Stranica: 329/578.

Re: Automobili, motori...

Postano: 15 okt 2018, 21:02
Postao/la semcho
Asteriks je napisao/la:
Bi li nas usrecio sa nekim slikama dvojke?
Ne volim da se razmecem niti ista osobno kacim po forumima, al evo da vidis o onom sto sam pricao glede premostenja ubrizgavanja tacnije ubacen karburator zastave tj. Stojadina.
slika
Usput, vidis lijevo, kakvo je besprijekorno stanje solje a dvica stara 34 godine. Naravno karburator je ispod te okrugle "tepsije", a znas i sam da dvice imaju kvadratne filtere zraka.
Logicno je da su benzinci ocuvaniji od dizela, mada mogu se i dizel naci ocuvan slicnih godina...

Nego htijetoh ovo reci, jedan moj poznanik je kupio BMW 318, 1.8B, 66KW, 1999, auto je fkt ocuvano, nema packice, jeftino ga je kupio pravo, medjutim, auto trosi bas nevjerovatno, koliko se isplati ugraditi plin u taj model, posto stvarno je auto fino ocuvano...

Re: Automobili, motori...

Postano: 15 okt 2018, 22:54
Postao/la Asteriks
jedan moj poznanik je kupio BMW 318, 1.8B, 66KW, 1999
Mislim da si se preracuno, jer koliko znam ne postoji benzinac BMW-a, te kubikaze od 90 konja a da je '99. godiste. Mozda mi je promakao, ali cisto sumnjam.

Ipak, najvjerovatnije da se radi o starijem legendarnom E30, a taj je imao 1.8 66kw i naravno onaj fenomenalni motor oznake M10, poznat po, vec sada skoro pa mitskom bloku.

Sto se potrosnje tice, pogotov kada je stari benzinac u pitanju, treba tu mnogo posla da se sve nasteluje, pocev od svjecica, pa razvodnika paljenja, ubrizgavanja, pa moras izmjenjati filtere..., vidit kako se ponasaju ventili, i tek onda ocijeniti potrosnju.

Ipak, ako baca iznad prosjeka, nek analizira koliko ce ga doci plin, da li se isplati...

Re: Automobili, motori...

Postano: 15 okt 2018, 23:35
Postao/la tuzlak1987
_dreamer_ je napisao/la:Da vam je budzet nekih 20-25k eura, sta bi vi uzeli sebi, u obzir dolazi i novo i polovno
Podrzavam i jednu i drugu opciju. S tim da ces u tom rasponu 20-25k KM naci nesto uzi izbor vozila koja ce ti zapasti za oko, a da imaju odgovarajuci motor, opremu. Da pricamo od 30-40k onda se izbor vec nesto povecava, kvalitet izrade.
Znaci u tom rasponu ti je normalno najbolje da znas sam sebi da uvezes, najbolji bi imao omjer ulozeno za ono sto dobijes. Druga je da uzmes od ovih sto uvoze automobile koji su presli do 150k sa odredjenom dozom rizika ali sigurno kvalitetnije izrade i pouzdanije od onog novog koje dobijes za 20-25k. Tu je tvoj utisak, sta ti je draze da budes prvi vlasnik ili da vozis nesto sto je kvalitetnije, starije par godina ali opet bolje od onog novog.

Jedna opcija je pametna, a to je da obidjes autokuce i vidis da li imaju auta stara 2-3-4 godine kojima je nesto pala cijena, koja nemaju puno na satu (do 50k), a bila su kod jednog vlasnika koji mozda u toj autokuci uzima auto svakih 3-4 godine (staro za novo). Tu se moze dobiti dobar omjer ulozenog za ono sto dobijes. Mozda bi i najmanje para bacio, a dobio nesto sto je kvalitetnije od novog od 20-25k.

Sada lako je obici PIK pa se moze vidjeti da ima dosta ljudi koji su dali prije 7-8 godina 20k za nesto novo ali se relativno pokajali, a i moze se vidjeti cega najvise ima na prodaji. Tu mozes da vidis koje marke izbjeci. Ali i nova auta koja su troma, moze on nekad biti nov ali ne ide.

Re: Automobili, motori...

Postano: 16 okt 2018, 00:05
Postao/la Azpi
ja koliko vidim covjek je rekao eura, znaci 50 milja maraka :mrgreen:

Re: Automobili, motori...

Postano: 16 okt 2018, 00:08
Postao/la tuzlak1987
Azpi je napisao/la:ja koliko vidim covjek je rekao eura, znaci 50 milja maraka :mrgreen:
:thumbup:

Do mene nisam citao. Onda covjek moze uzeti Bogaoca.

Re: Automobili, motori...

Postano: 16 okt 2018, 08:40
Postao/la VelaHavle
Ja bi sebi za te pare uzeo Audija, benzinca, limuzinu i to cak novog sa garancijom, mozda cak i do nekih 15.000 kilometara.

Re: Automobili, motori...

Postano: 16 okt 2018, 09:11
Postao/la rio_Ferdy88
Tesla prestigao Mercedes po prodaji u USA, i samo koju hiljadu iza BMWa :shock:

Re: Automobili, motori...

Postano: 16 okt 2018, 13:14
Postao/la Saurman
Amerikanci nikad nisu bili previše pametni.

Re: Automobili, motori...

Postano: 16 okt 2018, 13:20
Postao/la madridist
rio_Ferdy88 je napisao/la:Tesla prestigao Mercedes po prodaji u USA, i samo koju hiljadu iza BMWa :shock:
Eheej kad krene za koju godinu dijaspora na odmor kod nas u Bosnu..
Ide Tesla ne cuje se nista samo opijajuci glas Kemala Malovcica dok izvodi kolo srece :urnebes:

Re: Automobili, motori...

Postano: 16 okt 2018, 17:41
Postao/la SMR187
Asteriks je napisao/la:
Kakvi su Audijevi 2.0 motori u modelima iz 2007 i poslije?

Re: Automobili, motori...

Postano: 16 okt 2018, 18:50
Postao/la Asteriks
Do 2007. se ugradjivao onaj stari 2.0 TDI PD, da bi nakon toga, sa npr. Audijem A4 B8 presli na novi koncept common rail ubrizgavanja. Ti motori su jednostavno ugladjeniji, ravnomjerniji te i dugovjecniji, jer su izbrisane greske prethodnika.

Sto se ostalog tice, ev striktno A4 2.0 TDI, radi se o pouzdanim modelima gdje samo interval zamjene zupcastog ide i do 180k, a poslije 2009. i preko 200k.

Ne bih sada u detalje, poznat je kvalitet ove marke i ova kubikaza 2000 cm3 je ustvari temeljni dizelas novijih Audija (zato su u njega ulozili sve nade), bilo da je rijec o A4, A5, A6... Znaci ispod ovog za pomenute modele nemas, a prije je bio onaj poznati 1.9 TDI. A3 nudi 1.6 TDI (takodjer novi sa CR) ali taj auto je kraci, laksi itd.
Tesla prestigao Mercedes po prodaji u USA, i samo koju hiljadu iza BMWa
Rastuci trend do momenta kada ljudi shvate koliko kostaju zamjene baterija, kakav je njihov vijek, pizdarije tokom prevrtanja, gdje pored eksplozije moze doci do strujnog udara itd.

Onda, krenes na more imas 500 km ako vozis odredjenim ritmom. Sve preko, skracuje kapacitet, a pogledaj malo koliko generalno traje proces punjenja.

Re: Automobili, motori...

Postano: 16 okt 2018, 20:13
Postao/la semcho
Asteriks, nisam najsigurniji, nego me zanuma sta mislis o volvu nekom jeftinijem, s40, v70, nesto tako do pet milja, striktno dizel, interesuje me potrosnja odrzavanje itd

Re: Automobili, motori...

Postano: 16 okt 2018, 20:34
Postao/la Brokula
Tesla je budućnost, samo hejteri mogu drugačije pričati

Re: Automobili, motori...

Postano: 16 okt 2018, 20:56
Postao/la Asteriks
semcho je napisao/la:Asteriks, nisam najsigurniji, nego me zanuma sta mislis o volvu nekom jeftinijem, s40, v70, nesto tako do pet milja, striktno dizel, interesuje me potrosnja odrzavanje itd
U ranije serije ovog S40 dizelasa ugradjivao se motor Renaulta 1.9, dok je od 2004. to onaj 1.6 HDI od PSA grupacije. Veca kubikaza 2.0 i 2.4 V5 su cistokrvni motori Volva.

Kod ovog V70 to su samo petocilindrasi.

Et sad razluci sta os, ak gledao starije, bez obzira na kvalitetnu limariju provjeri šolje, pragove, mjeri kompresiju te one osnove testove - rad na hladan/zagrijan motor, mogući dim iz uljnog cepa, temperatura pri opterećenju, moguće kuckanje iz ovjesa itd.

Re: Automobili, motori...

Postano: 16 okt 2018, 21:11
Postao/la Centre forward
Mercedes je davno obezbijedio akcije u toj istoj Tesli. Zna babo iz Stuttgarta sta radi. :kafa:

Re: Automobili, motori...

Postano: 18 okt 2018, 05:43
Postao/la semcho
Ne mogu da vjerujem, cuo sam par prica o tome kako Skoda Fabia malo trosi, recimo kako iz Sarajeva do Cazina i nazada potrosi pola rezervoara, drugi covjek mi prica kako je vozio bruku kilometara, doduse skoro sve otvoren put, da je potrosio rezervoar a presao bas bas bruku kilometara, naravno mislim na Fabiu SDI, 47kw, prva generacija, jel moguce da one trose tako malo?

Re: Automobili, motori...

Postano: 18 okt 2018, 10:50
Postao/la VelaHavle
Trosi kad je smece.

Re: Automobili, motori...

Postano: 18 okt 2018, 18:52
Postao/la Asteriks
Taj motor ima manje opterecenje glede topline, visok potencijal radne zapremine te prilicno nisku snagu, sto mu, na cijelu konstrukciju daje vrhunsku dugovjecnost.

Potrosnja, pa poznajem covjeka koji vozi kedija 1.9 SDI, zna ga spustit oko 4 na otvorenom. Tacnije, za 4.5 litara moze iz Konjica u Mostar te nazad do Dreznice.

Naravno medjuubraznja nikakva, al ko te pita kada ga na zalet mos voziti preko 120 km/h. Naravno od 0 - 100 sporiji od kakve dvice.

Re: Automobili, motori...

Postano: 18 okt 2018, 19:03
Postao/la SMR187
Asteriks je napisao/la:Do 2007. se ugradjivao onaj stari 2.0 TDI PD, da bi nakon toga, sa npr. Audijem A4 B8 presli na novi koncept common rail ubrizgavanja. Ti motori su jednostavno ugladjeniji, ravnomjerniji te i dugovjecniji, jer su izbrisane greske prethodnika.

Sto se ostalog tice, ev striktno A4 2.0 TDI, radi se o pouzdanim modelima gdje samo interval zamjene zupcastog ide i do 180k, a poslije 2009. i preko 200k.

Ne bih sada u detalje, poznat je kvalitet ove marke i ova kubikaza 2000 cm3 je ustvari temeljni dizelas novijih Audija (zato su u njega ulozili sve nade), bilo da je rijec o A4, A5, A6... Znaci ispod ovog za pomenute modele nemas, a prije je bio onaj poznati 1.9 TDI. A3 nudi 1.6 TDI (takodjer novi sa CR) ali taj auto je kraci, laksi itd.
:thumbup:

Striktno me zanimalo za A4 B7 posto sam to pikirao kao sljedeci model koji cu zaganjati. Onako bezveze saltam kroz pik, vidim da su vecinom 2.0 i izmedju ostalog par njih 1.9.
One 2.7 ne dolaze u obzir svakako. Automatik mi je zanimljiv

Re: Automobili, motori...

Postano: 18 okt 2018, 19:19
Postao/la Asteriks
Bolje ti je sacekati B8, jer kod ovog B7 verzije 2.0 TDI je uocen problem sa bregastom. Radi se o sljedecem - kada se osovina okrece, brijeg od bregaste gura podizac ventila koji opet gura ventil u srce cilindra sto omogucuje cirkulaciju smjese.

E te izbocine sto guraju podizace se habaju brze vec kod drugih modela Audija. Naravno treba preispitat da li je problem hronicne prirode il se javio na par izoliranih vozila.

To se odma da uociti, prvo mjerenjem kompresije a onda i samim radom motora, pogotov kada ga iz nizih obrtaja (gdje trebas drugu brzinu) gasas trecom.

Nemoj se libiti i vise od sata testirati buduci auto. Najvaznije su paralele reakcija - na hladan i zagrijan motor. Obicno ga lopovi, kada ima nekih caka dobro zagriju, a onda sve pet. Dodjes doma sutra da upalis, kad tam lupka, trese, skljoca itd.