Vezano za te 1.6 Octavije, DSG da/ne? Razgovarao sam s jedinim mehanicarom koji me savjetovao, ako cu ganjati DSG, da idem obavezno na 2.0, nikako 1.6Asteriks je napisao/la: ↑09 feb 2023, 09:28Prema testiranju izdrzljivosti, znaci A4 2.0 TDI multitronic je vozen preko 100k i pokazalo se da manuelci imaju robusniju transmisiju. Dobar na kres testu osim segmenta zastite pjesaka tacnije onog upozerenja kad ti iskacu, zracnih jastuka ispod brisaca etc. Znaci u osnovnoj verziji.
Interval velikog servisa za ovaj model je 210 000. Ali da se ne bi puno brbljalo te onako odokativno analiziralo i navijacki navlacilo, bolje da ti pokazem brojke najveceg autokluba EU. Tacnije zabiljezene posjete autoservisima te kvarovi na 1k registrovanih vozila, gdje imas jedan ozbiljan uzorak. Audi A4 u svojoj klasi kao polovnjak je top. 2.0 TDI je zastitni znak VW grupacije, motor u koji se ulozilo mnogo toga po pitanju kvalitete i dugovjecnosti. Gle...
Od 2015. (za sto imam podatke) Octavia je naprodavaniji novi model na nasem trzistu. Znaci punih 6 godina (istina 2016. 7ica je kratko skocila na tron). I kao polovna visoko kotira i to ne samo u BiH vec i regionu, a ova trzista su najbolji poligon za testiranja polovnjaka, jer tu mnogo duze obitavaju vec na Zapadu. Glede motora 1.6 TDI, odlican, izveden iz legendarne verzije. Moguce curenje ulja na deklu u nekim verzijama ali zamijenis deklo i event odredjeni semering i miran si do 2040-te (ako godisnje ne prelazis 10k ).
U prosjeku predjem oko 25k godisnje