Saurman je napisao/la:Ne.filip13 je napisao/la:potežete li rucnu kocnicu kad vam je auto parkirano na ravnom?
Gledam neki na ravnom zategnu do maximuma.
da,zato i pitam,smijesno mi to
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Saurman je napisao/la:Ne.filip13 je napisao/la:potežete li rucnu kocnicu kad vam je auto parkirano na ravnom?
Gledam neki na ravnom zategnu do maximuma.
Tesko za taj novac da imas nekog izbora.dijabola je napisao/la:Hoću starom da uzmem auto, mora imati zadnja vrata, prioritet je dugotrajnost, jeftino održavanje i potrošnja (ovim redoslijedom). Dakle neka srednja veličina, 1.9 - 2.0 dizel možda. Cijena 4000 - 5500 KM otprilike. Evo gledam ovaj Seat Leon 2006 npr, lijepa linija, ne znam kakvi su im ovi 2.0 TDI motori. Ima li prijedloga?
Ford Focus 1.9 tdci, 2002-2004...?Asteriks je napisao/la:Tesko za taj novac da imas nekog izbora.dijabola je napisao/la:Hoću starom da uzmem auto, mora imati zadnja vrata, prioritet je dugotrajnost, jeftino održavanje i potrošnja (ovim redoslijedom). Dakle neka srednja veličina, 1.9 - 2.0 dizel možda. Cijena 4000 - 5500 KM otprilike. Evo gledam ovaj Seat Leon 2006 npr, lijepa linija, ne znam kakvi su im ovi 2.0 TDI motori. Ima li prijedloga?
Npr. oces Pasata 5-icu, ali takvo vozilo ima aluminijski ovjes. Znaci nema pojedinacnog mjenjanja kugli... vec u kompletu lafete, krajnice i slicno. Jednostavno dosta je slozeniji ovjes vec kod prosjecnog polovnjaka.
Tu je i Renault 1.9 dci, ali problem je naltetit na ocuvano. Trebas odraditi masu preventivnih pregleda.
Jedini izbor za tu cijenu je Golf cetvorka (4 vrata).
Glede ovog Leona, cjenovni rang je dosta veci od onog za koji pitas. Motori 2.0 nisu dugovjecni i pouzdani kao 1.9 TDI a na ove novije sa novim ubrzigavanjem (CR) tek su presli 2009.
Greska kad sam kucao.... 1.8 naravnoAsteriks je napisao/la:Koliko znam Focus nema model kubikaze 1.9...
To moze biti greska na nekim oglasima.
Ubaceni motor je isti kao i prijasnji, samo je presao oko 130 hiljada, u nekom servisu odradjen, garancija je godinu dana na sve te radove oko motora, jer je sve to sredjivanje kostalo oko 4 milje, a generalno me zanima kakav je.Asteriks je napisao/la:Sada, pitanje kakav je ubaceni motor, ko je servisirao vozilo.
Taj Audi ima prednji aluminijski ovjes koji je njezan za nase puteve a moze kostati bruku.
A to da bucnije radi je vjerovatno do MAF senzora.
Mene cijena odrzavanja ne interesuje jer ja ovo za starog pitam i informisem se , a posto vidim da baratas ozbiljnijim informacijama pa reko da pitam, ima i meni nekih nelogicnosti, al auto ide odlicno, sve fercera kako treba.Asteriks je napisao/la:Pa sad taj Audi ima barem 5 verzija 2.5 TDI motora razlicitih oznaka (AKN, BFC, BGD, BDH isl).
Najpouzdanije je ona verzija oznake BDH snage 132 kw. Takodjer, benzinac im je strasno pouzdan.
Naravno, cijene odrzavanja su ti vjerovatno u drugom planu, cim biras masinu jace kubikaze, kao sto vjerovatno znas da ti je i registracija skuplja.
Ali, ono sto bode u oci je ta garancija. Ono wtf, godinu dana na rad oko motora.
Za radove na motoru ili ubaceni motor moras imati barem 100k garancije, a to je 5 godina ak prelazis godisnje 20k. Ta garancija jamci da ces biti miran sa cilindrima, bregastom, radilicom, da nece pustati vodu, mijesati ulje...
Fkt cirkus.
Nismo se razumijeli, za hvaljenje dizela sam rekao u fordovima, jer je kod mene benzin... a vezano za audi sta Bog da, na kraju ja ga ne placam i necu ga odrzavatAsteriks je napisao/la:Hvalio sam Audi ali u pitanju je trubo benzinac 2.5 TFSI, motor koji je osam puta uzastopno pomeo konkurenciju u toj kubikazi.
Zavisno opet koji dizel, koja godina, koji proizvodjac, pa oznaka, snaga... Tu je masa faktora da bi sve strpali u jedan kos.
Ali, pazite se tih "garancija" od 12 mjeseci, da ne bude drz vodu dok...
Konstrukcijom, ovaj 1.8 tdci je skoro nepoderiv. Problem je sto ima osjetljive dizne koje traze dubok dzep ali i to radis jednom eventualno dvaput za njegova vijeka prije generalke.hvaljenje dizela sam rekao u fordovima