Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88,Donnie Darko

Avatar
sekerbay
Postovi: 4803
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

PostPostao/la sekerbay » 04 okt 2018, 21:51

Asteriks WroteColonkazes, kak je dosla njemacka treca liga i razbucala trziste.

Da.
Asteriks WroteColonMerc i BMW su modeli za dubljeg dzepa

Govorimo o jednom tržištu nevezano za dubinu džepa.
Dakle, trećerazredno njemačko auto dolazi na yu tržište i polupa sve što se u tom momentu nalazilo na istom.
Ili ćeš napisat da je zastava imala neš bolje :mrgreen:
Asteriks WroteColonYugo, Kadet, Fico, nisu krsiole kojima su neke uzbrdice predstavljale prepreku

Jesu itekako.
Kreneš na more i uz karaulu voziš 30 il 40, ne zato što je gužva (rijetko sretneš auto), neg zato što ne može brže.
Gledao sam iz dvorišta kako se tristać muči i tek iz trećeg pokušaja uzlazi uz brdo.
Jedne prilike se prevrno i ciganki koja je bila suvozač otkinuo par prstiju :lol:
Otvorila prozor i držala se za krov. Kad se auto prevrnulo, nije imala vremena da uvuče ruku :mrgreen:
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Asteriks
Postovi: 9203
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 04 okt 2018, 22:22

Kako cojece nevezano, pa daj mi auto performansi Golfa keca 1.6 TD-a od 70 konja, koji je za 13.7 sec izlazio na stoju, imao brzinu blizu 150 km/h a trosio oko 7 litara, da ga ne moras otplacivati par godina, normalno odrzavanje, dugovjecan motor i da ne moras biti direktor u tom periodu, pa da bi sjeo za volan. Ne shvatas poentu.

Kreneš na more i uz karaulu voziš 30 il 40, ne zato što je gužva (rijetko sretneš auto), neg zato što ne može brže.


Netacno. Imao si Yugu 45 (4 brzine) koji je dostizao 125 km/h, da ne govorim o 55-ci (55 konja) i dalje. Lako auto koje se nije mnogo patilo. Tezina ne preko 800 kg. Znas kak znam, 1.6 benzinac dvica je blizu 100 kg teza a ima od 55-ice nekih 15 konja vise te ide mozda 20 km/h brze. Kada sve saberes, u pet deka je ponasanje uzbrdo a ja npr. sa ovim benzicom u 4-oj izlazim na neki normalan nagib. Treca moze sigurno 80 km/h kad ga zaletim.

Fico je manji segment, posebne namjene al se penjao na ogromne uzbrdice, naravno ovdje ne treba ni ocekivati neku brzinu.

Sto se Kadeta tice, samo cu reci benzinac 1.6 od 90 konja, koji je isao cak i do 160 km/h.

Fulao si seco, a najlakse je snimit nekog Tristaca kak o stenje uzbrdo te uzimat pomenutog Ficu za primjer brzine i tako to... :lol:

Podjeli modele po klasama i namjeni, pa ces shvatit o cemu pricam.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
sekerbay
Postovi: 4803
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

PostPostao/la sekerbay » 04 okt 2018, 22:43

Pogrešno. Ti ne kontaš šta ja govorim. Al haj ti to objasni tvrdoglavom asteriksu :mrgreen:
Još jednom: došla njemačka kolica koja su na njemačkom tržištu bila treća liga i pomela konkurenciju na yu tržištu.
Jednostavno, nismo imali auto bolje od golfa.
Ako se to uzme u obzir, dolazimo do zaključka da su ostala yu auta bila teški krševi.
Vozio se u njima, znam šta pričam.
Uzmeš jugu, nabiješ nogom u gumu, mjenjač ispadne na cestu :mrgreen:
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Asteriks
Postovi: 9203
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 04 okt 2018, 22:52

Kako treca liga kada je bio jedan od najbrzih hecbeka svog doba, a da je serijska proizvodnje i siroke namjene. :lol:

Po cemu je tadasnji Merc dvije klase iznad Golfa? Eo sad smo u 2018., imas vremena razlucit. Limarija VW odlicna, na istu kubikazu golf startniji, cak i protiv vise cm3, radi dimenzija bolje upravljanje u krivinama, jeftinije odrzavanje...

Konacne finese, linija i komocija su na strani Mercedesa, nista vise. Znaci pricamo za period 70-ih i 80-ih.

Kako to moze biti trecerazredno auto kad u svojoj kompakt klasi nije imalo konkurencije. Prvi (turbo)dizelas dostupan srednjoj klasi.

Plus mijenjas pricu, dje je ono ne moze preko 30 - 40 km/h. Dam ti crno na bjelo, sve podatke, al jok.

Cak i da je treca liga jedne inovativne Svabije, kakve to veze ima sa nasim trzistem. Veze s mozgom nema uporedba, nizerazredni golf pomeo Jugu, pa je Jugo krs, a kec/dvica inace ikone, al pazi, zato BMW i Merc su elitni rang. I ? :mrgreen:
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
sekerbay
Postovi: 4803
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

PostPostao/la sekerbay » 04 okt 2018, 23:09

Si dobar? Haman si miješo pića :mrgreen:
Asteriks WroteColonPo cemu je tadasnji Merc dvije klase iznad Golfa?

Dovoljno si reko :lol:
Prva liga je porše. U drugoj naravno merc i bavarski giganti. Tek onda dolazi vw i opel.
Šta je to juga imala da je moglo parirat golfu? Ništa.
Asteriks WroteColonbolje upravljanje u krivinama

De, ohani malo. Nije ti ovo neš što možeš naučit čitajući vikipediju.
Kamara raje je izginula vjerujuci da turniranom golfu nema ravnog na cesti.
Prvi vjetar ih je učio drugačijem. Okrene ga ko kalaju.
Asteriks WroteColondje je ono ne moze preko 30 - 40 km/h

To je istina. Pitaj starije koji su vozili ta auta.
Ja sam se vozio i znam o čemu pričam.
Kad se natovari jugo i krene na more, nije imo šanse da uz karaulu nabije 50. Ako probaš u nižoj brzini, prokuha dok kažeš keks.
Da ne govorim o fići i tristaću. Pezejac :crazy:
Ps.
Ne jugu auto, nego je pomeo konkurenciju na jugo(jugoslovenskom) tržištu.
I da, nauči citirat :mrgreen:
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Asteriks
Postovi: 9203
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 04 okt 2018, 23:14

Svaki model ima svoje adute. Nemos pretovarti Jugu i negdje krenut a auto od 790 kg.

Seco, nisi mi odgovorio, koji model tadasnjeg Merca je po brzini mogao parirati Golfu a da za taj Merc nisi morao izdvojiti bogatstvo ? Zamisli auto slicne brzine, cak i brze u nekim varijantama a mnogo jeftinije.

Logicno da je sa startnijom dvicom, manjih dimenzija i tezine lakse upravljat u krivinama vec sa tromim Mercom. Nemoj mi sada neke motore ovog brenda koji trose ko mlazni avion.

Cuj izginula, ginuli su i sa Wranglerom pa sta.

Ne shvatas kakvu revoluciju je napravio VW sa kompakt klasom. Sada su Merc i BMW tri levela iznad, ali tada nije bilo tako. Ponavljam, jes ako si zelio konacnu doradu i komociju. Pouzdanost glede motora bila je na istim granama.

I sve ovo u konacnici nema veze sa poentom. Jugo nije krs, kao ni Fico a pogotov ne Kadet. Luksuz je nesto sto svako ne moze priustit a Golf nije bio takav. Zato je kao pristupacna verzija osvojio trziste, jer je bio mal, okretan i za svoje performanse super jeftin. To sto je Njemacka pravila veca auta, skuplja, vise paznje posvecivala zavrsnici ne baca Golfa u trecu ligu. Barem tada ne. Danas je prica mnogo drugcija, i u sustini u 21. st ne mozes poredit limuzinu te neki manji segment.

I da, kladim se u 10 000 KM da ce Jugo uz Lendavu (Jablanica) izaci u trecoj preko 60 km/h. Ma sta 10k, duplo.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
sekerbay
Postovi: 4803
Pridružen/a: 29 jan 2014, 09:48
Kontakt:

PostPostao/la sekerbay » 04 okt 2018, 23:35

Asteriks WroteColonSvaki model ima svoje adute. Nemos pretovarti Jugu i negdje krenut a auto od 790 kg.

Aha, sad tako. Da, bio je pretovaren kad sjednu četiri odrasle osobe i stave dva bidona vode :mrgreen:
Asteriks WroteColonSeco, nisi mi odgovorio, koji model tadasnjeg Merca je po brzini mogao parirati Golfu a da za taj Merc nisi morao izdvojiti bogatstvo ?

Bogatstvo? Kome bogatstvo?
Neko ga kupi. Mislim da je merc 123 prodat u preko 2 miliona primjeraka. Eto ko je mogao kupiti.
Pa jbt država, porediš golfića i njegovih 75 il 90 ks sa mercom koji je već krajem 70-ih imao motore sa preko 200 ks.
Asteriks WroteColonLogicno da je sa startnijom dvicom lakse upravljat u krivinama vec sa tromim Mercom.

Mojne mi svoje logike. Svi vw modeli(golf, polo, audi a3 i dr.) imaju te probleme. Audi ih je donekle riješio ugrađujući rep.
Asteriks WroteColonNe shvatas

Opa, onda nas je dvojica :mrgreen:
Ja itekako znam o čemu govorim, al ti miješaš babe i žabe.
Ope: auto iz jedne zemlje, inače namijenjeno sirotinji, ode u jugu i postane kultno jer je bilo bolje od svih auta koja su se kretala po jugoslovenskim cestama.
Asteriks WroteColonJugo nije krs

Naravno da nije. U letu je osvojio njemačko i američko tržište, a ford, krajsler, merc i bmw su otpustili 2/3 radnika jer je jugo uzeo tržište :mrgreen:
like my saint of a mum used to say, "get 'em young, and the possibilities are endless."

Avatar
Asteriks
Postovi: 9203
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 04 okt 2018, 23:55

Bogatstvo? Kome bogatstvo?
Neko ga kupi. Mislim da je merc 123 prodat u preko 2 miliona primjeraka. Eto ko je mogao kupiti.
Pa jbt država, porediš golfića i njegovih 75 il 90 ks sa mercom koji je već krajem 70-ih imao motore sa preko 200 ks.


Et vidis koliko si skrenuo ubacujuci neki luksuz od same poente.

Taj merc 123 je u svojih 7 verzija bio tromiji od dvice a mnooogo skuplji. Znaci imas dvicu koja sa 90 konja na startu i u krivinama dere verzije pomenutog (od 95 KS i 110 KS, dok o Mercovim utegama od 70 konja nema potrebe pricati) je agilnija (pri normalnoj G sili), trosi manje, jeftinija za odrzavat a ima motor skoro istog vijeka trajanja.

Ne govorim o stabilnosti per se, vec pri duelu.

Ubacivati konjazu od 200 KS nema logike, jer pricamo o kompakt klasi. Za taj Merc od 200 KS si u svakom pogledu morao izdvojiti bogatstvo a 123-cu su vecinom prodala ona blaza izdanja.

auto iz jedne zemlje, inače namijenjeno sirotinji


Eo ti odgovor u prvom pasusu.

Znaci Jugo na uzbrdicu moze preko 60 km/h, nije kvarljiva kroja, Fico mali gusjenicar, Kadet kvalitetna izvedba. Jos jednom ponavljam, to sto je Golf zauzeo trziste, je zbog inovacije dizel motora jer si tada imao benzince, a tadasnji dizelas ima odlicne brzine, manje trosi a duze traje.

I to nema nikakve veze sa statusom Golfa u Svabiji, a inace je u tom periodu bio prica za sebe.

Cheers.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
Derdiyok
Postovi: 10898
Pridružen/a: 10 maj 2015, 04:48
Lokacija: Σαράγεβο
Kontakt:

PostPostao/la Derdiyok » 04 okt 2018, 23:59

Ubi Asteriks nogama :lol:

Avatar
Asteriks
Postovi: 9203
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 05 okt 2018, 12:24

Treba razluciti kako klase nije umjesno porediti. Drugo, i kada pokusamo, razlika tadasnjeg Golfa i Merca nije na ovosadanjsnoj razini. Naravno Mercov dzip je sveti gral i nije predmet rasprave.

Zasto, pa gledamo performanse, izdrzljivost, limariju i pouzdanost motora. Merc je naravno luksuz radi enterijera, zavrsnih finesa instrument table, ugodjaja, druge linije, komocije ali i vecih ulaganja te astronomskih troskova odrzavanja.

VW-u nije bio cilj proizvesti Golf V5 3.0 i slicno. Ljudi se orijentirali na onaj segmnet koji je bio nepopunjen. Preko 6 miliona primjeraka keca + tako i dvice a tadasnja cijena 2x veca neg jednog Juge (znaci nije za sirotinju). Ipak, povoljan gledajuci na odnos ulozeno - dobijeno. Pametnom dosta.

Ne mozemo ga nazvati trecerazredno jer se radi o drugim mjerilima.

Vratimo se u novije vrijeme, Merc pocev od C klase radi remek djela, postao je pristupacniji glede cijena a performansama kuca u sam vrh.

Zbog toga je sada u svim parametrima plafon i nenadjebivi broj 1 bilo da se radi o limuzinama il onoj G klasi koja je nesto najbolje sto je inzinjerski um sklopio. Ikad.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
VelaHavle
Postovi: 3044
Pridružen/a: 02 feb 2015, 12:41
Lokacija: Boli me ****
Kontakt:

PostPostao/la VelaHavle » 05 okt 2018, 12:37

:hmmmm:

Avatar
Asteriks
Postovi: 9203
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 05 okt 2018, 12:41

... ne racunajuc sportski segment za posebne namjene, modele koji traze perfektne staze, kostaju iznad svake granice...

Gledajuci svestranost, pristupacnost, nepoderivost, iskoristenost, originalne stvari... Mosa...

slika
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
harden
Postovi: 7129
Pridružen/a: 20 avg 2015, 00:17
Kontakt:

PostPostao/la harden » 05 okt 2018, 20:08

kakva diskusija :tokralju: :mrgreen:
Deutschland Trikot, 'ne Elf
Wie Klose Miroslav


#FreeMoggi

Tweeds_10
Postovi: 3156
Pridružen/a: 29 jan 2010, 12:29
Kontakt:

PostPostao/la Tweeds_10 » 06 okt 2018, 20:03

sekerbay WroteColon
Tweeds_10 WroteColonimal ko iskustva sa chipovanjem BMW-a 316d F30, cuo sam da je isti motor kao i u 318d i 320 d, samo softwerski ogranicen.

Može al do nekih 25 konja. Da je 40 il 50,isplatilo bi se.
Ovako, razmisli hoćeš li bacati pare zbog tako malo konja.

malo sam istrazivao, da se 316 ka nacerat na 320 ku, ali to je ekstrem. na 318 navodno bez problema, tj nekih 40 konja...sto bi meni bilo dovoljno zasad
pi.

Avatar
Bosniacum Lilium
Postovi: 17872
Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
Lokacija: Nigerija
Kontakt:

PostPostao/la Bosniacum Lilium » 06 okt 2018, 20:08

Golf 6

1.4 tfsi 90 kw

Iskustva?

Cuo sam da potrosnja nije strasna, zanimaju me druge stvari.

Hvala
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !

Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala. Prvi alkoholičar ekipe - Kawhi

Avatar
_dreamer_
Moderator
Postovi: 5276
Pridružen/a: 03 sep 2009, 12:12
Kontakt:

PostPostao/la _dreamer_ » 07 okt 2018, 01:37

Da vam je budzet nekih 20-25k eura, sta bi vi uzeli sebi, u obzir dolazi i novo i polovno
When I was a boy of 14, my father was so ignorant I could hardly stand to have the old man around. But when I got to be 21, I was astonished at how much the old man had learned in seven years. (Mark Twain)

berardi25
Postovi: 559
Pridružen/a: 12 feb 2014, 15:25
Lokacija: vukojebina
Kontakt:

PostPostao/la berardi25 » 07 okt 2018, 02:57

_dreamer_ WroteColonDa vam je budzet nekih 20-25k eura, sta bi vi uzeli sebi, u obzir dolazi i novo i polovno

f10,ne mozes uzet bolje auto za te pare :cool:
https://pbs.twimg.com/media/Bm6HHeLCEAE3QJh.jpg

semcho
Postovi: 1276
Pridružen/a: 05 nov 2010, 18:54
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

PostPostao/la semcho » 07 okt 2018, 08:46

_dreamer_ WroteColonDa vam je budzet nekih 20-25k eura, sta bi vi uzeli sebi, u obzir dolazi i novo i polovno

Samo Volvo, naravno da imam na raspolaganju 50k km!

Avatar
Asteriks
Postovi: 9203
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: Port Royal
Kontakt:

PostPostao/la Asteriks » 07 okt 2018, 10:30

Bosniacum Lilium WroteColonGolf 6

1.4 tfsi 90 kw

Iskustva?

Cuo sam da potrosnja nije strasna, zanimaju me druge stvari.

Hvala



Taj model je imao problema sa lancem. Veliki skandal, a iz stozera VW-a obecali da ce 50% troskova popravke preuzeti na svoju kapu. Naravno, mnogi ostali čičava repa, a ono sto nije regulirano (i pitanje da li se uopce moglo rijesit) sutnulo se ovamo po BiH i okruzenju.

Sta je stos, naprezanja koja ovaj mali turbobenzinac razvija/podnosi nisu kompatibilna sa konstrukcijom lanca, a onda isti moze preskociti sto je i kraj za motor, vecinom ili nenadjebivi troskovi servisa.

Sestica je poentirala u drugim segmentima bilo da se radi o munjevitom GTI ili dizelasima, gdje su vec od ovog modela prevazisli tradicionalno ubrizgavanje, presli na common rail te vratili sjaj onom 2.0 TDI a ovaj downsizing im nije isao bas od ruke.

Sjeti se testa VW-a sa trocilindrasem 1.4 TDI koji su gurnuli u Polo i ugradjivali cak u petoj generaciji, nakon facelifta. :lol:
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
Bosniacum Lilium
Postovi: 17872
Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
Lokacija: Nigerija
Kontakt:

PostPostao/la Bosniacum Lilium » 07 okt 2018, 11:14

Asteriks WroteColon
Bosniacum Lilium WroteColonGolf 6

1.4 tfsi 90 kw

Iskustva?

Cuo sam da potrosnja nije strasna, zanimaju me druge stvari.

Hvala



Taj model je imao problema sa lancem. Veliki skandal, a iz stozera VW-a obecali da ce 50% troskova popravke preuzeti na svoju kapu. Naravno, mnogi ostali čičava repa, a ono sto nije regulirano (i pitanje da li se uopce moglo rijesit) sutnulo se ovamo po BiH i okruzenju.

Sta je stos, naprezanja koja ovaj mali turbobenzinac razvija/podnosi nisu kompatibilna sa konstrukcijom lanca, a onda isti moze preskociti sto je i kraj za motor, vecinom ili nenadjebivi troskovi servisa.

Sestica je poentirala u drugim segmentima bilo da se radi o munjevitom GTI ili dizelasima, gdje su vec od ovog modela prevazisli tradicionalno ubrizgavanje, presli na common rail te vratili sjaj onom 2.0 TDI a ovaj downsizing im nije isao bas od ruke.

Sjeti se testa VW-a sa trocilindrasem 1.4 TDI koji su gurnuli u Polo i ugradjivali cak u petoj generaciji, nakon facelifta. :lol:

Hvala ti, znači da zaobilazim. Gledamo nesto i Passat 6, ali stari samo hoce onaj od 125kw. Da je jos 10 milja pa da se opremim novim Rapidom :lol:
Zadnja izmjena: Bosniacum Lilium, dana/u 07 okt 2018, 12:36, ukupno mijenjano 2 puta.
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !

Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala. Prvi alkoholičar ekipe - Kawhi


Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.