Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88,Donnie Darko

Avatar
R32
Postovi: 2868
Pridružen/a: 07 apr 2014, 10:08
Kontakt:

PostPostao/la R32 » 17 maj 2018, 21:36

Ili je nezadovobja konkurencija? :hmmmmm:

Koliko vidim i znam, svi kupci su zadovoljni.
Mia San Mia

Avatar
harden
Postovi: 5227
Pridružen/a: 20 avg 2015, 00:17
Kontakt:

PostPostao/la harden » 17 maj 2018, 23:52

Ma ja, sigurno je neki kupac bacio, odličan zaključak :lol:

Avatar
jasmin10
Postovi: 8298
Pridružen/a: 22 avg 2011, 01:29
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

PostPostao/la jasmin10 » 17 maj 2018, 23:55

harden WroteColonMa ja, sigurno je neki kupac bacio, odličan zaključak :lol:

:urnebes:

Avatar
tuzlak1987
Postovi: 28245
Pridružen/a: 26 maj 2013, 12:11
Kontakt:

PostPostao/la tuzlak1987 » 18 maj 2018, 00:19

Asteriks WroteColonNasi ljudi su pravo naivni glede procjene stanja polovnjaka i brzinski zakljucuju neke stvari.

Recimo preko auto kuce zbavis kakvu cetvorku za nekih 7500 KM, ono zadovoljavajuca oprema. Nakon dvije godine ispucas max 45 000 kilometara, odradis 4 mala servisa i na jos neke cake ulozis sve ukupno oko 1200 - 1500 KM. Vrijeme prolazi, auto slusa a onda se blizi veliki servis na novih 120k i tu zviznes fine pare, obzirom da oces mijenjati i disk plocice, mozda same diskove, pa kociono ulje,... Aj ono, u svako se ulaze.

Ali, vec si uzeo maha, proslo nekoliko godina a ni sam ne znas kak se motor blizi refreshu, vrijednost auta pofino opala, amortizeri skupi, noviji modeli pojeftinili a imas cak na par mjesta da ga prefarbas.

Onda, boom, doslo vrijeme, motor na izdisaju, tamo stoji 350k al u stvarnosti negdje oko 500k, a jos od prije pofino gazen.

Ti za nekih, lupam 6 godina, ulozio sve ukupuno, (ne racunajuc registraciju) blizu 15 000 KM sa nabavnom cijenom, a vrijeme za novi motor, koji ce sa ugradnjom kostati bogaoca. Od plastike vec sve uveliko klapa, trebas i nosace, a u medjuvremenu i mjenjac poceo preskakat.

Vozis i kontas dal' da goFno prodam budzasto il da ulozim jos do vrijednosti neke limuzine.

Ukratko, to su ti nase auto kuce koje odlicno profitiraju, pocev od jeftinih turbina, vracene kilometraze, zakrpljenih polovnjaka..., koji na prvu i nisu tako losi, jer kontas kako je normalno da vremenom sve to polako ode. Uzmes zdravo za gotovo, ebga.

A nije i ne moze biti. Lopovi ti skrate barem 4 - 5 godina uzitka i voznje, za koju si mozda opasno prevazisao svoje standarde.


Hajde sto se tako nadajes para, nadajes se i kada ga uzmes na manje kilometara. Kod mene auto prelazi godisnje nekih 12 hiljada kilometara, kupljeno u autokuci kada je originalni prvi vlasnik prelazio sa njega na Insigniu sa 36 hiljada kilometara (tri godine voznje, 4 godine staro). I u 7 godina voznje nema kakvih nije bilo troskova, dosta je dijelova otislo prije nego sto je trebalo od svih amortizera, pa nosaci, disk plocice, desilo se da su usput otkazale neke druge stvari kao bobina, pumpa za dovod goriva, onda dosta manjih detalja. Usput nekako auto iako ga cuvas izgrebano na dosta mjesta, da ga mozes komplet odraditi, farbati ili polirati. Na farovima obicna svjetla pocrnila, dolazim covjeku da nesto uradi, kaze to je sve u kompletu, ne moze se nista odraditi jer je sastavljeno tako da nocu farova kao da i nemam, eno sada se pokvarila i rucka kod suvozaca. I jos dosta tih stvari za koje se ne mogu ni sjetiti i sve to za 115 hiljada km ukupno. Kad sam vidio koliko je to sve jedno sranje i luksuz u konacnici rekao sam samo sada kada budem sta uzimao nista skupo i onda lagano u izbjegavanje Tuzlanskih rupa. I jos da napomenem da ovo auto izgleda dosta bolje nego vecina ostalih, e sad mogu zamisliti kakva su druga polovna, automehanicar govori ne mozes polovno bolje ni naci.

Avatar
SMR187
Postovi: 1277
Pridružen/a: 12 dec 2017, 21:29
Lokacija: Gradačac
Kontakt:

PostPostao/la SMR187 » 18 maj 2018, 09:32

Koje auto je u pitanju?
♥ Manchester United Football Club ♥

Avatar
Asteriks
Postovi: 8898
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 18 maj 2018, 16:58

I jos da napomenem da ovo auto izgleda dosta bolje nego vecina ostalih, e sad mogu zamisliti kakva su druga polovna, automehanicar govori ne mozes polovno bolje ni naci.


Vidi, lutrija je nekada i auto sa trake, samo sto garancija pokriva iznenadne pizdarije u podrucuju motora tipa - prodor ulja na dihtungu itd.

Ali, poenta je nesto sasvim drugo. Kada kupujes preko autokuce, moras posjedovati vise nego temljeno znanje mehanike, elektronike i neke cake koje ti majstori tesko 'oce otkriti, jer kako vole reci - zive od toga.

Eo cist primjer - prije dvije godine jedan lik se zaputio u Kiseljak po cetvorku. Ono, na prvu sve pet, al sreca poveo oca i zeta (ovaj drugi se pravo snalazi u ovom fahu).

Prva cetvorka kae bombona, vuce, cak im taj gazda nudio pregled o njegovom trosku, ma sve po planu. U servisu kazu ok, ali covjek iz iskustva govori da je neki skriveni kvar posto se tek u cetvrtoj cudno ponasa te u leru kada ga forsiras preko 3500 obrtaja dim poprima drugu boju, iako lagano, ne naglo.

Drugi primjerak - prefarban prag, itd...

Znaci opasno gazeni modeli se nabrzinu zamaskiraju, produzi im se zivotni vijek jeftinim djelovima, pa onda, cekas veliki servis na npr. 120 000 km gdje mu je propisani interval a kais pukne na 90 000 - havarija.

Interval turbine, bubam 220k a kod tebe zariba na 150k. Odvedes na ciscenje, mal ti da nade a onda nema spasa. Itd.

Pa mene je nedavno mjastor mislio preveslat glede svjecica, jos znam covjeka. Kaze neka zlj verzija ista NKG. Ja kazem nije, odem kod druga, a ovaj to potvrdi. Cijena u pet deka.

Ocu reci, zamisli onda sta radi preko 80 % autokuca. Sto je najgore, za par godina dobijes prilicno neprirodan kvar al uvijek mislis kak je tvoja krivica, ono ebga proslo je vremena..

Najbolje rjesenje uvoz, direktno od covjeka i pregled u njemackom servisu.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
VelaHavle
Postovi: 2961
Pridružen/a: 02 feb 2015, 12:41
Lokacija: Boli me ****
Kontakt:

PostPostao/la VelaHavle » 19 maj 2018, 02:29

Najbolje rjesenje novo auto ko moze.

Or, auto od prvog vlasnika sa malo kilometara.

:salut:

Avatar
madridist
Postovi: 10015
Pridružen/a: 13 jul 2011, 13:58
Lokacija: foggy dew
Kontakt:

PostPostao/la madridist » 19 maj 2018, 11:04

Mozda ako penziju dozivim pa kupim novo.
Danas ,mastam o mercedesu e 2015 vozim passat 2010 :mrgreen:
“We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.”
Chico Felipe Cayetano Lopez Martinez y Gonzales
Don Alfredo Di Stefano

Avatar
Saurman
Postovi: 19539
Pridružen/a: 22 avg 2009, 20:08
Lokacija: Alpha Centauri
Kontakt:

PostPostao/la Saurman » 19 maj 2018, 15:34

Eto kupac nije bacio bombu nezamislivo je da to kupac može uraditi. :lol: Ionako svi iz Kramara izlaze zadovoljni.
1974---1975---1976---2001---2013

Avatar
harden
Postovi: 5227
Pridružen/a: 20 avg 2015, 00:17
Kontakt:

PostPostao/la harden » 19 maj 2018, 15:40

Ma ne inspektore, sigurno je kupac. Možda je onaj što je kupio Panameru 4S, eno već je prodaje na piku, nema ni tri mjeseca da je kupio.

Avatar
BelminM23
Postovi: 9386
Pridružen/a: 17 maj 2012, 17:49
Kontakt:

PostPostao/la BelminM23 » 20 maj 2018, 01:39

Svi voze auta od novijih do starijih, a kada neki laik treba sebi kupiti prvo auto, isprepadaju čovjeka o iznenadnim troškovima, da mu dođe da nikad sebi ne kupi auto.

Trebaš imati dobra mjesečna primanja da dnevno prelaziš do 50 kilometara.

Avatar
tuzlak1987
Postovi: 28245
Pridružen/a: 26 maj 2013, 12:11
Kontakt:

PostPostao/la tuzlak1987 » 20 maj 2018, 02:00

BelminM23 WroteColonSvi voze auta od novijih do starijih, a kada neki laik treba sebi kupiti prvo auto, isprepadaju čovjeka o iznenadnim troškovima, da mu dođe da nikad sebi ne kupi auto.

Trebaš imati dobra mjesečna primanja da dnevno prelaziš do 50 kilometara.


Ne treba biti isprepadan, mozes dobiti odlicno auto, mozes naci dobro auto da bude cijena=vrijednost koju dobijas. Ali kasnije kakvo god auto da je nadavati ces se para ako hoces da to bude na nivou. Novo, prvi vlasnik, peti vlasnik nadavati ces se para u zivotu na auto. To je luksuz ali luksuz bez kojeg se ne moze, zatreba u zivotu. Ja se npr ne zalim uopste vec je moj neki zakljucak da BIH ne zasluzuje da se covjek pruza previse za auto finansijski. Ljudi se zavale u nerealne kredite zbog auta, a mogu uzeti solidno auto da ide, da nema kvara, da sluzi svrsi. I onda kada si uzeo skuplje auto, vise se trudis, vise pazis, odrzavas to. Kada npr prodje 10 godina skontas da si se nadavao para kako bi auto uvijek bilo na nivou, a da je cijena auta debelo pala.

Tako da sigurno najbolja kupovina je ovo sto je @Asterix rekao, odes gore, dobijes auto jednako value koje jeste i u startu ustedis. Troskova i iznenadnih troskova ce uvijek biti, kroz vrijeme se nakupi.

Avatar
BelminM23
Postovi: 9386
Pridružen/a: 17 maj 2012, 17:49
Kontakt:

PostPostao/la BelminM23 » 20 maj 2018, 02:18

Lako je kupiti auto i iznad budžeta, jer je to jednom u pet ili deset godina.

Stvarno oko auta ništa ne znam, ni kada se mijenja šta u auta, a shvatio sam da ima sve određeno kada šta ide.

Možda uskoro si kupim auto oko 5.000KM, gore-dole u 500KM, nebitno. Ali uglavnom, koga god nešto pitaš, samo nabija neki pritisak, ne zna podržati nimalo :rol: odmah udara po cijeni registracije, popravku auta, kako misliš sa tom platom to održavati i slično. A sa tim kao što kažeš luksuzom-potrebom, možeš pronaći i bolji, a i bolje plaćen posao, a ne da se moliš nekome kako ćeš sutra na posao, ako mu žena to jutro nije hafifna.

Kroz priču mi se nudi i bolje auto (automatik, ne zna Amerikanac drugo voziti :mrgreen: ) koje bih mogao handriti 11 mjeseci godišnje, ali jeb.iga, ja bih se trebao brinuti o njemu.

Avatar
SMR187
Postovi: 1277
Pridružen/a: 12 dec 2017, 21:29
Lokacija: Gradačac
Kontakt:

PostPostao/la SMR187 » 20 maj 2018, 10:00

BelminM23 WroteColonAli uglavnom, koga god nešto pitaš, samo nabija neki pritisak, ne zna podržati nimalo :rol: odmah udara po cijeni registracije, popravku auta, kako misliš sa tom platom to održavati i slično

Tacno jarane, nista pozitivno oko kupovine auta :D

S jedne strane prica o registraciji i slicno, s druge o vracenim kilometrima.. Tacno ti dodje da odes i biciklo sebi kupis :D
♥ Manchester United Football Club ♥

Avatar
Asteriks
Postovi: 8898
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 20 maj 2018, 11:29

slika

Legendarna treca serija BMW-a, model iz 1982. Poznati 2.3 V6 motor iz familije ovog giganta, koji je nudio 140 konja.

To je ustvari preteca svih poznatih sestocilindrasa a uz pomoc el ubrizgavanja izbijao je blizu 200 km/h. Istina, Lancia je koristila prvi V6, serijski, ali ta pouzdanost i ostalo je krenulo od ovog Svabe. Vec tada moderni kocioni sistem - disk kocnice i to na cetiri tocka.

Ova serija Bmw-a uz Mustanga druge generacije, Pontiaca F. (prve gen), Chevrolet Chevellea 1969. i jos par njih, sigurno medju najdrazim ikad.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
Saurman
Postovi: 19539
Pridružen/a: 22 avg 2009, 20:08
Lokacija: Alpha Centauri
Kontakt:

PostPostao/la Saurman » 20 maj 2018, 13:17

Meni su i dalje najljepše što je BMW mogao ponuditi : serija 3 e46, serija 5 e39 i serija 7 e38.
1974---1975---1976---2001---2013

Avatar
Thorin
Postovi: 907
Pridružen/a: 18 jan 2013, 18:38
Lokacija: Vitez
Kontakt:

PostPostao/la Thorin » 20 maj 2018, 14:09

Neki dan pređem sa BMW e61 na e65. 730d, 2004.godina. Zasad sam zadovoljan iako je prešao kilometara mnogo, sve radi kako treba, ali imam problem sa crnim dimom kada mu dam gasa.. puši znači drama :mrgreen: ulje uredu, potrošnja uredu.. može li neko dati savjet šta bi moglo biti? Da napomenem, čipovan je.. tako mi je došao.. (to sam svakako planjrao skinuti). Hvala unaprijed.

Avatar
Asteriks
Postovi: 8898
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 20 maj 2018, 17:03

Ako ne trosi ulje onda pregledaj crijevo iz intrkulera koje ide ka turbini. Crni dim dodje kao posljedica nepravilnog sagorijevanja. Istina treba pregledat i EGR ali kreni od osnovnog, zamjene filtera.

Al', kazes da je cipovan, sto znaci drugcije podesavanje ubrzigavanje, momenta paljenja... Upravo se cipom mijenja odnos goriva/zraka i sam pritisak turbine. U pocetku, cip moze djelovati povoljno do odredjenog intervala al nakon nekog vremena motor pocne sa iskasljavanjem svakakih pizdarija, zavisno od modela.

Savjet - izmjeri kompresiju, promjeni ulje i filter ulja, zracni filter... pa tek onda neke detaljnije stavke, mozda cak i karike, sto ce ti naravno serviseri predlozit i za sec ustanovit.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
harden
Postovi: 5227
Pridružen/a: 20 avg 2015, 00:17
Kontakt:

PostPostao/la harden » 20 maj 2018, 17:15

Kakav je cip u pitanju? Sigurno je do toga, majstor Asteriks je rekao sta trebas.

Avatar
Thorin
Postovi: 907
Pridružen/a: 18 jan 2013, 18:38
Lokacija: Vitez
Kontakt:

PostPostao/la Thorin » 21 maj 2018, 22:54

Asteriks WroteColonAko ne trosi ulje onda pregledaj crijevo iz intrkulera koje ide ka turbini. Crni dim dodje kao posljedica nepravilnog sagorijevanja. Istina treba pregledat i EGR ali kreni od osnovnog, zamjene filtera.

Al', kazes da je cipovan, sto znaci drugcije podesavanje ubrzigavanje, momenta paljenja... Upravo se cipom mijenja odnos goriva/zraka i sam pritisak turbine. U pocetku, cip moze djelovati povoljno do odredjenog intervala al nakon nekog vremena motor pocne sa iskasljavanjem svakakih pizdarija, zavisno od modela.

Savjet - izmjeri kompresiju, promjeni ulje i filter ulja, zracni filter... pa tek onda neke detaljnije stavke, mozda cak i karike, sto ce ti naravno serviseri predlozit i za sec ustanovit.


Hvala na odvojenom vremenu za odgovor.
Ne razumijem se stvarno u to čipovanje, nalojepljena je nekakva naljepnica SM Chip Tuning. Valjda je to to.
U svakom slučaju dijagnostika i servis odraditi pa ćemo vidjeti.


Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Giuseppe1, rishovski i 16 gostiju.