I ja slucajno neki dan primijeti kod sebe na A3 2004 da na instrument tabli imaju lampice za tempomat i upozorenje za pojas. Nit imam tempomata, nit pišti kad se ne svezemPapastathopoulos je napisao/la:Gledam sad nesto na piku i vidim jednog Pola ko u mene na otpadu jednom u blizini (zna @Asteriks koji, njegova opstina ) i gledam slike iznutra, vidim da ima prekidace za grijanje siceva...e zanima me sad nesto posto nemam pojma kako to ide ako su fabricki grijaci: bi li se mogli ti grijaci nekako "izvaditi i premjestiti" u mog Pola ? mozda je glupo pitanje, ali sam morao upitati jer me zanima
Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
SM to the R.
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
Re: Automobili, motori...
1.6 hdi motor je ugradjivan u razne modele i ispostavio se kao prilicno pouzdan. To je rezultat saradnje inzinjera Forda i PSA grupacije. Starije norme tj. Euro 4 ove snage (do 90 konja) nemaju FAP filter ni plivajuci ali su radi svoje ekonomicnosti u pravilu opasno gazeni, msm ogromna kilometraza. Pa ces naci sa stanjem predjenih od 170k al u stvarnosti mozda blizu 250k.TheWeekndXO je napisao/la:Pozdrav, razmisljam da kupim Citroena C4, 2005 godiste, 1.6 66kw. Kakva su iskustva sa tim modelom ako ga je neko imao?
Zamjena remena na C4 ove kubikaze/snage je cca 200 000 km ali cesto zbog kvaliteta nasih servisa zna biti klepetanje na 80 % radnog vijeka.
Naravno pri kupovini ide kontrola turbine, ovjesa, limarije i opceg stanja motora - kompresija...
Elektro problema sitnih je bilo, jos u toj godini, nista strasno a dovoljan pokazatelj pouzdanosti je da se ovaj motor nasao primjenu u modelima Volva V50...
Startnost ko golf 2 benzinac , potrosnja presmijesna, max preporucena nosivost nekih 400 kg itd.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Otprilike 4,5 litra otvorene i 5,2 kombinovane...Asteriks je napisao/la:potrosnja presmijesna.TheWeekndXO je napisao/la:Pozdrav, razmisljam da kupim Citroena C4, 2005 godiste, 1.6 66kw. Kakva su iskustva sa tim modelom ako ga je neko imao?
#Voajeroljupci na respiratorima.
Narod koji ne zna da poštuje svoju prošlost, nema ni svoju budućnost!
Narod koji ne zna da poštuje svoju prošlost, nema ni svoju budućnost!
- Centre forward
- Postovi: 6148
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ta potrošnja (sa tim motorom) je uz masu uslova. Ona je moguća na modelima 207, C3, Fiesta i CO jer su lakši.
C4 bi mor'o bit baš apoteka da postigne te cifre. Meni se lično ne svidja, al' i ja sam u zadnje vrijeme u potrazi za autom pa svašta čitam i raspitujem se.
Jedan vrsni majstor mi je rek'o da je C4 generalno bolji auto od tehnoloških blizanaca, 307-ce i Focusa, al' ih nešto i nema puno i raja bježi od njih. Ako ti se svidja njegov enterijer, nije loša opcija za kupit'. @Asteriks je već naveo šta bi sve treb'o provjerit' na njemu, te vitalne funkcije dizel motora.
Taj motor od 66KW je baš solidan. Pandan legendarnom VW dizelu 1.9 kojih nažalost više nema.
C4 bi mor'o bit baš apoteka da postigne te cifre. Meni se lično ne svidja, al' i ja sam u zadnje vrijeme u potrazi za autom pa svašta čitam i raspitujem se.
Jedan vrsni majstor mi je rek'o da je C4 generalno bolji auto od tehnoloških blizanaca, 307-ce i Focusa, al' ih nešto i nema puno i raja bježi od njih. Ako ti se svidja njegov enterijer, nije loša opcija za kupit'. @Asteriks je već naveo šta bi sve treb'o provjerit' na njemu, te vitalne funkcije dizel motora.
Taj motor od 66KW je baš solidan. Pandan legendarnom VW dizelu 1.9 kojih nažalost više nema.
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller
- Papastathopoulos
- Postovi: 6998
- Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
- Lokacija: Jablanica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
A nista to, jeftinije uzeti one grijace sa ebaya, uzeti one presvlake u Pazaricu i samo staviti grijace ispod njihR32 je napisao/la:Moze sa sjedistima
Ili da cupas grijac iz sjedista
@SMR187 ima i kod mene na tabli lampica za otvorena vrata pa ne svjetli, samo za gepek reaguje
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan
Re: Automobili, motori...
Pa sad, Focus je generalno bolje auto od Citroena, striktno kada bi poredili Fordov 1.8 TDCI i najbolji adut C4-ke bilo da je to 1.6 event 2.0 HDI.
Ovaj Focus 1.8 TDCI sklapa se u Svabiji dok modeli Focusa 2.0 i 1.6 TDCI (u prevodu HDI) u Francuskoj, izmedju ostalog.
Istina prva generacija 1.8 TDCI bila je osjetljiva te imala problema sa remenjem, ubrizgavanjem kada dodje interval velikog servisa ali su zato sa drugom max poentirali, vratili poznatu robusnost ovog brenda i u toj klasi postavili visok level.
Ono sto cesto cini razliku kada su u pitanju dva srodna modela (focus 1.6 i C4): kugle, krajnice, vilice, ramena, spone, seleni..., nacin podesavanja ubrizgavanja, interval servisa, elektro instalacija te neke finese, sto opet svaki brend, bez obzira na usku saradnju, posebno finalizira.
Sigurno da kod nas osnovno pitanje ide ka rubrici - odrzavanje a onda se tu gleda generalni kvalitet onih dijelova koji se vode kao standard, te sama pristupacnost istih, dalje - kako ta auta drze cijenu itd.
Imam druga, strucnjaka za VW, top majstor ali favorizuje Francuze. Kada takvog covjeka upitas za dva slicna modela, logicno da ce prevagnuti na stranu onog sta simpatise, zapostavljajuci neke sitne faktore koji su opet nekom strasno bitni.
Recemo meni licno kao fanu benzianca potrosnja nikad nije predstavljala neku prepreku.
Ovaj Focus 1.8 TDCI sklapa se u Svabiji dok modeli Focusa 2.0 i 1.6 TDCI (u prevodu HDI) u Francuskoj, izmedju ostalog.
Istina prva generacija 1.8 TDCI bila je osjetljiva te imala problema sa remenjem, ubrizgavanjem kada dodje interval velikog servisa ali su zato sa drugom max poentirali, vratili poznatu robusnost ovog brenda i u toj klasi postavili visok level.
Ono sto cesto cini razliku kada su u pitanju dva srodna modela (focus 1.6 i C4): kugle, krajnice, vilice, ramena, spone, seleni..., nacin podesavanja ubrizgavanja, interval servisa, elektro instalacija te neke finese, sto opet svaki brend, bez obzira na usku saradnju, posebno finalizira.
Sigurno da kod nas osnovno pitanje ide ka rubrici - odrzavanje a onda se tu gleda generalni kvalitet onih dijelova koji se vode kao standard, te sama pristupacnost istih, dalje - kako ta auta drze cijenu itd.
Imam druga, strucnjaka za VW, top majstor ali favorizuje Francuze. Kada takvog covjeka upitas za dva slicna modela, logicno da ce prevagnuti na stranu onog sta simpatise, zapostavljajuci neke sitne faktore koji su opet nekom strasno bitni.
Recemo meni licno kao fanu benzianca potrosnja nikad nije predstavljala neku prepreku.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Koji su to uslovi?Centre forward je napisao/la:Ta potrošnja (sa tim motorom) je uz masu uslova. Ona je moguća na modelima 207, C3, Fiesta i CO jer su lakši.
Tjeras me da ti idem slikati.
I to nije C4.
#Voajeroljupci na respiratorima.
Narod koji ne zna da poštuje svoju prošlost, nema ni svoju budućnost!
Narod koji ne zna da poštuje svoju prošlost, nema ni svoju budućnost!
- Centre forward
- Postovi: 6148
- Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
- Lokacija: Rudolf Diesel straße
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ma ne moraš slikat'.
Način na koji ga voziš, opšte stanje komplikovanog dizel motora, kakve su gume, koje gorivo točiš (kvalitet istog) itd. Sve to može da podigne potrošnju enormno.
Ako si ti to uspio, znači da je mašina u odličnom stanju, a i šoferu sve pohvale.
Već sam rek'o da i ja (al' ne za sebe) ganjam neko auto i sad čovjek na svašta naleti. Gledajući po raznim oglasima, vidim da Golf četvrte generacije ne posustaje sa cijenom još uvijek.
Recimo, komparir'o sam dvije opcije.
Prva, Golf IV, 66 KW, 2001 godište, solidan, košta 6000 KM. Preš'o 217000.
Druga, Ford Focus, 66 KW, HDI, tek uvezen, 2006 godina. Nema packe, unutra izgleda k'o da je vožen 2x godišnje. Ista cijena. Kilometraža negdje k'o kod Golfa. Pod (realnom) pretpostavkom da je kod oba vozila vraćana kilometraža opet dolazimo do onog da ova dva auta imaju ISTU CIJENU.
Taj Focus je parac Golfa V i onda skontaš da VW drži cjenovni rang sa konkurencijom za jednu cijelu generaciju vozila. Ipak, Ford je veliko ime u autoindustriji, ne pričamo o Dačiji i ostalim nižerazrednim igračima. Umjetnost.
Ljubitelj sam i ja VW, i sam sam vlasnik istog. Golf je kralj klase, na kraju krajeva i ona sama je dobila ime po njemu al' je to meni nerealno.
Petica vri po putu. Po meni, najljepši golf.
Način na koji ga voziš, opšte stanje komplikovanog dizel motora, kakve su gume, koje gorivo točiš (kvalitet istog) itd. Sve to može da podigne potrošnju enormno.
Ako si ti to uspio, znači da je mašina u odličnom stanju, a i šoferu sve pohvale.
Već sam rek'o da i ja (al' ne za sebe) ganjam neko auto i sad čovjek na svašta naleti. Gledajući po raznim oglasima, vidim da Golf četvrte generacije ne posustaje sa cijenom još uvijek.
Recimo, komparir'o sam dvije opcije.
Prva, Golf IV, 66 KW, 2001 godište, solidan, košta 6000 KM. Preš'o 217000.
Druga, Ford Focus, 66 KW, HDI, tek uvezen, 2006 godina. Nema packe, unutra izgleda k'o da je vožen 2x godišnje. Ista cijena. Kilometraža negdje k'o kod Golfa. Pod (realnom) pretpostavkom da je kod oba vozila vraćana kilometraža opet dolazimo do onog da ova dva auta imaju ISTU CIJENU.
Taj Focus je parac Golfa V i onda skontaš da VW drži cjenovni rang sa konkurencijom za jednu cijelu generaciju vozila. Ipak, Ford je veliko ime u autoindustriji, ne pričamo o Dačiji i ostalim nižerazrednim igračima. Umjetnost.
Ljubitelj sam i ja VW, i sam sam vlasnik istog. Golf je kralj klase, na kraju krajeva i ona sama je dobila ime po njemu al' je to meni nerealno.
Petica vri po putu. Po meni, najljepši golf.
05.09.1995 ♥
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller
11-0-0 Rekordmeister
Ratzel Hettner Ritter Meyer Waldseemüller
Re: Automobili, motori...
Na nekih 70 km svakodnevno(70% otvoreno, 30% guzva), uz klimu non-stop delao je na 4,6-4,7 litara.Centre forward je napisao/la:Ma ne moraš slikat'.
Način na koji ga voziš, opšte stanje komplikovanog dizel motora, kakve su gume, koje gorivo točiš (kvalitet istog) itd. Sve to može da podigne potrošnju enormno.
Ako si ti to uspio, znači da je mašina u odličnom stanju, a i šoferu sve pohvale.
Već sam rek'o da i ja (al' ne za sebe) ganjam neko auto i sad čovjek na svašta naleti. Gledajući po raznim oglasima, vidim da Golf četvrte generacije ne posustaje sa cijenom još uvijek.
Recimo, komparir'o sam dvije opcije.
Prva, Golf IV, 66 KW, 2001 godište, solidan, košta 6000 KM. Preš'o 217000.
Druga, Ford Focus, 66 KW, HDI, tek uvezen, 2006 godina. Nema packe, unutra izgleda k'o da je vožen 2x godišnje. Ista cijena. Kilometraža negdje k'o kod Golfa. Pod (realnom) pretpostavkom da je kod oba vozila vraćana kilometraža opet dolazimo do onog da ova dva auta imaju ISTU CIJENU.
Taj Focus je parac Golfa V i onda skontaš da VW drži cjenovni rang sa konkurencijom za jednu cijelu generaciju vozila. Ipak, Ford je veliko ime u autoindustriji, ne pričamo o Dačiji i ostalim nižerazrednim igračima. Umjetnost.
Ljubitelj sam i ja VW, i sam sam vlasnik istog. Golf je kralj klase, na kraju krajeva i ona sama je dobila ime po njemu al' je to meni nerealno.
Petica vri po putu. Po meni, najljepši golf.
U zadnje vrijeme imao vise gradske, oko 5,1-5,2.
Focus je sto se tice dozivljaja voznje bar dvije klase iznad Golfa. O sport modu voznje da i ne pricam, preciznost volana...
Prijatelj ima Pasata 2.0 103 kW...U prve tri brzine ne moze parirati duplo slabijem Focusu...Jako smijesno to izgleda.
#Voajeroljupci na respiratorima.
Narod koji ne zna da poštuje svoju prošlost, nema ni svoju budućnost!
Narod koji ne zna da poštuje svoju prošlost, nema ni svoju budućnost!
Re: Automobili, motori...
Sjela za Peugeot 307, k'o traktor. Volan tezak k'o zemlja, imam upalu bicepsa i tricepsa samo sto sam ga okrenula. Pa sta je ono, gori od Golfa.
Audi A3
Audi A3
♥ ce moje, kao i tvoje, vjecno da kuca za bordo boje!
- Evolution87
- Postovi: 14243
- Pridružen/a: 21 jan 2012, 00:16
- Lokacija: Sarajevo
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Zna li neko kako da ugasim ovu lampicu za pritisak u gumama na seat leonu i zasto se je uopste upalila? Naime, jedna mi je bila malo ispuhana pa sam je dopuhao i nakon par sati lampica se upalila. Obje prednje na isti pritisak, drzao i ono dugme set kod rucne, ali idalje gori
Zauvijek sam tu ja da ginem za tebe,
i onda kada ti budes red'o poraze!
Opet cemo mi do zore slavit' zajedno,
kad postanes ti prvak ponovo!
i onda kada ti budes red'o poraze!
Opet cemo mi do zore slavit' zajedno,
kad postanes ti prvak ponovo!
- SlevinKelevra
- Postovi: 11909
- Pridružen/a: 30 okt 2012, 23:40
- Lokacija: NYC, USA
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Generalno tvoje misljenje... Posebno u usporedbi sa ostalim vozilima slicne kategorije i godista.Asteriks je napisao/la:Focus 1.8 TDCI
Re: Automobili, motori...
Tesko je sada povuci konacnu paralelu, jer svaka kubikaza, linija i sta vec ima svoje adute.
Dosta sam pisao o Focusu 1.8 TDCI, pocev od ove stranice. Vrhunski model, cistokrvni Fordov motor.
Problem, za nase uvjete moze nastati u preosjetljivosti na kvalitet goriva, sto mu direktno udara sa sistem za ubrizgavanje, a onda zamjena kosta pravo bogatstvo. Ipak, kada se vodi racuna gdje se toci, dizne traju mnogo. Kada se na vrijeme rade propisani servisi, ev striktno u ove druge generacije na modelima od 2005., onda je vijek trajanja strasan. Pomenuto remenje za 1.8 TDCI (II) pocev od ove godine se mijenja svakih 200k, sto je nevjerovatan interval.
Ovaj motor je po uzoru na legendarni Fordov D (8V) napravljen 2001. sa Delphi pumpom visokog pritiska a svoju zadnju verziju ove kubikaze ugradjivao je u Mondea do 2012. Poslije znas kak to autoindustrija radi, skracivanje kubikaze, okolis, pm...
Ima nevjerovatnu elasticnost, kombinovane potrosnje 6l, fino medjuubraznje, skolovani mehanicari glede ovog brenda, pristupacni servisi,...
I jos nesto, familija Forda ima jedne od najpreciznijih mjenjaca, a to ce ti svaki vrsni poznavalac potvrditi, nebitno bila to Fiesta il ovaj Focus. I onda nasi ljudi kazu, a jesam u startu sa Fordom odero.
Dosta sam pisao o Focusu 1.8 TDCI, pocev od ove stranice. Vrhunski model, cistokrvni Fordov motor.
Problem, za nase uvjete moze nastati u preosjetljivosti na kvalitet goriva, sto mu direktno udara sa sistem za ubrizgavanje, a onda zamjena kosta pravo bogatstvo. Ipak, kada se vodi racuna gdje se toci, dizne traju mnogo. Kada se na vrijeme rade propisani servisi, ev striktno u ove druge generacije na modelima od 2005., onda je vijek trajanja strasan. Pomenuto remenje za 1.8 TDCI (II) pocev od ove godine se mijenja svakih 200k, sto je nevjerovatan interval.
Ovaj motor je po uzoru na legendarni Fordov D (8V) napravljen 2001. sa Delphi pumpom visokog pritiska a svoju zadnju verziju ove kubikaze ugradjivao je u Mondea do 2012. Poslije znas kak to autoindustrija radi, skracivanje kubikaze, okolis, pm...
Ima nevjerovatnu elasticnost, kombinovane potrosnje 6l, fino medjuubraznje, skolovani mehanicari glede ovog brenda, pristupacni servisi,...
I jos nesto, familija Forda ima jedne od najpreciznijih mjenjaca, a to ce ti svaki vrsni poznavalac potvrditi, nebitno bila to Fiesta il ovaj Focus. I onda nasi ljudi kazu, a jesam u startu sa Fordom odero.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- rio_Ferdy88
- Moderator
- Postovi: 41244
- Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
- Lokacija: Tamni Vilajet
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ja ti dao jedan krug, a ti tako, e neš' više dobitrasavoje je napisao/la:Sjela za Peugeot 307, k'o traktor. Volan tezak k'o zemlja, imam upalu bicepsa i tricepsa samo sto sam ga okrenula. Pa sta je ono, gori od Golfa.
Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..
Re: Automobili, motori...
Kak'o je ovo neofirno hvalisanje?rio_Ferdy88 je napisao/la: Ja ti dao jedan krug, a ti tako, e neš' više dobit
♥ ce moje, kao i tvoje, vjecno da kuca za bordo boje!
Re: Automobili, motori...
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Imam jedno pitanje, pa ako moze neko da mi odgovori. Vozim Focusa, 2004. god. Vec dvije godine zeza me rucna kocnica, lijevi tocak ne koci. Majstor je jednom uspio nesto osposobit, al je se opet vratilo na staro. Pa mi je sad rekao da moram zamijenit kocioni cilindar. Eh sad ja sam se malo raspitivao za taj cilindar, da vidim koja je cijena, pa me svi pitaju da li mi treba glavni kocioni cilindar. A ja majstora to nisam pitao, pa ako neko od vas moze reci na kojem principu radi, da li ima neki posebno cilindar na tocku? Kod mene su pozadi diskovi.
Re: Automobili, motori...
Imam problem sa centralnom na A3. Otkako sam kupio auto ima taj problem, ali jedan period zeza, pa jedan period radi sve normalno tako da sam to ignorirao.
Uglavnom, desi mi se da nekad ne funkcionisu komande na kljucu dok ne stisnes jedno 10 puta onda otkljuca/zakljuca.
Neki dan, nakon sto me taj problem smarao konstantno 5 dana, ja zakljucam kola, ona se zakljucase ali ne blicnuse zmigavci.
Ja da provjerim da nisu vrata ostala otvorena, sve ok.
Krenu da otkljucam, nece. Vise puta pokusao zakljucavanje otkljucavanje, isto kao da kljuc nikako ne radi.
Pokusam mehanicki da otkljucam, cu se samo neki grub zvuk u centralnoj ali se ne otkljucase vrata. Pokusam jos par puta mehanicki i tek nakon 4. pokusaja se otkljuca auto.
Dam kontakt vidim da je struje nestalo bilo, resetovao se sat i upalile lampice od ESP i volana (?):
koje su se nakon 100m voznje same ugasile.
Od tad normalno zakljucava otkljucava od prve bez problema, ali sad pitanje je vremena kad ce opet pocet zezat.
Uz to, ne radi mi ni brava od gepeka, moram ga kljucem otvorit. to jest nekad hoce, nekad nece pa ne znam da li je povezan problem
Uglavnom, desi mi se da nekad ne funkcionisu komande na kljucu dok ne stisnes jedno 10 puta onda otkljuca/zakljuca.
Neki dan, nakon sto me taj problem smarao konstantno 5 dana, ja zakljucam kola, ona se zakljucase ali ne blicnuse zmigavci.
Ja da provjerim da nisu vrata ostala otvorena, sve ok.
Krenu da otkljucam, nece. Vise puta pokusao zakljucavanje otkljucavanje, isto kao da kljuc nikako ne radi.
Pokusam mehanicki da otkljucam, cu se samo neki grub zvuk u centralnoj ali se ne otkljucase vrata. Pokusam jos par puta mehanicki i tek nakon 4. pokusaja se otkljuca auto.
Dam kontakt vidim da je struje nestalo bilo, resetovao se sat i upalile lampice od ESP i volana (?):
koje su se nakon 100m voznje same ugasile.
Od tad normalno zakljucava otkljucava od prve bez problema, ali sad pitanje je vremena kad ce opet pocet zezat.
Uz to, ne radi mi ni brava od gepeka, moram ga kljucem otvorit. to jest nekad hoce, nekad nece pa ne znam da li je povezan problem
SM to the R.
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
Re: Automobili, motori...
Ovo ti je sablon rada kocionog sistema, ugrubo.marcelo05 je napisao/la:Imam jedno pitanje, pa ako moze neko da mi odgovori. Vozim Focusa, 2004. god. Vec dvije godine zeza me rucna kocnica, lijevi tocak ne koci. Majstor je jednom uspio nesto osposobit, al je se opet vratilo na staro. Pa mi je sad rekao da moram zamijenit kocioni cilindar. Eh sad ja sam se malo raspitivao za taj cilindar, da vidim koja je cijena, pa me svi pitaju da li mi treba glavni kocioni cilindar. A ja majstora to nisam pitao, pa ako neko od vas moze reci na kojem principu radi, da li ima neki posebno cilindar na tocku? Kod mene su pozadi diskovi.
... eh sad, kada pritisces noznu kocnicu, kociona tecnost pocev od glavnog cilindra ide do rubnih cilindara tj. na svakom tocku, ispunjava ih a onda se kociona kljesta (u slucaju diskova) skupljaju i vrse pritisak na kocioni disk pomocu plocica.
S druge strane, rucna kocnica ti je mehanizam koji bi trebao blokirati zadnje tockove bez uticaja ovog sistema. Znaci pomocu sajle vjerovatno hvata dio cilindra (lijevog i desnog tocka) koji se tada manuelno djeluje na kljesta koja ponovo hvataju te koce tocak.
Ovo je otprilike, a za nozne znam sto posto. Vidi, po meni u slucaju rucne, nemas potrebe mijenjati glavni kocioni cilindar vec onaj na lijevom zadnjem tocku (u tvom slucaju) ali bolje istovremeno oba (ne glavni vec desni), radi ravnomjernosti.
A to je ovo..., barem po preporuci tvog majstora iako za ovu rucnu vecinom nagadjam jer do sada se nisam bakco sl problemima.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Provjeri akumulator pod broj jedan. Pod broj dva, promijeni baterije u daljincu.SMR187 je napisao/la:.
#Voajeroljupci na respiratorima.
Narod koji ne zna da poštuje svoju prošlost, nema ni svoju budućnost!
Narod koji ne zna da poštuje svoju prošlost, nema ni svoju budućnost!
Online
Trenutno korisnika/ca: Goalgetter, kraljttbvb, MrPink, napoleon72, samocelik i 50 gostiju.