Mobilni- gdje, kako, šta?

Teme koje nemaju veze sa sportom

Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88,Donnie Darko

Avatar
Denchi
Postovi: 5262
Pridružen/a: 28 nov 2018, 15:13
Kontakt:

PostPostao/la Denchi » 11 sep 2019, 22:16

Aerials WroteColon
anonimni WroteColon
Aerials WroteColonZna li neko koji je zakonski rok u kojem servis mora izvršiti popravku nekog uređaja?

Ja mislim da je 45 dana, trebalo bi ti pisati na garantnom listu sa sigurnoscu koliko traje

Tu i jest problem, što ne piše. Piše samo da ukoliko u zakonski predviđenom roku od dana prijema proizvoda u servis kvar ne bude otklonjen, obavezuju se da će uređaj zamijeniti novim. Ja taj rok nigdje ne mogu naći da piše jasno. :D


ima li tu?
https://kuip.ks.gov.ba/sites/kuip.ks.gov.ba/files/zakon_o_zastiti_potrosaca_bosne_i_hercegovine_0.pdf
Fudbal je potpun ako pobjediš, lijep poraz je ipak poraz, uništi im ego, počni od svog, završi započeto, suze radosnice se prave znojem, napadajte kao divovi, svaki sekund, svaki minut, svaku utakmicu, slomijte im srca, ušutkajte im navijače

Avatar
Aerials
Interni moderator
Postovi: 10887
Pridružen/a: 17 jan 2016, 13:44

PostPostao/la Aerials » 11 sep 2019, 22:39


Čini mi se da nema. Piše nešto vezano za situaciju ako oštete ili izgube proizvod, al' ne vidim koliko smije biti kod njih. :crazy:
The ones who love your dark are the only light you'll ever need.

Avatar
Azpi
Postovi: 2210
Pridružen/a: 17 maj 2018, 13:26
Kontakt:

PostPostao/la Azpi » 11 sep 2019, 22:48

Posalji mejl onoj sluzbi/organizaciji zastitu potrosaca
Sajt od kojeg zivis, 2,5M pratioca, napisana knjiga i prodata u 1000 primjeraka.
!!!GOAT!!!
Jeste cap definisan al ako vlasnik hoce da baca pare onda cap ne vrijedi.Lal moze imat lebrona,klaya,davisa i irvinga u ekipi.

Avatar
QUARESMA 18<<<
Postovi: 13846
Pridružen/a: 22 feb 2009, 21:53
Lokacija: Beograd
Kontakt:

PostPostao/la QUARESMA 18<<< » 12 sep 2019, 00:31

Ja sam imao prije belaja, pisao sam i ovde, iz nekog mog iskustva znam da, u roku od 7-8 dana koliko provede uredjaj na servisu, a ne dobije nakon toliko dana, u ovom slucaju telefon, imaš pravo da zovneš i tražiš konkretan datum koliko će trajati popravka.

ako budu zabušavali, slobodno zaprijeti inspekcijom

kod nas kao i kod hrvata, ne znam za srbiju, nije pripisan konkretan broj dana koliko serviser moze zadrzati telefon, svi se vade na taj ´razuman rok´ koji moze biti 30 do 45 dana, sve iznad toga serviser ti je duzan dati novi uredjaj.

Ako je proslo toliko dana, a nisi dobio nikakve informacije o telefonu, niti je popravljen, trazi novi telefon kao sto rekoh, da li isti model, ili telefon iz istog cjenovnog ranga.

Sad ja ne znam da li si odnio telefon u neku piljaru na servis, ili kod nekog od zvanicnika, ako ti budu zapusavali, moj ti je savjet da prvo nazoveš ombudsmena, kao sto rece azpi. za ove slucajeve to su ovi iz mostara njih ganjaj, meni se bila zena javila i jako je prijatna bila, i cak smo proveli pola sata pricajuci o pravima koje ja imam kao kupac te sta da uradim.

tako da sam ja na kraju na preporuku obudsmena napisao email servisu, posto sam imao dugu historiju nosajuci telefon kod njih na servis gdje se to oduzilo preko 6 mjeseci, napisao sam email hronoloski sta se desavalo te na kraju emaila sam zaprijetio da cu zvati inspekciju, medije, rak, i sta mi je jos sve naumpalo. kasnije tokom dana sam dobio popratni email da dodjem i da se dogovorimo, na kraju sam dobio isti model bez problema.



ako ti budu u servisu prodavali sranha tipa koje aplikacije koristis, odnosno da te aplikacije prave tebi problem na te probleme, ne padaj na tu pricu, meni je zenska koja je vodila servis prosipala pricu kako je njezin malac skinuo neku igricu na galaxy note 8 i kako od tada nema signal na telefonu.


ako te to budu upitali, odgovori kao i ja i reci da koristis samo googleove aplikacije i oslanjas se na njihov ekosistem. tako ces ih syebati i nece ti znati kontrirati.
Sarri Ball

Avatar
Aerials
Interni moderator
Postovi: 10887
Pridružen/a: 17 jan 2016, 13:44

PostPostao/la Aerials » 12 sep 2019, 01:15

QUARESMA 18<<< WroteColon.

Ma meni upao telefon u vodu nekad krajem jula, radilo sve super do nekog 20. augusta, i prestao da puni. Odnesem na servis (ovlašteni) i pravim se budalom naravno, jer je pod garancijom :mrgreen: i hajde pregledaju površno i ostave. Dvije sedmice prošle, oni ništa ne javljaju. Ja odem, kažem ostavila tad i tad i oni provjere i kažu nije još počeo da se radi, ja se okrenem i izađem. Nakon sat zvoni telefon, kaže telefon oksidirao sav, ne podliježe garanciji (što sam i znala da će se desiti, nisu budale da ne skontaju al' hajde) i kažu da ću morati da platim popravku, i sve okej. Kasnije taj dan dogovorimo da, ako uspiju očistiti bez da platimo išta, jer je pod garancijom još, da će to i uraditi, ali ako bude neki dio pokvaren da će nazvati i obavijestiti da znamo koliko će da košta. Evo sedmica još jedna prošla i niko ništa ne zove, pa reko' da se raspitam do kad maksimalno imaju pravo da popravljaju.
The ones who love your dark are the only light you'll ever need.

Avatar
Azpi
Postovi: 2210
Pridružen/a: 17 maj 2018, 13:26
Kontakt:

PostPostao/la Azpi » 12 sep 2019, 02:14

Aerials WroteColon
QUARESMA 18<<< WroteColon.

Ma meni upao telefon u vodu nekad krajem jula, radilo sve super do nekog 20. augusta, i prestao da puni. Odnesem na servis (ovlašteni) i pravim se budalom naravno, jer je pod garancijom :mrgreen: i hajde pregledaju površno i ostave. Dvije sedmice prošle, oni ništa ne javljaju. Ja odem, kažem ostavila tad i tad i oni provjere i kažu nije još počeo da se radi, ja se okrenem i izađem. Nakon sat zvoni telefon, kaže telefon oksidirao sav, ne podliježe garanciji (što sam i znala da će se desiti, nisu budale da ne skontaju al' hajde) i kažu da ću morati da platim popravku, i sve okej. Kasnije taj dan dogovorimo da, ako uspiju očistiti bez da platimo išta, jer je pod garancijom još, da će to i uraditi, ali ako bude neki dio pokvaren da će nazvati i obavijestiti da znamo koliko će da košta. Evo sedmica još jedna prošla i niko ništa ne zove, pa reko' da se raspitam do kad maksimalno imaju pravo da popravljaju.

Iskreno na tvom mjestu ne bih ih puno peglo jbg izlaze ti u susret :mrgreen:
Sajt od kojeg zivis, 2,5M pratioca, napisana knjiga i prodata u 1000 primjeraka.
!!!GOAT!!!
Jeste cap definisan al ako vlasnik hoce da baca pare onda cap ne vrijedi.Lal moze imat lebrona,klaya,davisa i irvinga u ekipi.

Avatar
harden
Postovi: 11265
Pridružen/a: 20 avg 2015, 00:17
Kontakt:

PostPostao/la harden » 12 sep 2019, 02:28

Aerials WroteColon
QUARESMA 18<<< WroteColon.

Ma meni upao telefon u vodu nekad krajem jula, radilo sve super do nekog 20. augusta, i prestao da puni. Odnesem na servis (ovlašteni) i pravim se budalom naravno, jer je pod garancijom :mrgreen: i hajde pregledaju površno i ostave. Dvije sedmice prošle, oni ništa ne javljaju. Ja odem, kažem ostavila tad i tad i oni provjere i kažu nije još počeo da se radi, ja se okrenem i izađem. Nakon sat zvoni telefon, kaže telefon oksidirao sav, ne podliježe garanciji (što sam i znala da će se desiti, nisu budale da ne skontaju al' hajde) i kažu da ću morati da platim popravku, i sve okej. Kasnije taj dan dogovorimo da, ako uspiju očistiti bez da platimo išta, jer je pod garancijom još, da će to i uraditi, ali ako bude neki dio pokvaren da će nazvati i obavijestiti da znamo koliko će da košta. Evo sedmica još jedna prošla i niko ništa ne zove, pa reko' da se raspitam do kad maksimalno imaju pravo da popravljaju.

Ti imas Xiaomi? Ko je to ovlasteni servis za njih, Genelec?
volim skijat volim sankat
nemam skija nemam sanka

Avatar
Aerials
Interni moderator
Postovi: 10887
Pridružen/a: 17 jan 2016, 13:44

PostPostao/la Aerials » 12 sep 2019, 09:07

Azpi WroteColonIskreno na tvom mjestu ne bih ih puno peglo jbg izlaze ti u susret :mrgreen:

To je bio samo usmeni dogovor preko telefona i to samo sa jednim radnikom u servisu, mogu oni mene i zajebat' tu, pa kad dođem po telefon da uzmu brdo para. :mrgreen:
Ma svjesna sam i toga, al' se moram raspitati za svoja prava, ovo mi sve predugo traje za takav problem. Sreća pa sam imala zamjenski telefon, da nisam, smorila bih ja njih dosad, jer bez telefona teško da mogu svakodnevno.

harden WroteColonTi imas Xiaomi? Ko je to ovlasteni servis za njih, Genelec?

Jeste.
The ones who love your dark are the only light you'll ever need.

Avatar
Heller
Postovi: 12181
Pridružen/a: 22 okt 2011, 14:10
Lokacija: Država Tuzla
Kontakt:

PostPostao/la Heller » 12 sep 2019, 12:29

Koji fon, ja sam čekao nekih 10 dana svoju 5cu i odradili su kako treba. E sad to što sam ja junački junac pa mi je opet ispo i otišao u 3pm je već druga stvar.

Meni je baterija otišla, al mi je ispadao. Eh sad naplatili su dio a ruke dzaba jer je kod njih kupljen.
DODJI MAMA DA KOKARE

Avatar
Aerials
Interni moderator
Postovi: 10887
Pridružen/a: 17 jan 2016, 13:44

PostPostao/la Aerials » 12 sep 2019, 14:48

Isti taj imam i ja. Radio mjesec savršeno nakon što je upao u vodu, al' eto, sve sam se nadala da neće ništa biti.
The ones who love your dark are the only light you'll ever need.

Avatar
Heller
Postovi: 12181
Pridružen/a: 22 okt 2011, 14:10
Lokacija: Država Tuzla
Kontakt:

PostPostao/la Heller » 12 sep 2019, 15:29

Moj imo više padova od prosječnog studenta građevine na statici.
DODJI MAMA DA KOKARE

Avatar
Denchi
Postovi: 5262
Pridružen/a: 28 nov 2018, 15:13
Kontakt:

PostPostao/la Denchi » 12 sep 2019, 17:01

Heller WroteColonKoji fon, ja sam čekao nekih 10 dana svoju 5cu i odradili su kako treba. E sad to što sam ja junački junac pa mi je opet ispo i otišao u 3pm je već druga stvar.

Meni je baterija otišla, al mi je ispadao. Eh sad naplatili su dio a ruke dzaba jer je kod njih kupljen.


meni postaje jasno otkud ogroman spike u proizvodnji vodootpornih-rugged mobilnih
:D :rol:
Fudbal je potpun ako pobjediš, lijep poraz je ipak poraz, uništi im ego, počni od svog, završi započeto, suze radosnice se prave znojem, napadajte kao divovi, svaki sekund, svaki minut, svaku utakmicu, slomijte im srca, ušutkajte im navijače

Avatar
Brokula
Postovi: 10570
Pridružen/a: 13 feb 2014, 18:32
Kontakt:

PostPostao/la Brokula » 12 sep 2019, 19:30

Ima li iko iskustva sa tabletima? Koje su preporuke za budžet tablete

Avatar
R32
Postovi: 2950
Pridružen/a: 07 apr 2014, 10:08
Kontakt:

PostPostao/la R32 » 17 sep 2019, 12:57

Ima li neko iskustva sa honor 8x 4/128?
Mia San Mia

Avatar
StrikeWarzone
Postovi: 257
Pridružen/a: 09 okt 2018, 10:53
Kontakt:

PostPostao/la StrikeWarzone » 17 sep 2019, 15:02

Kako ide kod nas ova kupovina na pretplatu, eronet, telecom ? Isplati li se uopće ?

Avatar
R32
Postovi: 2950
Pridružen/a: 07 apr 2014, 10:08
Kontakt:

PostPostao/la R32 » 17 sep 2019, 17:50

StrikeWarzone WroteColonKako ide kod nas ova kupovina na pretplatu, eronet, telecom ? Isplati li se uopće ?


Tu jedino imas garanciju 24 mjeseca-fabricku.

A evo mene tu s popustom uz moja tv full1 honor 8x 4/128 280 KM.
Mia San Mia

Avatar
StrikeWarzone
Postovi: 257
Pridružen/a: 09 okt 2018, 10:53
Kontakt:

PostPostao/la StrikeWarzone » 17 sep 2019, 19:46

R32 WroteColon
StrikeWarzone WroteColonKako ide kod nas ova kupovina na pretplatu, eronet, telecom ? Isplati li se uopće ?


Tu jedino imas garanciju 24 mjeseca-fabricku.

A evo mene tu s popustom uz moja tv full1 honor 8x 4/128 280 KM.

Ma imaš i u Domodu i u Mobilmaniji tj. Tehnomagu 24 mj. fabričku ali su skuplji mobiteli.
Imam otprilike 250ak KM na raspolaganju za mobitel,a uzeo bi nešto novo i provjereno. Pa sad kontam da li je bolje keširat ili uzet nešto na pretplatu tj kako to uopće i ide ?

Avatar
Heller
Postovi: 12181
Pridružen/a: 22 okt 2011, 14:10
Lokacija: Država Tuzla
Kontakt:

PostPostao/la Heller » 17 sep 2019, 19:58

StrikeWarzone WroteColon
R32 WroteColon
StrikeWarzone WroteColonKako ide kod nas ova kupovina na pretplatu, eronet, telecom ? Isplati li se uopće ?


Tu jedino imas garanciju 24 mjeseca-fabricku.

A evo mene tu s popustom uz moja tv full1 honor 8x 4/128 280 KM.

Ma imaš i u Domodu i u Mobilmaniji tj. Tehnomagu 24 mj. fabričku ali su skuplji mobiteli.
Imam otprilike 250ak KM na raspolaganju za mobitel,a uzeo bi nešto novo i provjereno. Pa sad kontam da li je bolje keširat ili uzet nešto na pretplatu tj kako to uopće i ide ?


Isplati se ako si inače korisnik tih telekoma, tj. pretplata, ili u Telekomu Moje TV.
DODJI MAMA DA KOKARE

Avatar
R32
Postovi: 2950
Pridružen/a: 07 apr 2014, 10:08
Kontakt:

PostPostao/la R32 » 17 sep 2019, 20:37

Ako nemas popusta, ne uzimaj jer je dosta skuplje.
A ja inace u ove ostale radnje i njihove garancije i ne racunam.
Mia San Mia

Avatar
Aerials
Interni moderator
Postovi: 10887
Pridružen/a: 17 jan 2016, 13:44

PostPostao/la Aerials » 19 sep 2019, 12:56

Kakvi su u Mobitel Studio? Je l' pouzdano uzimati od njih telefon? Ništa od mog Xiaomija, valja mi novi uzeti, još mi ga dodatno sjebali i govore ne podliježe garanciji, možete preuzeti al' je neispravan. :evil:
The ones who love your dark are the only light you'll ever need.


Natrag na “Diskusije”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 8 gostiju.