Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Šta vam je najvažnije kod izbora novog vozila?

snaga i veća kubikaža
14
15%
manja kubikaža i ekonomičnija potrošnja
17
19%
dostupnost dijelova
6
7%
cijena dijelova
8
9%
početna vrijednost vozila
21
23%
brend
25
27%
 
Ukupno glasova: 91

Avatar
Centre forward
Postovi: 4247
Pridružen/a: 26 jun 2010, 14:37
Lokacija: 90 Bedford Street, Greenwich Village, New York City, NY
x 11
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Centre forward » 11 feb 2020, 13:46

Bolje dva narkomana u kući, neg' KIU ispred kuće.
Kada povrijediš dobrog čovjeka, on se pokupi i ode. Leđa koja tada gledaš nisu njegova, već tvoja sramota.

MM

Avatar
Asteriks
Postovi: 11261
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ
x 115

Post Postao/la Asteriks » 11 feb 2020, 14:23

Taj Kijin motor ima problema s potrosnjom ulja, znaci svaki 2.5 Sorento. Ne pitaj kako znam
Imas izvjestaj njemackih portala, striktno glede ovog motora, a glavni uzrok eventualne potrosnje ulja je neispravna turbina, sto moze zahvatiti bilo koji model. Poznato da se turbina podmazuje bas uljem iz motora. Ipak i izvjestaje stranih portala treba dobro razluciti neke stvari jer nije sve sto pise sveto slovo na papiru.

Treba razlikovati, imas dva motora 2.5 (stariji koji se proizvodio do 2006. sa 140 konja i onaj od 2006. sa 170 konja). Ako meni ne vjerujes, raspitaj se negdje u ozbiljnom servisu.

Normalna potrosnja ulja nekih polovnjaka, zavisno od konstrukcije motora i prevaljenje kilometraze krece se do 0.2 na 1000 km. Ako je rok za generalku nekog modela cca 500k, postoji mogucnost da bi mu vec na 350 mogao poceti obradjivati glavu, blok motora itd.

Kod nas je problem sto se pri kupovini dobrim dijelom ne mjeri kompresija a onda se na osnovu istrosenosti sudi o x modelu. Svakako da balkansko trziste ne treba diskreditirati jer je isto jedan veliki poligon za testiranje krajnjih granica mase polovnjaka.

Glede ovog proizvodjaca generalno, Kia Rio se pokazala kao pun pogodak, evo striktno benzinci 1.3. Jedina mana nakon par godina bili su anlaseri. Cak je moguce da se u istom periodu Golf IV od pomenute pokvari vise puta.
"Tko godi je Bosnjanin ali Kraljstva bosanskoga prije rata bil dlzan komu godi Dubrovcaninu, volja na viri mu uzeto na gospockoj, a moze Dubrovcanin tozi istinom pokazati - da se ima Dubrovcaninu vratiti i platiti." Tvrtko II

Avatar
AshburtonG
Postovi: 1464
Pridružen/a: 15 jan 2016, 14:05
x 113
Kontakt:

Post Postao/la AshburtonG » 11 feb 2020, 15:31

Je li vozi neko skutere ili ima iskustva oko istih? Licno me zanima Kymco Downtown 125i. U gradu u kojem živim auto mi se ne isplati nikako, hajd sto je parking preskup, nego sto ga vazda moras tražit 15min.

Avatar
SMR187
Postovi: 3430
Pridružen/a: 12 dec 2017, 21:29
Lokacija: Gʀɑɖɑĉɑc
x 40
Kontakt:

Post Postao/la SMR187 » 19 feb 2020, 09:48

Koji je fazon kod ovih dpf filtera, nisam pretjerano upucen? Trebam uzeti A3 2.0tdi 2011.. kaze covjek da mu se samo ponekad pali to za dpf filter (upozorenje valjda, ne znam). Odem u Skodin servis u Gradaccu, da se raspitam za to i kazu da je on oko 1100KM?
Ali kako sam kasnije saznao, valjda taj filter se ne mijenja nego cisti/regenerise.
GRAD ZMAJA OD BOSNE, GRAD HEROJA
------------------- 76250 -------------------

♥ Футбольный клуб Манчестер Юнайтед ♥
♥️ Звезда Градацак футбольный клуб ♥️

Avatar
jelle
Postovi: 3344
Pridružen/a: 28 feb 2010, 23:25
x 36
Kontakt:

Post Postao/la jelle » 19 feb 2020, 09:49

Ciscenje je 2oo km

Avatar
edoox
Postovi: 747
Pridružen/a: 04 feb 2009, 12:30
Lokacija: Jajce/Sarajevo
x 1
Kontakt:

Post Postao/la edoox » 19 feb 2020, 10:56

Neki dan kolegi ( gOLF 4 1,9tdi 66kwh) se po drugi put u 2 godine "otvori turbina" tjt obrtaji odu u max i vozilo ne prestaje raditi dok ne potrosi ulje ( tako sam ja laički razumio majstore) . Takodje vozilo nije moguće ugasiti na ključ, ali navodno postoji mogućnost šaltanjem u 5stepen prenosa. Ja sa 15 godina vozačkog iskusva sam 100% siguran da mi to ne bi naumpalo u tom momentu. Teoretski znam sa treba u raditi, ali u tom momentu nema šanse.
Prvi slučaj mu se desio u centru Sarajeva, na glavnoj đadi. Kod saltanja iz 2u 3 kada se aktivirala turbina obrtaji su otisli u max. Auto stalo navodno nakon sto je potrosilo svo ulje. Motor je mogao zaverglati. 15 dana ranije uradio mali servis. Majstori rekli da su malo nastradali hidropodizači ali klipovi, klipnjača i ostale komponente nisu toliko stradale. Stavljena nova turbina ( navodno).
Drugi sljučaj. Na putu prema Jahorini. Isto saltanje iz 2 u treću. Opet isti slučaj da obtaji odu u max nakon aktiviranja turbine.
Motor nije mogao zaverglati. Mali servis radjen 6mj prije tog slučaja. Šteta totalna. Klipovi, klipnjča,turbina itd.
Posotoji mala nejasnoca zasto nije reklamirao prvu zamjenu turbine , ali hajde, kaze istekla garancija ( iako je vozilo presko nesto iznad 15.000KM od stavljanja nove turbine).
Sreća pa su oba slučaja prošla bez saobraćajnih nesreća.
Molio bih Asteriksa da prokomentariše ovo ako je moguće na osnovu ovih podataka.

I onako usput..ako može mišljenje na novije fiatove mJTD motore i kakvi su u odnosu stare JTD( doduse o JTD 1,9 85kwh znam manje vise sve jer imam Stila).

Avatar
JHam
Postovi: 5963
Pridružen/a: 18 jan 2013, 10:17
x 46
Kontakt:

Post Postao/la JHam » 19 feb 2020, 11:11

SMR187 je napisao/la:
19 feb 2020, 09:48
Koji je fazon kod ovih dpf filtera, nisam pretjerano upucen? Trebam uzeti A3 2.0tdi 2011.. kaze covjek da mu se samo ponekad pali to za dpf filter (upozorenje valjda, ne znam). Odem u Skodin servis u Gradaccu, da se raspitam za to i kazu da je on oko 1100KM?
Ali kako sam kasnije saznao, valjda taj filter se ne mijenja nego cisti/regenerise.
Regeneracija ti se sama upali kad vozis autoputem npr. i cisti filter, ali posto je kod nas lose gorivo, a i auto puta hvala Bogu imamo kroz citavu drzavu i nije nam vecina voznje u gradskim guzvama, regeneracija i kad se pokrene brzo se prekine, onda ti se zacepi DPF, izgubis vucu i opcije su ti:
- Zamjena DPF-a (cijenu si naveo)
- Ciscenje DPF-a - pranje i ispiranje
- Ciscenje DPF-a i softversko uklanjanje (ciscenje = izbijanje DPF-a iz kucista)

u drugoj i 3. opciji je cijena dosta manja, s tim sto nakon druge opcije ti se opet isto moze desiti nakon nekog vremena, zbog vec navedenog problema s regeneracijom DPF-a po nasim cestama.

Avatar
Brokula
Postovi: 13027
Pridružen/a: 13 feb 2014, 18:32
x 128
Kontakt:

Post Postao/la Brokula » 19 feb 2020, 13:55

Ili ga isčupaš
7 - Tottenham Hotspur are the first English side to concede seven goals in any European competition since Tottenham Hotspur themselves lost 0-8 to FC Koln in the UEFA Intertoto Cup in July 1995. Spursy.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11261
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ
x 115

Post Postao/la Asteriks » 19 feb 2020, 14:10

Molio bih Asteriksa da prokomentariše ovo ako je moguće na osnovu ovih podataka.

I onako usput..ako može mišljenje na novije fiatove mJTD motore i kakvi su u odnosu stare JTD( doduse o JTD 1,9 85kwh znam manje vise sve jer imam Stila).
Vrh
Glede dugovjecnosti, elasticnosti isl., Fiatovi motori sa CR ubrizgavanjem su se pokazali kao pun pogodak. Bilo da se radilo o 1.9 ili 1.3 dizelasima. Opel je u masi modela koristio iste (Corsa 1.3 cdti, Astra H 1.3 te 1.9 cdti) i potpuno su opravdali ocekivanja (onaj 1.7 je Isuzu motor). Multijet su nesto skuplji za odrzavanje od prethodnika prvenstveno zbog sistema ubrizgavanja.

Ipak, Fiat ima nekih drugih caka, a to vec znas ako ga posjedujes, pa odredjeni modeli pate sa elektrikom, drugi imaju osjetljiviji ovjes... te generalno upitna je zavrsna obrada, mada ima izuzetaka.

Sto se tog problema turbine tice, moze da ima veze sa sistemom vakuma (losim vakum cijevima ili dotrajalim ventilom vakuma) zbog cega raste pritisak u pomenutoj turbini. Takodjer nakupljanjem cađi pokretna krilca postaju teze okretljiva. Kod nekih automobila, centralna jedinca motora prepozna rast pritiska i stavlja motor u safe mode rezim rada, pa zbog toga imas iznenadni gubitak snage.

Kod drugih dodje do propustanja na crijevu dovoda ulja (bilo na samom crijevu ili prstenu).

Kako god, vijek trajanja turbine ovako ugrubo govoreci, zavisno opet od proizvodjaca je cca 200k (kod nekih nesto duzi). Garancija na novu bi trebala biti minimalno neka 24 mjeseca. Kao sto vidis steta moze biti ogromna pogotov kad motor izgubi ulje.
"Tko godi je Bosnjanin ali Kraljstva bosanskoga prije rata bil dlzan komu godi Dubrovcaninu, volja na viri mu uzeto na gospockoj, a moze Dubrovcanin tozi istinom pokazati - da se ima Dubrovcaninu vratiti i platiti." Tvrtko II

Avatar
edoox
Postovi: 747
Pridružen/a: 04 feb 2009, 12:30
Lokacija: Jajce/Sarajevo
x 1
Kontakt:

Post Postao/la edoox » 19 feb 2020, 18:20

ma Stilo mi je stvarno vrh auto po pitanju svega. redovni servisi i jedna promjena seta kvacila i zamajca ( doduse polovan set sam uzeo). Podcincani lim..15 godina nije garaziram..a nigdje korozije. Ide auto ko blesavo..ali sad gledam nesto mi se svidja ovaj Bravo ili Croma sa mJET motorima pa sam zato pitao Ne kupujem da bih gledao da poslije preprodam. Cjedim dok moze. Cijene su mnogo nize od konkurencije u toj klasi... a u VW me ni mrtvog nebi vozali 😂😂😂(osim 2ki i onih caddy sdi raga koje niko ziv ne moze poderati)

Avatar
Asteriks
Postovi: 11261
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ
x 115

Post Postao/la Asteriks » 19 feb 2020, 19:13

Golf 4 benzinac 1.6 sa 8 ventila je takodjer nepoderiv. Ovo ne govorim jer imam dva VW-a doma, vec zbog konstrukcije pomenutog te mase iskustva ljudi koji su prevalili mnogo km, do onih izvjestaja vlasnika autoopada i mehanicara.

Sad, ako zelis Fiata 1.3 mjet od 66 kw, gdje prije kupovine trebas uraditi detaljan pregled letve volana. Ostalo je do odrzavanja, prilicno kvalitetno vozilo.

Onda imas odlicnog Megana 1.9 dci, provjerenu Corsu pocev od 1.7 dti ili neku noviju itd.

Prije servisa probas voznjom uzbrdo, pratis temperaturu, onda paljenje na vruc i hladan motor, zatim gasas dok neko gleda boju dima, probas na cistoj podlozi da li kapa neka tecnost... Mjenjac bi trebao kliziti bez ikakvog zapinjanja a kvacilo odvajati pri dnu.

Dalje motas volan do kraja kako u jednom tako i drugom smjeru. Nema izgovora za nekakva pucketanja, lupkanja iz ovjesa ili sta vec. Jace udaren automobil se tesko zamaskira pogotov gore na krovu duz krovnog kedera. Provjeri stanje solja, pragova itd.

Nakon kupovine ako nije lanac obavezno odradi preventivni veliki servis i miran si duzi period.
"Tko godi je Bosnjanin ali Kraljstva bosanskoga prije rata bil dlzan komu godi Dubrovcaninu, volja na viri mu uzeto na gospockoj, a moze Dubrovcanin tozi istinom pokazati - da se ima Dubrovcaninu vratiti i platiti." Tvrtko II

Avatar
SMR187
Postovi: 3430
Pridružen/a: 12 dec 2017, 21:29
Lokacija: Gʀɑɖɑĉɑc
x 40
Kontakt:

Post Postao/la SMR187 » 19 feb 2020, 20:10

JHam je napisao/la:
19 feb 2020, 11:11
SMR187 je napisao/la:
19 feb 2020, 09:48
Koji je fazon kod ovih dpf filtera, nisam pretjerano upucen? Trebam uzeti A3 2.0tdi 2011.. kaze covjek da mu se samo ponekad pali to za dpf filter (upozorenje valjda, ne znam). Odem u Skodin servis u Gradaccu, da se raspitam za to i kazu da je on oko 1100KM?
Ali kako sam kasnije saznao, valjda taj filter se ne mijenja nego cisti/regenerise.
Regeneracija ti se sama upali kad vozis autoputem npr. i cisti filter, ali posto je kod nas lose gorivo, a i auto puta hvala Bogu imamo kroz citavu drzavu i nije nam vecina voznje u gradskim guzvama, regeneracija i kad se pokrene brzo se prekine, onda ti se zacepi DPF, izgubis vucu i opcije su ti:
- Zamjena DPF-a (cijenu si naveo)
- Ciscenje DPF-a - pranje i ispiranje
- Ciscenje DPF-a i softversko uklanjanje (ciscenje = izbijanje DPF-a iz kucista)

u drugoj i 3. opciji je cijena dosta manja, s tim sto nakon druge opcije ti se opet isto moze desiti nakon nekog vremena, zbog vec navedenog problema s regeneracijom DPF-a po nasim cestama.
Ma super. Bitno je da ne moram odmah izvaliti jos hiljadarku :D
GRAD ZMAJA OD BOSNE, GRAD HEROJA
------------------- 76250 -------------------

♥ Футбольный клуб Манчестер Юнайтед ♥
♥️ Звезда Градацак футбольный клуб ♥️

Avatar
Marsal
Postovi: 17291
Pridružen/a: 10 jun 2012, 00:13
Lokacija: Na klupi za rezervne igrače
x 893
Kontakt:

Post Postao/la Marsal » 19 feb 2020, 20:14

edoox je napisao/la:
19 feb 2020, 18:20
ma Stilo mi je stvarno vrh auto po pitanju svega. redovni servisi i jedna promjena seta kvacila i zamajca ( doduse polovan set sam uzeo). Podcincani lim..15 godina nije garaziram..a nigdje korozije. Ide auto ko blesavo..ali sad gledam nesto mi se svidja ovaj Bravo ili Croma sa mJET motorima pa sam zato pitao Ne kupujem da bih gledao da poslije preprodam. Cjedim dok moze. Cijene su mnogo nize od konkurencije u toj klasi... a u VW me ni mrtvog nebi vozali 😂😂😂(osim 2ki i onih caddy sdi raga koje niko ziv ne moze poderati)
Deri Stila dok možeš, a ovamo štedi pare ako si u mogućnosti za bolji autić. Svakako im iduće 3-4 godine cijena neće past za više od 500-600 maraka, a zahvalno je auto.

Stari i ja ga deremo već 7 godina, žao nam sad i rastat se od njega. Stavili novi zamajac, ležajeve, kugle, lafete, set kvačila, ma.sve bogove odradili, leti mali žabar.
Heroji Grada Zenice = NGG Za Čelik i UG Robijaši 1988

Avatar
edoox
Postovi: 747
Pridružen/a: 04 feb 2009, 12:30
Lokacija: Jajce/Sarajevo
x 1
Kontakt:

Post Postao/la edoox » 19 feb 2020, 22:06

moj je 2003god...uzet 2008g. i od tad ga deremo. trenutno na satu 205.000 i tek mislim da se razradio☺️.
Stari ima golfa 2 ali jednostavno Golf 2 je skuplji za odrzavanje koliko god to nama zvucalo.
Najinteresantnije je sto za "dvicu" mozes hladno uzeti 2000KM jer je utegnuta max. Dodas 1000 i imas skoro 20godina mlade auto.

mada sam ja ko sivonja zavro da probam taj mjet motor od nekih 140-150ks.a realmo nemam muda i ne volim brzo voziti. I stila nisam vozio brze od 160KM (pirelijeve gume,nov ovjes..kocnice bla bla)..a burazer ga natezo do 200 (sad koliko cajger laze ne znam.)

Avatar
dijabola
Postovi: 1085
Pridružen/a: 20 maj 2011, 23:07
x 10
Kontakt:

Post Postao/la dijabola » 22 feb 2020, 16:40

Jedna zanimljiva i korisna opservacija.
Otkako sam kupio auto na hladan start trese, los odziv gasa i potrosnja veca nego sam ocekivao. Probao sam sa sredstvom za prociscavanje koje mi je majstor preporucio i da ga 'propusem', sto je pomoglo ali se problem ubrzo vratio.
Nakon dosta guglanja i strahovanja pronadjem da je ovaj motor 350CGI jako jako osjetljiv na lose gorivo. Navodno se na premium gorivu potrosnja znatno smanjuje i slicno. Mislio sam da je mitologija.
Sipao sam na energopetrolu 95 po preporuci proslog vlasnika, koji ocito nije imao puno dobrih savjeta, te odlucim probati 98 na slovenackom petrolu. Ne bi mi mrsko otici skroz u vogoscu da natankam iako sam zurio. Ljudi moji ja ne mogu preuvelicat kolika je razlika. To nije ono standardno da malo bolje ide, auto doslovno skace na dodir papucice gasa, zamalo se nisam zabio u rodjenog brata parkirajuci auto. Nema vise da trese, a potrosnja smanjena pa brat bratu 2 litra. Je li moguce da je ovaj motor toliko osjetljiv ili ja umisljam, znam samo da nikad na drugu pumpu sipat vise necu osim u nuzdi. Preporuka da probate.
Oni koji duze prate ovaj forum i pogledaju prijasnje postove znace da ovo nije nikakva reklama, samo moj utisak i preporuka, posebno za vozace novijih auta. Ono sto sam ja nasao po forumima je da je jedino na petrolu stvarno gorivo kako pise, pa ako i 95 radije cu kod njih sipati makar bilo skuplje.
Kolumna: http://forum.sportsport.ba/viewtopic.php?f=35&t=6347

Avatar
Asteriks
Postovi: 11261
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16
Lokacija: ΔΑΟΡΣΩΝ
x 115

Post Postao/la Asteriks » 23 feb 2020, 09:25

Zlato je s vrha potražnje “skinuo” paladij, a uz to ga je preskočio i cijenom. Taj trend je nastavljen, pa tako unca paladija iznosi 1388 dolara (sad je vjerovatno i preko 2000), dok unca zlata prema podacima APMEX-a iznosi 1310 dolara.

Paladij je jedan od plemenitih metala koji je trenutno najtraženiji u autoindustriji, budući da ga se primjenjuje u katalizatorima koji reguliraju razinu ispušnih plinova automobila. Paladijski katalizatori koriste se kod benzinaca koji su sve popularniji, a uz to su norme sve strože, pa proizvođačima ovo predstavlja neizostavnu stavku prilikom proizvodnje automobila.

Dakle, u vašem automobilu (ili bolje rečeno, ispod automobila) nalazi se itekako vrijedna stavka, a to su nažalost sada već naveliko prepoznali i lopovi. Naime, kako piše The Wall Street Journal, visoke cijene paladija inspirirale su lopove koji sada u tome vide svoju priliku za zaradu.

Policija u Chicagu objasnila je kako su lopovi usavršili tehniku krađe. “Cijeli proces događa se u gluho doba noći. Grupa lopova dolazi s kamionetom i pilom s kojom režu katalizator koji se nalazi između motora i srednjeg lonca. Brzo svoj "plijen" bacaju u kamionet i nastavljaju svoj pohod", objasnio je novinarima Howard Ludwig, glasnogovornik policije u Chicagu. A nije samo Chicago grad u kojem se ovakvo što javlja. Slučajevi su zabilježeni u Virginiji, St. Louisu (gdje je u jednoj večeri svih 20 parkiranih modela na jednom parkiralištu ostalo bez katalizatora), ali i u Engleskoj! Lopovi najčešće biraju modele poput BMW-a, Audija i Volkswagena, a često su meta SUV-ovi i kamioneti budući da imaju više materijala pa lopovi mogu postići bolju cijenu prilikom prodaje.
Pored paladija tu je jos i platina. Krađa minimalng rizika uz jednostavan alat. :mrgreen:
"Tko godi je Bosnjanin ali Kraljstva bosanskoga prije rata bil dlzan komu godi Dubrovcaninu, volja na viri mu uzeto na gospockoj, a moze Dubrovcanin tozi istinom pokazati - da se ima Dubrovcaninu vratiti i platiti." Tvrtko II

Avatar
jasmin10
Postovi: 11323
Pridružen/a: 22 avg 2011, 01:29
Lokacija: Jablanica
x 82
Kontakt:

Post Postao/la jasmin10 » 23 feb 2020, 13:34

Da li bi uzeli Kiu Ced novu sa 7 godina garancije ili nekog polovnog audija, VW i slicno ?
Kontam opet novo je novo, ali Audi je audi. :D
Znam da zovu budalama ljude koji uzimaju auto tipa Kia, iako je novo.

Avatar
dijabola
Postovi: 1085
Pridružen/a: 20 maj 2011, 23:07
x 10
Kontakt:

Post Postao/la dijabola » 23 feb 2020, 14:51

Ako hoces da si miran i da te ne boli glava onda kiu, ako hoces gust onda Audi. Ja bih jos uzeo u obzir koliko planiram prelaziti, ispod 25k godisnje ne bi uzeo novo u obzir.
Kolumna: http://forum.sportsport.ba/viewtopic.php?f=35&t=6347

Avatar
VelaHavle
Postovi: 3377
Pridružen/a: 02 feb 2015, 12:41
Lokacija: Boli me ****
x 6
Kontakt:

Post Postao/la VelaHavle » 23 feb 2020, 15:51

jasmin10 je napisao/la:
23 feb 2020, 13:34
Da li bi uzeli Kiu Ced novu sa 7 godina garancije ili nekog polovnog audija, VW i slicno ?
Kontam opet novo je novo, ali Audi je audi. :D
Znam da zovu budalama ljude koji uzimaju auto tipa Kia, iako je novo.
Novu Kiu Ceed.

Boli me qurac sta ko misli.

Poz!!

Avatar
StrikeWarzone
Postovi: 750
Pridružen/a: 09 okt 2018, 10:53
x 54
Kontakt:

Post Postao/la StrikeWarzone » 23 feb 2020, 16:14

jasmin10 je napisao/la:
23 feb 2020, 13:34
Da li bi uzeli Kiu Ced novu sa 7 godina garancije ili nekog polovnog audija, VW i slicno ?
Kontam opet novo je novo, ali Audi je audi. :D
Znam da zovu budalama ljude koji uzimaju auto tipa Kia, iako je novo.
Racunaj da ti tu garanciju uveliko placas. Svaki mali veliki servis, bilo sta radis u ovlastenom servisu. Bukvalno saraf nek ti neki drugi majstor zavrsi gubis garanciju.
Tako da pretplatis auto u svakom slucaju.
Za ono što žene čine za svoj izgled, svaki trgovac rabljenim automobilima bi dospio u zatvor.

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: jolicnikola, Kajzer10, StevieG8 i 53 gosta.