Pa sad ovako mozemo samo ugrubo nagadjati. Moguce da je magnetni ventil turbine, moguce da blokiraju krilca iste pa ne pusta da razvija svu snagu sto je mozda sekundarni kvar a isto tako moze biti do EGR-a.Druže, imam opel astru j 1.7 cdti, u zadnjih 4-5 dana evo vec dvaputa mi se dogodilo da je nešto zagusi.
Najbolje dijagnostika pa testiranje i onda eliminisati dio po dio.
Na svaki polovnjak trebas ulaganja a dijelovi su potrosna roba. Da bi smanjio mogucnost veceg kvara radi se detaljniji pregled prije kupovine. Ja sam uzeo Fokusa od zlj prodavaca, zamijenio akumulator, sponu matice i kinetickog, remen (ovaj ima i reme i lanac), opruge amortizera te kocinone diskove i plocice, uz opsirni pregled ovjesa. Znaci nekoliko stoja, ne racunajuci mali servis. Sve uredno zabiljezeno, znaju se otp neki buduci intervali zamjena ali sada imam vozilo bez mane.Uredan Golf je jedino nov Golf, ili onaj prva ruka kupljen nov u našim salonima