lolno:
Druga, Ford Focus, 66 KW, HDI, tek uvezen, 2006 godina. Nema packe, unutra izgleda k'o da je vožen 2x godišnje. Ista cijena. Kilometraža negdje k'o kod Golfa. Pod (realnom) pretpostavkom da je kod oba vozila vraćana kilometraža opet dolazimo do onog da ova dva auta imaju ISTU CIJENU.

Taj Focus je parac Golfa V i onda skontaš da VW drži cjenovni rang sa konkurencijom za jednu cijelu generaciju vozila. Ipak, Ford je veliko ime u autoindustriji, ne pričamo o Dačiji i ostalim nižerazrednim igračima. Umjetnost.

Ljubitelj sam i ja VW, i sam sam vlasnik istog. Golf je kralj klase, na kraju krajeva i ona sama je dobila ime po njemu al' je to meni nerealno.

Petica vri po putu. Po meni, najljepši golf.
Na nekih 70 km svakodnevno(70% otvoreno, 30% guzva), uz klimu non-stop delao je na 4,6-4,7 litara.

U zadnje vrijeme imao vise gradske, oko 5,1-5,2.

Focus je sto se tice dozivljaja voznje bar dvije klase iznad Golfa. O sport modu voznje da i ne pricam, preciznost volana... :bow: :bow:

Prijatelj ima Pasata 2.0 103 kW...U prve tri brzine ne moze parirati duplo slabijem Focusu...Jako smijesno to izgleda. :mrgreen:
#Voajeroljupci na respiratorima.
Narod koji ne zna da poštuje svoju prošlost, nema ni svoju budućnost!

Avatar
rasavoje
Postovi: 5128
Pridružen/a: 18 dec 2015, 23:23
Lokacija: made in PRC
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la rasavoje » 25 sep 2018, 00:06

Sjela za Peugeot 307, k'o traktor. Volan tezak k'o zemlja, imam upalu bicepsa i tricepsa samo sto sam ga okrenula. Pa sta je ono, gori od Golfa. :lol:

Audi A3 :ljepota:
♥ ce moje, kao i tvoje, vjecno da kuca za bordo boje!

Avatar
Evolution87
Postovi: 14243
Pridružen/a: 21 jan 2012, 00:16
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Evolution87 » 27 sep 2018, 19:13

Zna li neko kako da ugasim ovu lampicu za pritisak u gumama na seat leonu i zasto se je uopste upalila? Naime, jedna mi je bila malo ispuhana pa sam je dopuhao i nakon par sati lampica se upalila. Obje prednje na isti pritisak, drzao i ono dugme set kod rucne, ali idalje gori :roll:
Zauvijek sam tu ja da ginem za tebe,
i onda kada ti budes red'o poraze!
Opet cemo mi do zore slavit' zajedno,
kad postanes ti prvak ponovo!

Avatar
SlevinKelevra
Postovi: 11909
Pridružen/a: 30 okt 2012, 23:40
Lokacija: NYC, USA
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la SlevinKelevra » 27 sep 2018, 22:08

Asteriks je napisao/la:Focus 1.8 TDCI
Generalno tvoje misljenje... Posebno u usporedbi sa ostalim vozilima slicne kategorije i godista.

Avatar
Asteriks
Postovi: 14322
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 27 sep 2018, 23:06

Tesko je sada povuci konacnu paralelu, jer svaka kubikaza, linija i sta vec ima svoje adute.

Dosta sam pisao o Focusu 1.8 TDCI, pocev od ove stranice. Vrhunski model, cistokrvni Fordov motor.

Problem, za nase uvjete moze nastati u preosjetljivosti na kvalitet goriva, sto mu direktno udara sa sistem za ubrizgavanje, a onda zamjena kosta pravo bogatstvo. Ipak, kada se vodi racuna gdje se toci, dizne traju mnogo. Kada se na vrijeme rade propisani servisi, ev striktno u ove druge generacije na modelima od 2005., onda je vijek trajanja strasan. Pomenuto remenje za 1.8 TDCI (II) pocev od ove godine se mijenja svakih 200k, sto je nevjerovatan interval.

Ovaj motor je po uzoru na legendarni Fordov D (8V) napravljen 2001. sa Delphi pumpom visokog pritiska a svoju zadnju verziju ove kubikaze ugradjivao je u Mondea do 2012. Poslije znas kak to autoindustrija radi, skracivanje kubikaze, okolis, pm...

Ima nevjerovatnu elasticnost, kombinovane potrosnje 6l, fino medjuubraznje, skolovani mehanicari glede ovog brenda, pristupacni servisi,...

I jos nesto, familija Forda ima jedne od najpreciznijih mjenjaca, a to ce ti svaki vrsni poznavalac potvrditi, nebitno bila to Fiesta il ovaj Focus. I onda nasi ljudi kazu, a jesam u startu sa Fordom odero.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
rio_Ferdy88
Moderator
Postovi: 41244
Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
Lokacija: Tamni Vilajet
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la rio_Ferdy88 » 28 sep 2018, 10:13

rasavoje je napisao/la:Sjela za Peugeot 307, k'o traktor. Volan tezak k'o zemlja, imam upalu bicepsa i tricepsa samo sto sam ga okrenula. Pa sta je ono, gori od Golfa. :lol:
Ja ti dao jedan krug, a ti tako, e neš' više dobit :nedam:
Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..

Avatar
rasavoje
Postovi: 5128
Pridružen/a: 18 dec 2015, 23:23
Lokacija: made in PRC
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la rasavoje » 28 sep 2018, 11:58

rio_Ferdy88 je napisao/la: Ja ti dao jedan krug, a ti tako, e neš' više dobit :nedam:
Kak'o je ovo neofirno hvalisanje? :kafa:
♥ ce moje, kao i tvoje, vjecno da kuca za bordo boje!

Avatar
Asteriks
Postovi: 14322
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 28 sep 2018, 18:16

slika
Iako većina klasičnih automobila svoju besmrtnost zasluži ispod bulevarskih svetala ili na prestižnim trkalištima širom sveta, jednom od večnih i svetski poznatih modela, takvo okruženje je potpuno strano. Reč je o Jeep Willysu, najuspešnijem automobilu napravljenom za široku vojnu upotrebu, koji je svoju slavu stekao i održao u kiši metaka i bljesku eksplozija u svakom oružanom sukobu, od Drugog Svetskog rata pa sve do rata u zalivu.
Do sada su na stranicama ovog magazina, mesto nalazila uglavnom civilna vozila ali nesumnjiv značaj ovog automobila, dugovečnost, svestranost i prisutnost svrstavaju ga među nesumnjive klasike automobilizma. Iako, Jeep Willys nije jedini rani terenac koji se nalazi u ovom društvu, on je, definitivno, jedini pravi gušter među elegantnim karoserijama.
Sve je počelo ranih tridesetih godina prošlog veka, kada se američkoj armiji ukazala potreba za lakim vozilom široke upotrebljivosti koje bi pratilo pešadiju u svim aktivnostima. Do tada, u toj ulozi su se nalazili Harley Davidson motori ali nisu mogli da odgovore većini zahteva, teško su savljađivali loš teren i bili su veoma laka meta na frontu. Međutim, sve do izbijanja Drugog Svetskog rata, ništa nije bilo preduzeto. Tek u julu 1940. godine, suočeni sa razbuktalim sukobom u Evropi i globalno opasnom situacijom, tehnička komanda raspisuje tender i šalje ga na adrese 135 američkih proizvođača automobila. Po uslovima konkursa, vozilo je, između ostalog, moralo da bude 4 x 4, da ima najmanje tri sedišta, da ima hidraulične kočnice, da može da ponese mitraljez kalibra 30, da može da savlada uspon od najmanje 45 %, da mu brzina na terenu bude 50 mp/h ( 89 km/h ) i da ima najmanje četvorocilindrični motor. Pored toga, Komanda je zahtevala isporuku od 70 vozila, radi testiranja.
Zahvaljujući dobrim informacijama, Ford, Willys i Bantam mala, slabo poznata i davno ugašena američka fabrika , su uspeli da završe prototipove na vreme. Bantam je bio prvi i isporučio vozila 23. septembra 1940, Willys 13. novembra i Ford 23. novembra. Sva tri modela su dobila nadimke pod kojim su spominjani u vojnim dokumentima i Ford je bio Pygmy, Willys je bio Quad (u žargonu, kockasti) i Bantam je nazvan BRC. Svi prototipovi su podvrgnuti najrigoroznijem mogućem testiranju do tad. Znajući važnost ovakvog vozila u organizaciji vojske i njegove široke upotrebe, svaki šraf je morao biti proveren.
Borba oko veoma profitabilnog ugovora, okrenula je sve tri fabrike jednu protiv druge. Nakon veoma opširnog i teškog testiranja koje je obuhvatalo 1500 vozila, po 500 od svake fabrike, kao konačan izbor izabran je Willysov projekat a ugovor o sklapanju vozila podelile su sve tri marke, mada će proizvodnja u pogonima Bantama biti simbolična. Prednosti koje je Willys imao u odnosu na konkurente su bile izuzetno jaka konstrukcija i benzinski motor od 2,4 litre i oko 60 KS. Konačan izgled vozila ukljičivao je kompletnu Willysovu mehaniku ali je dizajnako se izgled jednog vojnog, striktno namenskog vozila može tako nazvati bio preuzet od Forda.
Kada su u oktobru 1941. godine, prvi primerci već ušli u operativnu upotrebu, bilo je jasno da je američka vojska dobila mnogo više nego što je očekivala. Jednostavna konstrukcija, ogromna upotrebljivost i izdržljivost su se pokazali perfektnim za ono što je Jeep očekivalo. Iako u tom trenutku SAD nije bila u ratu, putem pomoći Britaniji, mnogi primerci su počeli da stiču dragoceno iskustvo. Nakon japanskog napada na Pearl Harbour i oficijelnog ulaska Amerike u Drugi svetski rat, već je oko 40 000 vozila bilo isporučeno.
Verovatno bi bili potrebni tomovi knjiga da se sponemu sve situacije u kojima je Jeep bio vojsci jedina nada i spas, a kako je vreme teklo za vojsku je postao važan koliko i puška.

U odnosu na nemački pandan Kubelwagen koji je stvoren na osnovi Bube, Jeep je bio daleko čvršći i pouzdaniji. Na primer, cela konstrucija je bila svrorena da podnese pogodke iz pešadiskog naoružanja i čak ako bi metak pogodio hladnjak, Jeep bi mogao da nastavi dalje. Tokom rata, razvio se u mnogo verzija kao što su čistač mina, sanitetsko vozilo a ako se dobro izoluje, Jeep je mogao biti amfibija i mogao se izbaciti iz aviona u more. Uz ovaj model vezivale su se i mnoge anegdote kao što je, na primer, priča o tome kako su vojnici masovno vezivali svoje Jeepove za drvo, da bi ih našli tamo gde su ih i ostavili, jer vozila nisu imala ključ nego samo starter i korišćena su po principu ?sedi i vozi?. Na kraju, nema sumnje da je Jeep izuzetno mnogo doprineo pobedi saveznika i to na svim frontovima jer se izuzetno dobro ponašao u blatu Normandije, pesku Alžira ili snegu Ardena. To priznanje je dobio i od čuvenog generala Patona koji je rekao da tenk Sherman, Lockheed P 51 Mustang ( borbeni avion ) i Jeep Willys, čine najjača saveznička oružja, bez kojih bi pobeda bila nemoguća. Na kraju rata, 1945. godine, broj proizvedenih primeraka je bio 639.245 komada od kojih je velik broj preživeo.

Međutim, iako je veliki rat zbog kog je stvoren, prestao, Jeep ni u kom slučaju nije završio svoju misiju. Još tokom trajanja borbi, Willys je zaštitio ime Jeep i počeo razvoj modela prilagođenih za civilnu upotrebu, namenjenih najviše farmerima. Već 1946. godine počinje prodaja model CJ2A koji je bio vojno vozilo ali u civilnoj odeći. Tokom par godina prodat je u čak 250 000 primeraka, kao poljoprivredno vozilo sa velikim brojem funkcija. Međutim, proizvodnja pravog Jeepa za vojsku nije prestajala i proširila se na, bukvalno ceo svet. Sve savezničke armije su imale velik broj ovih vozila u upotrebi a fabrika Zastava je sklopila određen broj za potrebe mlade i perspektivne JNA.

Danas je Jeep Willys čest oldtajmer mada se u nekim armijama i dalje koristi. Cena mu nije velika i kod nas postoji par dobro restaurirnih primeraka. Osim toga kod nas se mogu naći originalne verzije (mada teško), ruske kopije ili čak Zastavini primerci. Potencijalni kupci ne bi trebali da se brinu oko kvaliteta jer jedno je sigurno, možda će kamen uspeti lakše da pokvare.
Još jedna stvar po kojoj je ovaj automobil izuzetan. Za razliku od ostalih klasičnih modela koji su važni samo u istoriji automobilizma, Jeep Willys je učesnik moderne svetske istorije i sigurno jedna od zaslužnih snaga za čovečanstvo kakvo danas poznajemo.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

marcelo05
Postovi: 135
Pridružen/a: 19 nov 2015, 20:45
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la marcelo05 » 28 sep 2018, 19:53

Imam jedno pitanje, pa ako moze neko da mi odgovori. Vozim Focusa, 2004. god. Vec dvije godine zeza me rucna kocnica, lijevi tocak ne koci. Majstor je jednom uspio nesto osposobit, al je se opet vratilo na staro. Pa mi je sad rekao da moram zamijenit kocioni cilindar. Eh sad ja sam se malo raspitivao za taj cilindar, da vidim koja je cijena, pa me svi pitaju da li mi treba glavni kocioni cilindar. A ja majstora to nisam pitao, pa ako neko od vas moze reci na kojem principu radi, da li ima neki posebno cilindar na tocku? Kod mene su pozadi diskovi.

Avatar
SMR187
Postovi: 6439
Pridružen/a: 12 dec 2017, 21:29
Lokacija: Gʀɑɖɑĉɑc - Tuzla
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la SMR187 » 28 sep 2018, 20:07

Imam problem sa centralnom na A3. Otkako sam kupio auto ima taj problem, ali jedan period zeza, pa jedan period radi sve normalno tako da sam to ignorirao.
Uglavnom, desi mi se da nekad ne funkcionisu komande na kljucu dok ne stisnes jedno 10 puta onda otkljuca/zakljuca.
Neki dan, nakon sto me taj problem smarao konstantno 5 dana, ja zakljucam kola, ona se zakljucase ali ne blicnuse zmigavci.
Ja da provjerim da nisu vrata ostala otvorena, sve ok.

Krenu da otkljucam, nece. Vise puta pokusao zakljucavanje otkljucavanje, isto kao da kljuc nikako ne radi.
Pokusam mehanicki da otkljucam, cu se samo neki grub zvuk u centralnoj ali se ne otkljucase vrata. Pokusam jos par puta mehanicki i tek nakon 4. pokusaja se otkljuca auto.

Dam kontakt vidim da je struje nestalo bilo, resetovao se sat i upalile lampice od ESP i volana (?):
slika slika koje su se nakon 100m voznje same ugasile.

Od tad normalno zakljucava otkljucava od prve bez problema, ali sad pitanje je vremena kad ce opet pocet zezat.

Uz to, ne radi mi ni brava od gepeka, moram ga kljucem otvorit. to jest nekad hoce, nekad nece pa ne znam da li je povezan problem
SM to the R.
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC

Avatar
Asteriks
Postovi: 14322
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Asteriks » 29 sep 2018, 10:10

marcelo05 je napisao/la:Imam jedno pitanje, pa ako moze neko da mi odgovori. Vozim Focusa, 2004. god. Vec dvije godine zeza me rucna kocnica, lijevi tocak ne koci. Majstor je jednom uspio nesto osposobit, al je se opet vratilo na staro. Pa mi je sad rekao da moram zamijenit kocioni cilindar. Eh sad ja sam se malo raspitivao za taj cilindar, da vidim koja je cijena, pa me svi pitaju da li mi treba glavni kocioni cilindar. A ja majstora to nisam pitao, pa ako neko od vas moze reci na kojem principu radi, da li ima neki posebno cilindar na tocku? Kod mene su pozadi diskovi.
Ovo ti je sablon rada kocionog sistema, ugrubo.

slika

... eh sad, kada pritisces noznu kocnicu, kociona tecnost pocev od glavnog cilindra ide do rubnih cilindara tj. na svakom tocku, ispunjava ih a onda se kociona kljesta (u slucaju diskova) skupljaju i vrse pritisak na kocioni disk pomocu plocica.

S druge strane, rucna kocnica ti je mehanizam koji bi trebao blokirati zadnje tockove bez uticaja ovog sistema. Znaci pomocu sajle vjerovatno hvata dio cilindra (lijevog i desnog tocka) koji se tada manuelno djeluje na kljesta koja ponovo hvataju te koce tocak.

Ovo je otprilike, a za nozne znam sto posto. Vidi, po meni u slucaju rucne, nemas potrebe mijenjati glavni kocioni cilindar vec onaj na lijevom zadnjem tocku (u tvom slucaju) ali bolje istovremeno oba (ne glavni vec desni), radi ravnomjernosti.

A to je ovo..., barem po preporuci tvog majstora iako za ovu rucnu vecinom nagadjam jer do sada se nisam bakco sl problemima.
slika
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️

Avatar
bega_afc
Postovi: 13722
Pridružen/a: 08 jul 2011, 20:19
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la bega_afc » 30 sep 2018, 10:33

SMR187 je napisao/la:.
Provjeri akumulator pod broj jedan. Pod broj dva, promijeni baterije u daljincu.
#Voajeroljupci na respiratorima.
Narod koji ne zna da poštuje svoju prošlost, nema ni svoju budućnost!

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Goalgetter, kraljttbvb, MrPink, napoleon72, samocelik i 50 gostiju.