Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88,Donnie Darko

Šta vam je najvažnije kod izbora novog vozila?

snaga i veća kubikaža
10
16%
manja kubikaža i ekonomičnija potrošnja
9
14%
dostupnost dijelova
3
5%
cijena dijelova
7
11%
početna vrijednost vozila
17
27%
brend
18
28%
 
Ukupno glasova: 64

Avatar
R32
Postovi: 2965
Pridružen/a: 07 apr 2014, 10:08
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la R32 » 02 nov 2019, 09:37

Sta imao, i danas dan se koriste kao da su jucer kupljeni :mrgreen: John deere je sila, al i kostaju :o
Mia San Mia

Avatar
Bela
Postovi: 156
Pridružen/a: 10 maj 2015, 17:33
Kontakt:

Post Postao/la Bela » 02 nov 2019, 10:55

Koje je najbolje ulje za Ford Focusa 2004 godiste??
Igrac ekipe Pivopije | SportSport.ba liga

Avatar
jelle
Postovi: 2928
Pridružen/a: 28 feb 2010, 23:25
Kontakt:

Post Postao/la jelle » 02 nov 2019, 12:06

Pa odes u prodavnicu dijelova i dadnu ti najbolje sto imaju...jbt ne vozis Ferrari da se brines :kafa:

marcelo05
Postovi: 71
Pridružen/a: 19 nov 2015, 20:45
Kontakt:

Post Postao/la marcelo05 » 02 nov 2019, 18:15

Bela je napisao/la:
02 nov 2019, 10:55
Koje je najbolje ulje za Ford Focusa 2004 godiste??
Pa uzmes njegovo Ford Formula F 5W30

marcelo05
Postovi: 71
Pridružen/a: 19 nov 2015, 20:45
Kontakt:

Post Postao/la marcelo05 » 02 nov 2019, 18:23

Jedno pitanje...ondje gdje mi je remenje čuje se nešto, neki zvuk ispušta, a na momente primijetim da mi svjetla oslabe, kao i ono unutra. Jel ima veze sa remenicom alternatora, mikro remenom il sta vec?

Avatar
Asteriks
Postovi: 10536
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ

Post Postao/la Asteriks » 03 nov 2019, 10:47

marcelo05 je napisao/la:
02 nov 2019, 18:23
Jedno pitanje...ondje gdje mi je remenje čuje se nešto, neki zvuk ispušta, a na momente primijetim da mi svjetla oslabe, kao i ono unutra. Jel ima veze sa remenicom alternatora, mikro remenom il sta vec?
Zamjeni remen alternatora, isti vremenom dotraje i podje proizvoditi zvukove. Tu je i lezaj alternatora + imas onaj regler sa cetkicama.

Alternator ti puni akumulator, a kada jedan od navednih djelova nije ispravan utice na struju vozila sto se moze manifestovati i slabljenjem svjetala.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
Klare
Postovi: 4019
Pridružen/a: 24 jun 2010, 12:28
Kontakt:

Post Postao/la Klare » 03 nov 2019, 19:44

Dakle izašla Osmica Golf.
Na prvu mogu reći da su opet uradili fantastičan posao.
Uspjeli su napraviti očiglednu razliku u odnosu i na faceliftanu Sedmicu.
Tu je pretežno velika razlika u unutrašnjosti, a dizajnerski su uspjeli postići još agresivniji izgled, a dizajn je čitav skladan, u obliku možda da nazovem strijele. Takva su svijetla i prednja i zadnja, takvi su i detalji.

Inače ja sam samo Golf. Neko će to nazvati Balkanskim genom, ja to zovem oprobanim receptom.
Prijatelj je uzeo Pežo 307 2013, jeftino mu ispao u Njemačkoj kontao nešto ovamo zaraditi. Prodavao ga skoro godinu dana nije uspio, dok mu se jedan lik sa Golfom četvorkom nije javio. Dao mu tog Golfa 2002 i 7000KM. Onaj ko je uporedio ta 2 auta, ta 2 proizvođača zna o čemu pričam. Golf je ljepši, bolji, sigurniji, čvršći kao tenk naspram ovoga, jači, neuporedivo kvalitetniji itd. rekao bih da je Pežo stariji 10 godina, a ne obratno.

Također ste pisali o Trici Golfu i niste lijepo govorili. Kod mene je već 6 godina Trica '97, 1.9 TDI 90hp. U tih 6 godina samo sam servise radio. 270k je prešao, u njemu se vozim kao da je jučer napravljen.
Uvijek sam se pitao zašto je ljepši od ostalih trica, a onda sam shvatio da je ovo ustvari facelift zadnja verzija, i stvarno u odnosu na ove starije izgleda predobro, a čitav je fabrički, ni kasetofon nisam mijenjao, njegove ratkapne, sve kao iz fabrike, i mogu reći da i danas izgleda dobro, ne stidim se s njim otići bilo gdje. Blago zatamnjena stakla, također fabrički, a od opreme klima, grijanje sjedišta, ABS, el.retrovizori, daljinsko otključavanje, Airbag... Prošli zajedno puta kao pravi drugari.

I taj Pežo 2013 mu ništa nije mogao iako je taj Pežo imao 92hp, izgledalo je naspram njega kao da ima 20hp manje. A jednom sam otvorio haubu da nešto vidimo, ljudi se iznenadili koliko je uredan i moderan a toliko mu godina. i nešto je on tada digao haubu Pežoa da se pokaže, a ono tamo nekakav zahrđao, nekakav se iskrivio, kažu mu ljudi spusti to ne sramoti se. :lol:

Što se tiče slabosti, lim u odnosu na dvicu i četvorku je mislim tanji, tako mi se čini, vjerovatno je teže i limarima raditi ako se zayebe negdje,
hrđe po podu nema, izuzev na jednom mjestu ispod vozačeva sjedišta. Takvog sam ga uzeo, nije to strašno, ali čisto da se zna i da vaša tvrdnja stoji da je limarija slabija, pogotovo kod starijih verzija bi to trebalo biti još učestaliji slučaj.
Sljedeći slabost je unutrašnja rasvjeta, to je nekvalitetno i loše urađeno. I spužva sa plafona se odlijepi i visi te je treba presvući kod sve i jedne Trice.

Ostalo je sve jednostavno rečeno perfekcija, a ovaj motor i mehanika, pa ja ne znam šta da kažem za ovaj motor, koliko je on jak, pouzdan, izdržljiv. Nakon 22 godine imati motor koji izgleda i koji radi kao da je jučer stigao. I nije to da on radi dobro a uzmem mu u obzir godine, nego on radi toliko glatko da i sam ne mogu vjerovati kako?

Imao sam Dvicu prije, njega sam vozio 4 godine i nisam bio nimalo zadovoljan, možda sam je vozio kasno 2009-2013 pa sam uvijek htio nešto novije, a naslijedio sam to auto u lošem stanju, pa sam mu generalku radio, ali uvijek sam mu morao nešto raditi, jer je bio previše ukaljan. Mislim da su i godine uzrok, jer je bilo prastaro auto, ali mislim da je imao puno više mana od Trice.
Instrument tabla, kopče su lahko pucale kod svakog, pa je čitava unutrašnja plastika škriputala, pogotov kad ugrije.
Zimi jarane kad ga upalim dršće ko prut, a ona instrument tabla samo što se ne raspane koliko on trese, a jarane valjalo je drhtati s njim 5 min dok se ne ugrije, drhtim ja drhti on, ne možemo jedan drugom pomoći.
Dalje, kederi, kod svake dvice od vrućine sve to ispuca, ja to nisam znao ni da se mijenja pa sam pri svakoj kiši lokvu iz njega cijedio.
Očiti problem šteke, nekvalitetne, a onda kada bi uzeo onu zamjensku mogao sam mjesec kao gospodin u njega ulaziti, a onda opet pritisni vrata prije nego povučem šteku.
Čitavi kablovi pod haubom nezaštićeni. Jednom kroz dublju lokvu prošao i od tada nisam mogao mirno noću svijetla paliti, nekad hoće nekad neće.
Pumpa vode za brisače nije radila, niko mi nije htio to ni raditi, kažu ko će se s tim sekati. Kamion ispred mene zaštrapa, mogu se slikati.
Itd da ne nabrajam više, koliko sam strahovao hoće li prokuhati, jer nisi mogao s njim voziti kako hoćeš, ako je gužva i moram duže vremena guslati drugom, e ne može jarane, radije stani, jer će on 100%prokuhati. Nijedna dvojka nije mogla to trpiti, sporu vožnju u koloni.

Tako da se ne mogu složiti sal judima koji hvale to auto,
nego naši ljudi dahnuli prešli sa Fiće i stojadina pa im čitav svijet, ja to shvatam, a da se ono karakteriše kao jedno od najboljih svih vremena nije, nije, daleko od toga.
Svi Golfovi noviji od njega su neuporedivo kvalitetniji i pouzdaniji. Da ne govorim ljepši i udobniji, jer nije pošteno, ali kvalitetniji i pouzdaniji jesu 100%.
A da ne napomenem još kako je kilometraža uglavnom bila 200-250k, onda se zna generalka da mu se produži vijek,
ali kod nas će uvijek ostati fama kako je on dugovječan, kako je najbolji itd

Avatar
Asteriks
Postovi: 10536
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ

Post Postao/la Asteriks » 03 nov 2019, 20:09

Mislim da su i godine uzrok, jer je bilo prastaro auto, ali mislim da je imao puno više mana od Trice
Kakvih mana, pa imas legendarne motore - 1.6 benzin te 1.6 dizelas koji su skoro pa nepoderivi.

1.6 benzinac (Golf 2) od 51 kw tako je konstruisan da ga cak ni pucanje zupcastog remena ne moze unistiti. Msm da u svijetu autoindustrije nemas nesto slicno tome (ili ako ima radi se o izuzetno rijetkim primjercima). Limarija, pogotov kod benzinaca cista perfekcija. Ne mozes na osnovu lose odrzavanog vozila pricati o stvarima koje kace cijelu seriju.

Glede Golfa III, tesko ces naci primjerak da nije radjen (limarija) i to je prihvaceno poput teorije gravitacije, kao sto i cinjenica da je imidz Golfa sa trojkom opao.

Turbodizelasi trojke su imali problem remenice radilice i to hronicni (samo sto ne znam tacno da li su TDI motori sve tri oznake imali pomenuti).

Cak su benzinci trojke pravili manje problema od dizelasa, kada gledas cjelokupnu sliku.

Kada bi sumirali mogli bi komonto reci da Golf 2 duze traje (znaci dugovjecnost motora prije generalke) te da je za svoj standard u vremenu kojem je proizvedena sigurno nivo iznad svog nasljednika.

Ovo ti je misljenje cijele mreze servisera u BiH, njemackih casopisa koji su strasno studiozni, iskustva autootpada itd.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
Klare
Postovi: 4019
Pridružen/a: 24 jun 2010, 12:28
Kontakt:

Post Postao/la Klare » 03 nov 2019, 20:20

E benzinac dvojka je već nešto puno bolje, dizelaš je za mene loš. OK ovo što sam vozio jeste slabo održavano,
ali su mi i mehaničari potvrdili da sve probleme koje je imao on imale su i ostale dvojke.
Ali ja ću uvažiti mišljenje struke i imam poštovanje prema vremenu u kojem je proizveden.

Za trojku se slažem oko problema limarije, to je fakt.
A koji je problem oko remenice?

Avatar
Asteriks
Postovi: 10536
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ

Post Postao/la Asteriks » 03 nov 2019, 20:30

Otpustanje remenice na radilici, pucanje sarafa i ako na vrijeme ne reagujes mozes se poselamiti sa pomenutom radilicom. Prije toga naravno neko vrijeme imas zvuke upozorenja. Ovdje pricam o TDI motorima iz '95. a cak se prenijelo i na godinu poslije, kod nekih oznaka (imao si 4 oznake 1.9 TDI, znaci 1Z, AHU, ALE i AFN).

Tesko da imas vozilo koje je bez problema medjutim klasifikacija istih, tezina njihove sanacije te posljedice kvarova, e tu se razlikuju.

Naravno da ce od 1000 dvica barem 50 prokuhat (lupam brojke) jer kod nekih od tih 50 nije mijenjana vodena pumpa, pa kod nekih izbilo na cepu, onda otisao dihtung glave motora jer vlasnika boli ona stvar itd. Ali po tome ne mozemo suditi o cijeloj seriji.

Kae komsija uzeo divcu za hiljadu (dizelas 1.6), nije pratio remen alternatora (prekino se), nije mu radio servis itd. i pljuje po pomenutoj dvici kako qrcu ne valja. Kupovina polovnjaka zahtjeva veca ulaganja, pogotov kada se radi o autima sa preko 20 godina starosti.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
VelaHavle
Postovi: 3202
Pridružen/a: 02 feb 2015, 12:41
Lokacija: Boli me ****
Kontakt:

Post Postao/la VelaHavle » 03 nov 2019, 20:45

Golfa ne bi kupio, mali gepek za mene i zenu. Jos kad dijete dodje nea te nidje.

Avatar
Klare
Postovi: 4019
Pridružen/a: 24 jun 2010, 12:28
Kontakt:

Post Postao/la Klare » 03 nov 2019, 21:00

VelaHavle je napisao/la:
03 nov 2019, 20:45
Golfa ne bi kupio, mali gepek za mene i zenu. Jos kad dijete dodje nea te nidje.
A ima još spustit dio zadnje klupe. Za ono koliko je dug prostora daje i više nego se očekuje.

Asteriks ja mislim da je svaka serija Golfa bolja od prethodne, i tu ne uzimam u obzir noviju tehnologiju i dizajn, nego samo kvalitet, pouzdanost itd.
Zbog toga priče o tome kako je Dvojka bolja od ostalih, legenda itd. ne mogu uvažiti. Golf je svakom serijom jačao svoj status. Serije trojke možda jesu imali meni nepoznate mane,
a vjeruj mi bar 10 trojka raznih godišta od '92 pa nadalje, s njima sam i njihovim vlasnicima imao blizak kontakt i svaki je perfektan,
a tek kad se pojavio dizajn trojke, pa to je u to vrijeme bio napredak od 100 milja.

Tako da ti sve ovo pričam iz iskustva, i mišljenja ljudi iz prve ruke koji su vozili ta auta. Keca ne poznam, nije me zahvatilo, ovo ostalo čvrstog sam uvjerenja da je dvojka najslabija od svih.
Ali daleko od toga da je ona loša, ako me razumiš, samo su novije serije prejake.

A problem limarije trojke vidim u tome što takav skok u dizajnu nije pratila tehnologija tog vremena, jer stvarno je perverzija za te godine. To znaju reći ljudi koji su bili odrasli u to vrijeme, i jednostavno mi čovjek majstor kaže da su praktično svi padali na guzicu kad bi ga vidjeli.

Avatar
Asteriks
Postovi: 10536
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ

Post Postao/la Asteriks » 03 nov 2019, 21:08

Asteriks ja mislim da je svaka serija Golfa bolja od prethodne, i tu ne uzimam u obzir noviju tehnologiju i dizajn, nego samo kvalitet, pouzdanost itd.
Zbog toga priče o tome kako je Dvojka bolja od ostalih, legenda itd. ne mogu uvažiti. Golf je svakom serijom jačao svoj status. Serije trojke možda jesu imali meni nepoznate mane,
a vjeruj mi bar 10 trojka raznih godišta od '92 pa nadalje, s njima sam i njihovim vlasnicima imao blizak kontakt i svaki je perfektan,
Glede pouzdanosti, kvaliteta isl. Golf 2 (uzimajuci u obzir dostupnu tehnologiju) je bolji od trojke.

Sad, dvojka se ne moze mjeriti sa Golfom 4 isl. ali za period u kojem je nastala, jednostavnost koju je pruzala, vijek trajanja prije generalke motora te svi napori i testovi koje je prosla, pogotov oni u rukama obicnog covjeka, e zbog toga je dobila taj status legende.

Trojka nije ispunila ocekivanja upravo zbog te visoke ljestvice koja je prije postavljenja jer Golfa od kada se pojavio pa godinama poslije, uvijek je krasila ekonomicnost, pouzdanost, robusnost te njemu svojstvena linija.

Zamisli imas nevjerotavni TDI (1.9) i na njemu problem remenice te potencijalnu havariju motora. Imas limariju koju moras raditi (pragovi, pod, dio oko blatobrana itd). To ne moze biti napredak.

Pogledaj samo kako modeli dvice npr. do 1987. drze vrijednost iako nemaju status oldtimera tj. ne mogu se trajno registrovati.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
VelaHavle
Postovi: 3202
Pridružen/a: 02 feb 2015, 12:41
Lokacija: Boli me ****
Kontakt:

Post Postao/la VelaHavle » 03 nov 2019, 21:40

Klare je napisao/la:
03 nov 2019, 21:00
VelaHavle je napisao/la:
03 nov 2019, 20:45
Golfa ne bi kupio, mali gepek za mene i zenu. Jos kad dijete dodje nea te nidje.
A ima još spustit dio zadnje klupe. Za ono koliko je dug prostora daje i više nego se očekuje.

Asteriks ja mislim da je svaka serija Golfa bolja od prethodne, i tu ne uzimam u obzir noviju tehnologiju i dizajn, nego samo kvalitet, pouzdanost itd.
Zbog toga priče o tome kako je Dvojka bolja od ostalih, legenda itd. ne mogu uvažiti. Golf je svakom serijom jačao svoj status. Serije trojke možda jesu imali meni nepoznate mane,
a vjeruj mi bar 10 trojka raznih godišta od '92 pa nadalje, s njima sam i njihovim vlasnicima imao blizak kontakt i svaki je perfektan,
a tek kad se pojavio dizajn trojke, pa to je u to vrijeme bio napredak od 100 milja.

Tako da ti sve ovo pričam iz iskustva, i mišljenja ljudi iz prve ruke koji su vozili ta auta. Keca ne poznam, nije me zahvatilo, ovo ostalo čvrstog sam uvjerenja da je dvojka najslabija od svih.
Ali daleko od toga da je ona loša, ako me razumiš, samo su novije serije prejake.

A problem limarije trojke vidim u tome što takav skok u dizajnu nije pratila tehnologija tog vremena, jer stvarno je perverzija za te godine. To znaju reći ljudi koji su bili odrasli u to vrijeme, i jednostavno mi čovjek majstor kaže da su praktično svi padali na guzicu kad bi ga vidjeli.
Isto tako mislim za sve ostala auta u toj klasi. Golf jeste zaista impresivan sa gledista prodaje i tu je u vrhu. I dalje se prodaje i dalje je broj jedan mada trenutno ima „meni“ ljepsih i boljih auta iz klase iz koje dolazi Golf.

StrikeWarzone
Postovi: 304
Pridružen/a: 09 okt 2018, 10:53
Kontakt:

Post Postao/la StrikeWarzone » 03 nov 2019, 23:10

Pretezno mana tih manjih francuskih auta pogotovo novijih (Clio, citroen c3,c4,Peugeotici) je sto su bili u 90% slucajeva teretna auta negdje vani, pa s vana izgledaju usminkani simpaticni a kad ga malo provozas to je ustvari grobina.

Avatar
Pogba
Postovi: 11809
Pridružen/a: 31 okt 2012, 11:03
Lokacija: Sarajevo
Kontakt:

Post Postao/la Pogba » 03 nov 2019, 23:56

Asteriks je napisao/la:
03 nov 2019, 20:30
...
Asteriks, Mazda 3 na pomolu, 2016, 2.2.
Uz sedmicu Golf i Volvo bili su dugo top 3 kandidata, ali mazda daje veci 'value for money'.
Nadati se najboljem. :thumbup:

P.S. Malo sam skeptican jer je ovo mislim biturbo kao sto je u Mazdi 6. Trebam li na stogod obratiti paznju jer je idem gledati?
Zadnja izmjena: Pogba, dana/u 04 nov 2019, 00:24, ukupno mijenjano 1 put.
"Pravi džentlmen nikad ne napušta svoju damu" A. Del Piero
░▌J▐▌U▐▌V▐▌E▐▌N▐▌T▐▌U▐▌S▐░
Juventus je alibi za one koji nikada ne pobjeđuju -Gigi Buffon

Avatar
Klare
Postovi: 4019
Pridružen/a: 24 jun 2010, 12:28
Kontakt:

Post Postao/la Klare » 04 nov 2019, 00:03

@VelaHavle, možda ima ljepših, to je subjektivni dojam, ali boljih sigurno u ovoj klasi nema.
To će potvrditi čitava javnost, to će ti potvrditi čak i oni koji su njemu konkurencija,
zapravo on konkurencije i nema.
A nije po tvom ukusu i to je uredu.

Asteriks što se traktora IMT tiče, stari ima IMT539 još od prije rata, oko '80godine kupljen. Ljudi to cijene, pogotovo gore na selu uvijek neko hoće nešto s njim da radi, ljudima to užitak.
Jeste on izdržljiv, stvarno peri deri, kuda je stari s njim u drva išao i u kakve potoke se uvlačio, jak je nevjerovatno, i nikad se ne kvari. Meni čudno kako mu ne ode nešto koliko je skakutao po nepreglednim terenima, ali uvijek služi.
Ali je gadan za vozit', ne znam sa čim bi ga usporedio, kako se ljudima mili s njim išta raditi?

prije 10 godina sam radio jedan sezonski posao i radilo se sa IMT587. E to je bila mašina, i danas kad prođem još tu radi, to je mašina kao luksuzno auto, i veliko bi uživanje bilo i meni s njim raditi, a kako je moćan to je čudo. Samo je za razliku od IMT539 češće išao na servis,
39 ništa biti ne može, dok ovaj ima više stvari koje se mogu kvariti.

A zanimljiva stvar kod traktora je što neće upaliti ako nije u sporoj brzini,
a ručna kočnica kod IMT539 je da nožnu kočnicu pritisneš i na nju povučeš sklopku da tu i ostane.
Rekao bih vremenski debelo prevaziđene mašine, ali kod nas se nevoljom još uveliko koriste,
ali samo tehnologija je prevaziđena, stanjem se još dobro drže.

I da, još je ovaj o kome pričam, u ratu ostao gore, pa su ga Srbi uzeli i njima je služio više od 10 godina :mrgreen: , dok ga stari nije našao. I eno ga danas čitavom selu gore služi. Znači ni rat mu ništa ne može.

Avatar
Asteriks
Postovi: 10536
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ

Post Postao/la Asteriks » 04 nov 2019, 08:40

Kod nas su neprevazidjeni bas IMT, Tomo i Zetor trakotri.

Striktno taj sto pominjes IMT 539 pali se na nacin - rucica gasa (ona pored volana) do kraja, planetarni reduktor u neutralni polozaj (P gore na onoj slici), naravno stisnes kvacilo te okrenuti kljuc startera/grijaca i cim upali vraca gas te pustas kljuc. Kada je hladno onda duze drzis pomenuti kljuc startera.

Glede odrzavanja to je prica za sebe. Imas propisano npr. nakon 400 radnih sati da mu mijenjas integralni cistac ulja, pa podmazivanje prednjeg mosta, zamjena samog ulja, podmazivanje podizne podluge hidraulike itd. To da su nepoderivi pokazali su milion puta kako Tomo tako i IMT 539.
P.S. Malo sam skeptican jer je ovo mislim biturbo kao sto je u Mazdi 6. Trebam li na stogod obratiti paznju jer je idem gledati?
Prema zadnjim izvjestajima ADAC-a za podrucje Svabije glede statistike posjeta servisima uzrokovanih kvarovima pocev od obicnog praznog akumulatora do gasenja motora na magistarli, kvarova elektro prirode itd., Mazda 3 cak i mnogo prije te trece generacije ovog modela, pokazala se kao pun pogodak.

To biturbo ne treba da se opterecuje, jer imas odlicno rasterecen motor gdje se druga turbina pali tek na odredjenom broju obrtaja.

2.2 dizelas nema zupcasti vec lanac a potrosnja smijesna (cak na autobanu ne prelazi 6.5) dok je u rezimu gradske voznje nekih 5l (mozda tik jace).
Zadnja izmjena: Asteriks, dana/u 04 nov 2019, 08:50, ukupno mijenjano 1 put.
It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.

Avatar
Derdiyok
Postovi: 16431
Pridružen/a: 10 maj 2015, 04:48
Lokacija: Σαράγεβο
Kontakt:

Post Postao/la Derdiyok » 04 nov 2019, 08:44

Du bist eine Bitch, Baby, nix mit Bella.

Avatar
jelle
Postovi: 2928
Pridružen/a: 28 feb 2010, 23:25
Kontakt:

Post Postao/la jelle » 04 nov 2019, 10:31

Ma GnjoLf najLijepsi , najbolji , nikad se u zivotu ne kvari ...sve sve naj :rol:

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Gifron, keno94 i 8 gostiju.