Centre forward je napisao/la: ↑04 okt 2021, 21:34
Normalno da je duža kad ima takvu konstrukciju zadnjeg dijela, odnosno gepeka. Octavia je Golf u sedan varijanti, pa sad je momak napis'o. Ona, Golf, Leon i A3 dijele istu motorizaciju, platformu, tehnička rješenja. Razlika je u kozmetici. Audi kao premium i najskuplji u toj družini ima kvalitetniji interijer, kvalitetnije materijale, bogatiji je npr u standardnoj opremi. Njemu su rivali A klasa i BMW serije 1, a ne Golf. Ostatak ekipe planiran je da što je više moguće otme dio kolača od Francuza, Forda i u zadnje vrijeme Koreanaca.
BTW, Britanci oduvijek imaju animozitet prema istoku, a tamo Škoda odlično prolazi. Dosta je recimo zastupljena i kao policijsko vozilo.
Skoro su isporičili 2000 vozila policiji N. Zelanda.
Mnogo puta ponavljana tema ali valja utvrditi stivo. Audi A3 te Golf su braca po platformi pogotov ovoj novijoj modularnoj instalirnoj prije nekih 8 godina. A3 je malo duzi te ima tik vece medjuosovinsko rastojanje. Glede funkcionalosti, egronomije i cega vec, to je, evo svjez primjer - kod Golfa 8 i A3 (8Y) u par deka. Ipak, dok je Golf 8 sve digitalizovao, Audi je ovdje trazio malo vise glamura, ne odbacujuci potpuno klasicni stil, pa su ostavili tipke za jacinu zvuka i klimu (smatram da je to i dalje prakticnije u voznji). U biti A3 poentira u kvalitetu zavrsne obrade i materijalu enterijera, ali ne mnogo.
U sustini od standardne opreme pored onog sto ocekujemo led, navi isl., tu je i komunikacija Car2X itd., a kada sve sumiramo Audi je nesto opremljeniji. U Grupaciji za ova dva modela koriste istu bazu tehnologije koja nosi naziv
Modularni infotainment III. Inace smatram da je moderni infotainment rizik za sigurnost voznje i tu treba traziti neka jos jednostavnija rjesenja.
Gledamo li one temelje stvari, valja se osvrnuti na rezultate crash testa, koji pokazali su da je Golf 8 malo sigurnije vozilo od A3. VW ovdje nista nije prepustio slucaju i gurali su najkvalitetnije sigurnosne sisteme u svoj trademark (naravno jednak kvalitet materijala izrade karoserije).
Gledajuci pouzdanost unazad nekoliko godina, jasno da je A3 vodeci u klasi (smjesten je u nizu srednju). Cijeli paket konstruisan je tako da ne budu rivali ali vidimo da je VW sa Golfom napravio jos jedan iskorak. Za onu cjenovnu razliku, Grupacija ipak malo filtrira opci kvalitet tipa instalacija elektro komponenti, proizvodjaca dizni ali i to je kod oba vozila, pogotov u zadnjim generacijama na jednom visokom nivou. Da ne bi isli u detalje itekako opsirna tema, msm dovoljno je pogledati samo ovu sliku dobavljaca dijelova a recemo na Golfu ih je preko 50.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️