Stranica: 381/575.

Re: Automobili, motori...

Postano: 12 sep 2019, 10:48
Postao/la Asteriks
Nemas potrebe krpiti, ta crijeva kostaju sicu.

Kako ces izmjeniti - stavis ispod vecu posudu u koju ces ispustiti rashladnu tecnost. Papagajkama skines dvije šelne crijeva koje pusta. Ubaci novo crijevo, vratis pomenute selne i ponovo naspes tecnost.

Deset minuta posla.

Re: Automobili, motori...

Postano: 12 sep 2019, 11:05
Postao/la Fantasista
@ Asteriks

Uspio sam pronaći dio za Nissana, 100 eura me koštalo. Rođak u Kelnu našao kod nekog turčina. Spojio i radi mašina bez problema.

Re: Automobili, motori...

Postano: 12 sep 2019, 13:47
Postao/la Asteriks
Aha onaj razvodnik paljenja za Micru.

Dijelova uvijek ima samo je stos u tome koliko ce i 'oce li dobavljac ostat dobar.

Re: Automobili, motori...

Postano: 13 sep 2019, 00:46
Postao/la InatSilanBosanski
Asteriks je napisao/la:Ako vec oces bezinca manjih dimenzija, zasto ne bi uzeo npr. super provjerenu Corsu 1.4 (90 konja), koja je generalno izdrzljvija za nase uvjete te jeftinija za odrzavati. Sad, bolji izbor ti je onaj motor sa lancem twinport ecotec koji se proizvodio od 2003. Motor ecotec Z14XE imao je remen koji se mijenja svakih 90 000 km.

Da zelis nesto novije imao bih prijedlog za kvalitetnog Minija ali ovako ti je pomenuta Corsa itekako isplatljivija.

Gledjuci validne statistike, Corsa je zadnjih 15-ak godina top 5 najprodavanijih automobila u Evropi.
a jel mi bolje da uzmem nekog pola ili golfa SDI ili nekog benzinca? glede potrosnje i odrzavanja. treba mi uglavnom za neke kombinovane voznje kuca-poso.

Re: Automobili, motori...

Postano: 13 sep 2019, 08:03
Postao/la Asteriks
Imas Corsu 1.3 dizelasa, pa Fijata 1.3 multijet (isti motori) koji su uveliko startniji od Pola SDI. Razlog - turbina.

Dalje, imas Clia 1.5 ali zaobidji starije verzije do 2005. jer ces uloziti bogaoca.

Tu je i odlicna Fiesta 1.6 tdci.

Glede downsiznig benzinaca, imas Toyotu Yaris 1.3 sa vvti tehnologijom. Potrosnja 6.0 kombinovana, a motor (onaj od 100 konja) itekako elastican.

Re: Automobili, motori...

Postano: 13 sep 2019, 09:09
Postao/la Civa
Inat
Jaraniko uzmi sebi Pandu 1.3 Multijet onu 2006-7 godište. Ja ovo ljeto radio dostavu sa njom i sa 1.1 benzin + plin. Ova dizelka leti vjeruj mi. Možeš se zavući gdje želiš sa njom, a baš fino auto pregledno.
Ako hoćeš i da je potjeraš može povući. Za neke gradske gužve odlična, a i potrošnjom isto tako. Nama bi rezervoar goriva bio 2,5 do 3 dana, a dnevno se gradske vožnje pređe oko 160-180 kilometara.

Re: Automobili, motori...

Postano: 14 sep 2019, 06:20
Postao/la semcho
Asteriks, Passat 3, benzin, meščini 1.6, recimo tip top je sredjen, koliku potrosnju mogu da ocekujem? Slabo iskustvo s benzincima....

Re: Automobili, motori...

Postano: 14 sep 2019, 18:19
Postao/la Asteriks
To je onaj motor iste platforme kao kod golfa 3, Pola 3. generacije itd.

Imao si izvedbe sa ubrizgavanjem putem karburatora i single point...

Glede potrosnje, pa istu je najbolje testirati ali kombinovana zna biti oko 8l. Znaci u gradu moze biti otp 10 dok na rasterecen motor te blagi pritisak papucice gasa oko 6.

Re: Automobili, motori...

Postano: 18 sep 2019, 19:22
Postao/la Rosicky
Ljudi ovako

Kupio sam auto opel vectra gts 1.9 74kw
Covjek mi je rekao da ima klimu i sve i da ce mi pokazat kako se barata s njom ali poslije nije imao vremena tako da se na to zaboravilo.

Mene sad muci pravo pitanje
Da li ona ima klimu?
Kako to da provjerim.

Ima kad vrtim ono temperaturu mogu birat od 16 do 28 ja msm jel to znak da ima klimu?

Re: Automobili, motori...

Postano: 18 sep 2019, 20:13
Postao/la Asteriks
Kupio si Vectru C, a sudeci po motoru vjerovatno 2005. godiste (minimalno). Znaci mora imati klimu.

Inace, kada otvoris haubu, to znas po kondenzatoru klime
slika
... koji se nalazi pored ili iza hladnjak rashladne tecnosti motora ili iza kompresora tj. ovo
slika

Re: Automobili, motori...

Postano: 18 sep 2019, 20:39
Postao/la Azpi
Ma moras tipku tu negdje imat za klimu, AC pise vjerovatno da je ukljucis

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 sep 2019, 09:27
Postao/la Goodman
Asteriks je napisao/la:
Pozdrav, imam jedno pitanje pa bih te zamolio odgovor.
Riječ je o Audi a4 b7 2.0 tdi S-line.
Vjerovatno znaš za modul uljne pumpe i te piz......
Reče mi jedan da se taj modul, sa onim šestougaonim štiftom, može zamijeniti sa modulom novijeg tipa audijevog motora koji nema problema sa pucanjem i kohezijom.
Je li to tačno?
Hvala unaprijed.

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 sep 2019, 10:39
Postao/la Asteriks
Prvo, ti 2.0 TDI PD odredjenih oznaka znaju biti strasno problematicni motori. Nije to samo pomenuta sestougaona osovinica (njeno habanje) vec i bregasta te generalno losa konstrukcija. Razlog velika opterecenja nekih materijala koji se nisu pokazali kvalitetom.

Dalje, interval zamjene zupcastog je 120 000 km, sto je itekako problematicno kada uzmemo u obzir i sam kvalitet remenja na nasem trzistu.

Na ovoj temi bilo je dosta govora o pizdarijama date kubikaze VW-ovih motora koje su rijesene tek prelaskom na CR uz nova konstrukcijska poboljsanja.

Imas ti naravno privremenih rjesenja vjerovatno i ugradnjom nesto novijih modula pumpe ali to je na foru drzi vodu...

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 sep 2019, 17:45
Postao/la semcho
Asteriks, Peugeot 405-406, misljenje?

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 sep 2019, 18:36
Postao/la Goodman
Asteriks je napisao/la:Prvo, ti 2.0 TDI PD odredjenih oznaka znaju biti strasno problematicni motori. Nije to samo pomenuta sestougaona osovinica (njeno habanje) vec i bregasta te generalno losa konstrukcija. Razlog velika opterecenja nekih materijala koji se nisu pokazali kvalitetom.

Dalje, interval zamjene zupcastog je 120 000 km, sto je itekako problematicno kada uzmemo u obzir i sam kvalitet remenja na nasem trzistu.

Na ovoj temi bilo je dosta govora o pizdarijama date kubikaze VW-ovih motora koje su rijesene tek prelaskom na CR uz nova konstrukcijska poboljsanja.

Imas ti naravno privremenih rjesenja vjerovatno i ugradnjom nesto novijih modula pumpe ali to je na foru drzi vodu...
Znači patka za modul.Ok.
A inače auto je kod mene skoro četiri godine, prezadovoljan sam.Nikakvih problema osim AGR ventil sam moro zamijenit.
Redovno servisiram, uvijek prije fabričkog intervala.
Skoro mijenjo sve amortizere, zadnje opruge i nosač motora.Fino para investiro pa mi malo šuhva da mi ne propadne investicija zbog te pumpe.

Re: Automobili, motori...

Postano: 19 sep 2019, 19:37
Postao/la transandino
slika
Pozdrav svima, da li se isplati uzeti ? Ili ako ima neko ko bi mi mogao pomoci pri odluci u kupovini automobila, radovao bih se :thumbup:

Re: Automobili, motori...

Postano: 20 sep 2019, 18:36
Postao/la Derdiyok

Re: Automobili, motori...

Postano: 23 sep 2019, 10:29
Postao/la Asteriks
transandino je napisao/la:slika
Pozdrav svima, da li se isplati uzeti ? Ili ako ima neko ko bi mi mogao pomoci pri odluci u kupovini automobila, radovao bih se :thumbup:
Ko je vozio starijeg trocilindrasa zna o kakvom smecu je rijec, pogotovo na vece zahtjeve. Ona gradska krstarenja itd., tu se i moze nekako prihvatiti.

Ali, koliko sam informisan, ovaj Fordov motor ima takva konstrukcijska rijesenja da traje duze. Tu je i varijabilna turbina koja mu nabija snagu, ali imas start stop sistem te generalno smijesnu potrosnju, kombinovano 5l. Istina mozes izbiti i na 8 kada mu slozis gas do poda. Max deklarirano opterecenje cak 600 kg.

Obrtni moment od 170 Nm nadoknadjuje kvalitetno odradjena transmisija. Odmjeren zamajac je kompenzacija za vibracije, sto je naravno kod trocilindrasa ocekivano.

Realno, nisam ljubitelj downsizinga ali ovaj izgleda moze proci. Interval velikog servisa 240k, sto je odlicno.

Od onog na sto trebas obratiti paznju je stanje rashladne tekucine a krivac moze biti brtva prednjeg poklopca. Onda imas domino efekt u vidu pizdarije sa cilindrima il bolje receno moze doci do iskrivljena istog. Znaci pri kupovini pravac mjerenja kompresije te parkiraj na cistu podlogu, gdje ti ne smije nista kapati.

Re: Automobili, motori...

Postano: 23 sep 2019, 22:49
Postao/la Interista02
Danas imao manju nesreću na Skenderiji, uključivao se u ulicu i udarim lika koji je fulio skretanje i vozio u rikverc. Nakon što je došla policija i određenog izmotavanja prizna lik da je vozio u rikverc pošto je policajac ukazao na nadzorne kamere i da se sve može lako provjeriti. Potpišemo onaj euro obrazac gdje on preuzima punu odgovornost (kod obojice je Sarajevo osiguranje) i kuci. Zvao sam osiguranje i rekoše da u Halilovićima ima poslovnica gdje se vrši procjena štete.
Zna li neko tačno u adresu gdje trebam otići u Haliloviće ili ako neko ima broj pošto na netu nema ništa?
Kod mene je oštećena samo karambolka (na 2 mjesta zarezana i na dijelovima ono samo malo udarena). Planiram tražiti naknadu za novu karambolku, ima li neko iskustva kako ce to ici i koliko otprilike mogu dobiti (auto je Renault Laguna 2 2002 godište)?
Sva iskustva i savjeti su dobrodošli :D

Re: Automobili, motori...

Postano: 25 sep 2019, 14:20
Postao/la AshburtonG
@Asteriks i ostala raja koja se razumije malo vise u auta.

Sta predlazete od polovnjaka do nekih 5,6k eura ako je glavni cilj sto manje kvarova i ulaganja, a auto ce bit vozeno skoro na dnevnoj bazi 50-100km. U Becu sam trenutno, prebacio se na faks, koji je malo udaljeniji, pa planiram oko januara uzimat nesto, jer mi se vise isplati auto, od skupih karata vozom?

Bio sam se zagrijao za skuplja auta, ali onda skontam, bolje imat sta para u dzepu, nego sve istrest na auto i lizat koske za rucak i veceru. :lol: