Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88,Donnie Darko

Avatar
Saurman
Postovi: 20068
Pridružen/a: 22 avg 2009, 20:08
Lokacija: Alpha Centauri
Kontakt:

PostPostao/la Saurman » 05 avg 2018, 12:28



Jedan novi oblik debilizma. :crazy:
1974---1975---1976---2001---2013

Avatar
Ferdo
Postovi: 1297
Pridružen/a: 01 sep 2017, 17:57

PostPostao/la Ferdo » 06 avg 2018, 19:57

BMW M5 Competition (2019)

slika

slika

slika

slika

slika

slika

slika

slika

slika

Avatar
Mokroguz
Postovi: 5513
Pridružen/a: 25 maj 2013, 13:52
Kontakt:

PostPostao/la Mokroguz » 06 avg 2018, 22:21

Vracam se kuci sa setnje, vidim jednog gainc novog Audija A7 parkiran, ne znam dali su ga sumrak i ulicne lampe malo dotjerale, ali bas fin model. Tamno smedje boje bio, ovakav:

slika
S E M P E R - V I R I D I S
!!!! VU - VU - VUKOVI !!!!

My name is Legion, for we are many.

belmin710
Postovi: 1
Pridružen/a: 01 avg 2018, 18:40
Kontakt:

PostPostao/la belmin710 » 06 avg 2018, 23:02

Raja moze li preporuka gdje u SA da rentam auto.. Gori hala :D

Avatar
bega_afc
Postovi: 8080
Pridružen/a: 08 jul 2011, 20:19
Kontakt:

PostPostao/la bega_afc » 06 avg 2018, 23:23

SMR187 WroteColonSta bi mogao bit razlog rošenja sajbe s vanjske strane.
Cim ugasim klimu, pocne maglit iz unutra, a kad je upalim (nekad i kad je skroz ugasena) uhvati se na dva-tri mjesta isto kao zamagljeno ali s vanjske strane. Mahnem brisacima, obrise se i vrati u roku od 10 sec.


Kondenz naravno, nista drugo. :mrgreen: Klima ti garant nastimana da puse u sajbu, ali spustas temperaturu previse. Kad ti se to desi, samo pomjeri temperaturu par stepeni gore i rijeseno.
#Voajeroljupci na respiratorima.
Narod koji ne zna da poštuje svoju prošlost, nema ni svoju budućnost!

Avatar
sekerbay
Postovi: 4799
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

PostPostao/la sekerbay » 07 avg 2018, 11:39

Koje njesra sa ovim novim m5 bmw-om :crazy:
25 ks više u odnosu na seriju i spušten za 0,7 cm pomoću malo boljih federa u odnosu na one iz serije.
Sve to fino naplate nekih 20k :lol:
Onaj ko uzme ovo čudo, treba mu dodijeliti vlašićko bakreno zvono ko nagradu za ovcu godine.

Nego, može li puno bolje za daleko manje pare?
Naravno. Challenge accepted :mrgreen:
KW gevinde federi za 800 eura. Ja ne znam da na eu tržištu postoje bolji.
Imaš mogućnost da podešavaš visinu auta i to od 1 do 3,5 cm.
Spustiš ga za 2 cm i daleko je stabilniji od ovog sa slike koji je spušten za 0,7 cm. Jbg, mijenja se težište.

Dalje, fino naručiš racechip za 700 eura i ljudi ti garantuju više od 70 ks plus garancija na motor.
Lično probo i uvjerio se.
I ono što bih lično uradio gledajući ove slike jeste kupovina 4 šajbe il diska da dobiješ malo širu špuru.
Jer, iako na slikama izgleda da su gume u ravni sa blatobranima, uživo vidiš da su "pobjegle unutra" za nekih 1,5-2 cm.
Sve to dobiješ za manje od dvije milje (dakle, 10 puta jeftinije od bmw-ove ponude), a 10x je bolje od njihove ponude.

KW Gewinde za moje auto.

slika
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
SMR187
Postovi: 1648
Pridružen/a: 12 dec 2017, 21:29
Lokacija: ♥ Gʀɑɖɑĉɑc ♥
Kontakt:

PostPostao/la SMR187 » 07 avg 2018, 14:08

bega_afc WroteColon
SMR187 WroteColonSta bi mogao bit razlog rošenja sajbe s vanjske strane.
Cim ugasim klimu, pocne maglit iz unutra, a kad je upalim (nekad i kad je skroz ugasena) uhvati se na dva-tri mjesta isto kao zamagljeno ali s vanjske strane. Mahnem brisacima, obrise se i vrati u roku od 10 sec.


Kondenz naravno, nista drugo. :mrgreen: Klima ti garant nastimana da puse u sajbu, ali spustas temperaturu previse. Kad ti se to desi, samo pomjeri temperaturu par stepeni gore i rijeseno.

:thumbup: :salut:
♥ Manchester United Football Club ♥

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6910
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

PostPostao/la Papastathopoulos » 13 avg 2018, 22:55

Koliko kosta da npr zamjenis stare tablice auta sa novim ? da su iste tablice naravno samo nove..
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
BosnianKingdom
Postovi: 2781
Pridružen/a: 13 jun 2015, 10:41
Kontakt:

PostPostao/la BosnianKingdom » 14 avg 2018, 01:30

Papastathopoulos WroteColonKoliko kosta da npr zamjenis stare tablice auta sa novim ? da su iste tablice naravno samo nove..

Sumnjam da to kod nas bilmeza uopste mozes i uraditi, ali najbolje ti se raspitati direktno kod njih. A
Sabrine mi moje!

Avatar
zlatnakoka
Postovi: 478
Pridružen/a: 13 nov 2014, 13:53
Kontakt:

PostPostao/la zlatnakoka » 14 avg 2018, 19:04

Može li mi neko reći, mogu li šta zafrkati ako vadim osigurač po osigurač i probam novi (iste jačine naravno).
Ne radi mi rikverc svijetlo, probao sam dvije nove sijalice ali ništa.
Ford Focus 2006.

Ili naravno neki drugi način, a da to nije baš "idi električaru", jer većinom kažu "dodji za par dana". Hvala

Avatar
Azpi
Postovi: 793
Pridružen/a: 17 maj 2018, 13:26
Kontakt:

PostPostao/la Azpi » 15 avg 2018, 01:28

zlatnakoka WroteColonMože li mi neko reći, mogu li šta zafrkati ako vadim osigurač po osigurač i probam novi (iste jačine naravno).
Ne radi mi rikverc svijetlo, probao sam dvije nove sijalice ali ništa.
Ford Focus 2006.

Ili naravno neki drugi način, a da to nije baš "idi električaru", jer većinom kažu "dodji za par dana". Hvala

Ne mozes nista zeznuti samo nemoj dok je upaljen vaditi, ali trebao bi znati tacno koji je za rikverc svjetlo, ukucaj na google i znati ces koji je taj

Avatar
Murga
Postovi: 2452
Pridružen/a: 20 jul 2013, 16:29
Kontakt:

PostPostao/la Murga » 15 avg 2018, 02:42

Nekad moze biti sitnica, mozda ti je samo kontakt korodiro ili sijalica nema dobar kontakt. Vidi to isto, a ako imas nekog u komsiluku da ti posudi I pokaze instrumentom kako da provjeris osigurace I ne moras da vadis svaki ili da mjenjas svaki. Nekad mozes cak da vidis I kad pogledas osigurac uz pomoc svjetla ako su providni. Moguce je isto da je prekidac otiso.
Ne obra se bostan, dok sljive ne popadaju...

Avatar
Azpi
Postovi: 793
Pridružen/a: 17 maj 2018, 13:26
Kontakt:

PostPostao/la Azpi » 15 avg 2018, 10:42

Ma onaj brifer za osigurace najjača stvar, mislim za auto generalno, a u pennyu 1,50km on i 10 osiguraca :rol:

Avatar
Papastathopoulos
Postovi: 6910
Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
Lokacija: Jablanica
Kontakt:

PostPostao/la Papastathopoulos » 15 avg 2018, 20:38

zlatnakoka WroteColonMože li mi neko reći, mogu li šta zafrkati ako vadim osigurač po osigurač i probam novi (iste jačine naravno).
Ne radi mi rikverc svijetlo, probao sam dvije nove sijalice ali ništa.
Ford Focus 2006.

Ili naravno neki drugi način, a da to nije baš "idi električaru", jer većinom kažu "dodji za par dana". Hvala

Nadjes brate semu i objasnjenje za sve osigurace koji je za sta na google za tvoje auto (ako ti nema na poklopcu od osiguraca) i to ti je to, ja sam tako nasao za svog Pola i sad znam za svaki osigurac gdje je bez da vadim svaki posebno :)

BosnianKingdom WroteColon
Papastathopoulos WroteColonKoliko kosta da npr zamjenis stare tablice auta sa novim ? da su iste tablice naravno samo nove..

Sumnjam da to kod nas bilmeza uopste mozes i uraditi, ali najbolje ti se raspitati direktno kod njih. A

Hvala druze :thumbup:
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan

Avatar
zlatnakoka
Postovi: 478
Pridružen/a: 13 nov 2014, 13:53
Kontakt:

PostPostao/la zlatnakoka » 16 avg 2018, 20:01

Hvala momci, našao sam šemu u knjižici, ali sam u obavezama pa nisam stigao još pogledat. Bilo mi je bitno samo da ih smijem vaditi da se ništa ne sje*e. Pa ako treba jedan po jedan, mada ono možda nije ni sijalica ni osigurač, al et ja volim to sam "zaviriti".

Avatar
skoroalen
Postovi: 6130
Pridružen/a: 01 avg 2016, 01:30
Kontakt:

PostPostao/la skoroalen » 22 avg 2018, 13:45

Pozdrav, i Bajrambarečula svima koji slave. :D
Imam problem sa Seatom Ibizom, 1.4 TDI. Naime, kad je hladan predugo vergla, preko 10 sekundi. I to je postepeno krenulo, prvo verlao dvije sekunde duže, pa tri itd, sad je baš predugo. Dijagnostika ništa nije izbacila, ostavim ga u ogromnom brdu jer sam mislio da vraća gorivo al ništa, isto sve, možda za nijansu brže. Nedugo nakon tog problema mi auto počeo previše dimit u leru, i pri startu, prva brzina ili rikverc. Veliki oblak sivog dima, a tokom vožnje nema problema, uobičajena količina gasova. Nema problema s nivoom ulja da bi bile dizne, ne gubi tečnost za hlađenje... Bio kod majstora, on kaže da bi mogla bit tandem pumpa, al' je l' ovdje iko imao sličnih problema? I da li bi moglo bit povezano, vjerujem da tandem pumpa može djelovat na paljenje al ima l' ona veze sa dimom? Ako neko zna, bio bih zahvalan da da svoje mišljenje. :D
Nakon svega, ti jedini put si do neba, jedina zastava moja, jedini grad što mi treba...

Sarajevo, ti i ja, moramo iz pepela.

Avatar
alacious
Postovi: 3236
Pridružen/a: 12 nov 2009, 21:36
Kontakt:

PostPostao/la alacious » 22 avg 2018, 15:03

Pozdrav, zna li neko rješenje mog problema :mrgreen:

Auto je Golf 5 2.0 TDI, i povremeno( u zadnje vrijeme sve češće ) se dešava da nakon duže vožnje(ne preduge, otprilike 40ak minuta, sat vremena)ne mogu da upalim auto dok ne odstoji nekih 15-20 minuta. Dadnem kontakt, sve lampice se popale, svjetla se upale(automatski prekidač pa se sama pale), muzika se upali, sve normalno. Okrenem ključ da zaverglam i onda se desi isto kao da nestane struje, board kompjuter se skoro pa ugasi, skroz mu izbiljedi boja, i ni traga ni glasa od verglanja. Čim pustim ključ u poziciju kontakta sve se vrati na normalu.

Nakon nekog vremena (15,20 minuta) auto upali normalno kao da se ništa nije ni desilo :hmmmmm:

Akumulator je frišak, zamijenjen prošle godine...

Pomažite, izludit ću :plac:
Modra boja na bijelome platnu, šest ljiljana vezenih u zlatu.

Kada umrem i odem, kad’ me ne bude, ja ću žaliti samo što nisam uz tebe.

Avatar
R32
Postovi: 2879
Pridružen/a: 07 apr 2014, 10:08
Kontakt:

PostPostao/la R32 » 22 avg 2018, 17:07

:urnebes: Ja sam imao slican problem, samo sam mu ja bio nasao lijek :mrgreen:
Gurnem ga malo, metar dva i upali :mrgreen:

Kvar je bio ono usputni, negdje je bio ko spoj, ko "odlemljeno" pa kad se zagrije ne mogu upalit, i to nije bas svaki put tako, nekada pomjerim kratko ugasim, hocu da upalim nece.
Mia San Mia

Avatar
Centre forward
Postovi: 3999
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: 90 Bedford Street, Greenwich Village, New York City, NY
Kontakt:

PostPostao/la Centre forward » 26 avg 2018, 17:16

Na današnji dan 26.8.1985. počela prodaja Yuga na američkom tržištu

Jugoslavenska izvedenica Fiata 127, 'Europskog automobila 1972. godine' unaprijeđena je u čak 500 detalja, pa su profitirali i domaći kupci. Premda su ga ismijavali, nije bio potpuno loš, a presudio mu je Hyundai Pony, jeftiniji i kvalitetniji 'korejac', pristigao ubrzo nakon 'komunističkog' Yuga
Početkom 19809-ih američki je poslovni čovjek Miro Kefurt došao na ideju o prodaji malog i ekonomičnog jugoslavenskog automobila na američkom tržištu. Koncentrirao se na Kaliforniju i na salonu u Los Angelesu izložio Yugo, a ondje ga je vidio mnogo poznatiji Malcolm Bricklin i još tijekom trajanja salona našao se na letu za Beograd.

Bricklinu, koji je u to vrijeme uvozio Bertoneove i Pininfarinine modele u Ameriku, nakon što joj je predstavio i Subaru i vlastitu marku sportskih automobila, ideja Yuga činila se sigurno dobitnom: relativno moderan i privlačan mali gradski automobil za Amerikance po smiješno niskoj cijeni. Uistinu, tijekom osam godina čak će 141.511 Amerikanaca kupiti Yugo (ukupno ih je izvezeno 256.691), tako da se, usprkos današnjoj negativnoj reputaciji, to teško može nazvati potpunim promašajem.

Glavni se problem, međutim, zvao Hyundai Pony, jeftiniji i kvalitetniji korejski konkurent pristigao ubrzo nakon Yuga. S druge je strane pak, u tadašnjoj SFRJ, proizvodnja za Ameriku značajno podigla kvalitetu i opremljenost modela za domaće tržište. Na automobilu je za izvoz u SAD moralo biti napravljeno oko 500 promjena, od čega su profitirali i domaći kupci.

Pa otkud onda toliki negativni publicitet? Kao prvo, Amerikanci nisu imali ponudu drugih istočnoeuropskih automobila, pa nisu mogli znati koliko je Yugo u startu bio kvalitetniji od većine njih, a za američke standarde osamdesetih, činjenica, već nije bio posve adekvatan.

Usto, kupovan je jeftino te su se vlasnici prema njemu i odnosili tako, zanemarujući čak i najosnovnije održavanje, poput izmjena ulja. Yugo takav nemar nije mogao podnijeti, Hyundai jest i ta razlika je u velikoj mjeri odredila kasniju razliku u sudbini te dvije kompanije.

Kupite Yugo, ne traje dugo - bio je više pamflet s jakim političkim nabojem, nego slogan s tehničkim utemeljenjem. Ruku na srce, Yugo 45 bio je živahan i štedljiv, izvedenica Fiata 127, 'Europskog automobila 1972. godine', jednog od najboljih malih auta ikada. Dobro je služio, uz sitne kvarove, ali bi na 100 do 150.000 km počeo dimiti pa je trebalo napraviti polugeneralku.

Bio je dugačak 349, a širok 155 cm. U osnovnoj je verziji bio s legendarnim Fiatovim motorom od 903 ccm i 45 KS, izvedenim iz Fićinog (riječ je o seriji 'Fiat 100', OHV, s 3 ležaja radilice, koja se proizvodila od 1955. do 2000, od 633 do 1050 ccm), najbolji u verziji 55 s OHC motorom Zastave 101, obujma 1116 ccm (nudio se i sa 60 KS), a postojale je i verzija 1.3/65 KS.

Osnovni se model, uz mešetarenje tečajem iz 'Zlatnih vremena' hiperinflacije, mogao dobiti za 4000 do 6000 DEM. Od 1980. do 2008. proizvedeno ih je ukupno 794.428, pri kraju zajedničke države, uz brojčanu oznaku modela (45, 55, 60, 65) dobio je i ime Koral, a pri kraju proizvodnje u Srbiji zvao se Tempo..
"Zločini koji su počinjeni pripadaju najgnusnijima poznatima čovječanstvu i uključuju genocid i istrebljenje kao zločin protiv čovječnosti" (Alphons Orie)

semcho
Postovi: 1255
Pridružen/a: 05 nov 2010, 18:54
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

PostPostao/la semcho » 28 avg 2018, 06:01

Je li vama ovo najbolji VW ikad?




Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 9 gostiju.