Evo da podijelim i jedno loše iskustvo sa kupovinom mobitela u radnji Univerzalno. Čisto da pojedini vide kako oni to rade, bar po mom iskustvu.
Prošle godine u martu nekad, sam ocu kupio telefon, znači ništa specijalno, treba mu za viber, i da može stranice neke čitati. Kupio sam tad LG X Screen u Univerzalnom na Grbavici, i telefon je bio ok, oko 300 KM je bio, ne sjećam se tačno i jedna godina garancije je izdata za njega. Odmah u startu je bilo malo sumnjivo jer telefon nije podržavao naš jezik, i dat nam je bez ikakve folije, odnosno vidjelo se da je otvarana kutija, oni su govorili da je to posljednji model koji imaju, ali hajde.. Evo godinu i par mjeseci poslije (naravno kad je garancija prošla) se taj mobitel pokvario skroz, odnosno na displeju pokazuje neku grešku sa baterijom i preko baterije upitnik, bez mogućnosti da se telefon upali.
Nosili smo na servis (na njihovu takozvanu dijagnostiku), da bi se kasnije ispostavilo da su oni njega pomoću nečega samo zagrijavali i forsirali kako bi ga uspjeli upaliti i kažu da im je to jednom pošlo za rukom, međutim kad se telefon spojio na punjač odmah se isključio i pokazivao istu grešku. Nisu mogli spremiti ni podatke niti išta, tako da su propale sve slike od prethodnih godinu dana (ali eto to je i moja krivica, zbog ne korištenja SD kartice, ali opet ko bi očekivao ovakav slijed događaja na novom telefonu).
Pitali smo da li bi ga otkupili po nekoj cijeni, bar zbog dijelova, jer je telefon kod njih kupljen. Naravno nisu pristali.
U međuvremenu je stari kupio novi telefon kod BH Telecoma i prilikom kupovine pitali smo na šalteru ko je službeni serviser za LG telefone i rekli su nam da njima u BH Telecomu, LG telefone servisira Stanić na Stupu. I odem sa starim do njih da bi mi oni rekli prvo odakle nam taj telefon (taj LG X Screen) jer on uopšte nije pušten u prodaju na našem tržištu niti je dobio licencu za naše tržište i ne postoji uopšte ikakva podrška za taj telefon u BiH niti način da se priključi na dijagnostiku i da se pronađe i otkloni kvar.
Tek sad onda shvatam zašto su ga ovi u Univerzalnom na servisu pregrijavali (i pri tom ga još više uništili, jer su iskrivili bateriju potpuno, koja je prije toga izgledala normalno) i zašto nije bio službeni jezik za naše područje (pa ni hrvatski, ni srpski).
Nemam ja ništa od ovog što sam napisao, lično znam za sebe da više kod njih nikada neću kupiti telefon, iako vjerujem da se svakom to moglo desiti, a da je mene moglo zaobići, ali svejedno. Možda će nekome poslužiti, ko je kod njih planirao da kupi mobitel, pa će obratiti pažnju na više detalja, na koje ja nisam prilikom kupovine tog telefona prošle godine.
Izvinjavam se na dužem postu
Sometimes it's only madness that makes us what we are.