Post
Postao/la Klare » 15 apr 2018, 22:45
Odlična utrka i za Hulkenberga, u odličnoj formi, ove sezone konstatntan, izvlači koliko ovaj Renault može.
Renault se dobro popravio, napreduju, da li će u borbu za titulu 2019 kako su najavili prošle sezone ne znamo,
ali napredak u odnosu na prošlu je znatan.
Složio bih se s vama, ziher taktika oba tima, obilo im se o glavu konačno.
Prvo su u Australiji išli ziher na jedan odlazak u boks, tu se odbilo Hamiltonu,
u Bahreinu su ziher išli sa Vettelom, izvukli se nekako,
međutim treći put bi bilo previše, danas su platili ono što su i zaslužili.
2 odlaska u bok je pobjednička taktika, bilo gdje osim u Australiji, Monaku, Mađarskoj, Singapur, možda još koja trka.
Birati samo jedan odlazak na trkačkim stazam i teškim stazama za gume kao što su Bahrein i Kina je ziher i ono što ubija draž sporta.
Pokazalo se i danas da gužva i obilaženje vozila na svježim gumamaa ne uzima vremena značjno, brži si kako god,
kao rođena taktika je bila 20 krugova na softu 20 na medium i 17 na ultrasoft.
U tih zadnjih 17 krugova ferari bi dobio 25-30 sekundi u odnosu na korišteni medium Mercedesa ili Mercedes u odnosu na Ferari. Bilo gužve ne bilo sigurno bi 25 sekundi bili brži.
Također kada je verstapen iuzbacio Vettela 11 krugova prije kraja jasno je bilo da medium više ne može, da su tada reagovali i pozvali Vettela na Ultrasoft sigurno bi završio 5i najmanje, jer bi izgubio 20 sekundi na zamjenu, Verstapen imao 10 sekundi kazne, dakle bili bi +10 sec u odnosu na verstapena i 11 krugova na US gdje bi sigurno nadoknadili tih 10 sekundi.
Ovo što rade Mercedes i Ferari, oni otežavaju ovom sportu.
hajde u Mercedesu su bar sigurni u svom ziheraškom pristupu, ali Ferari se i dalje ponaša kao underdog, isprepdan, pa su još veći ziheraši, toliki da kopiraju ono što Mercedes radi.
Svaki komentar je suvišan na potez Verstapena,
Ricciardo po hiljaditi put dokazuje koliko je na kočenju ispred svih ostalih,
a moram se vratiti na Austriju prošle godine, kako se tu odbranio od Hamiltona, ma nevjerovatno.