Automobili, motori...

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88

Šta vam je najvažnije kod izbora novog vozila?

snaga i veća kubikaža
20
16%
manja kubikaža i ekonomičnija potrošnja
26
21%
dostupnost dijelova
8
7%
cijena dijelova
11
9%
početna vrijednost vozila
28
23%
brend
30
24%
 
Ukupno glasova: 123

Avatar
Bosniacum Lilium
Postovi: 18345
Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
Lokacija: Nigerija
Kontakt:

Re: Automobili, motori...

Post Postao/la Bosniacum Lilium » 11 mar 2020, 12:20

Preporucite kaki teretni kombi 2010+
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !

Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala. Prvi alkoholičar ekipe - Kawhi

Avatar
alacious
Postovi: 4039
Pridružen/a: 12 nov 2009, 21:36
Kontakt:

Post Postao/la alacious » 11 mar 2020, 14:12

slika

slika

slika

slika

Svi kaki, samo odaberi marku :kafa:
Edin Džeko, najbolji igrač BiH svih vremena.
Živio nam Džeko dragi !

Avatar
majestic24
Postovi: 17137
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Post Postao/la majestic24 » 11 mar 2020, 15:03

Golf 4 1.6 sr-termoprekidac

Primjetio sam u zadbje vrijeme neke promjene,pa me zanima da li je termoprekidac moguci uzrok tome.

Prvi problem je taj sto nekad nece da isklopi ventilator nakon gasenje auta...razumijem da moze da radi minut ili dva,ali.nemoze 10 minuta...nece da se ugasi sve dok ponovo ne stavim kljuc u bravu. Takodjer,zna se nekad upaliti ventilator i nakon par minuta voznje iako je motor "hladan".

Drugi peolem je sto mi se nikad nepali ventilator da radi punom.snagon,vec onaj sporiji mod.

Trece,zna mi se desiti da mi radna temp predje 90 stepeni kad malo "opteretim"autom ..npr vozim 5-om uzbrdicu...predje mi kazaljka preko 90 stepeni na par sekundi i vrazi se ponovo na radnu twmp nakon toga
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Avatar
Asteriks
Postovi: 11710
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Post Postao/la Asteriks » 11 mar 2020, 15:52

Kada si mijenjao termostat (pitanje na koliko ti isti otvara), vodenu pumpu, kako voda cirkusle, kakvo je stanje hladnjaka. Treba provjeriti termoprekidac, te jednostavno ispravnost table, nekad pokazuje vise temperature od stvarne.

Dalje, puse li ti crijeva nakon voznje tj. da li su tvrda (onda bi mogli pricati o dihtungu glave motora).

Uopce, pitanje kakvo je generalno stanje motora i da li je blizu generalke.

Ima tu dosta stvari za ispitati, da bi onda detektovao problem.
The advancement and diffusion of knowledge is the only guardian of true liberty

Avatar
majestic24
Postovi: 17137
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Post Postao/la majestic24 » 11 mar 2020, 15:59

Asteriks je napisao/la:
11 mar 2020, 15:52
Kada si mijenjao termostat (pitanje na koliko ti isti otvara), vodenu pumpu, kako voda cirkusle, kakvo je stanje hladnjaka. Treba provjeriti termoprekidac, te jednostavno ispravnost table, nekad pokazuje vise temperature od stvarne.

Dalje, puse li ti crijeva nakon voznje tj. da li su tvrda (onda bi mogli pricati o dihtungu glave motora).

Uopce, pitanje kakvo je generalno stanje motora i da li je blizu generalke.

Ima tu dosta stvari za ispitati, da bi onda detektovao problem.

Na 105 stepeni otvara.
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Avatar
Asteriks
Postovi: 11710
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Post Postao/la Asteriks » 11 mar 2020, 16:23

To je onda normalno.

Sa ventilatorom ne bi trebalo biti nista strasno, mozes mijenjati termoprekidac ali samo pazi na ova crijeva i tecnost, plus sipaj propisani antifriz (uzmi kvalitetan) te nek ozrace sistem rashladne tekucine.

Sto spominjem generalku, jer bi tek sa istom dobio motor koji ne dize temperaturu na uzbrdici. Ovo sto malo predje pod teretom je jednostavno do stanja pomenutog (preko 400k prevaljenih km).

Npr. kod dvica benzinaca je to redovno, ali opet prelaze bruku. Vazno je da ne nabija pritisak u crijeva, da cirkulise tecnost te da je posuda puna do oznacene granice.
The advancement and diffusion of knowledge is the only guardian of true liberty

Avatar
Bosniacum Lilium
Postovi: 18345
Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
Lokacija: Nigerija
Kontakt:

Post Postao/la Bosniacum Lilium » 11 mar 2020, 17:18

alacious je napisao/la:
11 mar 2020, 14:12
slika

slika

slika

slika

Svi kaki, samo odaberi marku :kafa:
pise se khaki :kafa:

Samo Sprinteri, Crafteri, Jumperi, Masteri. Lepeza je tu motora. Recimo rekli su mi da trebam izbjegavati tu 313ku npr :problem: Nesto sam skeptican i u vezi Iveco Dailly...
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !

Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala. Prvi alkoholičar ekipe - Kawhi

Avatar
majestic24
Postovi: 17137
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Post Postao/la majestic24 » 11 mar 2020, 17:20

Asteriks je napisao/la:
11 mar 2020, 16:23
To je onda normalno.

Sa ventilatorom ne bi trebalo biti nista strasno, mozes mijenjati termoprekidac ali samo pazi na ova crijeva i tecnost, plus sipaj propisani antifriz (uzmi kvalitetan) te nek ozrace sistem rashladne tekucine.

Sto spominjem generalku, jer bi tek sa istom dobio motor koji ne dize temperaturu na uzbrdici. Ovo sto malo predje pod teretom je jednostavno do stanja pomenutog (preko 400k prevaljenih km).

Npr. kod dvica benzinaca je to redovno, ali opet prelaze bruku. Vazno je da ne nabija pritisak u crijeva, da cirkulise tecnost te da je posuda puna do oznacene granice.
Na ovoj mojoj cetvorki,nema niata za ozracivanje....

A sto se tice km,ima 240 000
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Avatar
Asteriks
Postovi: 11710
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Post Postao/la Asteriks » 11 mar 2020, 17:30

U kilometrazu cetvorke ne mozes biti siguran. Koliko je promjenila vlasnika, gdje se odrzavala, gdje su servisne knjizice te istorijat servisa, koliko su te knjizice validne itd.

To sto pokazuje 240k ne mora znaciti nista. Manipulisanje kilometrazom je svakodevnica.

Ljudi godsinje znaju prelaziti od cca 10k do preko 50k, zavisno od vrste posla.

Ovako odoka, moja dvica je presla milion dok je Polo negdje blizu 700k.
The advancement and diffusion of knowledge is the only guardian of true liberty

Avatar
alacious
Postovi: 4039
Pridružen/a: 12 nov 2009, 21:36
Kontakt:

Post Postao/la alacious » 11 mar 2020, 17:45

Bosniacum Lilium je napisao/la:
11 mar 2020, 17:18
alacious je napisao/la:
11 mar 2020, 14:12
slika

slika

slika

slika

Svi kaki, samo odaberi marku :kafa:
pise se khaki :kafa:

Samo Sprinteri, Crafteri, Jumperi, Masteri. Lepeza je tu motora. Recimo rekli su mi da trebam izbjegavati tu 313ku npr :problem: Nesto sam skeptican i u vezi Iveco Dailly...
Što volim kad neko prihvati šalu, ne mogu riječima opisati :kafa:
Edin Džeko, najbolji igrač BiH svih vremena.
Živio nam Džeko dragi !

Avatar
majestic24
Postovi: 17137
Pridružen/a: 29 maj 2009, 23:26
Kontakt:

Post Postao/la majestic24 » 11 mar 2020, 17:54

Asteriks je napisao/la:
11 mar 2020, 17:30
U kilometrazu cetvorke ne mozes biti siguran. Koliko je promjenila vlasnika, gdje se odrzavala, gdje su servisne knjizice te istorijat servisa, koliko su te knjizice validne itd.

To sto pokazuje 240k ne mora znaciti nista. Manipulisanje kilometrazom je svakodevnica.

Ljudi godsinje znaju prelaziti od cca 10k do preko 50k, zavisno od vrste posla.

Ovako odoka, moja dvica je presla milion dok je Polo negdje blizu 700k.
Uvezena iz Italije,ja drugi vlasnik...servisna knjiga,ovlasteni servis,racuni prilozeni...zena bila vlasnik...godisnje pravila od 8000-14 000 km
GLORY,GLORY MAN.UNITED : 1907–08, 1910–11, 1951–52, 1955–56, 1956–57, 1964–65, 1966–67, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1996–97, 1998–99, 1999–2000, 2000–01, 2002–03, 2006–07, 2007–08, 2008–09, 2010–11 , 2012-13

..:::The Black Mamba Strikes Again::...

Avatar
Bosniacum Lilium
Postovi: 18345
Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
Lokacija: Nigerija
Kontakt:

Post Postao/la Bosniacum Lilium » 11 mar 2020, 18:06

alacious je napisao/la:
11 mar 2020, 17:45
Bosniacum Lilium je napisao/la:
11 mar 2020, 17:18
alacious je napisao/la:
11 mar 2020, 14:12
slika

slika

slika

slika

Svi kaki, samo odaberi marku :kafa:
pise se khaki :kafa:

Samo Sprinteri, Crafteri, Jumperi, Masteri. Lepeza je tu motora. Recimo rekli su mi da trebam izbjegavati tu 313ku npr :problem: Nesto sam skeptican i u vezi Iveco Dailly...
Što volim kad neko prihvati šalu, ne mogu riječima opisati :kafa:
NOVI STARI PRVAK JE SA KOŠEVA :kafa:
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !

Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala. Prvi alkoholičar ekipe - Kawhi

Avatar
Fantasista
Postovi: 3158
Pridružen/a: 26 avg 2013, 23:01
Lokacija: Tuzla
Kontakt:

Post Postao/la Fantasista » 11 mar 2020, 18:19

Iveco smeće od kombija, pokisne i krene korozirat. U svakoj firmi u kojoj sam bio Iveco kombi se raspada dok Renault i Mečka sasvim OK izgledaju i idu.

Što se tiče golfa 4 benzinca. Koga god da znam da vozi ili je prije imao 1.6 ili 1.4 to su muke bile sa autom. Kvare se i imaju kamaru mana, nevjerovatno.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11710
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Post Postao/la Asteriks » 11 mar 2020, 18:33

Što se tiče golfa 4 benzinca. Koga god da znam da vozi ili je prije imao 1.6 ili 1.4 to su muke bile sa autom. Kvare se i imaju kamaru mana, nevjerovatno.
Nemoj bre da siris dezinformacije. :mrgreen:

Golf 4 1.6 sa 8 ventila je jedan od najpouzdanijih benzinaca VW-a. Trebas razluciti, ima sa 8 i 16 ventila te FSI (16V).

Zavisi kako je odrzavano, kako ga odrzavas, gdje majstor nabavalja djelove, ko je proizvodjac... Onda prije kupovine detaljan pregled motora. Sira slika je strasno povoljna.

Kod nas u HNK kad raja kupuje polovnjak zna se desiti da povedu nekog zlj strucnjaka, ovaj kucne par puta oko pragova, onda kae - otvori poklopac, ne dimi, dobar. Zatim gas do daske, kae - uu sto leti, vrh. Kupuj. :mrgreen:
The advancement and diffusion of knowledge is the only guardian of true liberty

Avatar
Fantasista
Postovi: 3158
Pridružen/a: 26 avg 2013, 23:01
Lokacija: Tuzla
Kontakt:

Post Postao/la Fantasista » 11 mar 2020, 18:41

Ma ja samo kažem iz svog iskustva. Pogotovo taj 1.4 čuo sam da nije pouzdan. Rođak se prije par godina riješio jednog. Noćne more imao. A evo vidimo da se majestic stalno žali na svog ljubimca.

Avatar
Asteriks
Postovi: 11710
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Post Postao/la Asteriks » 11 mar 2020, 18:44

Vidi ovo je mal uzorak o cemu pricamo. Komsija je uzeo sesticu, platio je 17 000, nije vozio pola godine i vec na popravke ulozio oko 4000. Covjek iz Mostara ista kubikaza ista godina, skoro je prodao zbog problema. To ne znaci da sestica ne valja, cak da su istu zbog falicnosti prijavili jos desetorica iz istog kantona.

Dalje, masu faktora treba uzeti u razmatranja. Prvo, starija vozila odrzavamo kod nekih majstora koji nisu uvijek u stanju otkriti problem.

Nedavno sam vozio dvicu (inace totalno obnovljena) da mijenjam prednje diskove i plocice. Tamo problem propada pedala kocnice ali ne pusta ulje. Sreca majstor kvalitetan pa zamjenio i glavni kocioni cilindar.

Zelim reci, desava se nekad da kvar ostane i nakon posjete mehanicaru, raja izbjegava skuplje servise a onda blati VW, Svabu i odredjenu seriju.

Na polovnjake treba ulagati jer dijelovi se trose. Tek kada imas cijeli popis onog sto si zamjenio, a znas otp interval sljedece zamjene tek onda mozes biti prilicno siguran.
The advancement and diffusion of knowledge is the only guardian of true liberty

Avatar
Bosniacum Lilium
Postovi: 18345
Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
Lokacija: Nigerija
Kontakt:

Post Postao/la Bosniacum Lilium » 11 mar 2020, 20:32

Fantasista je napisao/la:
11 mar 2020, 18:19
Iveco smeće od kombija, pokisne i krene korozirat. U svakoj firmi u kojoj sam bio Iveco kombi se raspada dok Renault i Mečka sasvim OK izgledaju i idu.
Znaci Master 2.3 dci je po tebi ok masina? Ja bih jos jednu mecku uzeo, ali kazu da su ove 313ke lose, a njih pun pik.
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !

Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala. Prvi alkoholičar ekipe - Kawhi

InatSilanBosanski
Postovi: 1247
Pridružen/a: 08 sep 2013, 16:21
Kontakt:

Post Postao/la InatSilanBosanski » 12 mar 2020, 21:40

neka preporuka kvalitetnih xenon sijalica koje ne prijavljuju gresku?

Avatar
Derdiyok
Postovi: 21814
Pridružen/a: 10 maj 2015, 04:48
Lokacija: Σα
Kontakt:

Post Postao/la Derdiyok » 13 mar 2020, 19:42

Asteriks je napisao/la:
11 mar 2020, 18:44

Druže, trebao bih raditi mali servis. Prošle godine kad mi je majstor radio mali servis sipao je totalovo ulje10/40. Nedavno sam bio kod drugog majstora vezano za dizne, te je usput provjerio ulje i rekao da je gušće nego što bi trebalo, te da preporučuje 5/40 s obzirom da je pretežno gradska vožnja u pitanju. Zanima me tvoje mišljenje.

Peugeot 407 1.6 HDI 2005 314.000km, znaš da sam ukinuo dpf.

Bosniacum Lilium je napisao/la:
11 mar 2020, 20:32
Jesi sutra gore :mrgreen:
® GONGASHI POWERHOUSE ®

Avatar
Asteriks
Postovi: 11710
Pridružen/a: 26 jul 2015, 10:16

Post Postao/la Asteriks » 13 mar 2020, 20:50

slika

Sad, koliko znam sinteticko 5w40 daje optimum na visim temperaturama te jednostavno ti je i propisano od strane proizvodjaca (Castrol isl).

Ali kako motor stari, moze se koristiti ulje vece viskoznosti npr. polusinteticko 10w40 jer je tolerancija zazora veca od propisane i tu ide nesto gusce. Ako si do sada koristio 10w40, mislim da bi trebao nastaviti ili jednostavno potrazi misljenje treceg majstora.
The advancement and diffusion of knowledge is the only guardian of true liberty

Odgovori

Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Blejzer10, Brokula, dnalydal2, Goalgetter, Jackk, Otelo i 35 gostiju.