Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
- dr.van nostrand
- Postovi: 12579
- Pridružen/a: 21 jul 2010, 10:53
- Lokacija: Dark side of the moon
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Pa gledaj, to sto se tice potrosnje je elaborirano na stranici iza. Racunam na potrosnju kao jedini minus u odnosu na puno drugih stvari koje su prednost. Uostalom, 10 godina vozim iskljucivo benzince i iz iskustva znam da se svede na kraju trosak na priblizno isto, kad se podvuce crta. To govorim s obzirom da mi se voznja svodi 90% van grada a i ne prelazim veliku kilometrazu.
Najgore je od svega sto ne smijem ni spomenuti ukucanima da gledam Toyotu da uzmem, jer gdje ces, gluho bilo, ista pored svabe uzeti.
Najgore je od svega sto ne smijem ni spomenuti ukucanima da gledam Toyotu da uzmem, jer gdje ces, gluho bilo, ista pored svabe uzeti.
"When you look annoyed all the time, people think that you're busy." - George Costanza
http://www.youtube.com/watch?v=UhQSnDCPF10
silver & black
http://www.youtube.com/watch?v=UhQSnDCPF10
silver & black
Re: Automobili, motori...
Odlican, nije velik potrosac - 7.5l kombinovane, sto znaci da ce na otvorenom u najvecem stepenu prenosa i laganom gasu spast na 5.5l. To je zbog toga sto ima varijabilni sistem otvaranja ventila, motor bolje dise, ima dobar odziv na gasu a ne trosi kao benzinac drugog proizvodjaca kada ga stisnes. Pa tako kod nekih benzinaca je slicna kombinovana (ak si normalan na gasu) ali gornja granica obrtaja zna bit 13l dok je kod ove Toyote to ograniceno.
Taj motor ima dvije bregaste, zbog cega i mogu dobiti tu varijabilnost. Strasno pouzdan, jednostavan, imas lanac, nemas pojacala, nema plivajuceg zamajca...
Iako od 0 - 100 ubrzanje ide za 10.4 sec, a medjuubrzanje pri preticanju vise nego ok, upravo zbog ove tehnologije, kada je masa od 1,3 tone u naletu.
Jos nesto, mozda si upoznat kakve pizdarije znaju pravit ventili nakon 300k... Motor lagano odumire, gubi PS po PS, temperatura pri naporu raste tacnije gumistucne polako pocinju biti kruće itd. Eh, to su Japanci sa VVTi kvalitetno rijesili, tacnije pomjerili tu granicu.
Ako je 1.6 VW benzin (Golf II) isao preko 650k bez generalke, ova Toyota moze vjerovatno i vise.
Gledajuci samu pouzdanost, od Japanca boljeg neces naci. U preko 12 modela, Toyota je motor ove kubikaze koristila kao temeljni cak i na fenomenalnom dzipcu RAV-u
Taj motor ima dvije bregaste, zbog cega i mogu dobiti tu varijabilnost. Strasno pouzdan, jednostavan, imas lanac, nemas pojacala, nema plivajuceg zamajca...
Iako od 0 - 100 ubrzanje ide za 10.4 sec, a medjuubrzanje pri preticanju vise nego ok, upravo zbog ove tehnologije, kada je masa od 1,3 tone u naletu.
Jos nesto, mozda si upoznat kakve pizdarije znaju pravit ventili nakon 300k... Motor lagano odumire, gubi PS po PS, temperatura pri naporu raste tacnije gumistucne polako pocinju biti kruće itd. Eh, to su Japanci sa VVTi kvalitetno rijesili, tacnije pomjerili tu granicu.
Ako je 1.6 VW benzin (Golf II) isao preko 650k bez generalke, ova Toyota moze vjerovatno i vise.
Gledajuci samu pouzdanost, od Japanca boljeg neces naci. U preko 12 modela, Toyota je motor ove kubikaze koristila kao temeljni cak i na fenomenalnom dzipcu RAV-u
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
SM to the R.
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
- Papastathopoulos
- Postovi: 6998
- Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
- Lokacija: Jablanica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Prijatelj mi je imao Octaviu 1.9 TDI sa 90 KS, i kaze da je u njega bila turbina sa nekom fiksnom geometrijom (tako nesto) i kao da je ta vrsta turbine dosta izdrzljivija od ovih sa promjenljivom geometrijom koju ima vecina jacih turbo dizelasa, i kaze da je u njega bio fiksni zamajac a ne plivajuci..
E da li i neki drugi automobili nekog drugog proizvodjaca (VW, Seat, Audi) koji imaju ovaj isti motor od VW-a od 90 KS imaju isto ovo dvoje kao i ova Octavia ?
E da li i neki drugi automobili nekog drugog proizvodjaca (VW, Seat, Audi) koji imaju ovaj isti motor od VW-a od 90 KS imaju isto ovo dvoje kao i ova Octavia ?
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan
Re: Automobili, motori...
Kada bih ti ukratko opisivao princip rada zamajca, moglo bi se reci - protivteg koji smanjuje udarac i ublazava silu. Tesko zamislivo koja sila djeluje pri promjeni brzine, kocenju te generalno radu motora. Nemoj mislit da su samo nosaci dovoljni za balans neravnomjernosti.
Od nesto novijih turbodizelasa jedino 1.3 multijet u Puntu i neki 1.6 HDI od 90 ks nemaju plivajuci zamajac te nesto starije tdi verzije. Ali je Opel u Corsi 1.3, bez obzira sto je isti motor kao u Puntu, ugradio plivajuci.
Obicno se pomenuti ugradjuje u TDI (il kak vec nose naziv kod drugih brenodova) za snagu preko 90 konja. Nije sada tacno da ga svaki ima, ali vecinom. Razlog kao sto rekoh, zastita mjenjaca od udaraca saltanja i visokog obrtnog momenta, protivteza vibracijama motora te zastita od sila pri kocenju/pokretanju.
Vijek trajanja je blago receno nedefinisan. Interval ide od 170 do 250k, sto znaci ako godisnje prelazis 20 000 km (a vjerovatno nisi) moze ti trajati oko 10 godina. Problem je kupovina polovnjaka kojem je rok trajanja ovog zamajca istekao.
Fiksni je dugovjecan i jednostavnije konstrukcije te dosta jeftiniji iako i on zna otici, samo sto nije ekifasan kao ovajdrugi.
Od nesto novijih turbodizelasa jedino 1.3 multijet u Puntu i neki 1.6 HDI od 90 ks nemaju plivajuci zamajac te nesto starije tdi verzije. Ali je Opel u Corsi 1.3, bez obzira sto je isti motor kao u Puntu, ugradio plivajuci.
Obicno se pomenuti ugradjuje u TDI (il kak vec nose naziv kod drugih brenodova) za snagu preko 90 konja. Nije sada tacno da ga svaki ima, ali vecinom. Razlog kao sto rekoh, zastita mjenjaca od udaraca saltanja i visokog obrtnog momenta, protivteza vibracijama motora te zastita od sila pri kocenju/pokretanju.
Vijek trajanja je blago receno nedefinisan. Interval ide od 170 do 250k, sto znaci ako godisnje prelazis 20 000 km (a vjerovatno nisi) moze ti trajati oko 10 godina. Problem je kupovina polovnjaka kojem je rok trajanja ovog zamajca istekao.
Fiksni je dugovjecan i jednostavnije konstrukcije te dosta jeftiniji iako i on zna otici, samo sto nije ekifasan kao ovajdrugi.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- Papastathopoulos
- Postovi: 6998
- Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
- Lokacija: Jablanica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Asteriks u svom stilu, bravo
Znam ja brate za sta zamajac sluzi, ali znam isto tako i da je papreno skup, mada ima danas masa ljudi koji ugrade fiksni kada im ode plivajuci, neki kazu da to ne valja raditi dok ovi koji su to radili kazu da je sve isto kao i s plivajucim, nema razlike, mada sigurno da tu mjenjac najvise trpi samo oni to "ne znaju"
Ali zanimalo me konkretno za ove TDI motore da li imaju plivajuci i tu nekakvu "bolju" turbinu, konkretno Seat Toledo druge generacije 1.9 TDI 90 KS
Znam ja brate za sta zamajac sluzi, ali znam isto tako i da je papreno skup, mada ima danas masa ljudi koji ugrade fiksni kada im ode plivajuci, neki kazu da to ne valja raditi dok ovi koji su to radili kazu da je sve isto kao i s plivajucim, nema razlike, mada sigurno da tu mjenjac najvise trpi samo oni to "ne znaju"
Ali zanimalo me konkretno za ove TDI motore da li imaju plivajuci i tu nekakvu "bolju" turbinu, konkretno Seat Toledo druge generacije 1.9 TDI 90 KS
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan
Re: Automobili, motori...
Ako je oznaka motora ALH bez obzira sto je 66 kw mislim da ima plivajuci zamajac. Sad, imas vise verzija ovog 1.9 TDI i u Toledu druge generacija pa tak npr. od 66 kw pored ALH tu je i oznaka AGR i msm da ova verzija ima fiksni. TDI motori jace snage te nest novije verzije, sve imaju plivajuci.
Bilo kakve modifikacije sa plivajuceg na fiksni za odredjenu transmisiju je rizicko izvesti, isto kao sto je rizicno npr. skidanje jednog katalizatora (te spajanje dvije cijevi) al et, kod nekog fukcionise kod nekog ne.
Bilo kakve modifikacije sa plivajuceg na fiksni za odredjenu transmisiju je rizicko izvesti, isto kao sto je rizicno npr. skidanje jednog katalizatora (te spajanje dvije cijevi) al et, kod nekog fukcionise kod nekog ne.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- Sarajlijica1946
- Postovi: 8178
- Pridružen/a: 21 jan 2016, 11:37
- Lokacija: https://www.fksarajevo.ba/bs/
- Kontakt:
- BosnianKingdom
- Postovi: 2877
- Pridružen/a: 13 jun 2015, 10:41
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Poznajem momka cije je auto. Ne znam kako ga odrzava, ali poznavajuci njega kao osobu, bjezi od toga.
Sabrine mi moje!
- Papastathopoulos
- Postovi: 6998
- Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
- Lokacija: Jablanica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Negdje sam citao da su ti motori sa oznakom AGR vecinom na malo starijim modelima do 2000-te godine otprilike, a poslije su valjda ti AHL motori, tako nestoAsteriks je napisao/la:Ako je oznaka motora ALH bez obzira sto je 66 kw mislim da ima plivajuci zamajac. Sad, imas vise verzija ovog 1.9 TDI i u Toledu druge generacija pa tak npr. od 66 kw pored ALH tu je i oznaka AGR i msm da ova verzija ima fiksni. TDI motori jace snage te nest novije verzije, sve imaju plivajuci.
Bilo kakve modifikacije sa plivajuceg na fiksni za odredjenu transmisiju je rizicko izvesti, isto kao sto je rizicno npr. skidanje jednog katalizatora (te spajanje dvije cijevi) al et, kod nekog fukcionise kod nekog ne.
Hvala tebi jaro
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan
Re: Automobili, motori...
Pozdrav ne pisem na ovom pdf-u ali imam jedno pitanje za malo bolje poznavaoci auta, položio sam vozački skoro pa bih da uzmem neko auto, nešto do 3000KM jer ipak je prvo auto ono tako mi svi kažu da ne dajem sad preko 7milja kojih i nemam, koje marke i koje modele auta bih mogao naći za te pare šta mi vi preporučujete u koje karakteristike jer sam fakat laik za auta, hvala unaprijed na savjetima i sugestijama
Re: Automobili, motori...
Predstavljena je treća generacija! Konkurent Audiju A4, BMW-u serije 3, Mercedesu C-klasi...
Volvo S60 third generation (2018)
Jedna zanimljivost. Volvo se okuražio da bude prvi premium brand koji će ponuditi limuzinu u D-segmentu (gdje spadaju A4, 3er, C-klasa) bez dizelskih motora. Znači samo štedljivi turbobenzinci i hibridi struja-benzin (PHEV).
Volvo S60 third generation (2018)
Jedna zanimljivost. Volvo se okuražio da bude prvi premium brand koji će ponuditi limuzinu u D-segmentu (gdje spadaju A4, 3er, C-klasa) bez dizelskih motora. Znači samo štedljivi turbobenzinci i hibridi struja-benzin (PHEV).
Re: Automobili, motori...
Više od 3 slike stavi u spoiler, čovječe treba mi pola sata da skrolam stranicu gledam i na temi ljepotice stavio 100 slika u post.
1974---1975---1976---2001---2013---2020
Re: Automobili, motori...
Aljegri, out!
Re: Automobili, motori...
De molim te u spoiler drugi put slike, mora se pola dana listati da bi našao post.Ferdo je napisao/la:
for this life i cannot change
1974. 1975. 1976. 2001. 2013. 2020!
1974. 1975. 1976. 2001. 2013. 2020!
Re: Automobili, motori...
Najbolji izbor je golf 2. Razlozi:mirsad993 je napisao/la:Pozdrav ne pisem na ovom pdf-u ali imam jedno pitanje za malo bolje poznavaoci auta, položio sam vozački skoro pa bih da uzmem neko auto, nešto do 3000KM jer ipak je prvo auto ono tako mi svi kažu da ne dajem sad preko 7milja kojih i nemam, koje marke i koje modele auta bih mogao naći za te pare šta mi vi preporučujete u koje karakteristike jer sam fakat laik za auta, hvala unaprijed na savjetima i sugestijama
- Prvo, raja se zaleti pa u ovom cjenovnom rangu trazi model od 2000. godine pa gore. 80 % takvih nakon neke 2 god trazi ulaganja te ces umjesto 3 uz sljedecu registraciju izaci na 4, mozda i vise a eto i malog servisa, eventualno velikog. Ovo govorim posto je najbolje preventivo zamjeniti remen.
- Glede dijelova sa dvicom mos proci 2/1, tj. za vrijednosti jedne lamele nekog modela mos dobiti dvije pa cak i tri. Ili cijena ovjesa, vodene pumpe, zupcastog... Smijesno.
- Za 1800 KM mos naletit na odlicno ocuvan primjerak dvice i onda imas fore za generalku motora ili ako zelis nesto drugo, cijeli motor npr. dizel 1.6 dobijes za 300 KM dok benzinac 1.6 i za 200.
Kupis mu nove gume, zamjenis diskove i pakne... i imas jos novca za registraciju, eventualnu doradu limarije te na kraju auto za narednih mnooogo godina.
Sve ovo ti govorim zbog tvoje dubine dzepa i cinjenice da kupujes prvo auto na kojem trebas uvjezbati vjestine te imati min troskove odrzavanja.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- BosnianKingdom
- Postovi: 2877
- Pridružen/a: 13 jun 2015, 10:41
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
1.Jula na parkingu ispred Zetre se odrzava Tuning show. Pocinje u 12h. Bujrum ko moze.
Sabrine mi moje!
Re: Automobili, motori...
Golf 2 je dobar izbor, medjutim, sve je teze naci dijelove za njega, mislim, ne bas da je tesko, nego nije to kao nekad. Za 3000 mozes uzet recimo VW Polo, jest manji od Golfa, samo je i dosta mladji, ako si momak, ne treba ti neko veliko auto, da se šteliš u vožnji, vozikaš po gradu, Polo po meni je pravi izbor, mali potrošač, dijeli za njega su maltene ko za Golfa 2.Asteriks je napisao/la:Najbolji izbor je golf 2. Razlozi:mirsad993 je napisao/la:Pozdrav ne pisem na ovom pdf-u ali imam jedno pitanje za malo bolje poznavaoci auta, položio sam vozački skoro pa bih da uzmem neko auto, nešto do 3000KM jer ipak je prvo auto ono tako mi svi kažu da ne dajem sad preko 7milja kojih i nemam, koje marke i koje modele auta bih mogao naći za te pare šta mi vi preporučujete u koje karakteristike jer sam fakat laik za auta, hvala unaprijed na savjetima i sugestijama
- Prvo, raja se zaleti pa u ovom cjenovnom rangu trazi model od 2000. godine pa gore. 80 % takvih nakon neke 2 god trazi ulaganja te ces umjesto 3 uz sljedecu registraciju izaci na 4, mozda i vise a eto i malog servisa, eventualno velikog. Ovo govorim posto je najbolje preventivo zamjeniti remen.
- Glede dijelova sa dvicom mos proci 2/1, tj. za vrijednosti jedne lamele nekog modela mos dobiti dvije pa cak i tri. Ili cijena ovjesa, vodene pumpe, zupcastog... Smijesno.
- Za 1800 KM mos naletit na odlicno ocuvan primjerak dvice i onda imas fore za generalku motora ili ako zelis nesto drugo, cijeli motor npr. dizel 1.6 dobijes za 300 KM dok benzinac 1.6 i za 200.
Kupis mu nove gume, zamjenis diskove i pakne... i imas jos novca za registraciju, eventualnu doradu limarije te na kraju auto za narednih mnooogo godina.
Sve ovo ti govorim zbog tvoje dubine dzepa i cinjenice da kupujes prvo auto na kojem trebas uvjezbati vjestine te imati min troskove odrzavanja.