Automobili, motori...
Moderatori/ce: insider,rio_Ferdy88
Re: Automobili, motori...
Nisam obraco paznju da li si napisao ali prvo se skontaj za sta ti treba auto, imas li porodicu, zenu, dijete, 2 djece, vozas li familiju, vozaris li na poso(koja je kilometraza), trebal ti gepek velik itd. pa onda trazi. Ako si vuk samotnjak, uzmi tog pola, novije je auto, VW, a i manje preslo garant od golfa 5. A ja kad bih uzimo Golfa 5, trazio bih zadnju verziju, ja mislim da je 2009.godina.
Emancipate yourselves from mental slavery...
Memento Mori...
Memento Mori...
Re: Automobili, motori...
Nista nece dobiti od trocilindrasa, to su vecinom auta za zene, penzionere al ono na papiru. U praksi je sljedeca situacija - losa startnost ovog benzinca utice na potrosnju a obrtni moment, snaga i sama opterećenost (uzbrdica, nacin stani - kreni), klima i sta vec, stvara pritisak na vec ionako ogranicen potencijal. Jedan od razloga - atmosferski benzinac.
Ak iko ovdje brani downsizing motore, onda sam to ja ali sve ima svoju granicu.
Zato ponavljam, zaobidji Pola trocilindrasa. Cak je tdi motor od 3 cilindra ako nista dugovječniji i vise elasticniji.
Za BiH, nase gorivo, ulje, puteve, saobracajnu kulturu te dugovjecnost (prije generalke) na koju se nadovezuje ekonomicnost... cetverocilindras je minimum.
Ak iko ovdje brani downsizing motore, onda sam to ja ali sve ima svoju granicu.
Zato ponavljam, zaobidji Pola trocilindrasa. Cak je tdi motor od 3 cilindra ako nista dugovječniji i vise elasticniji.
Za BiH, nase gorivo, ulje, puteve, saobracajnu kulturu te dugovjecnost (prije generalke) na koju se nadovezuje ekonomicnost... cetverocilindras je minimum.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- Tesnjak1991
- Postovi: 1844
- Pridružen/a: 06 jan 2018, 17:45
- Lokacija: Tešanj - Zenica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Baš kako si i napisao, vuk samotnjak sam sad, eventualno povući familiju i to je to. Cijenim mišljenje @Asteriks i odustao sam od Pola. Opet vidjet ću još za par mjeseci kako i šta možda uspijem skockati za Golf 6, ako ništa novije je auto. Realno nemam namjeru za godinu il' dvije mjenjati, bar zasad. Zato i trazim nesto relativno novije i pouzdano.Sage je napisao/la:Nisam obraco paznju da li si napisao ali prvo se skontaj za sta ti treba auto, imas li porodicu, zenu, dijete, 2 djece, vozas li familiju, vozaris li na poso(koja je kilometraza), trebal ti gepek velik itd. pa onda trazi. Ako si vuk samotnjak, uzmi tog pola, novije je auto, VW, a i manje preslo garant od golfa 5. A ja kad bih uzimo Golfa 5, trazio bih zadnju verziju, ja mislim da je 2009.godina.
Izmislili su hiljadu načina da vreme prođe, a ni jedan jedini da se zaustavi... Što se mene tiče, više i ne moraju da rade na tome. Ovo baš i nisu neka vremena za zaustavljanje.
Mes Que Un Club!
Mes Que Un Club!
Re: Automobili, motori...
Ako ima ko sa znanjem dobro bi dosao.
Ne mogu iskljucit alarma, i blokira mi paljenje.
Interesuje me ako akinem klemu na kratko hocu li ponistit alarm.
Centralna radi na kljuc, al ne prima mi sa tipke od daljinskog signal.
Uredno zakljucao, nakon 5 sek nista.
Ne mogu iskljucit alarma, i blokira mi paljenje.
Interesuje me ako akinem klemu na kratko hocu li ponistit alarm.
Centralna radi na kljuc, al ne prima mi sa tipke od daljinskog signal.
Uredno zakljucao, nakon 5 sek nista.
Mia San Mia
- Bosniacum Lilium
- Postovi: 18624
- Pridružen/a: 31 jul 2011, 01:32
- Lokacija: Nigerija
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Nista od benzinjare sa 3 cilindra. Pored svih mana, brzo gubi na cijeni, strašno brzo.
Ima li iko iskustva sa rapid sportback? 1.6 TDI 77kw. Kako se ponaša u vožnji
Ima li iko iskustva sa rapid sportback? 1.6 TDI 77kw. Kako se ponaša u vožnji
Uz tebe su tvoje Horde, Ti si opet šampion !
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
Osvajači ss.ba kupa 13. sezone - Green Dragons. Prva napadacka violina - moja malenkost. Kapiten i glavno smetalo - Legenda Reala.
- Papastathopoulos
- Postovi: 6998
- Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
- Lokacija: Jablanica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
A jeste zapeli "nemoj trocilindrasa", pa sta mu fali jbt, ja vozam Pola 1.2, ne kontam sta mu fali ? okej u nekim situacijama bi volio da ima trunku vise snage, ali brate nisu ni svacije potrebe iste...ovaj momak sto trazi auto ce mozda prelaziti neku mizernu kilometrazu godisnje od 10k otprilike kao ja, zasto njemu ne bi valjalo ovakvo auto, sta ce njemu auto sa 150 konja i tri puta skupljim odrzavanjem (haj odrzavanje manje vise, cim on hoce da se skocka za Golfa 6 jasne su neke stvari) ?
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan
- Tesnjak1991
- Postovi: 1844
- Pridružen/a: 06 jan 2018, 17:45
- Lokacija: Tešanj - Zenica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Ma dobro, ja sam pitao onako čisto informativno za taj 1.0 Polo, što ne znači da sam baš imao namjeru taj uzeti. Sad nakon što sam malo i po netu pročačkao, odustao sam od te ideje.Papastathopoulos je napisao/la:A jeste zapeli "nemoj trocilindrasa", pa sta mu fali jbt, ja vozam Pola 1.2, ne kontam sta mu fali ? okej u nekim situacijama bi volio da ima trunku vise snage, ali brate nisu ni svacije potrebe iste...ovaj momak sto trazi auto ce mozda prelaziti neku mizernu kilometrazu godisnje od 10k otprilike kao ja, zasto njemu ne bi valjalo ovakvo auto, sta ce njemu auto sa 150 konja i tri puta skupljim odrzavanjem (haj odrzavanje manje vise, cim on hoce da se skocka za Golfa 6 jasne su neke stvari) ?
Ne treba mi nešto Bog zna snažno auto, volim ponekad pritisnuti gas, al' kad je čisto, i u granicama normale. Nek mi bude otprilike negdje kao ova Astra 1.6 benzinac, i meni dosta.
Nego zanima me, pominju eto svi Škode Octavie i Passata 6, kakva je situacija sa Jettama? Danas sam u prolazu baš jednu finu vidio. Mada realno ne viđam ih baš često, tako da vjerovatno i to nije bez razloga?
Izmislili su hiljadu načina da vreme prođe, a ni jedan jedini da se zaustavi... Što se mene tiče, više i ne moraju da rade na tome. Ovo baš i nisu neka vremena za zaustavljanje.
Mes Que Un Club!
Mes Que Un Club!
Re: Automobili, motori...
Trocilindrasa treba izbjegavat ako si cesto u autu i prelazis duze relacije, vozis autoputem itd. Trocilindras je konstruisan za grad i tu je sasvim okej.Papastathopoulos je napisao/la:A jeste zapeli "nemoj trocilindrasa", pa sta mu fali jbt, ja vozam Pola 1.2, ne kontam sta mu fali ? okej u nekim situacijama bi volio da ima trunku vise snage, ali brate nisu ni svacije potrebe iste...ovaj momak sto trazi auto ce mozda prelaziti neku mizernu kilometrazu godisnje od 10k otprilike kao ja, zasto njemu ne bi valjalo ovakvo auto, sta ce njemu auto sa 150 konja i tri puta skupljim odrzavanjem (haj odrzavanje manje vise, cim on hoce da se skocka za Golfa 6 jasne su neke stvari) ?
Dakle sve ovisi o prohtjevima vozaca
naprijed rejal
Re: Automobili, motori...
Cek malo, koliko si ono presao od kak si zbavio Pola? Koja je bila kilometraza prilikom kupovine? Zar nisi pominjao da si nekad prosle godine radio generalku motora... Znas kad se ista radi na kvalitetnim vw- ovim cetverocilindrasima... pa vjeruj mnogo kasnije (o dvicama da ne govorim - 500k plus).Papastathopoulos je napisao/la:A jeste zapeli "nemoj trocilindrasa", pa sta mu fali jbt, ja vozam Pola 1.2, ne kontam sta mu fali ? okej u nekim situacijama bi volio da ima trunku vise snage, ali brate nisu ni svacije potrebe iste...ovaj momak sto trazi auto ce mozda prelaziti neku mizernu kilometrazu godisnje od 10k otprilike kao ja, zasto njemu ne bi valjalo ovakvo auto, sta ce njemu auto sa 150 konja i tri puta skupljim odrzavanjem (haj odrzavanje manje vise, cim on hoce da se skocka za Golfa 6 jasne su neke stvari) ?
Trocilindrasi benzinci su napravljeni da bi se pratio trend smanjena stetnih glasova te da bi se smanjenjem ukupne mase ustedilo na potrosnji uz generalno jeftiniju proizvodnju modela. Mogu ti reci da se u mnogome dobio kontraefekt jer kad tu "kuju" opteretis pravi duplu stetu iz zbog toga ti gore Ljiljan kaze da brzo gube na cijeni.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Čuj šta mu fali. Pa snage, i to ne malo.
Da je makar kvalitet izrade vrhunski ili da je to top opremljeno auto pa da se može i nekako preći preko tog motora, ali nije.
Da je makar kvalitet izrade vrhunski ili da je to top opremljeno auto pa da se može i nekako preći preko tog motora, ali nije.
for this life i cannot change
1974. 1975. 1976. 2001. 2013. 2020!
1974. 1975. 1976. 2001. 2013. 2020!
- Papastathopoulos
- Postovi: 6998
- Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
- Lokacija: Jablanica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Masala, ajmo redom..
Da se razumijemo, da imam bolji posao od ovog trenutnog vjerovatno da bi i ja gledao nekog turbo dizelasa tipa Golf 5, Vectre C, Astre H i slicno, ali trenutno za moje potrebe je ovaj Polo sasvim dovoljan i zato ne vidim potrebu da se troklipas toliko kritikuje...ali eto, svako ima svoje
Ja sam vise njima odgovorio na te kritike, nebitno sad jesil ga konkretno htio uzet ili ne..Tesnjak1991 je napisao/la: Ma dobro, ja sam pitao onako čisto informativno za taj 1.0 Polo, što ne znači da sam baš imao namjeru taj uzeti. Sad nakon što sam malo i po netu pročačkao, odustao sam od te ideje.
Ne treba mi nešto Bog zna snažno auto, volim ponekad pritisnuti gas, al' kad je čisto, i u granicama normale. Nek mi bude otprilike negdje kao ova Astra 1.6 benzinac, i meni dosta.
Nego zanima me, pominju eto svi Škode Octavie i Passata 6, kakva je situacija sa Jettama? Danas sam u prolazu baš jednu finu vidio. Mada realno ne viđam ih baš često, tako da vjerovatno i to nije bez razloga?
Pa upravo sam to i rekao, nisu svacije potrebe iste...daleko od tog da cu ja reci da uzme trocilindrasa sa 60 i kusur konja ako ce mjesecno prelaziti 10k i svaki dan biti na otvorenoj cesti...ovo je gradsko auto i ako ti je 90% voznje po gradu zasto da ne...Sveti je napisao/la: Trocilindrasa treba izbjegavat ako si cesto u autu i prelazis duze relacije, vozis autoputem itd. Trocilindras je konstruisan za grad i tu je sasvim okej.
Dakle sve ovisi o prohtjevima vozaca
Kupio sam ga sa oko 195k a tu generalku sam radio na oko 210k...okej, naravno da se na kvalitetnijim motorima to radi na duplo vecoj kilometrazi, ali te pare koje sam ja dao na tu generalku ces ti sa turbo dizelasem dati na obicnu turbinu, dati ces na bosch pumpu, na dizne, na zamajac, na veliki servis....ok, reci ces da se ni to ne radi svaki dan nego jednom pa si miran dugo vremena, ali brate ja nista od ovog sto sam naveo nemam, bukvalno nista....i sve ovo sto sam naveo ti moze otici pri ovoj kilometrazi na kojoj sam ja radio generalku, i na kraju te opet nekad ceka ta generalka kao mene...znaci potencijalno imas mnogo skupih kvarova i mnogo veca ulaganja od mene, ali eto ja sam "dirao u motor" i to je gotovo, ne valja to qrcuAsteriks je napisao/la: Cek malo, koliko si ono presao od kak si zbavio Pola? Koja je bila kilometraza prilikom kupovine? Zar nisi pominjao da si nekad prosle godine radio generalku motora... Znas kad se ista radi na kvalitetnim vw- ovim cetverocilindrasima... pa vjeruj mnogo kasnije (o dvicama da ne govorim - 500k plus).
Trocilindrasi benzinci su napravljeni da bi se pratio trend smanjena stetnih glasova te da bi se smanjenjem ukupne mase ustedilo na potrosnji uz generalno jeftiniju proizvodnju modela. Mogu ti reci da se u mnogome dobio kontraefekt jer kad tu "kuju" opteretis pravi duplu stetu iz zbog toga ti gore Ljiljan kaze da brzo gube na cijeni.
Da se razumijemo, da imam bolji posao od ovog trenutnog vjerovatno da bi i ja gledao nekog turbo dizelasa tipa Golf 5, Vectre C, Astre H i slicno, ali trenutno za moje potrebe je ovaj Polo sasvim dovoljan i zato ne vidim potrebu da se troklipas toliko kritikuje...ali eto, svako ima svoje
Ja sam sasvim zadovoljan sa kvalitetom izrade i sa opremom svog auta, iznutra mi je triput ljepse od recimo cetvorke i Fabie koje su svako drugo auto na cesti...jedina mana jest snaga, al i to recimo samo na uzbrdici dok se malo ne zalaufa, nizak obrtni momenat gdje slabije hvata na nizim obrtajima i slicno, po ravnom sasvim dovoljno (na celopeku usred ljeta, cetvero u autu, 160 km/h, sasvim dovoljno za tako slabo auto)..harden je napisao/la:Čuj šta mu fali. Pa snage, i to ne malo.
Da je makar kvalitet izrade vrhunski ili da je to top opremljeno auto pa da se može i nekako preći preko tog motora, ali nije.
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan
Re: Automobili, motori...
Šta vi Balkanci mislite o Lexusu kao brandu automobila?
Re: Automobili, motori...
Vidi, ti motori nisu duga vijeka i upravo su tako i koncipirani. Znaci taj Polo mjesto zupcastog posjeduje lanac, vise neg solidna oprema, presli su vecinom do 200k a onda, otprilike na slicnoj kilometrazi ide refresh (kod nekih i ranije ako si radio duze relacije).Kupio sam ga sa oko 195k a tu generalku sam radio na oko 210k...okej, naravno da se na kvalitetnijim motorima to radi na duplo vecoj kilometrazi, ali te pare koje sam ja dao na tu generalku ces ti sa turbo dizelasem dati na obicnu turbinu, dati ces na bosch pumpu, na dizne, na zamajac, na veliki servis....ok, reci ces da se ni to ne radi svaki dan nego jednom pa si miran dugo vremena, ali brate ja nista od ovog sto sam naveo nemam, bukvalno nista....i sve ovo sto sam naveo ti moze otici pri ovoj kilometrazi na kojoj sam ja radio generalku, i na kraju te opet nekad ceka ta generalka kao mene...znaci potencijalno imas mnogo skupih kvarova i mnogo veca ulaganja od mene, ali eto ja sam "dirao u motor" i to je gotovo, ne valja to qrcu
Pomenuti trpi ogromna opterecenja i nije vise u stanju pruziti max potencijal. Sada od modela koje ima strasno lose medjuubrzanje ostanes uskracen na jos koju sekundu.
Auto kupujes na duze staze, neko za cijeli zivotni vijek, obzirom na situaciju u zemlji. Ti ces za zivota jedne petice promjenuti dva ova koja su uz to i manje presli u startu plus neces imati snagu koja je itekak potrebna u nekim situacijama. Onda potrosnja je cak veca kada gledamo kombiniranu voznju itd.
Imas ga mozda nekih 20 000 km i kaes nema nekih ulaganja. Polako, takve stvari ces tek saznati na 100k.
Stavimo ga npr. u kos sa drugim benzicnom koji je stariji 20 godina i dobit ce tek prave vrijednosti. Ne samo da je dvica startnija neg je mos korsiti doslovno do samog raspada a to je prava definicija ekonomicnosti i godine u takvim uvjetima ne predstavljaju nikakvu prednost sem one opticke.
Zelim reci, takve su i petice kao i Ocatvija. Zamjena turbine ide na 200k u prosjeku a kako cjene opadaju, ista ce za nekoliko godina biti sica. Zamajac ide takodjer na 200k mozda cak i 220 a kod nekih modela je fiksni pa je mnogo jefitniji.
Na velikom servisu sem zupcastog, vodene i filtera nemas vecih izadataka (ak ne preskaces male servise) a ti skontaj koliko kosta zamjena citavog motora + definisana ogranicenost gdje si skucen na uzi prostor manevrsinja itd.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
Re: Automobili, motori...
Kad mi auto radi u leru zna povremeno zatresti, u valovima. Osjetim da se zadrma malo jace, kao da se 'zaguši' na sekundu. Sta bi mogli bit u pitanju?
SM to the R.
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
🔴 Zvijezda Gradačac
🔴 Manchester United
🟢 SS.ba liga | Joint FC
- Papastathopoulos
- Postovi: 6998
- Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
- Lokacija: Jablanica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Al vidi, kad kazes "ti motori" da li mislis konkretno samo na ovaj Polov motor jer je trocilindras ili recimo tu spadaju i neki drugi benzinci manje kubikaze posto su i oni slabasni ? jer evo bas sinoc citam jedan tekst o Cliu trece generacije i kako je njihov 1.2 motor (75 KS) jedan od najboljih benzinskih motora na trzistu, kao strasno izdrzljiv, dugotrajan i jeftin za odrzavanje..Asteriks je napisao/la:Vidi, ti motori nisu duga vijeka i upravo su tako i koncipirani. Znaci taj Polo mjesto zupcastog posjeduje lanac, vise neg solidna oprema, presli su vecinom do 200k a onda, otprilike na slicnoj kilometrazi ide refresh (kod nekih i ranije ako si radio duze relacije).
Pomenuti trpi ogromna opterecenja i nije vise u stanju pruziti max potencijal. Sada od modela koje ima strasno lose medjuubrzanje ostanes uskracen na jos koju sekundu.
Auto kupujes na duze staze, neko za cijeli zivotni vijek, obzirom na situaciju u zemlji. Ti ces za zivota jedne petice promjenuti dva ova koja su uz to i manje presli u startu plus neces imati snagu koja je itekak potrebna u nekim situacijama. Onda potrosnja je cak veca kada gledamo kombiniranu voznju itd.
Imas ga mozda nekih 20 000 km i kaes nema nekih ulaganja. Polako, takve stvari ces tek saznati na 100k.
Stavimo ga npr. u kos sa drugim benzicnom koji je stariji 20 godina i dobit ce tek prave vrijednosti. Ne samo da je dvica startnija neg je mos korsiti doslovno do samog raspada a to je prava definicija ekonomicnosti i godine u takvim uvjetima ne predstavljaju nikakvu prednost sem one opticke.
Zelim reci, takve su i petice kao i Ocatvija. Zamjena turbine ide na 200k u prosjeku a kako cjene opadaju, ista ce za nekoliko godina biti sica. Zamajac ide takodjer na 200k mozda cak i 220 a kod nekih modela je fiksni pa je mnogo jefitniji.
Na velikom servisu sem zupcastog, vodene i filtera nemas vecih izadataka (ak ne preskaces male servise) a ti skontaj koliko kosta zamjena citavog motora + definisana ogranicenost gdje si skucen na uzi prostor manevrsinja itd.
Mislim, iskreno mene Polo hvala Bogu slusa i sve je kako treba, al i meni padne na pamet cesto i malo me strah uhvati kad skontam kako motor jest na losem glasu i strah me da mi nekad ne rikne i ne prokuha na onim vrucinama, a jos klimu i ne palim, probao sam malo s klimom dok mi nije iscurila - bas se vidi kako auto izgubi snagu, a nije da je ima na pretek...pa me strah da mi ne rikne motor skroz i sta onda, pa bi ga rado prodao i uzeo nesto kvalitetnije..
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan
- rio_Ferdy88
- Moderator
- Postovi: 41255
- Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
- Lokacija: Tamni Vilajet
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Kad smo kod Octavia, koja je po tebi best buy, pošto vidim da je hvališ, malo sam gledao po mobile.de i sličnim sajtovima, prilično jefitnih ima i to čak 2012-2014 godište, sad 1.6 ili 2.0, ima li neke velike razlike osim u snazi normalno.Asteriks je napisao/la:
Zelim reci, takve su i petice kao i Ocatvija. Zamjena turbine ide na 200k u prosjeku a kako cjene opadaju, ista ce za nekoliko godina biti sica. Zamajac ide takodjer na 200k mozda cak i 220 a kod nekih modela je fiksni pa je mnogo jefitniji.
Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..
Re: Automobili, motori...
To ti je ona platforma Renoa u saradnji sa Nissanom kod Clia a Japanci su poznati velemajstori benzinaca i koliko sam informisan taj Clio je cetverocilindras.Cliu trece generacije i kako je njihov 1.2 motor (75 KS) jedan od najboljih benzinskih motora na trzistu, kao strasno izdrzljiv, dugotrajan i jeftin za odrzavanje..
Kod Pola 1.2 je skroz drugaciji segment, druga firma a ugradjivao se u Fabiju, Ibizu i Cordobu.
Taj 1.6 TDI ti je jedan od najstedljivijih VW-ovih motora (msm da trosi 4.5 kombinovane) a izveden je iz 2.0 CR i sve greske koje su napravljene na ovom su regulirane u 1.6. Ubrzanje nekih 11 sec na 100 km/h a dobar se pokazao i na obrtajima ispod 2000. Drugim rijecima, ne steka puno kada prije vremena ubacis u vecu brzinu kao ni po gradu u rezimu start - stop.Kad smo kod Octavia, koja je po tebi best buy, pošto vidim da je hvališ, malo sam gledao po mobile.de i sličnim sajtovima, prilično jefitnih ima i to čak 2012-2014 godište, sad 1.6 ili 2.0, ima li neke velike razlike osim u snazi normalno.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- rio_Ferdy88
- Moderator
- Postovi: 41255
- Pridružen/a: 16 avg 2011, 04:32
- Lokacija: Tamni Vilajet
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Znači bolji od ovog po tebi, super, i jeftiniji je.
Keep the faith and never fear, We'll keep the Red flag flying high, Cuz Man United will Never Die!!!
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..
The greater the challenge the more Glory in overcoming it!
________BOSTON_________
.BRUINS=CELTICS=RED SOX.
..NEW ENGLAND PATRIOTS..
Re: Automobili, motori...
To sam cuo barem na tri autoservisa, od jarana sto radi na najvecem otpadu u HNK te preko dostupne literature.
Za ovaj 2.0 CR noviji tacno ne znam ali znam da je 1.6 izveden iz njegove ranije verzije.
Znaci 1.6 TDI CR je vjerovatno i najstedljiviji dizel na trzistu tih performansi.
Za ovaj 2.0 CR noviji tacno ne znam ali znam da je 1.6 izveden iz njegove ranije verzije.
Znaci 1.6 TDI CR je vjerovatno i najstedljiviji dizel na trzistu tih performansi.
If you want to find the secrets of the universe, think in terms of energy, frequency and vibration. ✍️
- Papastathopoulos
- Postovi: 6998
- Pridružen/a: 30 jun 2011, 16:20
- Lokacija: Jablanica
- Kontakt:
Re: Automobili, motori...
Da, 4 klipa ima...ali evo sta mene sad zanima...evo taj Clio sa tim 1.2 motorom ima 75 KS, a Clio je tezi stotinjak kg od Pola, pa dobijes li ista s tim ? znaci oko 12 konja vise ali i 100-ak kg teze, jel na kraju dobijes isto sve kao u Pola sto se snage tice ili taj cilindar vise mnogo znaci ?Asteriks je napisao/la:To ti je ona platforma Renoa u saradnji sa Nissanom kod Clia a Japanci su poznati velemajstori benzinaca i koliko sam informisan taj Clio je cetverocilindras.Cliu trece generacije i kako je njihov 1.2 motor (75 KS) jedan od najboljih benzinskih motora na trzistu, kao strasno izdrzljiv, dugotrajan i jeftin za odrzavanje..
Kod Pola 1.2 je skroz drugaciji segment, druga firma a ugradjivao se u Fabiju, Ibizu i Cordobu.
Ko rano rani, il je pekar il nije normalan